بيا برو تو قلبم بيا برو تو قلبم .

بيا برو تو قلبم

گالوانيزه يا GALVANIZE

 

 

گالوانيزه يا GALVANIZE

آهن و فولاد از زمان پيدايش زندگي انسان را راحت كرده‌اند.

به دليل راحتي توليد، دوام، و راحتي روش مونتاژ فولاد تقريباً همه جا بكار برده مي‌شود.

بيشتر پيشرفت‌ها و ايجاد تكنولوژي‌ها با استفاده از فولاد به وجود مي‌آيد.

خوردگي عامل بخش عمده‌اي از شكست و تخريب آهن و فولاد مي‌باشد و جلوگيري از آن اهميت زيادي دارد.

فولاد تمايل به جذب اكسيژن دارد. اين تمايل باعث خوردگي و تركيبات شيميايي فولاد مي‌شود و آن را از بين مي‌برد.

بهترين و مقاومترين راه براي افزايش عمر فلزات كه در معرض زنگ زدگي هستند گالوانيزه مي باشد.

yrj_d1.png.jpg

و به دليل تجزيه متلاشي مي‌شود. آخرين و تكان دهنده‌ترين نمونه اين امر در زلزله در تركيه منطقه مارامارا مشاهده گرديد.

كليه فعاليت هاي توليد گالوانيزه گرم را مي توان به گونه اي كنترل نمود تا  مطابق با استانداردهاي ASTM باشد.

گالوانيزه گرم اراك فرآيند گالوانيزه كردن را ساده و يكي از بهترين روش هاي مورد استفاده  براي حفاظت از فولاد،يا آهن مورد استفاده قرار مي دهد.

غوطه ور نمودن فولاد يا آهن در روان مذاب،باعث تشكيل لايه اي از آلياژ روي،-آهن، بر روي قطعه مي گردد.

 با مراجعه به سايت ROUYAVARAN.IR  مي تواند اطلاعات بيشتري در زمينه شركت گالوانيزه و فرآيند آن دريافت كنيد.


برچسب: گالوانيزه يا GALVANIZE،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۹ساعت: ۰۳:۱۵:۵۸ توسط:sam موضوع:

افتتاح حساب بانكي بين المللي در تركيه بدون اقامت

افتتاح حساب بانكي بين المللي در تركيه بدون اقامت

ا

U??³???± ?©?§?±?? U? U?U??²?§ ?©?§?±?? ???±?©U?U?

به گزارش مهاجر مپ امروزه بسياري از ايرانيان ترجيح مي دهند براي ادامه زندگي به كشورهاي ديگري از جمله تركيه مهاجرت كنند، دليل اين مسئله چيست؟ در چند پاسخ كوتاه به شما عزيزان توضيح مي دهيم. نخست اين كه هزينه زندگي در تركيه با ايران تفاوت چنداني ندارد، اگر شما زبان تركي را بياموزيد مي توانيد با يكي از مهم ترين كشور ها كه پل ارتباطي با اروپا است ارتباط برقرار كنيد.

اين روز ها تركيه تبديل شده است به يك پايگاه براي ايرانياني كه مي خواهند رويكردي ديگر از آزادي مدني را دريافت كنند. به هر حال اگر مي خواهيد در اين كشور زندگي خوبي داشته باشيد، قطعا بايد شهروندي خوب باشيد. نخست يك حساب بانكي باز خواهيد كرد. باز كردن حساب بانكي براي افراد مقيم اين كشور كه از خارج وارد مي شوند قوانين خاص خود را دارند.

 

افتتاح حساب بانكي در تركيه نياز به دريافت شماره مالياتي يا همان كد مالياتي خواهد داشت. اين كد با هر پاسپورتي قابل دريافت است و هيچ محدوديتي چه براي ايرانيان و چه تبعه هاي ديگر كشور هاي دنيا ندارد.

به هر حال شما مي توانيد در بانك زراعت  و يا چند بانك ديگر حساب باز كنيد كه فعاليت براي ايرانيان را بدون مشكل مي دانند.

افتتاح حساب در زراعت بانك

بانك زراعت تركيه احتمالا نامي است كه بسياري از ايراني ها در حين دريافت اقامت و يا حضور در كشور تركيه و تحقيق در مورد سرمايه گذاري در مورد آن بسيار مي شنوند، در واقع اين بانك يكي از مراجع معتبر و بزرگ ترين واحد هاي تجاري است كه در شهر هاي مختلف اين كشور شعبه هاي مختلف دارد. در واقع اگر مي خواهيد بدون دردسر يك حساب بانكي در تركيه داشته باشيد، ما به شما زراعت بانك را پيشنهاد مي كنيم.

شما ميتوانيد بدون اقامت تركيه نسبت به افتتاح حساب اقدام كنيد.

اين بانك فعاليت هاي تجاري را بر اساس الگوهاي غربي و سرمايه داري بنا كرده و جالب است بدانيد كه در سال ???? ميلادي به عنوان برترين بانك در تركيه شناخته شده است، اين بانك البته خدمات ويژه اي براي مشتريان ايراني خواهد داشت. در واقع اگر مي خواهيد در تركيه و در يك بانك ترك، افتتاح حساب كنيد، قوانين عجيب و محدودي پيش و روي شما نيست.

ايرانيان مقيم كشور تركيه و يا حتي كساني كه در اين كشور حضور ندارند نيز مي توانند با بهره گيري از خدمات تركيه هلپر از وام هاي پرسود زراعت بانك استفاده نمايند.

شما حتي مي توانيد با كارت هاي اعتباري زراعت بانك تركيه، و افتتاح حساب در آن از پرداخت هاي آنلاين استفاده نمائيد، حتي امكان استفاده از سيستم تلفن بانك و اينترنت بانك نيز در هر كجا از جهان وجود دارد.

افتتاح حساب در تركيه بدون اقامت

افتتاح حساب در تركيه بدون اقامت در كشور تركيه احتمالا يكي از دغدغه هاي كساني است كه مهاجرت به تركيه دارند و به هر دليلي فعلا نمي توانند از ايران خارج شوند و يا اين كه مي خواهند صرفا از خدمات اين بانك استفاده كنند، پيش از هر كاري شما نياز به دريافت شماره مالياتي خواهيد داشت.

 

قوانين خاص خود را دارد و يك سري مدارك براي تاييد اعتبار و هويت شما نيز دريافت مي گردد، تيم تركيه هلپر سال هاست كه در زمينه انجام فعاليت ها و خدمات اقامتي براي ايرانيان مقيم تركيه فعاليت هاي گسترده اي انجام مي دهد.

يكي از عمده فعاليت هاي اين تيم بهره گيري از خدمات بانك زراعت براي كساني است كه قصد خروج از كشور را ندارند و يا اين كه وارد تركيه شده اند اما سردرگم، چيزي در مورد نحوه افتتاح حساب و دريافت كد مالياتي نمي دانند.

به هر حال شما با مراجعه به پرتال رسمي اين برند، مي توانيد تمامي خدمات آن ها را بررسي فرمائيد.

افتتاح حساب در تركيه بدون دپوزيت

دپوزيت چيست؟ آيا در مورد آن اطلاعات داريد؟ اگر قصد مهاجرت به كشور تركيه را خواهيد داشت احتمالا با تيتر هايي نظير افتتاح حساب در تركيه بدون دپوزيت روبرو مي شويد. مسئله اين است كه در اين كشور براي افتتاح حساب شما بايد مبلغي معادل ?? تا رنج ?? هزار لير و گاهي حتي بيشتر را در حساب داشته باشيد، اين مبلغ به مدت ?? روز نزد بانك مي ماند و بانك براي آن مبلغ ?? درصد سود پرداخت مي كند.

براي بسياري اين يك مشكل بزرگ است و ترجيح مي دهند كه چنين رقمي را وارد حساب بانكي نكنند، تركيه هلپر به يكي از خدمات ديگر خود در اين زمينه اشاره مي كند، شما مي تواند بدون نياز به اين سپرده عمليات افتتاح حساب را انجام دهيد و از خدمات بانكي زراعت تركيه استفاده فرمائيد.

شما با ثبت شركت در تركيه نيز مي توانيد حساب باز كنيد.

براي شما توسط اين بانك ها مستر كارت يا ويزا كارت نيز صادر خواهد شد كه اعتباري جهاني خواهد داشت و در تمامي كشور هاي اروپايي، امريكايي و اسيايي قابل استفاده است. در حال حاضر با توجه به قوانين مي توانيد در كم ترين زمان ممكن به عنوان يك شهروند خارجي حساب بانكي باز كرده و از خدمات آن بهره مند شويد.

 

دريافت سود بانكي در تركيه

يكي از مزاياي استفاده از حساب هاي بانكي كشور هاي تركيه اي سود بسيار مناسب و همينطور عدم دريافت كارمزد در بسياري از تراكنش ها است،

يعني شما در خريد هاي اينترنتي و پرداخت هاي حضوري توسط بانك هاي معتبر هيچ گونه مبلغ اضافه و مالياتي پرداخت نمي كنيد. در نتيجه سياست كاري اين بانك ها حضور شما به عنوان مشتري و سرمايه گذار خارجي است.

 

شما همينطور مي توانيد براي كسب اطلاع در مورد هر كدام از موضوعاتي كه در بالا توضيح داده شد از روش هاي تماس و پشتيباني استفاده كنيد، آن ها در كم ترين زمان ممكن شما را راهنمايي خواهند كرد و اگر مي خواهيد بدون دردسر در تركيه افتتاح حساب بانكي انجام دهيد، حالا اين فرصت فرا رسيده است.

براي تاييد حساب و احراز هويت معمولا از شما حضور در تركيه و يا آدرس هاي حقيقي براي شخص حقيقي درخواست مي شود. اين مشكل توسط فعاليت هاي مستمر اين تيم در راستاي آسان سازي بازگشايي حساب هاي بانكي و فعاليت هاي اقتصادي براي ايرانيان رفع گرديده است.

براي آگاهي از آخرين نرخ سود بانكي در تركيه اين مطب را بخوانيد

به ياد داشته باشيد كه شما براي خريد ساده و حتي يك سيم كارت نيز به كد مالياتي نياز خواهيد داشت.

فعاليت اقتصادي قانوني براي ايرانيان مقيم تركيه

اصلي ترين نكته در مورد فعاليت شما در كشور تركيه اين است كه هيچ گونه شك و شبهه قانوني وجود نداشته باشد، تمامي اين مشكلات توسط تركيه هلپر حل شده است و شما به هيچ عنوان درگير مسائل مالي و همينطور تبصره هايي نمي شويد كه ممكن است گريبان خارجي ها در اين كشور را بگيرد.

اگر مي خواهيد در مورد شعبه هاي مجاز در بانك هاي زراعت تركيه كسب اطلاع كنيد، نياز به دريافت رمز هاي يك بار مصرف داريد و همينطور سود هاي بانكي تركيه شما را ترغيب كرده است، پس فرصت را از دست ندهيد.

شما مي توانيد از حساب هاي بانكي خود در تركيه براي انتقال هاي مستر كارت و ويزا كارت استفاده كنيد، اگر نياز به باز كردن حساب بدون واريز و دپوزيت اوليه داريد، قطعا مي توان از ترفند هايي استفاده كرد كه براي افراد بي اقامت مشكل بزرگي است، شما مي توانيد حتي براي اين گونه حساب ها بدون هيچ گونه مشكل مالياتي و حقوقي سود قابل توجهي نيز دريافت كنيد.

دغدغه بلوكه شدن حساب ها در تركيه حالا ديگر رفع شده و شما مي توانيد براي خود و يا اعضاي خانواده تان حساب هاي ارزي بر پايه واحد هاي مختلف باز كنيد.

منبع: https://mohajermap.ir/%D8%A7%D9%81%D8%AA%D8%AA%D8%A7%D8%AD-%D8%AD%D8%B3%D8%A7%D8%A8-%D8%A8%D8%A7%D9%86%DA%A9%DB%8C-%D8%AF%D8%B1-%D8%AA%D8%B1%DA%A9%DB%8C%D9%87/


برچسب: افتتاح حساب بانكي بين المللي در تركيه بدون اقامت،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۹ساعت: ۱۰:۲۵:۵۴ توسط:sam موضوع:

فعاليت در بورس

ورود به بورس به زبان ساده براي همه

بررسي ها نشان ميدهد طي 3 سال گذشته بازار و شاخص بورس تهران، با بازدهي 500  درصدي توانسته است از بازار هاي موازي سبقت گرفته و در صدر جدول بازدهي ها و بالاتر از طلا، دلار، مسكن قرار بگيرد.

در اين مطلب تلاش ميكنيم تا شما را با بازار بورس به زباني ساده آشنا كنيم تا شايد شما هم اگرعلاقه مند باشيد در اين بازار فعاليت و كسب سود كنيد. با ما همراه باشيد.

اكثر افرادي كه دنبال فعاليت در بورس هستند افرادي با قدرت ريسك پذيري متوسط به بالا و به دنبال به كار گرفتن سرمايه هاي خود در بازار و كار هستند اما به درستي اطلاع ندارن نقطه شروع  سرمايه گذاري در بورس كجاست؟ نحوه دريافت كد بورسي و ثبت نام در بورس به چه شكل است؟ آموزش بورس چگونه است؟ صندوق سرمايه گذاري و تفاوت آن با سبدگرداني چيست؟ و سوالاتي از اين دسته كه در اين مطلب به آنها پاسخ خواهيم داد.

 

ما در مجموع شروع فعاليت در بورس را به افراد زير پيشنهاد ميكنيم:

 

1) به دنبال پيشرفت و كار كردن با سرمايه خود هستند.

2) افرادي كه به دنبال سرمايه گذاري و كسب سود در يه چرخه سازنده هستند.

3) افرادي كه قدرت ريسك پذيري متوسط و رو به بالا دارند.

 

و به اين افراد پيشنهاد ميكنيم در بورس سرمايه گذاري نكنند:


1) افرادي كه انگيزه كافي براي معامله كردن ندارند.

2) افرادي كه نميتوانند بيشتر از روزي 2 ساعت براي معاملات خود در بورس زمان بگذارند.

3) افرادي كه قدرت ريسك پذيري ندارند و به قرار دادن پول هايشان در بانك و سود كم آن راضيند.

اگر جزو دسته اول هستيد و تمايل به سرمايه گذري در بورس داريد فرآيند ورود به بازار بورس در دو گام خلاصه ميشود:


1) ثبت نام اينترنتي كدبورسي در كارگزاري هاي بورس ايران :  كد بورسي

2) آموزش معامله در بورس و  يادگيري روش هاي معاملاتي

 

حال به توضيح اين سه گام ميپردازيم:


دريافت كد بورسي

 ثبت نام شما در بورس بعد از ارائه مدارك شناسايي شما و ثبت نام اينترنتي (در حدود 5  دقيقه) و بعد از آن احراز هويت شما در دفاتر شعب كارگزاري هاي بورس ايران (مثل آگاه، مفيد و ...) و يا در شعب دفاتر پيشخوان دولت انجام خواهد ميشود كه آدرس اين دفاتر در پايان ثبت نام اينترنتي (آنلاين) براي شما ارسال ميشود.

بعد از احراز هويت نام كاربري و رمز عبور سامانه معاملاتي آنلاين براي شما پيامك ميشود و شما از اين لحظه ميتوانيد فعاليت خود را در بورس شروع كنيد.



آشنايي با بازار بورس:

به طور خلاصه در بازار بورس اوراق بهادار همانند هر بازار ديگري يك سمت خريدار وجود دارد و سمت ديگر فروشنده  (عرضه و تقاضا). اما چيزي كه شما خريد و فروش ميكنيد به صورت فيزيكي و قابل لمس نيست و به بيان ديگر شما سهام شركت ها و كارخانه جات را خريد و فروش ميكنيد.

 

شما در واقع سهام شركتي يا كارخانه اي را خريداري ميكنيد كه در حال توليد يا فروش محصولي و يا خدمتي است (مثلاً شركت ايران خودرو، انواع ماشين هاي سواري و قطعات آن ها را توليد و به فروش ميرساند). حال شما با خريدن سهام شركت ايران خودرو، در سودي كه اين شركت از فروش محصولات خود كسب ميكند، شريك خواهيد بود.

به اين نكته نيز بايد توجه داشت كه شما به طور مستقيم نميتوانيد سهام شركت ها را از خود شركت ها خريداري كنيد و طبق قانون بايد اين كار را از طريق شركت هاي كارگزاري داراي مجوز سازمان بورس وزارت اقتصاد انجام دهيد. كافي است مقداري جست و جو كنيد تا بهترين كارگزاري را براي انجام معاملات خود انتخاب كنيد.

 

توجه كنيد كسب سود در بازار بورس از دو طريق امكان پذير است:

 

  1. سود حاصل از نوسان قيمتي سهم (عنوان مثال سهمي را 200 تومان خريداري ميكنيد و هفته بعد 220 تومان آن را ميفروشيد و 10 درصد در عمل سود كرده ايد)
  2. سود حاصل از هر سهم در مجمع (عملاً در سودي كه شركت در طول يك سال ساخته است شما نيز شريك هستيد. كه اين سود به حساب بانكي شما واريز خواهد شد)

 

 

انواع روش هاي سرمايه گذاري در بورس

روش هاي سرمايه گذاري در بورس به دو شكل مستقيم (دريافت كد بورسي) و غير مستقيم (خريد واحد صندوق هاي سرمايه گذاري) است.

روش مستقيم براي افرادي پيشنهاد ميشود كه زمان كافي براي انجام معاملات توسط خودشان را دارند. اين افراد با دريافت كد بورسي به عنوان اولين قدم براي خريد سهام و پس از كسب اطلاعات و دانش كافي ميتوانند به صورت آنلاين اقدام به خريد و فروش سهام نمايند.

اما روش غير مستقيم به افرادي پيشنهاد ميشود كه زمان لازم براي انجام معاملات توسط خودشان را ندارند و تمايل دارند در صندوق ها سرمايه گذاري كنند و در عمل معاملات خود را به شركت هاي كارگزاري و صندوق ها تحت نظر آنها بسپارند.

اين افراد همچنين ميتوانند از خدمات مديريت سرمايه يا سبدگرداني كه توسط كارگزاري هاي داراي مجوز از سازمان بورس انجام ميشود اقدام به سرمايه گذاري در بورس نمايند.

هر دو روش قانوني و تحت نظارت سازمان بورس بوده  وپس از احراز هويت افراد سرمايه گذار انجام خواهد شد.

 

آموزش بورس

براي موفقيت در بازار بورس همانند هر كسب و كار ديگري بايد دانش و تجربه كافي را داشته باشيد. براي يادگيري بورس لازم است تا در روزهاي اول مطالعات زيادي در اين زمينه داشته باشيد. پيشنهاد ميكنيم كتاب آموزش بورس در 20 دقيقه را بخوانيد.

در كنار آموزش بورس بايد از اخبار صنايع مختلف مطلع باشيد. همچنين اطلاعيه هاي شركت ها در رابطه با فروش و صورت ها مالي با خبر باشيد و آنها را دنبال و تحليل كنيد.

به صورت خلاصه آموزش بورس، تحليل بنيادي سهم (آمار ميزان فروش، صورت هاي مالي و...) به همراه تحليل تكنيكال نمودار و روند قيمتي سهام هر شركت در كنار هم به شما اين پيام را ميدهد كه سهام اين شركت ارزنده است يا خير؟ كدام سهام را بخريد و كدام سهام را بفروشيد؟

مفاهيمي كه بايد در بورس با آنها آشنا باشيد:

بازارهنگامي كه شرايطي برقرار شود كه بين فروشنده وخريدار رابطه برقرار شود ومعامله اي انجام گيرد، بازار تشكيل شده است.

بورسنهاد سازمان يافته اي است، كه ركن اساسي در بازار محسوب ميشود.

بورس كالا يا كاموديتيدراين بورس تعداد زيادي از فروشندگان كالاهاي خود را عرضه مي كنند كه پس از كارشناسي وقيمتگذاري توسط كارشناسان، به خريداران ارائه ميشوند. كالاهاي پتروشيمي، كشاورزي، فلزات و … در رينگ هاي معاملاتي مربوط به خودشان در بورس كالا معامله ميشوند. در بورس كالا اصولا مواد خام و مواد اوليه مورد معامله قرار ميگيرد، مثلا بورس نفت، بورس گندم.

بورس ارزخريد و فروش پولهاي خارجي در اين نوع بورس صورت مي گيرد، البته در ايران اين نوع بورس فعال نيست ولي سالهاست كه صحبت از فعال شدن اين بازار در آينده اي نزديك انجام ميشود.

بورس اوراق بهاداردر ايران به بازار خريد و فروش اوراق بهادار كه به طور رسمي و دائمي در محلي ثابت تشكيل مي شود، بورس اوراق بهادار گفته مي شود؛ و دارائي هايي مانند سهام اوراق مشاركت مورد معامله قرار مي گيرد.

كارگزاراناين نهاد در حقيقت واسط بين خريداران و فروشندگان به داد و ستد مي پردازد و در مقابل اين كار درصدي از ارزش ناخالص معامله را به عنوان كارمزد كارگزاري دريافت مي كند.

سايت كدالسامانه ي جامع اطلاع رساني ناشران اوراق بهادار است كه درنظارت سازمان بورس واوراق بهاداراست واين سايت براي حمايت از سرمايه گذاران وبا هدف ساماندهي تشكيل شده است.

مشاوران سرمايه گذارينهادهايي هستند كه به اشخاص يا نهادهاي ديگر، در زمينه ي ارزشگذاري اوراق بهادار، مشاوره مي دهند.

 

تحليل تكنيكال چيست و چه كاربردي دارد؟

 در تمامي بازارهاي بورس، فاركس و … به تحليل كردن نمودار سهام، ارز، كالا يا … و تحليل روندهاي قيمتي بر اساس چارت و نمودار آن ها، تحليل تكنيكال گفته ميشود. با بررسي تاريخچه و نمودار قيمتي ميتوانيد الگوهاي ثابتي در صعود يا نزول قيمت هاي هر چيزي پيدا كنيد و علم تكنيكال به بررسي دقيق اين الگو ها و روند ها ميپردازد.

اما بعد از يادگيري مفاهيم اوليه تكنيكال بايد به دنبال مفاهيم پيشرفته تكنيكال برويد. مفاهيمي مانند استفاده از از الگوهاي RSI، ايچيموكو، ميانگين متحرك، MACD، واگرايي ها و … كه به شما در سيگنال هاي خريد و فروش سهام كمك خيلي زيادي ميكنند.

تحليل بنيادي چيست و چه كاربردي دارد؟

  • گردآوري داده هاي مربوط به بنيادهاي اقتصادي و عوامل موثر بر چشم انداز صنعت و شركت
  • بررسي و تفسير اطلاعات و آگاهي هاي موجود
  • طراحي الگو قيمتي سهم
  • تعيين روابط بين متغير هاي الگو
  • تعيين اهميت متغير هاي الگو
  • تعيين ارزش آينده سهم
  • مقايسه ارزش ذاتي با قيمت جاري

كه درباره هر شركت و سهم آن ميتوانيد از طريق تحليل بنيادي پيش بيني كنيد كه يك سهم ارزنده هست يا خير؟

 

سامانه كدال چيست و چه كاربرد هايي براي ما خواهد داشت؟

كدال سامانه اي است كه در آن شركت ها، گزارشات و اطلاعيه هاي خود را منتشر ميكنند. اين اطلاعيه ها و گزارشات به صورت دوره اي در سايت كدال قرار ميگيرد و براي تحليل گران بازار بورس يك مرجع رسمي و تاييد شده است.

 

 

فرآيند يادگيري بورس چگونه است و چقدر زمان احتياج دارد؟

آموزش بورس نقش مهمي در موفقيت شما در بورس دارد. پيشنهاد ميكنيم با مطالبي كه در وب به صورت رايگان وجود دارد شروع كنيد و در ادامه ميتوانيد در دوره هاي پيشرفته تر بورسي شركت كنيد. شما بعد از 1 الي 3 ماه (با توجه به زماني كه روزانه صرف آموزش بورس كرده ايد)، بايد مفاهيم و كليات را فرا بگيريد و توانايي معامله كردن خواهيد داشت.

 

مزاياي سرمايه گذاري در بورس:

1- براي سرمايه گذاري در بورس نياز به سرمايه ي زيادي نيست (حداقل خريد سهام در سيستمهاي معاملات آنلاين 102 هزارتومان است)

2-  سرمايه ي شما به راحتي قابل نقد شدن است (به آساني مي توانيد سهام خود را بفروشيد و كارگزار 2 روز بعد مبلغ حاصل از فروش سهام را به حساب شما واريز مي كند)

3-  فرق نمي كند كجاي دنيا باشيد فقط كافيست با يك كامپيوتر و يا موبايل به اينترنت وصل شويد و معاملاتتان را از طريق پلتفرمهاي متنوع انجام دهيد.

4- اگر سهام درستي را انتخاب كرده باشيد مي تواند براي شما منابع مالي خوبي را ايجاد كند و سود خوبي كنيد.


حداقل سن براي دريافت كدبورسي و كد آنلاين بورسي چقدر است؟

براي دريافت كد بورسي محدوديت سني وجود ندارد. و هر فردي كه شناسنامه دارد ميتواند كد بورسي دريافت كند. اما اگر بخواهيد به صورت آنلاين معامله كنيد (كد بورسي آنلاين داشته باشيد) بايد حداقل 18 ساله باشيد.


براي ورود به بورس نياز به مدرك هست؟

خير در حال حاضر براي ثبت نام در بورس نيازي به مدركي نداريد.

 

كدام سهام بورس خوب است؟

در بورس سهام خوب و بد نداريم. (ممكن است شركت خوب و بد داشته باشيم) اما مهم اين است در قيمت هاي مناسب خريداري كنيد و در مواقع رشد، با رعايت حد ضرر و حد سود معاملات خود را ببنديد.

 

راز موفقيت و سود در بورس چيست؟

راز موفقيت در بورس دانش و آگاهي شما، داشتن استراتژي معاملاتي مناسب، داشتن زمان بندي مناسب براي خريد و فروش سهام، انتخاب سهام مناسب با توجه به ريسك پذيري شما و در نهايت اخبار، اطلاعات و تحليل هاي شماست كه نتيجه اش پيش بيني شما از قيمت سهام خواهد بود و منجر به موفقيت و يا عدم موفيت شما در اين بازار ميشود.

 

سود بورس به چه ميزان است؟

سود در بورس ثابت نيست! ممكن است روزي 10 درصد سود يا ضرر كنيد ولي ميتوانيد به طور ماهيانه سود خود را محاسبه كنيد. به طور ميانگين بايد دو برابر بانك سود كنيد تا ارزش انرژي و زماني كه گذاشته ايد را داشته باشد!

 

سجام چيست و چه كاربردي دارد؟

سجام در حقيقت مرجع اصلي داده ها و محل ذخيره كردن اطلاعات سرمايه گذاران بازار بورس است، در اين سايت، اطلاعاتي مانند آدرس محل سكونت، شماره حساب، و شباي بانكي ثبت مي شود و در صورت هر نوع تغيير بايد ويرايش شود.
كلمه ي سجام مخفف سامانه ي جامع ثبت اطلاعات مشتريان است و بر طبق مصوبه ي اعلام شده از سوي سازمان بورس اوراق بهادار، تمام سرمايه گذاران (افرادي كه پيش از شهريور 97 كد بورسي دريافت كرده اند) بايستي به اين سامانه، مراجعه و تمامي اطلاعات خواسته شده را تكميل نمايد ولي افرادي كه تازه وارد بورس مي شوند و درخواست كد بورسي و كد معاملاتي دارند، بايد در اين سامانه نيز ثبت نام كنند (يعني دو مرحله را يكجا انجام مي دهند)
در تازه ترين دستورالعمل از تمامي سرمايه گذاران قديمي بازار خواسته شده به ثبت اطلاعات در اين سامانه اقدام كنند و اگر در زمان معين شده اينكار را انجام ندهند، كد معاملاتي آنها بسته مي شود و ديگر اجازه ي انجام معاملات به آنها داده نمي شود. (البته ماه ها از اين مصوبه گذشته اما هنوز معاملات بسته نشده اند)

صندوق سرمايه گذاري مشترك چيست و چگونه ميتوان در آن سرمايه گذاري كرد؟

يكي از مهم ترين سازوكارهاي سرمايه گذاري در بازارهاي مالي، صندوق هاي سرمايه گذاري مشترك هستند.
اين صندوقها شرايط سرمايه گذاري در بازار مالي را براي افراد تازه وارد وغيرحرفه اي، راحت ومساعدتر مي كنند وتنوع اين صندوقها متناسب با انتظارات و خواسته هاي سرمايه گذاران متفاوت است.
صندوقهاي سرمايه گذاري مزاياي فراواني را هم براي سرمايه گذار وهم براي بازار سرمايه فراهم مي آورد؛ زيرا از يك طرف راهكارهاي مناسب براي رشد كمي وكيفي وتشويق سرمايه گذاري غير مستقيم براي افرادغيرحرفه اي را فراهم مي آورند واين امكان و شرايط را پديد مي آورند كه از طريق تشكيل سبد متنوعي از دارايي هاي مختلف، كه هر يك داراي ويژگي خاص خود هستند، ريسك سرمايه گذاران را كاهش دهد.

اين صندوق ها براي افرادي كه تمايل به سرمايه گذاري در بورس دارند اما زمان و دانش كافي براي اين كار را ندارند پيشنهاد ميكنيم.

سرمايه گذاري امن در طلا و سكه در بازار بورس

در ابتداي توضيحات بايد اين طور بيان داشت كه در واقع صندوق طلا صندوقي محسوب مي شود كه دارايي هاي گرد آوري شده از سرمايه گذاران را تحت عنوان گواهي سپرده طلا و … سرمايه گذاري كرده و در نوع خود داراي ريسك بسيار كم تري نسبت به سكه طلا خواهد بود و از طرف ديگر با مبلغ حداقل 100 هزار تومان مي توانيد نسبت به خريد اقدام نماييد. سوالات زير از جمله مواردي است كه قصد داريم در ادامه اين مقاله به توضيح آن ها بپردازيم. پس همراه با ما باشيد.

آيا تا به امروز با خود پنداشته ايد كه به منظور خريد و فروش سكه شايد احتياجي به رفتن به صرافي ها نداشته باشيد و قادر باشيد به سادگي در بورس سكه خريد و فروش نماييد؟
آيا تا به امروز مطلع بوديد كه صندوق طلا در بورس مورد معمله قرار خواهد گرفت، كه با خريد آن مي توانيد ضمن پوشش ريسك در جهت خريد سكه، از نوسانات بازار هم استفاده نماييد؟
آيا تا به حال به اين موضوع فكر كرده ايد كه در صورت خريدن دارايي هاي مثل سكه، مشكلات مربوط به نگهداري آن مثل سرقت و مفقود شدن و موارد ديگر وجود دارد؟

به صورت سنتي سرمايه گذاران و يا حتي عوام بازار اين عادت را در خود دارند كه در زمان رشد قيمت سكه به صرافي ها رفته و سكه فيزيكي خود را خريد كنند تا در آينده و با توجه به افزايش قيمت سكه آن را به فروش برسانند و كسب سود كنند، ولي در حال حاضر در بازار سرمايه ايران اين امكان فراهم آمده است تا سرمايه گذار فقط با دريافت كد بورسي به وسيله بازار سرمايه، سكه و يا مشتقات آن را خريداري نمايد.

 

عرضه اوليه سهام در بورس چيست؟

 

عرضه اوليه سهام در بازار بورس هميشه يكي از مواردي بوده كه براي سرمايه گذاران تازه وارد جذابيت داشته است. به زبان ساده عرضه اوليه يعني انتشار اوراق بهادار شركتي كه در بورس به تازگي پذيرش شده است. عرضه اوليه سهام شركت ها در بورس به اين دليل كه در بيشتر مواقع براي سرمايه گذاران سود آور بوده، هميشه طرفداران خاص خودش را دارد.

براي خريد عرضه اوليه نيز بايد ابتدا كد بورسي دريافت كنيد.

 

جمع بندي و توصيه هاي مهم بورسي


در آخر اين كه اگر تصميم داريد در بورس موفق باشيد و كسب سود كنيد حتماً آموزش ببينيد، در دوره هاي آموزشي شركت كنيد و سعي كنيد با ايجاد ارتباطات مناسب و دنبال كردن اخبار شركت ها سود بيشتري در اين بازار كسب كنيد.

از مشاوره گرفتن از افراد غير متخصص و غير قابل اعتماد خودداري كنيد و با تكيه بر دانش و اطلاعات خود شروع به معامله در بازار بورس كنيد. و حتماً از شركت هاي داراي مجوز مشاوره سرمايه گذاري براي خريد و فروش ها مشورت بگيريد (تا زماني كه خودتان تحليل گر بشويد)

هميشه به ياد داشته باشيد كه بازار بورس بازاري سود ده براي افراد صبور و بازاري زيان ده براي افراد عجول و هيجاني است.


برچسب: فعاليت در بورس،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۹ساعت: ۰۷:۴۴:۲۵ توسط:sam موضوع:

دانلود نرم افزار شبكه ي اجتماعي ويسگون

دانلود نرم افزار شبكه ي اجتماعي ويسگون

wisgoon

 شبكه ي اجتماعي ويسگون يكي از راه هاي به اشتراك گذاري عكس ها مي باشد كه شما مي توانيد با عضويت در ان عكس ها خود را در انجا منشتر كنيد , در عكس هاي ديگران نظر بگذاريد , در گروه ها عضو شويد و بسياري از كار هاي ديگر , كه هم اكنون شما مي توانيد با مراجعه به ادامه ي مطلب , نسخه ي جديد ان را براي گوشي اندرويد خود دانلود و استفاده نماييد.

طريقه ي كار با نرم افزار ويسگون در سايت قرار داده شد.

اموزش كار با ويسگون

ويژگي ها :

امكان لايك كردن عكس ها

امكان نظر گذاشتن براي عكس هاي منتشر يافته

امكان گذاشتن توضيح براي عكس هاي به اشتراك گذاري شده

امكان حذف عكس ها

اختصاصي سازي پروفايل شما

داشتن بخش دنبال كنندگان و دنبال شوندگان و نمايش تعداد لايك ها

امكان دسته بندي عكس هاي خود

و بسياري از امكان ديگر كه هنگام كار با اين نرم افزار مواجه خواهيد شد.

 

دانلودWisgoon

نسخه : 5.3.0

حجم : 4.0mb


برچسب: دانلود نرم افزار شبكه ي اجتماعي ويسگون،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۹ فروردين ۱۳۹۹ساعت: ۰۹:۰۲:۱۲ توسط:sam موضوع:

مدل هاي شاخ گوزني سر نيزه اي، نيزار و بوته اي

همه ما به حفاظت از حريم شخصي، و امنيت محيطي كه در آن هستيم بسيار اهميت مي دهيم. امروزه مدل هاي متنوعي از محصولات امنيتي مانند: سيستم دزدگير، درب ضد سرقت در بازار وجود دارد. يكي از اين محصولات امنيتي بسيار پرطرفدار در بازار حفاظ شاخ گوزني استبر روي ديوار نصب مي شود.
حفاظ شاخ گوزني از جمله مصالح و موارد مورد استفاده در آپارتمان ها، ويلا ها، باغ ها و... مي باشد. اين حفاظ به دليل شباهتش به شاخ گوزن به اين نام ناميده شده است. حفاظ شاخ گوزني از جمله زيباترين طرح هاي نرده اي است،
كه علاوه بر اينكه نفوذ آن به داخل محيط خانه بسيار كم است، باعث زيباتر نشان دادن نماي بيرون خانه و فضاي شهري مي شود. جنس اين حفاظ ها از يك نوع فلز بسيار مقاوم است، اين حصارها از ميل گردهايي نوك تيز تشكيل شده است، كه هر كدام به يك سمت مي باشد، و از ورود افراد و حيوانات جلوگيري مي كند.



انتخاب رنگ حفاظ ها

طراحان و معماران براي اينكه شكل بناي خانه شبيه زندان ها نشود، با طراحي حفاظ رو ديواري، به اشكال مختلف توانسته اند سازه هاي مقاوم و مستحكمي را طراحي كنند. حفاظ شاخ گوزني با رنگ هاي متفاوت و طرح هاي گوناگون و همچنين با ضخامت هاي مختلف توليد و عرضه مي شود.
نرده هاي حفاظ شاخ گوزني قابليت رنگ آميزي را دارند،
اين رنگ ها كه توسط رنگ هاي كوره اي زده مي شوند، به گونه اي است كه در مقابل تابش نور آفتاب ثابت است و دچار تغيير رنگ نمي شود. رنگ آميزي اين حفاظ ها متناسب با سليقه مشتري است، و معمولا به اينگونه است كه، رنگ حفاظ شاخ گوزني انتخابي با رنگ ديوارهاي ساختمان بايد تناسب داشته باشد، امروزه در بازارها بيشتر رنگ هاي سفيد، مشكي و قهوه اي و مسي موجود است.

ويژگي حفاظ شاخ گوزني

حفاظ شاخ گوزني كه به عنوان يك سپر محافظتي براي مكان مورد نظر شما عمل مي كند، داراي ماندگاري بالايي است و اجرا و نصب، آسان و سريعي دارد و همچنين بعد از نصب نياز به مراقبت چنداني ندارد، كه اين ها از ويژگي هاي مهم اين نوع حفاظ ها است.
حفاظ شاخ گوزني بسته به نياز مشتري در ابعاد و ارتفاع مختلف طراحي مي شود، به همين دليل قيمت آن متغير است. در هنگام تهيه اين حفاظ ها بايد به تراكم شان هم توجه كرد، زيرا تجربه نشان داده است كه، هر چه تراكم حفاظ ها بيشتر باشد،
در نتيجه، كار با كيفيت تر و زيباتري داريم. نوع ديگر اين حفاظ ها حفاظ ليليوم ناميده مي شود، كه برخي از مشتريان به دليل شباهت آن به گل ليليوم و ظاهر زيبا، اين حفاظ را سفارش مي دهند.



آيا حفاظ شاخ گوزني براي حفاظت از ساختمان مناسب است؟

حفاظ شاخ گوزني يكي از انواع حفاظ ساختماني است كه سالهاست براي محافظت از ساختمان ها مورد استفاده قرار مي گيرد.
به طور كلي حفاظ يكي از قديمي ترين ابزاري هايي است كه براي محافظت از ساختمان ها به كار مي رود. فرقي نمي كند كه قصد محافظت و امن كردن يك خانه ويلاي يا آپارتمان را داشته باشيد يا اينكه بخواهيد از يك ساختمان تجاري يا محل كار خود محافظت كنيد. در هر حال حفاظ ها يكي از موثرترين ابزار ها براي اين كار هستند.

مدل هاي مختلفي از اين ابزار در بازار وجود دارد و حفاظ شاخ گوزني تنها يكي از انواع مختلف آنهاست. هر كدام از آنها مزاياي و معايب مربوط به خود را دارند. شما با توجه به موقعيتي كه مي خواهيد در آن از حفاظ استفاده كنيد و ميزان اهميتي كه كارايي آن براي شما دارد، بايد يكي از مدل هايي كه در ادامه به شما معرفي مي كنيم را انتخاب كنيد.
حفاظ شاخ گوزني، نيزار، بوته اي، سر نيزه اي و حفاظ ليليوم از پر استفاده ترين مدل هاي اين محصول هستند كه در ساختمان هاي بسياري مورد استفاده قرار مي گيرند.
مدل هاي شاخ گوزني سر نيزه اي، نيزار و بوته اي از لحاظ حفظ امنيت تقريبا در يك لول قرار دارند و مي توانند براي حفاظت از ساختمان شما بسيار كارا باشند. اما در مورد مدل حفاظ ليليوم اوضاع متفاوت است و ميزان محافظتي كه اعمال مي كند بيشتر از ساير مدل ها است.

بررسي حفاظ شاخ گوزني
از آنجايي كه اين مدل بسيار به شاخ هاي گوزن شباهت دارند نام حفاظ شاخ گوزني را روي آن گذاشته اند معمولا براي ساخت اين مدل از ميله گرد ضخيم شماره 10 استفاده مي كنند.
تراكم ميله ها نبايد خيلي كم و در عين حال نبايد خيلي زياد باشد. بعضي از افراد گمان مي كنند كه با افزايش تعداد شاخ ها يا همان ميله ها مي توانند بهتر جلوي ورود سارقين را بگيرند. اين در حالي است كه افزايش بيش از حد مجاز تراكم حفاظ شاخ گوزني باعث مي شود كه سارق فضاي مناسب براي قرار دادن پوتين خود را پيدا و به سادگي وارد حريم شخصي شما شود.
قيمت اين مدل نيز تا حد زيادي به تراكم ميله ها، رنگ و متريال به كار رفته در ساخت آن بستگي دارد.
همانطور كه اشاره شد امنيتي كه اين مدل تامين مي كند در حد متوسط است و تقريبا با مدل هاي نيزار، بوته اي و سر نيزه اي برابري مي كند.

جهت مشاوره و خريد: 09194915895


برچسب: مدل هاي شاخ گوزني سر نيزه اي، نيزار و بوته اي،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۵ فروردين ۱۳۹۹ساعت: ۰۷:۳۹:۵۸ توسط:sam موضوع:

بنر اينستاگرام ، اينستاگرام و هنرمندان ، دانلود بنر اينستاگرام ، طراحي بنر اينستاگرام

بنر اينستاگرام ، اينستاگرام و هنرمندان ، دانلود بنر اينستاگرام ، طراحي بنر اينستاگرام

معرفي دو وب سايت در زمينه بنر اينستاگرام

شايد براي شما پيش آمد باشد براي درج محتوا در اينستاگرام نياز به بنر ، قالب و يا محتواي از قبل آماده و طراحي شده در اين صورت مي توانيد بنرهاي اينستاگرامي طراحي شده توسط طراحان ايراني را در وب سايت فايل بيابيد همچنين گاهي ممكن است نياز به سفارش بنر و قالب دلخواه و اختصاصي براي اينستاگرام را داشته باشيد ، در اين زمينه يكي از شركت هاي فعال شركت طراحي ديزاين مي باشد كه در اين مطلب به معرفي اين دو سايت و مقالاتي مرتبط مي پردازيم...

اينستاگرام، پلي مستحكم براي ارتباط هرچه نزديك تر با مخاطبين

اينستاگرام يكي از شبكه هاي معروف و پرطرفدار در سطح جهان و محبوب ترين شبكه مورد استفاده بين كاربران ايراني مي باشد.

اينستاگرام و هنر / اينستاگرام هنرمندان

به عنوان پر استفاده ترين شبكه مجازي به خصوص بين فارسي زبانان ، بسياري از هنرمندان از اين شبكه در راستاي ارائه جزئيات آثار خود ، اشتراك علايق و دلنوشته هاي خود به صورت محتواي متني تصويري و يا ويدئو بهره مي برند... به جرات مي توان گفت كمتر هنرمندي در حال حاضر در نتورك مجازي فعال است كه صفحه اينستاگرام شخصي و يا هواداري خاص خود را به عنوان صفحه رسمي (پيج اينستاگرام رسمي) راه اندازي نكرده باشد ، از طرفي با توجه به ساختار منعطف و در عين حال سادگي اينستاگرام بسياري از فعالان و چهره هاي هنري اينستاگرام را به عنوان تنها كانال ارتباطي خود برگزيده و تمركز خود را تنها و يا بيشتر بر روي محتواي صفحات اينستاگرام و مخاطبين صفحه رسمي خود در اينستاگرام (Official Instagram Page) خود مي گذارند...

طراحي بنر اينستاگرام

 

محتواي صفحات اينستاگرامي

محتواي صفحات اينستاگرام به صورت محتواي متني و تصويري به صورت بنر اينستاگرام ، ويدئو  ، پست اينستاگرام ، قالب اينستاگرام مي باشد. در شكل دهي صفحات اينستاگرام طراحي قالب اينستاگرام (طراحي تم اينستاگرام) و طراحي پست اينستاگرام به شكلي منسجم و ضمن رعايت استانداردها در سايز و بالا نرفتن حجم كار جهت لود سريعتر تصاوير اهميت ويژه اي دارد.

اهميت بالاي محتواي منتشر شده در شكل دهي و نمايش وجهه هنرمندان

اينستاگرام به هنرمندان در راستاي معرفي آثار خود، به اشتراك گذاشتن دغدغه ها ، برقراري ارتباط تنگاتنگ با اجتماع ، دريافت ديدگاه ها و بازخورد كاربران نسبت به هنر خود كمك شاياني مي كند ارسال هرگونه محتوا در اين فضا بسته به ميزان نزديكي محتوا به آرمان هاي اجتماع مخاطبين و يا هواداران، مي تواند بازخوردهايي مثبت و به دنبال داشته باشد. ارسال محتوا به صورت بررسي شده ، استفاده از لغات در جايگاه و مفهوم خود ، جمله بندي ها ، تصاوير و مفاهيم در بهترين شكل در شكل دهي شخصيت بيروني افراد براي مخاطب تاثير به سزايي دارد ،خوشبختانه در بسياري از موارد اين امر قابل كنترل كردن و مديريت مي باشد. در برخي موارد انتشار محتواي كنترل نشده مي تواند مسئوليتي ناخواسته براي فرد ايجاد و زندگي هنري وي را تحت تاثير قرار دهد... بررسي تمامي فاكتورها از دقت در مفهوم ، نوع جمله بندي و كلمات ، محتواي تصويري مربوطه تا زمان انتشار محتواي مد نظر در خروجي مد نظر تاثير گذار مي باشد تا جايي كه ممكن است برداشتي كاملا مخالف با مد نظر نويسنده از سوي مخاطبين صورت گيرد ، به عنوان مثال يكي از فاكتورهاي كمتر رعايت شده ، رعايت بعد زمان است فاكتوري كه هرچند رعايت آن در تمامي موارد الزامي نيست اما بعضا دقت در زمان انتشار محتوا مي تواند بر بازدهي و بازخورد ها تاثير و بازخوردهاي مثبت را به نسبت هر زمان ديگر بيشتر يا بازخوردهاي منفي را نسبت به هر زمان ديگر به حداقل برساند.     سامانه طراحي ديزاين به همراه تيمي با تجربه در اين زمينه آماده ارائه مشاوره رايگان و مديريت و طراحي محتواي صفحه اينستاگرامي شما مي باشد... جهت ثبت سفارش طراحي بنر اينستاگرام به وب سايت ديزاين مراجعه و در كمتر از چند ثانيه سفارش خود را ثبت و در زماني سريع طرح خود را دريافت نمائيد...    


برچسب: بنر اينستاگرام ، اينستاگرام و هنرمندان ، دانلود بنر اينستاگرام ، طراحي بنر اينستاگرام،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۴ فروردين ۱۳۹۹ساعت: ۰۲:۵۰:۴۳ توسط:sam موضوع:

بهترين مژه درخشان LED

ميهن استور - خريد پستي مژه درخشان LED

 

  • ميهن استور - خريد پستي مژه درخشان LED

    توضيحات

    مژه درخشان LED

    مناسب براي جشن تولد، مهماني و ...

    داراي چندين حالت رقص نور

    بسيار جالب و شگفت انگيز


    قيمت : 39000 تومان



    مژه درخشان LED شامل يك جفت مژه و يك كنترلر كوچك است كه حالت‌هاي مختلف رقص، اسكرول و چشمك دارند كه با يك دكمه كنترل مي‌شوند. انرژي اين مژه‌ها از باتري سكه اي تامين مي‌شود كه چهار ساعت دوام دارد و كنترل آن با كليپس به پشت سر متصل مي‌شود و سيم‌هاي نازكي هر مژه مصنوعي را به آن متصل مي‌كند و تقريبا نامرئي هستند مگر اينكه كسي به شما نزديك شود. اين سيم ها و كيت دستگاه در پشت سر (پشت مو) پنهان مي شوند ...

    قيمت : 39000 تومان

    ويژگي هاي مژه درخشان LED :

    - مخفي شدن كنترل پشت سر (داخل مو)
    - استفاده دائم، چسباندن و نصب آسان
    - تامين انرژي از يك عدد باتري سكه اي
    - مناسب براي جشن تولد، مهماني و ...
    - نداشت هيچ حرارتي در طولاني مدت
    - سيم انعطاف پذير و به رنگ پوست
    - بسيار جالـب و شگفت انگيز
    - داراي چندين حالت رقص نور
    - نداشتن تداخل با ديد چشم
    - حجم بسيار كوچك كنترل




    روش خريد:
    براي خريد پس از كليك روي دكمه زير و تكميل فرم سفارش، ابتدا محصول يا محصولات مورد نظرتان را درب منزل يا محل كار تحويل بگيريد، سپس وجه كالا و هزينه ارسال را به مامور پست بپردازيد. جهت مشاهده فرم خريد، روي دكمه زير كليك كنيد.
    قيمت : 39000 تومان

    برچسب ها :مژه درخشان LED , مژه LED , مژه درخشان ال اي دي , مژه چراغ دار ال اي دي , LED Lashes , مژه چراغ دار ,

 


فروشندهه]]>



براي توضيحات بيشتر بر روي عنوان زير كليك كنيد

بهترين مژه درخشان LED


برچسب: بهترين,مژه,درخشان,LED،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۱ فروردين ۱۳۹۹ساعت: ۰۹:۰۳:۵۶ توسط:sam موضوع:

اهميت سئو در چيست



براي توضيحات بيشتر بر روي عنوان زير كليك كنيد

اهميت سئو در چيست


برچسب: اهميت,سئو,در,چيست،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۴ فروردين ۱۳۹۹ساعت: ۰۴:۵۲:۰۴ توسط:sam موضوع:

وبسايت B2B خريد و فروش عمده علي بابا

گرچه روند استفاده از سايت هاي Business to Business چيز جديدي نيست اما با پيشرفت فناوري در واقع نحوه عملكرد آنها را تغيير داده است. ويژگي هاي تجاري و تجاري ديجيتالي اضافي ، مكاني براي دستيابي به ارتباط با خريداران يا فروشندگان هدفمند ، جاي خود را از روش هاي سنتي دسترسي مستقيم گرفته است. در اينجا برخي از بهترين و سريعترين پلتفرم هاي جهاني B2B جهاني هستند كه به هزاران مشاغل و شركت هاي كوچك در جهان كمك مي كنند تا رشد كنند و به بتوانند مشتريان جديدي كسب كنند. مشتريان محلي و بين المللي از سراسر جهان!

پيشرفت فناوري ديجيتال افق بخش تجاري و مالي را در سراسر جهان تغيير داده است. مصرف كننده ديگر با روش هاي سنتي خريد نمي كند و شركت ها ديگر از همان راه هاي سابق مشتري پيدا نمي كنند. در اين دنياي جديد روز به روز رقابت بيشتر شده و عرضه و تقاضاي بيشتري نيز خلق مي كند. نياز بازار هاي جديد باعث ايجاد فناوري هاي جديد و تجارت آنلاين شده است. هرجا مشتري وجود داشته باشد كه بخواهد بخرد ، شركتي نيز وجود خواهد داشت كه پيشنهاد فروش دهد. اما در مورد صنعت Business to Business نوع ديگري از روابط وجود دارد كه بين مشتري و مصرف كننده نهايي وجود ندارد بلكه بين دو نهاد تجاري است.

 

وبسايت B2B خريد و فروش عمده علي بابا

 

گروه تجاري علي بابا Alibaba Group يك كنسرسيوم خصوصي چيني مستقر در Hangzhou است كه به تجارت الكترونيكي در اينترنت اعم از پورتال هاي تجاري به تجارت و عمده فروشي ، خرده فروشي و فروش مصرف كننده اختصاص دارد. اين سرويس همچنين خدمات پرداخت آنلاين ، موتور جستجوي مقايسه قيمت و سرويس هاي ذخيره داده ابري را ارائه مي دهد. در سال 2012 ، دو پرتال Alibaba با هم به فروش 1.1 تريليون يوان (170 000 ميليون دلار) رسيدند ، كه اين بيشتر از رقباي خود eBay و Amazon.com است.

 

اين شركت عمدتا در جمهوري خلق چين فعاليت مي كند ، و در مارس 2013 مجله اكونوميست تخمين زد كه اين كنسرسيوم بين 55 تا 120 ميليارد دلار ارزش دارد. در طي سال 2013 ، تقريباً 7.5 ميليارد دلار درآمد كسب كرده و تقريباً 22،000 كارمند در مارس 2014 داشت.

0l32_z3.jpg

 

Alibaba در حال حاضر در بورس اوراق بهادار هنگ كنگ ثبت شده است ، به راحتي يكي از قديمي ترين و بزرگترين پلت فرم آنلاين B2B در جهان است كه به بيش از 35 ميليون كاربر و خريداران و فروشندگان عمده در سراسر جهان خدمت مي كند. اين شركت با توجه به خلاصه شركت هاي موجود در وب سايت خود ، داراي ده شركت مرتبط است كه عبارتند از Alibaba International ، Alibaba چين ، Taobao ، Tmall ، Juhuasuan ، AliExpress ، Alimama ، Aliyun ، Alipay ، China Smart Logistics.

 

علي بابا در همه انواع چيز سهيم است ، اما اين شركت عمدتا از طريق سه سايت فعاليت مي كند: Taobao ، بزرگترين سايت خريد چين؛ Tmall: شبيه Taobao است ، اما محصولات ارائه شده از بالاترين كيفيت برخوردار هستند. و Alibaba.com ، كه صادركنندگان چيني را با شركتهايي در ساير نقاط جهان ارتباط مي دهد.

 

استفاده از ابزار هاي خريد و فروش عمده در ايران

 

با بالا رفتن فرهنگ استفاده از اينترنت و ابزار هاي خريد و فروش عمده آنلاين در ايران و گسترش استفاده از تلفن هاي هوشمند،  بخش كشاورزي و توليدكنندگان اين حوزه نيز به استفاده از اينترنت براي رفع نياز هاي خود روي آورده اند تا با استفاده از ابزارهاي هوشمند با خريداران و صادركنندگان اين حوزه ارتباط برقرار كنند و بتوانند محصولات خود را با قيمت مناسب و به صورت عمده به فروش برسانند.

بازار خريد و فروش عمده برنج  و ديگر محصولات كشاورزي در ايران نيز با هدف دسترسي مستقيم به توليد كنندگان محصولات كشاورزي و معرفي بهترين توليدكنندگان محصولات ايراني شروع به كار كرده است. خريداران و صادركنندگان محترم محصولات كشاورزي با استفاده از خدمات اين بازار بزرگ مي توانند با بهترين توليد كنندگان محصولات كشاورزي ايران آشنا شوند و بدون واسطه ارتباط برقرار كنند.


برچسب: وبسايت B2B خريد و فروش عمده علي بابا،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۹ اسفند ۱۳۹۸ساعت: ۰۹:۱۹:۳۴ توسط:sam موضوع:

ويژگي هاي يك فلاش تانك استاندارد

تفاوت فلاش تانك خوب و فلاش تانك بد

فلاش تانك چيست

   imenabco.com

فلاش تانك يا ( همان سيفون ) تجهيزاتي  است كه در سرويس هاي بهداشتي ايراني و فرنگي مورد استفاده قرار ميگيرد .تا به حالا براي شما هم پيش آمده است كه از بوي بد سرويس بهداشتي حس ناخوشايندي به شما دست بدهد؟ يا بعد از استفاده از سرويس بهداشتي مجبور باشيد چندين بار دكمه فلاش تانك را بزنيد تا آب به راحتي پايين برود ؟ فلاش تانك هايي كه دراكثر منازل استفاده مي شود معمولي و از يك برند نا معتبر هستند.

4sgu_b1.jpg

جنس آن ها اعم از :  ديواره و تنه فلاش تانك ، لوله هاي فلاش تانك  ديواري و ....همگي اين مسائل باعث نارضايتي و به وجود اوردن هزينه اي مازاد براي شما مي شود. گاهي اوقات فشار آب و حجم آب ذخيره شده در فلاش تانك ها كم بوده و آب بافشار كمتري خارج مي شود. بنابراين شما مجبور به استفاده مجدد از فلاش تانك مي شويد .

زمان پر شدن مخزن اين فلاش تانك ها قطعا شما را كلافه مي كند. زرد شدن تدريجي و زود هنگام بدنه فلاش تانك چهره بقيه تجهيزات لوكس شما را بد جلوه مي دهد و محيط سرويس بهداشتي شما آلوده بنظر مي رسد. به دليل جنس هاي نا مرغوب براي ساخت اين فلاش تانك ها ، كدر و زرد شدن ديواره مخزن ،  شل شدن لوله فلاش تانك هاي ديواري ، كنده شدن دسته فلاش تانك هاي ديواري ، خراب شدن دكمه فلاش تانك هاي فرنگي و بي دقتي و بي اهميتي ما در خريد اين تجهيزات  هزينه هاي جانبي را براي ما دربر دارد.يادمان باشد ما امروز براي شما در اين مقاله نكاتي را ياد آور مي شويم كه شما را در خريد يك فلاش تانك خوب راهنمايي مي كند . مشكلات رايج در استفاده از سيفون هاي توالت فرنگي :

فلاش تانك هاي نا معتبر :

هر جنسي كه واردمنزلتان مي شود بايد داراي علامت استاندارد باشد ، خصوصا در وسيله هاي برقي و تجهيزات مورد استفاده ودائم در تمامي خانه ها با وجود هزينه هاي گزاف براي خريد لوازم بهداشتي نميتوان ازلوازم غير استاندارداستفاده كرد زيرا اولا كمكي به سود جويان ( مافياي بازار ) مي شود ودوما هزينه هاي زيادي را بعد از مدتي استفاده براي مادربر دارد.

ويژگي هاي يك فلاش تانك استاندارد:

فروشگاه مورد نظر كه از آن خريد را انجام مي دهيد بايد محصولات و برندهاي فروش آن از نام هاي تجاري معتبر و شناخته شده باشد .

اگر نمي دانيد در اين زمينه چه برندهايي فعاليت مي كنند ، مي توانيد از فروشنده دفترچه بهداشت آن را تقاضاكنيد . هنگام تحويل فلاش تانك ،  بسته بندي آن داراي برچسب هولوگرامي باشد.

از فروشنده دفترچه ضمانت نامه دريافت كنيد كه اگر زماني فلاش تانك خراب شد و يا نياز به تعمير داشت ، بتوانيد به راحتي از ضمانتنامه آن استفاده كنيد.

يكي از مشكلات رايج فلاش تانك ها ، خرابي دكمه و يا اهرم فلاش تانك مي باشد گاهي در هنگام استفاده از فلاش تانك صداي خالي شدن منبع آب نمي آيد و بنظر چيز خاصي نيست ، اما همين يكي از بزرگترين نشانه هاي خرابي فلاش تانك مي باشد.

گاهي اوقات به روش هاي قديمي از آفتابه به جاي فلاش تانك استفاده مي كنيم . يادتان باشد به جاي  استفاده از آفتابه در سرويس بهداشتي بايد به بروز بودن و شهري بودن فاضلاب هايمان دقت كنيم ، بايد ياد آور بود كه به علت حجم زياد فاضلاب شهري ابزار هايي همچون آفتابه دستي براي از بين بردن و تخيله لوله گرفته توالت كاربردي و عقلاني نمي باشد.

بنا براين براي راحتي خودتان از دردسر هاي بزگتر از بوي نامطبوع سرويش بهداشتي از تجهيزات مناسب و با دوام و استاندارد استفاده كنيند. در صورت خرابي و استفاده نكردن از فلاش تانك به مرور زمان لوله چاه فاضلاب ما دچار گرفتگي وبرگشت فضولات به كاسه توالت مي شود.

4sgu_b1.jpg

استفاده از فلاشتانك نا مناسب و غير استاندارد مي تواند شمارا با مشكلات ذكر شده در اين مقاله رو به روكند

  1. بنا براين استفاده از فلاش تانك هايي كه :
  2. ضمانت طولاني مدت داشته باشند
  3. نام تجاري آن ثبت شده و داراي پشتيباني محصولات باشد
  4. جنس محصولاتش مرغوب و با كيفيت باشد
  5. توليدداخلي و سازگاري با محيط شهري و فاضلابي كشور را داشته باشد

از اين رو شركت ايمن آب بزرگترين توليدكننده ايراني با ساخت فلاش تانك هاي استاندارد و مناسب توانسته در اين راه به هموطنان عزيز كمك شاياني كند .

مجموعه توليدي ايمن آب در اصفهان از سال 1372 توليد محصولات بهداشتي ساختماني را با عرضه جا مايع زرفام آغاز نمود و در ادامه محصولات جا مايع ، جا دستمال كاغذي ،  چهارپايه حمام ، سطل زباله پدالي، برس و فلاش تانك را با برندهاي زرفام، آبسو و ايمن آب ارائه نموده است.


برچسب: ويژگي هاي يك فلاش تانك استاندارد،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۴ اسفند ۱۳۹۸ساعت: ۰۹:۴۲:۰۱ توسط:sam موضوع: