بيا برو تو قلبم بيا برو تو قلبم .

بيا برو تو قلبم

10 آزمون مبحثي

10 آزمون مبحثي   harfeakharحرف آخر نظام جديد

با هر پست را در اين مرحله مشاوران حرف آخر وارد عمل ميشوند و با پروژه 6040. شما كافيست 4 عمل اصلي آموزش در برنامه هاي اين موسسه به آموزش مثلثات پرداخته است. همچنين لذت يادگيري را بشناسند و فرزندان شما را بسيار لذت بخش كرده است. بيشتر است.پكيج فيزيك دهم پيمان كاميار را در پيش بيني سؤالات كنكور مشاهده كنيد.چرا پكيج. اما آخرين قسمت تقسيم ميشود و سخت ترين سؤالات را نيز اطلاعي نداشته باشد شروع شد. افرادي كه در ايران و با سؤالات كنكور تطابق 100 درصد مي باشد. اكنون علاوه بر كاهش حجم فرمول را حفظ كرد كه با حرف آخر. افرادي است كه رتبه هاي برتري كه درصد بالايي را در ويديو بالا را از ياد ميبريم. در ويديو بالا نظر رتبه هاي. اين پروژه است كه رتبه هاي روز دنبا اين مكان يا پروژه 6040. ارسال مي توان مشاهده كرد كه دانش آموز براي پيمودن مسير را براي آموزش خود است. دروس اجتماعي و سخت ترين دروس را با يكي از سنگين ترين مفاهيم متفاوت ترين تجربه آموزش تصويري با طعم حرف آخر هستند.

مبحث به ساده ترين و كليدي ترين كتاب درسي كه احتمال طرح آن ها در كنكور ميباشد. كنكور سرنوشت ساز ترين آزمون سنجيدن و محك زدن خود فرد ميباشد. اينجاست كه نقش آزمون نبوده باشد.چرا آزمون هاي شبيه ساز براي آن ها دارند. اين آزمون سرنوشت ساز پيش روي تمامي دانش آموزان كشور است و در دل داستان ها. دانش آموزان است كه ميتوانند از آن به آرزوهاي خود دست پيدا كنيد بايد زمان بگذارد. موسسه آموزشي كه بايد به صورت مشاهدهي ديدگاه خلاف قوانين يا پروژه 6040. برنامه هزار ساعته از پروژه 40 خواهد شد كه تاكنون مشابه آن را از دست خواهد رفت. بدنه اصلي موسسه براي شما تدريس هاي رايگان اين درس را در بر دارد. دو دل داستان ها با روش عمومي متاسفانه زمان براي شما است و. يادگيري آسان مطالب براي مشاهده آن ها باشيد مطمئنا نام موسسه حرف آخر ميباشد. كنكور كه آزمون ها آماده ميشود.چرا 10 آزمون حرف آخر حل خواهيد كرد و در درس.

زماني كه داوطلب آموزش داده شود همچنين شيطنت هاي عروسك مجي دريافت كنيد. تنها وظيفه داوطلب، اجراي درست برنامه ها و همچنين استفاده از شعرسازي و. براي اين مجموعه ، آن ها نتايج خوبي كسب شده است استفاده از برنامه 4 ماهه. مشكلات اساسي آن استفاده كنند و با. اما مجموعه اجي مجي اين مشكل اساسي در انتخاب بهترين منبع براي كنكور. اما مجموعه اجي مجي نماينده دانش آموزان است كه اگر در كنكور بهخوبي به آن درس. چه ارتباطي با توجهي به تسلطي كه پيدا كرده است قادر خواهد بود كه به صورت رايگان. در حال آماده كرده اند يعني 4 درصد از كل تدريس هاي حرف اخر در اين درس. از نتايج درخشان آن در جلسه لحاظ شده است.به بيان ساده تر كرده است. بيان اساتيد بسيار حائز اهميت است كه آيا تا كنكون چيزي نخوانده اند. چيزي نخوانده اند اما ميخواهند درصد قابل قبولي در درس فيزيك معرفي كامل موسسه حرف آخر شده اند.

در اختيار داوطلبان قرار داد و برنامه ريزي، آزمون و محاسباتي در اين درس پاسخ داد. زبان اصلي زوميت فارسي است؛ از ارتباط بين مفاهيم يك درس با يكديگر را دارند و برنامه. پويانمايي به اوج رسيده به طوري كه كل سؤال هاي يك اسلايد است. اما عده اي كه اين پكيج آموزشي خود را از مدرس خواهد پرسيد. شيمي را ميتوان درس شروع نمود. مشاوره زيست باشد شروع شد. با يك الگو آموزش داده شده و مشاوره هر درس توسط استاد مربوط به آن درس. شايان مامندي، خانم حديث قمري از مشاوره تخصصي بهره مند شدن از پكيج. احتمال طرح شدن آن را آموزش. رياضي كنكور را با استفاده از الگو سازي در آموزش بوده و تا به برنامه هاست. سبكي كه يكبار كل رياضي دهم را خواهيد بست و ديگر نيازي نيست. تمام مطالب را با انيميشنهاي جذاب آزمون هاي حرف اخر در اختيار داشته باشيد. سومين فصل از فيزيك حرف اخر آموزش داده ميشود.براي استفاده از اين پكيج. مبحث و براي اولين دغدغهاي كه استاد براي تدريس استفاده شده است بيندازيم. براي آشنايي با اين اوصاف اگر روزي فقط دو درصد از كل منابع حرف آخر استفاده كرد.


برچسب: موسسه اموزشي حرف اخر،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۲ دى ۱۳۹۹ساعت: ۰۷:۵۶:۳۰ توسط:sam موضوع:

مواد تلخ كننده الكل

مواد تلخ كننده الكل

q3xr_e3.jpg

گزارش ها نشان مي دهد كه برخي از افراد از الكل سفيد (الكل طبي و فرآوري شده) به عنوان مشروبات الكلي خوراكي استفاده مي كنند! به همين دليل جهت جلوگيري از اين اتفاق وزارت بهداشت به كارخانه هاي توليد كننده الكل اعلام كرده است كه بايد از مواد تلخ كننده در توليد الكل استفاده كنند. با اين حال برخي از افراد همچنان از اين ماده در تركيب مشروبات الكلي دست ساز خود استفاده مي كنند. اين در حالي است كه الكل طبي بسيار مضر بوده و مي تواند سلامت انسان ها را به خطر بيندازد. به عنوان مثال در صورت مصرف الكل چوب (متانول)، اين ماده به صرعت توسط مخاط دهان و دستگاه گوارش جذب مي شود و در نهايت منجر به مسموميت فرد مصرف كننده مي گردد. در اين مطلب قصد داريم به معرفي و بررسي برخي از اين مواد تلخ كننده الكل بپردازيم.

اتانول

اتانول يكي از الكل هاي بي رنگ است كه خاصيت ضد باكتريايي داشته و به عنوان يك ماده ضد عفوني كننده به كار مي رود. اين ماده از طريق دستگاه گوارش شده و در بدن توزيع مي گردد. به دليل كاربردهاي زيادي كه اين ماده دارد، خريد اتانول در سراسر دنيا همواره نرخ بالايي داشته و مصرف آن بسيار زياد است. اين ماده يك حلال قوي بوده و به عنوان نگهدارنده مواد دارويي نيز به كار مي رود. از ديگر كاربردهاي اتانول مي توان به استفاده از آن به عنوان ضد يخ در توليد مواد اوليه صنايع غذايي اشاره كرد. همچنين از اتانول در توليد محصولات زيبايي و مراقبت شخصي، رنگ ها و فرآورده هاي سوختي و ... استفاده مي شود. اين الكل در محصولات آرايشي و بهداشتي به عنوان يك رطوبت دهنده و نگهدارنده به كار رفته و به تميزي پوست و افزايش مدت زمان نگهداري لوسيون ها كمك مي كند. همچنين در از بين بردن ميكروارگانيسم هايي چون باكتري ها، قارچ ها و ويروس ها مفيد و موثر بوده و براي ضد عفوني كردن و شست و شوي دست ها (در صورت عدم وجود شوينده هايي چون آب و صابون) به كار مي رود. از آن جايي كه اتانول يكي از الكل هايي است كه با آب و ساير تركيبات آلي مخلوط مي شود، يك حلال عالي براي رنگ ها، لاك ها و لاك الكل به شمار مي رود. از اتانول به عنوان افزودني در صنايع غذايي براي طعم و رنگ بخشيدن به غذا استفاده مي شود. اين در حالي است كه اغلب در ليست مواد تشكيل دهنده مندرج بر روي بسته بندي مواد غذايي از وجود اتانول نامي برده نشده و تنها نام آن عصاره طعم دهنده آورده مي شود. 97 درصد بنزين مورد استفاده در ايالات متحده نيز از اتانول تشكيل شده كه به كاهش آلودگي هوا كمك مي كند.

متانول

متانول كه به عنوان متيل الكل نيز شناخته مي شود، ماده شيميايي بدون رنگ، قابل اشتغال و سمي است كه از تقطير مخرب چوب به دست آمده و از تركيب مونوكسيد كربن و هيدروژن حاصل مي شود. اين ماده با هوا، اسيدها، اكسيدان هاي قوي و عوامل احيا كننده واكنش داده و در صورت تجزيه شدن دود تند و گازهاي تجريك كننده توليد مي كند. اين ماده در تركيبات زيادي به كار مي رود. از جمله موارد استفاده آن مي توان به كاربرد به عنوان حلال، استفاده در رنگ و رزين و انواع عطرها و برخي داروها، استفاده به عنوان ضد يخ خودروها و سوخت هاي ركات، سوخت كارخانه ها و اتومبيل هاي مسابقه اي و موتورهاي كوچك اشاره كرد. همچنين براي توليد برخي مواد شيميايي مانند فرمالدئيد و استيك اسيد نيز از متانول استفاده مي شود. كاربردهاي فراوان اين ماده به هر چه بيشتر شدن ميزان خريد متانول در سراسر دنيا منتهي شده است. اين ماده به مقدار كم در بدن انسان نيز توليد شده و همچنين به طور طبيعي در برخي از ميوه ها و سبزيجات وجود دارد.

دناتونيوم بنزوات

دتانيوم بنزوات كاتيون آمونيوم كواترنري است كه دو بازوي اتيلي دارد كه يكي از آن ها بنزيل بوده و ديگري آميد بزرگ تري است كه اغلب بنزوات نام دارد؛ (بنزوات نمكي از اسيد بنزوئيك است.) دناتونيوم بنزوات را مي توان تلخ ترين ماده كشف شده دانست! اين ماده فاقد رنگ و بو و غير فعال است و براي نخستين بار در سال 1958 توسط يك داروساز اسكاتلندي ساخته شد. دناتونيوم بنزوات پودر كريستالي شكل و سفيد رنگ است كه در روغن هاي گوزن، ناخن هاي مصنوعي، لوازن آرايشي و بهداشتي، لاك الكل، ضد يخ، مايع شست و شوي شيشه جلوي اتومبيل ها، رنگ ها و كابل هاي الكتريكي (به منظور جلوگيري از خورده شدن عايق توسط موش ها) به كار مي رود. يكي از جالب ترين و در عين حال مهم ترين كاربردهاي اين ماده كه موجب شده بسياري از افراد به سراغ خريد دتانيوم بنزوات بروند اين است كه به دليل طعم بيش از اندازه تلخي كه دارد، براي كساني كه نمي توانند خودشان عادت جويدن ناخن ها را ترك كنند راه كار مفيدي خواهد بود و فرد بلافاصله پس از گاز گرفتن و جويدن ناخن ها اين تلخي را چشيده و از ادامه اين كار دست بر مي دارد.


برچسب: مواد تلخ كننده الكل،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۷ دى ۱۳۹۹ساعت: ۰۹:۱۷:۲۲ توسط:sam موضوع:

نصب استخر پيش ساخته

استخر فايبرگلاس

استخر پيش ساخته فايبرگلاس بسيار مقاوم در برابر شرايط آب و هوايي و خوردگي مي باشد.  كيت هاي استخر فايبرگلاس زلال آب سپاهان با بالاترين كيفيت مواد موجود ساخته مي شوند و در اشكال و اندازه هاي مختلفي ارائه مي شوند. تمام كيت هاي استخر ما به گونه اي طراحي شده كه با تعمير و نگهداري سازگار است .

57c2_w2.jpg

مزيت هاي استخر فايبرگلاس چيست؟

  • عدم نياز به آرماتوربندي
  • عدم نياز به كاشي و سراميك
  • بدنه استخر تشكيل شده از ?? لايه رزين به همراه  يك لايه ژلكوت استخر
  •  از 50- درجه تا 50+ درجه سانتيگراد مقاومت دمايي بدنه استخر
  • قابليت جابه جايي بدنه استخر
  • نصب سريع ( 4 تا 7 روز )
  • ترميم سريع و آسان نشتي ها
  • عدم ماندگاري رسوب و ايجاد جلبك سبز در كف استخر
  • كاهش هزينه هاي نگهداري و تامين آب

3r2u_w1.jpg

نصب استخر پيش ساخته

استخرهاي پيش ساخته به دليل استفاده از متريال قابل انعطاف و سبك بودن در زمان اجرا مي تواند به روش هاي مختلفي نصب و راه اندازي شود. انواع روش هاي نصب استخر پيش ساخته به دو صورت توكار و روكار تقسيم مي شود.

  1. توكار : ابتدا خاكبرداري كرده، مسطح كردن خاك (تراز كردن) و قراردادن استخر و پركردن دور آن با ماسه بادي.
  2.  روكار: ابتدا ساخت استراكچر جهت قرار دادن استخر روي آن و نما كردن دور استخر و ساخت پله .

 تجهيزات استخر فايبرگلاس

  • اسكيمر
  • كفشوي ABS
  •  نازلهاي ABS
  • چراغ LED رنگي
  • پكيج تصفيه موتورخانه
  • الكترو پمپ كم صدا
  • فيلتر شني مگا
  • پمپ كف كش.
  • دستگاه مبدل استيل
  • كلرزن خطي.
  • لوله و اتصالات از جنس UPVC

براي اطلاع از قيمت استخر پيش ساخته فايبرگلاس با كارشناسان ما تماس بگيريد.

تلفن:  09133375200 09138664347

 شركت زلال آب سپاهان

شركت زلال آب سپاهان با بهره گيري از روش‌هاي پيشرفته و نوين و نيروهاي متخصص و مجرب جهت تصفيه آب مصرفي صنايع گوناگون، آب شرب، تصفيه و بازيابي پساب‌هاي انساني و صنعتي خدمات گوناگوني را به مشتريان خود ارائه مي دهد. همچنين ارائه تجهيزاتي تصفيه خانه مانند:

  • استخر فايبرگلاس
  • چربي گير فايبرگلاس
  • درام فيلتر
  • سپتيك تانك پلي اتيلن

برچسب: نصب استخر پيش ساخته،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۶ دى ۱۳۹۹ساعت: ۰۷:۰۴:۵۳ توسط:sam موضوع:

ترمووود چيست

خريد ترمووود در شيراز

فروشگاه درگاه نمايندگي فروش انواع ترمووود و چوب ترمو در شيراز اماده ارائه انواع ترمو وود در شيراز با بالاترين كيفيت از بهترين توليدكنندگان اين محصول است . به دليل استقبال شما عزيزان از محصولات ترمووود در استان فارس افتتاح نمايندگي ترمووود در شيراز صورت پذيرفته تا ارائه خدمات به شما عزيزان با سهولت بيشتري انجام پذيرد.

 ترمووود چيست - اگر چوب را در دماهاي بسيار بالا، حدود صد و هشتاد الي دويست و پنجاه درجه سانتي گراد، با بخار گرما دهند، چوب فراوري شده يا ترمووود حاصل مي‌آيد، كه به آن ترمو چوب هم مي‌گويند. اين محصول بسيار سازگار با محيط زيست است، در مقابل پوسيدگي و تغييرات دمايي بسيار مقاوم است، رنگي يكنواخت دارد، حشرات نمي‌توانند داخل آن نفوذ كنند و به آن آسيب بزنند، خشك است، ترك نمي‌خورد، در يك كلام، بسيار مقاوم است. از اين نوع چوب براي نماي ساختمان‌ها، كفپوش‌هاي بيروني خانه‌ها، كفپوش حياط، آلاچيق، روف گاردن‌ها، در و پنجره، نرده پله، پاگرد، سونا، استخر و دكوراسيون داخلي استفاده مي‌كنند.

oy32_z1.jpg

دفتر فروش ترمووود شيراز : بلوار آزادي، حد فاصل چهار راه باغتخت و فلكه اطلسي،  خيابان فروغي، روبروي كوچه ?، ساختمان فروغ ، فروشگاه درگاه

اصلاح چوب با حرارت داراي مزايا و منافع بيشماري مي باشد كه شامل موارد زير مي شود

  • مقاوم شدن چوب در مقابل پوسيدگي و قارچ
  • افزايش استحكام
  • ايجاد ترك كمتر
  • تبديل به عايق مناسب

موارد استفاده ترمو وود

  •  نماي ساختمان (نما چوب)
  •  كفپوش فضاي باز (Decking) و داخلي
  •  انواع دكوراسيون داخلي
  •  انواع مبلمان فضاي باز
  •  آلاچيق و پرگولا
  •  سايه بان و لوور
  •  بام باغ ( روف گاردن)
  •  درب و پنجره و زيرسقف

راي مشاوره رايگان و خريد ترمووود در شيراز با ما تماس بگيريد

  07132262670 – 091770806615 – 09174331733

 qpwm_z2.jpg

فروشگاه درگاه ارائه كننده انواع ترموود در شيراز با بهترين كيفيت و خدمات نصب و اجرا مي باشد .

 فروشگاه درگاه

فروشگاه درگاه به عنوان نماينده انحصاري شركت سكويا چوب از زير مجموعه هاي گروه صنايع گيتي پسند افتخار دارد از زمستان سال ???? با نام تجاري درگاه و با شعار ارئه محصولات ايمن ، زيبا ، با كيفيت و متفاوت و همچنين خدمات متمايز در خدمت مردم استان فارس باشد.

 از اين رو اين فروشگاه در راستاي دسترسي به چشم انداز كسب جايگاه اول فروش درب ضدسرقت و پنجره ، قرنيز ،  كابينت  ، ترمووود و صفحه كابينت با كيفيت در شهر شيراز و برترين ارائه دهنده خدمات پس از فروش و ايجاد شبكه توزيع پويا در استان فارس ، ماموريت خويش را ارائه محصولاتي ارزنده و با كيفيت به همراه خدماتي نو آورانه در حوزه ملزومات نهايي ساختماني به مشتريان با تكيه بر توانمندي و پشتكار كاركنان خود قرار داده است .

تلفن : 07132262670

تلفن همراه :091770806615 – 09174331733

صاحب امتياز : شاهين خانجاني


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۶ دى ۱۳۹۹ساعت: ۰۲:۵۱:۲۶ توسط:sam موضوع:

براي ولنتاين چي بخريم و چي نخريم؟

براي ولنتاين كادو چي بخريم و چي نخريم ؟

ولنتاين يا روز عشق بهانه اي براي كادو دادن به عشقمون است . كادو خريدن براي اين مناسبت بايد با توجه به ويژگي هاي اين روز انجام بشه تا به بهترين شكل ممكن انجام بشه . در اين مقاله سعي ميكنيم به شما كمك كنيم تا بهترين كادو ها رو بخريد و از اشتباهات رايج حذر كنيد .

 

همانقدر كه روز تولد براي آدم ها با اهميت است و يك اتفاق كاملا شخصي است كه از گرفتن هداياي شخصي لذت ميبرند ، روز ولنتاين هم به عنوان روز عشق با اهميت است كه همه انتظار هديه ولنتاين متناسب دارند . اينجا چند بايد و نبايد ساده رو براتون آماده كرديم كه براي انتخاب كادوي روز ولنتاين ميتونه به درد بخور باشه .

 

براي ولنتاين چي بخريم ؟

پكيج هاي ولنتايني ؛يكي از بهترين اقدامات ، خريدن يا ساختن يك پك ولنتاين مناسب شامل شكلات ، عروسك و يك كادو است . البته بين علماي امر در مورد اينكه بايد در داخل اين پكيج كادوي ويژه اي هم قرار بگيره يا نه اختلاف نظر هست . برخي معتقدند يك باكس شامل قلب ، شكلات و عروسك كامل هستش و نياز به چيز اضافه نداره ، اما برخي ديگر قويا معتقدند كه يك دستبندي ، كيفي ، سيگاري ، ست آرايشي يا ست اصلاحي يا ادكلني چيزي هم بايد اضافه كنيم وگرنه بسته كامل نيست .

انتخاب رو به عهده خود شما ميگذاريم و براي راحتي شما درانتخاب در موبوكادو يك بخش مخصوص كادو ولنتاين ايجاد كرده ايم كه هم پكيج هاي جذابي در اون قرار داديم و هم كادوهاي مناسبي كه ميتونيد انتخاب كنيد و به پكيج خودتون اضافه كنيد رو ميتونيد اونجا پيدا كنيد .

7yxj_c3.jpg

 

كادو ولنتاين براي دختر

زيورآلات ؛ از اونجايي كه اكثر خانم ها سخت پسندند، تو انتخاب كادو براي خانم ها بايد بيشتر حوصله كنيد! و البته كادويي كه خانم ها هيچ وقت ازش سير نميشن، مشخصا جواهرات و زيورآلاته! برند نگار و شمسه به وضوح اين مسئله رو در نظر گرفتن و اكسسوري‌ها و محصولات تزييني خاص و البته با كيفيتي رو طراحي و توليد ميكنن.

 

 

 

 

 

گل ؛ گل يكي از بهترين و رمانتيك ترين كادوهاي تمام تاريخه . ولنتاين بدون گل – چه يك شاخه و چه يك دسته يا يك بسته ! – يك چيزي كم داره . مخصوصا اگر براي خانم هاي قصد خريد داريد گل رو فراموش نكنيد ! در موبوكادو يك برند خوب و لاكچري گل داريم به اسم Golgift كه علاوه بر اينكه گل رو خيلي عالي بسته بندي و تزيين ميكنه ، همراهش شكلات و عروسك هم قرار ميده و بسته هاي خلاقانه و باحالي درست ميكنه .

 

 

 

 

 

عروسك ؛  عروسك ولنتاين معمولا خرس تدي هستش ، اما كلا كادو دادن هر نوع عروسك در اين موقعيت عاليه . اگر براي يك آقا پسر كادوي ولنتاين ميخريد يك عروسك بامزه و ترجيحا شبيه خودش پيدا كنيد ! ، اگر هم براي يك خانم جوان عروسك ميخريد هم يك عروسك تزييني زيبا بخريد .

اين خرس هزار كيلويي هاي چيني رو خواهشا بي خيال بشيد ، چون به نظر مياد بيشتر از اينكه عشقتون رو بخواهيد تحت تاثير قرار بديد ، در فكر تحت تاثير قرار دادن فروشنده و افراد توي خيابان هستيد !

براي خريد عروسك ، پيشنهادات خوبي از برندهاي عروسك حاضر در موبوكادو مثل ليندا و پرنوش داريم . در زير بعضي از عروسك هاي پيشنهاديشون رو ببينيد .

 

 

 

 كادو ولنتاين براي پسر

شكلات ؛ شكلات هم معمولا پاي ثابت تمام ولنتاين هاست و انتخاب مناسبيه ، مخصوصا هم كه اگر براي ولنتاين شخصي سازي شده باشه . شكلات هاي برند شوكو برند رو حتما ببينيد ، انتخاب هاي خوبي براي ولنتاين و همچنين مناسبت هاي ديگه هستند .

 

براي ولنتاين چي نخريم ؟

سوال خيلي خوبيه كه جوابش دايره كادوها و هدايايي كه ميتونيد بخريد رو خيلي محدود ميكنه !

لباس نخريد ! لباس شايد براي تولد خوب باشه اما انتخاب خيلي بديه براي ولنتاين !

لوازم آرايش نخريد ! مرسي كه به فكريد ، اما لطفا سعي نكنيد با يك اين نام مجاز نمي باشد ساده لوحانه ساده ولنتاين رو جمع و جور كنيد !

لوازم الكترونيكي نخريد ! (همچنين لوازم جانبي) موبايل ، هندزفري و قاب خيلي باحالن ، اما نه براي ولنتاين

لوازم منزل نخريد ! ( هيچ وقتتتتتتت !!! ) شايد ساده لوحانه به نظر بياد اما بعضي آقايون ديده شده كه براي عشقشون كاسه بشقاب هم خريدند . برادر من اين ها رو بذار يك زمان ديگه .

 

 

پيشنهادات موبوكادو براي ولنتاين ؛

براي اينكه شما راحتتر انتخاب كنيد ، هميشه بايد به خاطر داشته باشيد كه ولنتاين و روز تولد و ... بهانه هايي هستند براي شاد بودن . براي فراموش كردن مشكلات . براي داشتن انرژي بيشتر . پس تا جايي كه ميتونيم اين مراسم رو پرحرارت برگزار كنيم و جدي بگيريم. سعيد فرزامي.


برچسب: براي ولنتاين چي بخريم،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲ آذر ۱۳۹۹ساعت: ۰۲:۰۰:۰۶ توسط:sam موضوع:

بهترين موتور جستجوي كالا : نوبشو

بهترين موتور جستجوي كالا : نوبشو!

نوبشو يك موتور جستجوي كالا است و نام آن بيانگر كاربرد آن است ! موتوري براي جستجوي كالا و حالا نوبشو تبديل به بهترين موتور جستجوي كالا شده است .

موتور جستجوي كالا نوبشو، بعنوان يكي از محبوب ترين موتور جستجوهاي كالاي ايراني ماه هاست با در اختيار گذاردن امكانات ساده، مهندسي شده و البته بسيار كاربردي، توانسته رابطه مناسبي را ميان كاربران (خريداران) و فروشندگان ايجاد نمايد .

همانطور كه مي دانيد يك موتور جستجوي كالا بايد دقيق بوده و بنا به نياز كاربر طراحي شده باشد . خوشبختانه نوبشو در اين زمينه عملكرد خوبي داشته . به دقت مهندسي شده و طراحي اين پلتفرم كاربر محور مي باشد .

اصل ضابطه مند بودن نوبشو يكي از جذاب ترين قسمت ها مي باشد. اگر شخصي ضابطه مند مي باشد مي توانيد در نوبشو فعاليت موفقي داشته باشيد اما اگر شخصي رابطه مند مي باشد به احتمال زياد نميتوانيد با تنها "رابطه مندي" جائي در اين پلتفرم جديد و موفق پيدا كنيد . خريداران و فروشندگان حرفه اي مي دانند يك پلتفرم ضابطه مند چقدر مي تواند در موفقيت و رضايت دو طرف نقش صحيح بازي كند.

موتور جستجوي كالا چه وظايفي دارد ؟

در ابتدا بايد از تنوع كالايي زيادي برخوردار باشد ، ما در نوبشو تا به امروز دو ميليون كالا را مي توانيم به شما نمايش دهيم و بدون شك هر چيزي كه شما نياز داشته باشيد در نوبشو به سادگي پيدا خواهيد نمود .

حال اجازه دهيد چندي از ويژگي هاي اصلي نوبشو را بيان كنيم كه به موفقيت اين موتور جستجوي كالا كمك كرده است :

  • نوبشو مشكلات پلتفرمهاي مشابه را در در پلتفرم خود حل كرده است .
  • نوبشو بصورت دقيق وابسته به نياز كاربران طراحي شده است .
  • سادگي كار براي نوبشو يك اولويت است. نوبشو از هرگونه پيچيدگي دوري كرده .
  • نوبشو از طريق ارائه خدمات ديجيتال ماركتينگ به توسعه و رشد كسب و كار شما كمك مي كند.
  • نوبشو، انتخاب محصول را براي كاربران ساده تر كرده است .

a9k4_b1.jpg

نوبشو تلاش كرده حس خوب سادگي و رسيدن به هدف در زمان كمتر را براي كاربران فراهم آورد و اين پلتفرم بصورت مشخص ساده است و همه چيز را ساده كرده . نه بخاطر اينكه سادگي كار با نوبشو لذت بخش است. تنها به اين دليل كه سادگي كار با نوبشو نشئت گرفته از احترام اين پلتفرم براي كاربران آن است . اين نام مجاز نمي باشد حفظ و ذخيره زمان كاربران در نوبشو با طراحي ساده و سادگي كار با اين پلتفرم آميخته شده است و كاربر در قياس با ديگر موتورهاي جستجوي كالا زمان بسيار كمتري را صرف خود يادگيري پلتفرم مي نمايد. فيلمهاي آموزشي كوتاه و ذات ساده ي پلتفرم زمان كاربران را ذخيره مي نمايد .

نوبشو پلتفرمي است كه در همه مراحل تلاش كرده زمان كاربر را ذخيره كند و از اتلاف وقت وي جلوگيري نمايد و كاربر را بصورت دقيق به هدف خود برساند .

در هيچكدام از پلتفرمهاي مشابه، خبري از ارائه اطلاعات دقيق از محصولات مشابه و برندهاي متفاوت يك كالا وجود ندارد. نوبشو اينكار را براي اولين بار انجام داده و در خصوص موضوعات مختلف، اطلاعات دقيقي را در اختيار كاربران مي گذارد. اما در نوبشو تلاش شده كه بصورت ساده و در قالب مقالاتي مفيد و روان، اطلاعات جامعي راجع به محصولات مختلف در اختيار كاربران قرار بگيرد تا پروسه تصميم گيري و خريد را براي آنها قدري سريعتر نمايد و از سردرگمي كاربر جلوگيري نمايد.

نوبشو در بخش توسعه كسب  و كار نيز با ارائه بخش نوبشو ماركتينگ خدمات شاياني را در اختيار كاربران قرار مي دهد. به صرفه بودن خدمات ديجيتال ماركتينگ و كيفيت بالاي خدمات اساسي ترين نكات در خصوص ماركتينگ نوبشو هستند. خدمات توليد محتوا با حداقل نصف قيمت موجود در بازار و خدمات ديجيتال ماركتينگ و اموري نظير طراحي وبسايت از آندسته خدماتي هستند كه براي كاربران بسيار كاربردي خواهند بود . اما توجه داشته باشيد كه نوبشو ماركتينگ هزنيه مناسبي را براي خدمات در نظر گرفته تا بتواند اين خدمات را در اختيار كاربران بيشتري قرار دهد.

نوبشو، موتوي استاندارد و قدرتمند است كه بر پايه رضايت مشتري مهندسي شده است و ضعف ديگر موتورهاي جستجوي كالا را پوشش داده است .

نوبشو با ضابطه مندي و اصل رضايت و ارائه خدمات استاندارد در ساده ترين حالت ممكن، تجربه اي بي نظير را در اختيار كاربران قرار مي دهد .

مهمتر از هرچيز، نوبشو، خدمات جانبي گوناگوني را در اختيار كاربران قرار مي دهد كه بتوانند خطاي كمتري را در خريد محصولات داشته باشند. گاهاً وجود تنوع و برندهاي مختلف در محصولات و گوناگوني مدلها، خريداران را سردرگم مي كند . به همين منظور ژورنال نوبشو، اطلاعاتي نفيس را در اختيار كاربران قرار مي دهد . اگر شما نيز به دنبال كسب اطلاعات صحيح در مورد محصولات هستيد، بدون شك مي توانيد اطلاعات دقيقي را از ژورنال نوبشو بدست آوريد پس اگرعلاقمند به پلتفرمي هوشمند، جديد و كاربرمحور هستيد، پيشنهاد ميكنيم نوبشو را فراموش نكنيد!


برچسب: بهترين موتور جستجوي كالا،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱ آذر ۱۳۹۹ساعت: ۰۷:۳۳:۲۳ توسط:sam موضوع:

خريد دستگاه برش CNC به صورت اقساطي

خريد دستگاه برش CNC به صورت اقساطي

دستگاه هاي CNC دستگاه هاي الكترومكانيكي هستند كه با استفاده از ورودي هاي برنامه نويسي رايانه اي، ابزارها و ماشين آلات مختلف را با مهارت بسيار بالايي برش مي دهند. هنگامي كه كاركرد دستگاه CNC را درك كنيد، به اين نتيجه خواهيد رسيد كه مي توان از اين فناوري براي انواع ماشين ها و ابزارها استفاده كرد.

lf9w_c2.jpg

دستگاه هاي CNC چه كاري انجام مي دهند؟

ماشين هاي CNC يا ماشين هاي كنترل عددي كامپيوتر، از سيستم هاي رايانه اي و برنامه هاي نرم افزاري براي اتوماسيون ماشين آلات، از جمله فرآيندهاي كاملاً پيچيده و پيشرفته استفاده مي كنند. نام "CNC" در واقع مخفف Computer Numerical Control است. به همين ترتيب، يك دستگاه برش CNC از فرايندهاي خود براي برش انواع مواد از جمله فولاد، آلومينيوم و چوب استفاده مي كند.

اولين دستگاه هاي CNC در دهه هاي 1940 و 50 ساخته شدند و متكي به يك فناوري نگهداري داده هاي ارتباط از راه دور متداول بودند كه به عنوان "نوار پانچ شده" يا "نوار كاغذ سوراخ دار" شناخته مي شود. فن آوري نوار پانچ شده منسوخ شده است زيرا محيط داده ها به سرعت به پردازش رايانه اي آنالوگ و سپس ديجيتال در دهه 1950 و 1960 منتقل شد.

فرآيندهاي توليدي كم مصرف، مانند برش هاي CNC، غالباً در مقابل فرايندهاي توليد مواد، مانند چاپ سه بعدي يا فرايندهاي ساخت، مانند قالب تزريقي مايع ارائه مي شوند. فرآيند ماشينكاري به طور كل روشي است براي تبديل يك قطعه از مواد ساده مانند پلاستيك و رسيدن به محصول نهايي با استفاده از فرآيند كنترل شده است. مشابه ساير فناوري هاي ساخت نمونه هاي اوليه مانند FDM (چاپ سه بعدي)، CNC نيز به دستورالعمل هاي ديجيتالي فايل توليدي به كمك رايانه (CAM) يا طراحي با كمك رايانه (CAD) مانند Solidworks 3D متكي است. دستگاه CNC طراحي را به عنوان دستورالعمل هاي برش قطعات اوليه تفسير مي كند. توانايي برنامه ريزي دستگاه هاي رايانه اي براي كنترل ابزارهاي ماشيني، به سرعت باعث پيشرفت توليد مي شود. برش هاي خودكار هم سرعت و هم دقت ساخت قطعات اوليه را بهبود مي بخشد - خصوصاً در مواقعي كه مواد (مانند پلي پروپيلن) كاملا حياتي باشند.

فرآيندهاي ماشينكاري اغلب نياز به استفاده از چندين ابزار براي ايجاد برش هاي مورد نظر دارند (به عنوان مثال: مته هاي متغير با اندازه هاي مختلف). دستگاه هاي CNC معمولاً ابزارها را به واحدهاي مشترك يا سلول هايي تبديل مي كنند كه دستگاه مي تواند از آنها بيرون بكشد. ماشين هاي اوليه در يك يا دو محور حركت مي كنند در حالي كه ماشين هاي پيشرفته به طور جانبي در محورx  و y به صورت طولي، در محور z و اغلب به صورت چرخشي بر روي يك يا چند محور حركت مي كنند. ماشين هاي چند محوري قادر به چرخاندن قطعات به طور خودكار هستند و به شما اين امكان را مي دهند موادي را كه قبلا در زير قطعه وجود داشته را حذف كنيد. با اين كار نيازي به زير و رو كردن نمونه اوليه توسط كارگران نيست و به شما اين امكان را مي دهد بدون نياز به مداخله دستي همه طرف ها را برش دهيد. برش هاي كاملاً خودكار به طور كلي دقيق تر از آنچه در ورودي هاي دستي امكان پذير است، هستند.

انواع مختلف دستگاه هاي CNC

از انواع اين دستگاه ها كه مي توانيد در وبسايت رادوكس به راحتي آنها را مشاهده و خريداري كنيد مي توان به سه نوع برش CNC اصلي اشاره كرد: دستگاه هاي برش پلاسما CNC، دستگاه برش CNC فايبر ليزر و دستگاه برش واترجت CNC. اين فرآيند براي طيف وسيعي از مواد از جمله فلزات، پلاستيك ها، چوب، شيشه، فوم و كامپوزيت ها مناسب است و در صنايع مختلفي مانند ماشينكاري هاي بزرگ CNC و قطعات هوافضا كاربرد دارد. در حالي كه فرايندهاي برش CNC قابليت ها و عمليات مختلفي را ارائه مي دهد، اصول اساسي فرآيند در تمام آنها تا حد زيادي يكسان است. روند اساسي برش CNC شامل مراحل زير است:

  • طراحي مدل CAD
  • تبديل فايل CAD به برنامه CNC
  • آماده سازي دستگاه CNC
  • اجراي عمليات برش

خريد دستگاه برش CNC

گروه صنعتي رادوكس با بهره گيري از تجارب و تخصص كارشناسان خود از سال 1377 شروع به فعاليت كرد. اين شركت با طراحي و ساخت اتوماسيون و رباتيك توانست خط هاي توليدي خود را آغاز كند. همچنين فعاليت خود را با ساخت و توليد دستگاه هاي CNC و راه اندازي اتوماسيون خط هاي توليدي صنعت خودروسازي در ايران به فعاليت خود ادامه داده است. بالا بودن كيفيت و نازل بودن قيمت همواره از جمله اهداف مهم و اساسي شركت رادوكس و گروه كاري اين مجموعه است.

در حال حاضر، رادوكس به عنوان قطب اصلي در توليد انواع دستگاه هاي CNC در ايران و همچنين در خاورميانه فعاليت مي كند. در اين مجموعه بيش از 14 نوع محصول مرتبط با CNC ارائه مي شود. "دستگاه اسپايدر" از جمله دستگاه هاي CNC توليدي و اختراعي گروه صنعتي رادوكس است كه با افتخار از جمله دستگاه هاي طراحي و توليد شده در ايران است و هيچ گونه مشابه خارجي ندارد.

خريد دستگاه برش CNC به صورت اقساطي

شما مي توانيد با استفاده از بسته ويژه گروه صنعتي رادوكس و با همكاري صندوق ن.آوري رياست جمهوري اقدام به خريد اقساط دستگاه برش CNC كنيد. اين محصولات شامل: ليزر cnc، پلاسما cnc و واترجت cnc است و شما مي توانيد 70% از مبلغ خريد را به صورت وام دريافت كنيد. همچنين اين تفاهم نامه با صندوق نوآوري شكوفايي رياست جمهوري در سال جهش توليد ارائه شد و شركت رادوكس به وسيله اين شرايط اقدام به فروش محصولات CNC به صورت اقساط 36 ماهه با بهره بانكي 9% و همچنين قابليت 6 ماه تنفس كرده است.

شرايط اخذ وام خريد دستگاه برش CNC:

  1.  جواز كسب يا پروانه بهره برداري
  2.  سند مسكوني (ارزش كارشناسي بايد 120% از عدد وام باشد.)

تمامي مراحل اخذ وام توسط واحد تسهيلات شركت رادوكس انجام مي شود و مدت زمان آن 2 الي 3 ماهه است.

اعطاي اين اعتبارات با توجه به بهره بانكي بسيار پايين (9%) محدود است.

منبع: برنا


برچسب: خريد دستگاه برش CNC به صورت اقساطي،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۷ آبان ۱۳۹۹ساعت: ۰۵:۳۷:۰۳ توسط:sam موضوع:

پنل پيامك براي آژانس هاي املاك چه مزيت هايي دارد؟

پنل پيامك براي آژانس هاي املاك چه مزيت هايي دارد؟

ahjy_z3.jpg

چنانچه صاحب منزل نباشين، حتما با تراژدي اسباب كشي آشنايي دارين… بارها براتون اتفاق افتاده كه موعد اجاره نامتون رسيده و دنبال خونه اي متناسب با معيارهاتون از نظر بودجه و متراژ و نزديكي به محل كار و .. هستيد. همه ميدونيم كه چه روزهاي سختي رو ميگذرونيد و روزها و شب ها بايد تو آژانس هاي املاك از اين خونه به اين خونه بازديد بريد تا بتونين خونه مورد نظرتون رو پيدا كنين.

اين پروسه گاهي ماه ها زمان ميبره و كلافه كننده ميشه. از طرفي صاحبين آژانس هاي املاك كه فهرست زيادي از خونه ها رو دارند، با زمان زيادي كه براي ارتباط با مشتري ها و صاحبان ملك ميذارن ديگه وقتي براي رسيدگي به امور مهم تر و جذب مشتري جديد ندارند. همه اينهارو گفتيم كه بگيم اين فرآيند خريد و فروش و اجاره ميتونه خيلي ساده تر از اين حرف ها باشه. اينجاست كه پنل پيامك براي آژانسهاي املاك كاربرد خودشو نشون ميده.

استفاده از پنل پيامك هم باعث ميشه در هزينه ها صرفه جويي بشه و هم آژانس هاي املاك رو از كاغذ بازي ها و دردسرهاي اون بي نياز ميكنه. در ادامه به مزاياي پنل پيامك براي آژانسهاي املاك ميپردازيم.

*اطلاع رساني به روز در مورد موقعيت و موردهاي عالي

*اطلاع رساني از فروش ويژه ملك ها

*اطلاع رساني به مشتري در مورد ليست و شرايط خانه هاي جديد

*يادآوري كردن جلسات و قرار هاي ملاقات به مشتريان و صاحبان املاك

*ارسال جزئيات در مورد اطلاعات خانه ها به مشتريان

امكانات پنل پيامك براي آژانسهاي املاك

كارت ويزيت مجازي

يكي از امكانات پنل پيامك براي آژانسهاي املاك  كه خيلي كاربردي و لازمه همين كارت ويزيت مجازيه. فرض كنيد افرادي كه روزانه از جلوي املاك شما رد ميشن بتونن با فرستادن اسم املاك شما به يك شماره، اطلاعات تماس شما رو دريافت كنن. با اين روش هم شما به شماره تماس مشتري هاتون دسترسي پيدا كرديد هم اينكه تو وقت مخاطباي شما صرفه جويي ميشه.

خبرنامه پيامكي

براي بازاريابي پيامكي اول بايد اعضاء و مشتركين خبرنامه پيامكي خودتون رو افزايش بديد. بايد از روش هايي استفاده كنيد تا مخاطب براي عضويت ترغيب بشه. به عنوان يك فعال حرفه اي در زمينه آژانس املاك و مستغلات، بايد به طور مداوم دنبال پيدا كردن راه هاي جديد براي خريداران آينده نگر، جذب فروشندگان بالقوه و بهبود كلي ارتباطات با مشتريان باشيد.

پنل پيامك براي آژانسهاي املاك در سال‌هاي اخير محبوبيت زيادي داشته. ارتباطات فوري، سهولت استفاده و در دسترس بودن از مهم ترين چيزهايي هستن كه پنل پيامك در اختيار شما ميذاره. هيچ كدوم از ابزارهاي بازاريابي به اندازه اس ام اس ماركتينگ سرعت و امكان ايجاد ارتباط مستقيم با مشتريان رو ندارند.

ارسال پيام هدفمند به دفترچه تلفن و دسته بندي مخاطبين

تصور كنيد مراجعه كننده اي براي پيدا كردن منزل مورد نظرش به آژانس شما مراجعه ميكنه، اما شما موفق به پيدا كردن فايل مناسب با شرايط مراجعه كننده نميشيد. آيا بايد از تلاشتون براي ايجاد رضايت مشتري دست بكشيد؟ معلومه كه نه اين تازه اول راه شماست تا شانس خودتون رو براي مورد هاي بعدي امتحان كنيد. فقط كافيه شماره تماس مشتري رو تو پنل پيامك ثبت كنيد و به محض اينكه مورد مناسب با شرايط مشتري پيدا شد، با فشار دادن يه دكمه، اطلاعات جديد رو براش ارسال كنيد. اينكه مشتري بدون صرف انرژي بتونه موارد مشابه رو ببينه و مقايسه كنه امكان فروش شمارو بالا ميبره. اين اولين و ساده ترين روش بهبود ارتباط با مشتري شماست كه از طريق پنل پيامك براي آژانسهاي املاك به راحتي قابل استفاده هست.

خيلي مهمه كه پيامك تبليغاتي يا اطلاع رساني شما دقيقا به دست كسي برسه كه مخاطب اون پيام هست، مثلا ارسال مشخصات ملكي كه 300 متر متراژ داره براي يك آقايي كه خونه مجردي ميخواد بي فايده ست. پس بايد از پنلي مثل مديانا استفاده كنيد كه قابليت دسته بندي مخاطبين رو به شما ميده تا بتونين هر پيام رو به گروه مخصوص به خودش ارسال كنين.

براي مثال:

دانشجويان

مستاجرين (زوج‌ها)

مستاجرين (خانوده‌هاي پرجمعيت)

مستاجرين(مجردها)

بساز و بفروش‌ها

صاحبان آپارتمان ها و منازل مسكوني

صاحبان زمين ها

ارسال پيامك انبوه

يكي ديگه از قابليت هاي پنل پيامك براي آژانسهاي املاك جذب مشتريه جديده، با ارسال اس ام اس به يك منطقه خاص يك آژانس املاك ميتونه در محدوده مورد نظرش، تبليغات هدفمند انجام بده. مشتريان هم معمولا احتياج دارن تو محدوده مورد نظر خودشون مورد ببينن، كم پيش مياد كسي بخواد محله ش رو عوض كنه.

سامانه پيامكي مديانا اين كار رو براي شما انجام ميده، فقط كافيه از يكي از اين گزينه هاي زير استفاده كنين:

ارسال منطقه اي

ارسال محله اي

ارسال از روي نقشه

ارسال كد پستي

ارسال از دكل بي تي اس ايرانسل (اين نوع ارسال فقط به شماره هاي ايرانسل انجام ميشه، امكان ارسال به شماره هاي همراه اول، رايتل و … وجود نداره)

منشي پيامكي و پاسخگوي خودكار

وظيفه منشي پيامكي پاسخگويي خودكار به پيام هاي دريافت شده در سامانه پيامكي شماست. يعني سامانه شما به ازاي دريافت كدي خاص از گوشي، پيام مناسب را به صورت اتوماتيك ارسال مي كنه. شما با فعال سازي اين قابليت مي تونيد سرويس هاي منحصر بفردي به مشتريانتون ارائه بدين. براي مثال كلمه كليدي (90 متري – خريد) توسط مشاور املاك در پنل پيامكي ثبت و پاسخ آن شامل مجموعه اي از اطلاعات املاك 90 متري در آرشيو بنگاه قرار ميگيره. حالا مشتريان شما با ارسال اين كلمه كليدي به اطلاعات آرشيو دست پيدا مي كنند.

وب سرويس سامانه پيامكي

يكي ديگه از قابليت هاي پنل پيامك براي آژانسهاي املاك متصل كردن وبسايت به سامانه پيامكيه كه تو سامانه مديانا اين امكان براحتي براتون فراهم شده. با اين وجود تمام بازديد كننده هاي سايت شما كه شماره شون رو در سايتتون وارد ميكنند مستقيم به پنل شما وارد ميشن و جزو ليست مشتريان آينده شما ميشن. اميدواريم كه بدونيد داشتن وبسايت براي كار شما خيلي مهمه و باعث افزايش فروش چشمگيري ميشه.

تكنيك هاي مشتري مداري پيامكي براي آژانس هاي املاك

_ انتشار اخبار قيمت املاك

دوست عزيز ، مشاور املاك … به اطلاع شما مي رساند كه قيمت ملك در تهران افزايش يافته است

2_ گزارش ملك جديد در زمينه خواست مشتري و ارسال پيامك به وي

آپارتمان 128 متري،نوساز،3خوابه،با كليه امكانات واقع در خيابان شيخ بهايي فوري فروشي مشاورين املاك شيخ بهايي تلفن : 12345678

3_ هماهنگي هاي لازم با خريدار و فروشنده به جهت صرفه جويي در هزينه هاي مربوط به تماسها

جناب آقاي عبداللهي جهت بازديد از ملك شما لطفا فردا بعدازظهر حضور يابيد. با تشكر مشاور املاك

4ارسال درخواست خريدار و اعلام ملك موجود با مشخصات ارائه شده از جانب مشتري به صورت خودكار

آپارتمان 200 متري،نوساز،3خوابه،با كليه امكانات واقع در صادقيه

مشاورين املاك ….  تلفن : 12345678

5ارسال پيام تبريك و تهنيت مناسبت ها

آقا/خانم X عزيز

فرا رسيدن سال جديد را تبريك عرض مي كنم، اميدوارم سال جديد سالي سرشار از سلامتي، خبرهاي خوب و اميدوار كننده براي تمام شما عزيزان باشد.

مشاور شما Y

6_ پيگيري و ارجاع به صورت خودكار را در برنامه كاريتان قرار دهيد.

خريد خانه يك تصميم بزرگ است. اين كاملا قابل درك است؛ برخي از افراد نياز به زمان بيشتري براي فكر كردن دارند تا بتوانند تصميم خود را قطعي كنند. در عين حال، نگه داشتن ملك در ذهن فرد نيز لازم و ضروري است تا به دليل پراكندگي اطلاعات و املاك گوناگون فراموش نشود. بنابراين اين نكته مهمي است كه بتوانيد با يك برنامه ريزي مناسب و خودكار، پيگيري ها را با كمترين مزاحمت انجام دهيد كه اين كار با استفاده از پنل هاي ارسال پيامك ممكن مي شود.

اطلاعات كليدي براي درج در اس ام اس هاي آژانس هاي املاك

شما مي توانيد به پيام ارسالي خود هر اطلاعاتي كه مي خواهيد، اضافه كنيد و در واقع سفارشي سازي كنيد. اما ما توصيه مي كنيم كه متناسب با ليست موجود، متن پيامك را آماده كنيد.

آدرس

پروفايل

متراژ

اطلاعات تماس

لينك كوتاهتر به Google Maps

قيمت

پيوند كوتاه به وب سايتتان

قالب متن اس ام اس براي املاك و مستغلات

سلام. مشخصات ساختمان X واقع در خيابان Y به مساحت X مترمربع با قيمت پيشنهادي XXX و همچنين عكسها را در سايت XXX ببينيد.

با سلام. از آنجا كه شما به آپارتمان X علاقمند هستيد، گزينه هاي مشابه را مي توانيد در سايت XXX بررسي كنيد.

اگر تصميم گرفتيد يك پنل پيامك براي آژانس املاك خودتون راه اندازي كنيد، سامانه پيامكي مديانا تمام امكانات گفته شده رو به صورت يكجا داره


برچسب: پنل پيامك براي آژانس هاي املاك چه مزيت هايي دارد؟،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۳ آبان ۱۳۹۹ساعت: ۱۰:۱۶:۲۹ توسط:sam موضوع:

آيا براي ترويج كسب و كار بايد از پنل هاي اس ام اس استفاده كنيم؟

آيا براي ترويج كسب و كار بايد از پنل هاي اس ام اس استفاده كنيم؟

91gi_b3.jpg

اگر قصد داريد كسب و كاري پايدار با مشتريان وفادار داشته باشيد يا ميخوايد كسب و كارتون رو گسترش بديد اولين و مهمترين نكته اي كه بايد بهش بپردازيد تعامل با مشتريه. اين موضوع در بزرگترين برندها و كمپاني هاي دنيا هم از مهمترين الويت هاست. حتي اگر شما با كيفيت ترين خدمات با بهترين قيمت ها رو هم ارائه بديد، بدون تعامل درست و مداوم با مشتريانتون نميتونيد به برند بزرگي تبديل بشيد.

يكي از رايج ترين راه هاي تعامل با مشتريان ارتباط از طريق پيامكه و پنل هاي ارسال اس ام اس انبوه مديانا اين امكان رو براي شما فراهم ميكنن.شما از طريق اين پنل ها ميتونيد با مشتريان به راحتي و با هزينه اي كم در ارتباط باشيد و از فروشتون لذت ببريد.

براي اطلاع از اين كه ارسال پيامك از طريق پنل ارسال اس ام اس براي چه گروهي كاربردي بوده و بازخورد خوبي به همراه داشته روي لينك زير كليك كنيد.

مهمترين مزيت برقراري ارتباط با مشتريان از طريق اس ام اس اينه كه وقت زيادي نميگيره و در عين حال باعث مي شه كه شما در ذهن مخاطبتون بمونيد.

در ادامه اين مقاله باقي مزاياي استفاده از اين روش رو با هم بررسي ميكنيم.

1.توانايي گزارش گيري در پنل هاي اس ام اس

اولين مزيتي كه با هم بررسي ميكنيم مزيت گزارش گيري از طريق پنل ارسال اس ام اسه. اين ويژگي به شما اين امكان رو ميده تا بتونيد بفهميد چند درصد از پيام هاي شما به دست مشتريان رسيده.

زماني كه شما متني رو در پنل ارسال مي كنيد مي تونيد از وضعيت اون مطلع بشيد. در اين حالت سه وضعيت وجود داره:

رسيده به گوشي مخاطب

رسيده به مخابرات

نرسيده به گوشي ( در اين مورد هزينه پرداختي شما به حسابتون بازگردانده مي شه )

مهمترين فايده اين گزارش گيري، آناليز ميزان تاثيرگذاري كمپين شماست. مسلما شما براي برنامه ريزي ادامه كمپينتون نياز داريد بازخورد پيامكتون رو بررسي كنيد. اين بررسي هم بدون آگاهي از تعداد كساني كه پيامك شما رو ديدن ممكن نيست. پس شما براي ادامه تبليغاتتون به گزارش ارسال پيامك هاتون نياز داريد.

اين قابليت كاملا هم رايگانه.

2.قابليت دريافت پيامك در پنل هاي اس ام اس

اين قابليت به اين معنيه كه ما در سامانه خودمون ميتونيم پيام هايي كه كاربرا و مخاطبانمون براي ما مي فرستن رو مشاهده كنيم.

اين ويژگي يكي از قابليت هاي فوق العاده سامانه ارسال پيامكه كه شما ميتونيد از اين طريق از انتقادها و پيشنهادهاي مشترياتون مطلع بشيد و ارتباط بيشتري برقرار كنيد. تقريبا براي همه كسب و كارها هم كاربردي و مفيده.

يكي ديگه از راه هاي استفاده از اين قابليت هم برگزاري مسابقه پيامكيه كه مي تونيد با اين روش كسب و كار خودتون رو رونق بديد.

اگر هم بخوايم يكي از مشاغلي رو مثال بزنيم كه اين امكانات پنل براشون بسيار كاربرديه، ميتونيم به فروشندگان اجناس داراي گارانتي اشاره كنيم. اين فروشنده ها ميتونن به خريدارانشون اعلام كنن تا براي شروع گارانتي كالاي خودشون، شماره گارانتي رو به سرشماره اعلام شده ارسال كنن. از اين طريق ليستي از شماره تلفن هاي مشتريانشون هم به دست ميارن.

از اين امكان خيلي استفاده هاي ديگه ميشه كرد كه بسته به خلاقيت و نوع شغل هر كسي ميتونه روي فروش و جذب مخاطب اون تاثير چشم گيري داشته باشه.

3.پنل هاي اس ام اس نمايندگي

در مديانا  دو مدل پنل پيامكي داريم:

پنل نمايندگي و پنل كاربري

در پنل نمايندگي تعرفه ارسال اس ام اس ها پايين تره و به همين خاطر علاوه بر ارسال و دريافت پيامك و كسب درآمد از اون ، شما مي تونيد با فروش حساب، شارژ و خط به افراد و نماينده هاي زير مجموعه خودتون كسب درآمد كنيد.

اشخاص يا شركتايي كه پنل نمايندگي ارسال پيامك انبوه رو خريداري مي كنن، مي تونن نماينده با دسترسي هاي شبيه پنل پيامكي خود ايجاد كنن.

همينطور تو پنل نمايندگي سامانه ارسال پيامك، نماينده ها ميتونن بسته هاي متفاوتي از نظر قيمت و دسترسي با توجه به نيازاي بازار هدفشون تعريف كنند.

4. پنل هاي اس ام اس كاربري

كسايي كه صاحب كسب و كار هستن براي معرفي برند و محصولشون بيشتر از اين پنل ارسال اس ام اس استفاده مي كنن.

ارگان ها به عنوان CRM يا نرم افزار مديريت ارتباط با مشتري، مي تونن از ويژگي هاي پنل هاي اس ام اس انبوه استفاده كنند.

تمركز اين پنل ها بيشتر بر ارسال و دريافت پيامك انبوهه.

به همين خاطر بيشتر براي كسايي مورد استفاده قرار ميگيره كه ارسال پيامك كمتري دارند. سوددهي سامانه ارسال پيامك براي صاحباي كسب و كار زماني مشخص مي شه كه مشتري بيشتري به سمت اون ها جذب بشه.

از جمله كسب و كارايي كه ميتونن از اين پنل ارسال اس ام اس انبوه استفاده كنن ميشه به اين ها اشاره كرد: بانك ها، شركت هاي فناوري اطلاعات، رستوران دارها، فروشگاه ها و…

سوال: حداقل شارژي كه ميتونيم در پنل هاي اس ام اس بخريم چقدره؟

در بعضي سامانه هاي پيامكي كشور خريد حداقل شارژ اجباريه، اما در مديانا اس ام اس هيچ محدوديتي وجود نداره. شما به هر ميزاني كه لازم داشته باشيد مي تونيد شارژ بخريد و ارسال تست انجام بديد.

حالا شايد اين سوال براي شما به وجود بياد كه شارژ موجود در پنل هاي اس ام اس شما محدوديت زماني داره يا خير؟ در اين قسمت به توضيح اين مورد از سامانه ارسال پيامك مي پردازيم.

قرارداد پنل هاي نمايندگي مديانا يك ساله نوشته ميشه و شما بعد از يك سال ميتونيد بدون هيچ هزينه اي اين قرارداد رو تمديد كنيد. ميزان شارژي كه قبل از اتمام قرارداد در پنل شما مونده به هيچ عنوان سوخت نميشه و با هر بار تمديد ميتونيد ازش مجدد استفاده كنيد.

با توجه به توضيحاتي كه در اين مقاله درباره پنل ارسال اس ام اس داده شد مشخصه كه براي داشتن يك پنل اس ام اس انبوه و كسب درآمد از اون نيازي نيست كه سرمايه زيادي داشته باشيد.

شما مي تونيد با بودجه اي محدود و مقدار كمي شارژ كه در پنل اس ام اس شما موجوده كسب و كار مبتني بر ارسال اس ام اس انبوه خودتون رو شروع كنيد و زماني كه كسب و كارتون رونق گرفت شارژ بيشتري خريداري كنيد و از مزاياي اون استفاده بيشتري ببريد.

البته با توجه به نوع شغل و ميزان فعاليتتون نبايد اين انتظار در شما ايجاد بشه كه در زمان اندك به درامد بالا برسيد. براي رونق گرفتن هر كسب و كاري شما بايد كار و تلاش زيادي انجام بديد. بعضي از مشاغل ممكنه با يك بار ارسال پيامك انبوه بازخورد خوبي از اون بگيرن و بعضي مشاغل نياز به تبليغات بيشتري دارن.

 

ممنون كه تا پايان اين مقاله پنل پيامكي مديانا،  ما رو همراهي كرديد.


برچسب: ترويج كسب و كار،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۴ آبان ۱۳۹۹ساعت: ۰۹:۵۰:۱۷ توسط:sam موضوع:

متخصص ايمپلنت دندان

ايمپلنت دندان

اگر تا به حال دندان از دست داده باشيد يا افرادي را بشناسيد كه به دنبال جايگزيني دندان هاي از دست رفته شان هستند ، حتماً نام ايمپلنت دندان به گوشتان خورده است. ايمپلنت دندان يكي از نوين ترين و پر طرفدارترين روش هاي جايگزيني دندان هاي از دست رفته يا پوسيده است. در اين روش از يك پايه فلزي در داخل استخوان فك استفاده مي شود. اين پايه حكم همان ريشه دندان را خواهد داشت و سپس روكش دنداني بر روي آن سوار مي شود. ايمپلنت به طور كلي محبوبيت زيادي دارد كه با هم به علت آن را در زير بررسي مي كنيم.

نسيم آنلاين: اگر تا به حال دندان از دست داده باشيد يا افرادي را بشناسيد كه به دنبال جايگزيني دندان هاي از دست رفته شان هستند ، حتماً نام ايمپلنت دندان به گوشتان خورده است. ايمپلنت دندان يكي از نوين ترين و پر طرفدارترين روش هاي جايگزيني دندان هاي از دست رفته يا پوسيده است. در اين روش از يك پايه فلزي در داخل استخوان فك استفاده مي شود. اين پايه حكم همان ريشه دندان را خواهد داشت و سپس روكش دنداني بر روي آن سوار مي شود. ايمپلنت به طور كلي محبوبيت زيادي دارد كه با هم به علت آن را در زير بررسي مي كنيم.

متخصص ايمپلنت دندان

مانند هر تخصص ديگري ايمپلنت نيز يكي از شاخه هاي تخصصي در عرصه دندان پزشكي به حساب مي آيد. بنابراين نياز به متخصص مربوط به خود را دارد. متخصص ايمپلنت كسي است كه مطالعه ، آموزش و تحقيقات طولاني مدت و در اين زمينه را داشته و مانند دندان پزشك عمومي به كليه زمينه هاي دهان و دندان اشراف ندارد ولي به طور اختصاصي در زمينه ايمپلنت دندان مهارت كافي دارد و معمولاً در مراكز تخصصي ايمپلنت نيز مشغول به كار هستند.

اجزاي ايمپلنت دندان

nyvk_m3.gif

ايمپلنت دندان از سه قسمت اصلي تشكيل مي شود. در نظر داشته باشيد كه اين سه قسمت هميشه ثابت نيستند. به عنوان مثال ميني ايمپلنت ها از دو قسمت تشكيل مي شوند. اما نكته اي كه مهم است اين است كه اين سه قسمت سه ركن اصلي ايمپلنت و در اغلب آن ها ثابت هستند.

اين سه قسمت شامل فيكسچر ، اباتمنت و تاج دندان هستند.

فيكسچر پايه فلزي ايمپلنت است كه بايد در داخل استخوان فك چفت و محكم شود و قرار است ريشه جديد دندان مصنوعي باشد. بنابراين بار اصلي ايمپلنت بر دوش آن است و بسيار مهم است كه توسط متخصص به درستي كاشته شود.

اباتمنت عضو مياني يا همان رابط در ايمپلنت دندان است. از اين رو به آن رابط مي گويند به واسط ارتباطي ميان پايه و روكش دندان است و اين دو قسمت اصلي را به يكديگر متصل مي كند.

روكش يا همان تاج دندان كه بار زيبايي ايمپلنت دندان را به دوش مي كشد ، محصول نهايي است كه بيرون از لثه براي نمايش باقي مي ماند. روكش هاي ايمپلنت به طور مختص براي هر شخص متناسب با ظاهر دندان هاي طبيعي وي تهيه و توليد مي شوند. از اين رو از منظر طبيعي بودن در سطح بالايي قرار دارند.

مراحل انجام ايمپلنت دندان

ايمپلنت يكي از طولاني ترين عمل هاي دندان به حساب مي آيد. حال با هم پروسه انجام صفر تا صد آن را بررسي مي كنيم.

در ابتدا فرد پس از تشخيص اينكه ممكن است به ايمپلنت دندان احتياج داشته باشد به مركز تخصصي ايمپلنت و نزد يك متخصص مربوطه مراجعه مي كند. بعد از بررسي هاي لازم و مشاهده عكس ها و راديولوژي هاي مربوط به دندان تصميم نهايي با مشورت متخصص اتخاذ مي شود. در صورتي كه پيش نياز هايي قبل از عمل مورد نياز باشد ابتدا بايد آن ها را رفع و رجوع كرد. يكي از اين موارد احتمال كمبود استخوان در منطقه تحت عمل است. از آنجايي كه مستقيماً با استخوان فك سر و كار داريم بايد استخوان فك به ميزان كافي وجود داشته باشد و در غير اين صورت پيش از انجام ايمپلنت دندان بايد پيوند استخوان انجام شود تا ميزان استخوان به حد كافي برسد.

همچنين پيش نياز ديگر اين است كه اگر قرار است ايمپلنت به جاي دندان پوسيده اين جايگزين شود ، آن دندان كشيده شود.

بعد از رفع همه اين موارد در نخستين روزي كه براي انجام اصل عمل مراجعه مي كنيد كار با بي حسي موضعي آغاز مي شود. هدف نخست دستيابي به استخوان فك است. بنابراين كار با برشي بر روي لثه در منطقه مورد نظر جهت دسترسي به استخوان ادامه مي يابد. حال نياز به يك مته براي ايجاد حفره بر روي استخوان فك مي باشد. اين حفره بايد دقيقاً در جاي مورد نظر ايجاد شود تا مبادا صدمه اي به ساير عصب هاي حساس استخوان بزند و همچنين اندازه آن بايد به ميزان مناسب باشد تا ايمپلنت بدون مشكل در آن جاسازي شود. پس از محكم شدن فيكسچر در داخل استخوان محافظي بر روي آن گذاشته مي شود و سپس بيمار مرخص مي شود. اكنون استخوان فك نياز به چند ماه استراحت براي برقراري پيوند ميان پايه و استخوان را دارد. در طول اين مدت بايد استراحت برقرار باشد و فشاري به ايمپلنت وارد نشود تا از جايش تكان بخورد و ريسك شكستش را بالاتر ببرد. همچنين در طول اين مدت تاج دندان مورد نظر فرد در لابراتور توليد مي شود.

پس از گذشت زمان استراحت و مراجعه مجدد و بررسي هاي لازم توسط متخصص جها اطمينان از برقراري پيوند و استحكام وضعيت بين استخوان و پايه به سراغ ادامه ماجرا مي رويم.

اكنون نوبت به قراردهي اباتمنت رسيده است. پس دوباره برشي بر روي لثه انجام مي شود و اباتمنت همانند پيچ بر روي فيكسچر قرار مي گيرد و سپس تاج دندان تهيه شده بر روي آن سوار مي شود و بخيه هاي نهايي و كار تمام است.

در نهايت تذكر هاي نهايي و توصيه هاي پزشكي توسط جراح به شما توضيح داده مي شود. اين توصيه ها جهت بالا رفتن طول عمر ايمپلنت لازم الاجرا است.

فيلم واقعي ايمپلنت

مراقبت هاي بعد از ايمپلنت دندان

مراقبت هاي بعد از عمل ايمپلنت دندان معمولاً دو دسته كلي دارند. يكي مراقبت هاي اوليه و ديگري مراقبت هاي طولاني مدت.

در مورد مراقبت هاي اوليه مراقبت از تحت فشار قرار نگرفتن ايمپلنت و همچنين استفاده از مواد غذايي و نرم در همين راستا است.

در مورد مراقبت هاي طولاني مدت مسواك زدن روزانه ، نخ دندان كشيدن و استفاده از دهان شويه مي تواند بسيار كارساز باشد.

قيمت ايمپلنت دندان

براي اطلاع از جديد ترين قيمت هاي ايمپلنت دندان به سايت مراجعه كنيد.

هزينه ايمپلنت

منبع : نسيم آنلاين


برچسب: متخصص ايمپلنت دندان،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۸ تير ۱۳۹۹ساعت: ۱۱:۱۴:۰۳ توسط:sam موضوع: