بيا برو تو قلبم بيا برو تو قلبم .

بيا برو تو قلبم

عكس بيلي ايليش براي پروفايل

عكس بيلي ايليش براي پروفايل

x3_kks.jpg

عكس بيلي ايليش براي پروفايل

بيلي آيليش، فوق ستاره محبوب دنياي موسيقي متولد ?? دسامبر ???? (?? آذر ????) است و در منطقه‌اي به نام هاي‌لند پارك واقع در لس آنجلس كاليفرنيا به دنيا آمده است. خانواده او شامل پدر، مادر و برادر بزرگترش است كه همگي هنرمند بوده و هر كدام به نحوي در كشف استعداد موسيقي و موفقيت روز افزون بيلي تاثير به سزايي داشته‌اند. imo free video calls and chat  برنامه ايست كه به كاربران اندرويد امكان چت و برقراري تماس صوتي و تصويري رايگان را ميدهد.

برادر بيلي، فينياس نه تنها يكي از نزديكترين دوستان او است، بلكه در تمامي موسيقي‌هاي شگفت انگيزي كه از او مي‌شنويم نيز كمك بزرگي محسوب مي‌شود! او تمام ?? آهنگ موجود در آلبوم بيلي با عنوان «وقتي همه خواب هستيم، به كجا مي‌رويم؟» را نوشته و توليد كرده است. فينياس تمايل دارد آهنگ‌هايي بنويسد كه به احساسات بيلي بيشتر از هرچيز ديگري نزديك باشد!

در بازار موسيقي امروز جهان، پوشيدن لباس‌هاي بدن نما و حواشي دنياي مجازي در مورد اندام و سبك لباس خواننده‌ها حسابي داغ است و اين چيزي است كه بيلي قبل از ورود به صنعت موسيقي درباره‌اش مي‌دانست.

او علاوه بر داشتن صداي آواز بي نظيرش، بيشتر به دليل داشتن لباس‌هاي عجيب و غريب و گشادش شناخته مي‌شود، اما در حقيقت معلوم شد كه او براي دوري كردن از جلب توجه با لباس‌هاي بدن نما و صحبت مردم درباره بدنش اين لباس‌هاي خاص و عجيب را انتخاب مي‌كند و عاشق لباس‌ها و سبك و استايلش است و دوست دارد با سبك خاص خودش ديده و شناخته شود.

همه در يك مقطع زندگي خود طرفدار جاستين بيبر بوده‌اند، درست است؟ بيلي از كودكي طرفدار بزرگ جاستين بيبر بوده و در خيلي از مصاحبه‌هايش در اين مورد صحبت كرده و همچنان هم او را دنبال مي‌كند. در حال حاضر بيلي و جاستين دوستان بسيار نزديكي با هم هستند! جاستين حتي در مصاحبه راديويي با زين لاو اظهار داشت كه نسبت به بيلي احساس مسئوليت مي‌كند و براي حفظ امنيت و محافظت از او هر كاري انجام مي‌دهد

 

مجموعه عكس بيلي ايليش براي پروفايل در سايت يك سوال


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۷ مرداد ۱۴۰۰ساعت: ۰۲:۴۲:۲۴ توسط:sam موضوع:

انتقال تصاوير دوربين مداربسته بصورت وايرلس تا 800 متر

انتقال تصاوير دوربين مداربسته بصورت وايرلس تا 800 متر

شركت SA Automasjon كه در كار نصب و ارائه يكي از پروژه هاي نظارتي خود در نروژ دچار مشكل شده بود، درخواست سيستم نظارت تصويري ويژه اي داشت كه بتواند محوطه شخصي وسيعي را با دو درگاه ورودي و فاصله زياد از هم زير نظر بگيرد. هر ورود و خروج مشكوكي بايد زير نظر گرفته مي شد و در هر زمان و هر مكاني از اين محوطه حفاظت به عمل مي آمد. شركت بريكام راهكاري با عنوان BrickOne ارائه داد كه بتوان بوسيله دوربينهاي مداربسته بولت مجهز به آنتن Wifi با مودمهاي Access Point شبكه اي تشكيل دهد تا همه تجهيزات نظارت تصويري از جمله ركوردها بتوانند در بستر آن ارتباط برقرار نمايند.

راهكار دوربينهاي مداربسته Brickcom

بزرگترين چالش در اين سيستمهاي نظارت تصويري فاصله زياد بين درگاهها و محلهاي مورد نظر براي نظارت است. مسيرهايي كه شايد تا 800 متر طول داشتند و با يكديگر فاصله زيادي داشتند. ضمن اينكه عوارض زمين و محدوديتهايي مثل وجود درختان نيز در بين راه وجود داشت. دوربينهاي مداربسته بولت Wifi اين شركت با نام WOB-100Ap در پروژه بالا بكار گرفته شدند. اين دوربينها قادر هستند از طريق كانال Wi-Fi دوبانده با Access Point هاي ساخته اين شركت و همينطور دستگاههاي ركوردر تحت شبكه حتي در محيطهاي جنگلي بدون ايجاد مشكل توسط درختان كار كنند. اين دوربينها نيز از استاندارد IP67 برخوردارند و با تجهيز به نور IR قابليت مناسبي خواهند داشت. در نروژ بدليل رطوبت بالاي هوا داشتن استاندارد IP بيشتر مورد توجه پيمانكاران قرار گرفته است. ضمن اينكه در اين تجهيزات از سيستم تهويه (گرمايشي-سرمايشي) مناسبي استفاده شده است و مي تواند در محدوده دمايي -40 تا 60 درجه كاركنند.

سيستمهاي ضبط ويدئويي تحت شبكه در اين راهكار بصورت ريموت قابل مانيتور كردن و پخش و ضبط تصاوير خواهند بود.

  1. دوربين مداربسته
  2. قيمت دوربين مداربسته
  3. خريد دوربين مداربسته
  4. دوربين مدار بسته
  5. قيمت دوربين مدار بسته
  6. خريد دوربين مدار بسته
  7. نصب دوربين مداربسته
  8. هايك ويژن

برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۹ تير ۱۴۰۰ساعت: ۱۰:۰۴:۵۵ توسط:sam موضوع:

اخذ اقامت با خريد ملك در استانبول

 

قيمت خريد ملك در استانبول به عوامل مختلفي مثل  محله، واقع شدن آن در برج ها و پروژه هاي جديد و مجهز، قدمت بنا، امكانات بستگي دارد. اما به طور متوسط قيمت ملك در اين شهر در كمترين حالت از متري چهار هزار لير شروع شده و از اين رو براي خريد يك خانه تقريبا پنجاه متري بايستي حداقل مبلغ دويست هزار لير به بالا در نظر بگيريد.

 

اخذ اقامت با خريد ملك در استانبول

بر اساس ضوابط و مقررات موجود در اين كشور، اتباع خارجي، اين امكان را دارند كه با خريد ملك در استانبول يا هر يك از شهرهاي ديگر آن اقدام به دريافت شهروندي نمايند و اين اقامت تا هنگامي كه ملك مذكور در تملك متقاضي است، تمديد خواهد شد. دقت داشته باشيد كه علاوه بر مزاياي متعدد اين روش كه در ادامه بيشتر به آنها خواهيم پرداخت، با داشتن اين اقامت، شما اين امكان را خواهيد داشت كه براي مهاجرت به ساير كشورها بخصوص كشورهاي اروپايي، از طريق سفارتخانه هاي آن كشورها در تركيه خيلي سريعتر و آسانتر اقدام نماييد.

q3_whye.jpg

خريد ملك در استانبول

بدين منظور اول بايد به استانبول رفته و پس از بازديد از چند ملك مختلف، ملك مورد پسند خود را انتخاب نماييد. پس از طي مراحل خريد ملك و زدن سند آن به اسم شما، لازم است كه به اداره مهاجرت اين كشور يا همان (G?ç ?daresi) برويد و براي اخذ شهروندي از طريق خريد ملك در  ماسلاك استانبول درخواست دهيد و در زمان مشخص شده، همراه با مدارك خواسته شده، مجددا به اين اداره رفته و اقامت 1 ساله خود را دريافت نماييد.

گفتني است كه از ديدگاه قانوني، محدوديت خاصي براي حداقل ميزان سرمايه، جهت خريد ملك در نيشانتاشي استانبول تعيين نشده است. اما داشتن اطلاعاتي در مورد قيمت ملك در اين شهر برايتان بسيار سودمند خواهد بود تا بدانيد كه دست كم به چه مقدار سرمايه نياز خواهيد داشت. همينطور بر اساس قوانين اين كشور، تنها شرط لازم براي خريد ملك اين است كه شش دانگ سند ملك حتما به نام متقاضي و يا مشتركا تنها به صورت سه دانگ، سه دانگ به نام اعضاي خانواده او باشد.

 

 

قيمت خريد ملك در استانبول به پول ايران

قيمت خريد ملك در استانبول درسال 2021  به عوامل مختلفي مثل محله، واقع شدن آن در برج ها و پروژه هاي جديد و مجهز، قدمت بنا، امكانات و… بستگي دارد. اما به طور متوسط قيمت ملك در اين شهر در كمترين حالت از متري چهار هزار لير شروع شده و از اين رو براي خريد يك خانه تقريبا پنجاه متري بايستي حداقل مبلغ دويست هزار لير به بالا در نظر بگيريد.

قيمت ملك در اين شهر به پول ايران با توجه به قيمت روز لير محاسبه خواهد شد. به عنوان مثال؛ اگر قيمت لير را بين 3000 تا 3500 تومان در نظر بگيريم، قيمت يك ملك 200 هزار ليري در تركيه، چيزي حدود 600 تا 700 ميليون تومان خواهد بود، كه نسبت به قيمت ملك در كشور خودمان بسيار اقتصادي تر است.

چرا كه در حال حاضر خانه اي در تهران، حتي در مناطق متوسط و رو به پايين نيز كمتر از يك ميليارد تومان پيدا نخواهيد كرد، در حالي كه با همين مقدار پول امكان خريد يك خانه نسبتاً خوب را در تركيه خواهيد داشت و بدين ترتيب مي توانيد از مزاياي خريد ملك در در كاديكوي استانبول نيز بهره مند شويد و در اين كشور به كار و زندگي بپردازيد. شما مي توانيد در استانبول يا هر شهر ديگري از تركيه، ملك مد نظرتان را مطابق با نياز و سليقه خود انتخاب نماييد. مثلا اگر شما به شهرهاي مدرن، بزرگ و پرجمعيت علاقه داريد، خريد ملك در شهرهايي مثل آنكارا، استانبول و ازمير پيشنهاد مي شود ولي اگر به طبيعت و دريا علاقه منديد و البته قصد خريد ملك با قيمت پايين تري را داريد، شهرهايي مثل آنتاليا و مارماريس مناسب تر هستند.

مراحل خريد ملك در استانبول و اخذ شهروندي از اين طريق

 

براي اين كار بايستي مراحل زير را به ترتيب طي كنيد، تا در نهايت با كمترين دردسر صاحب ملكي در استانبول زيبا و خوش آب و هوا شويد و به سبب آن نيز اقامت  كشورتركيه را دريافت كنيد. اين مراحل عبارتند از:

1. نخست به تركيه، شهر استانبول رفته و پس از بازديد از املاك گوناگون، ملك مورد پسند خود را انتخاب كنيد. سپس عمليات قيمت گذاري توسط مامور شهرداري اين كشور انجام مي شود.

نكته قابل توجه اين است كه در تركيه، بر خلاف ايران قيمتي كه كارشناس دولت براي ملك تعيين و اعلام مي كند، با قيمت حقيقي ملك فرق چندان زيادي ندارد و اكثرا كمتر از ده درصد است. از اين رو، دارندگان املاك نمي توانند قيمت هاي نجومي و غير واقعي به خريدار پيشنهاد دهند و اين موضوع موجب اطمينان خاطر مشتري مي گردد. اما در نهايت قيمت تعيين شده از سوي كارشناس در سند ملك ثبت خواهد شد.

2. مبلغ پيش پرداخت را به حساب مالك واريز نموده و واريز الباقي وجه را در روز انتقال سند انجام دهيد.

3. در زماني كوتاه تر از يك هفته، سند ملك خريداري شده به شما تحويل داده مي شود و سپس مي توانيد با رفتن به اداره مهاجرت اين كشور، درخواست وقت مصاحبه نماييد.

4. در موعد مشخص شده از سوي اين اداره، كه غالبا كمتر از يك ماه است، لازم است كه با در دست داشتن تمامي اسناد و مدارك به آنجا رفته و به چند پرسش ساده پاسخ دهيد.

5. در نهايت كارت اقامت يك ساله و در مواردي دو ساله به آدرس اقامت شما در تركيه ارسال مي گردد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۹ تير ۱۴۰۰ساعت: ۰۷:۴۸:۲۳ توسط:sam موضوع:

لزوم طراحي سايت ارز ديجيتال و استفاده از آن

لزوم طراحي سايت ارز ديجيتال و استفاده از آن

 

چند سالي هست كه ارز ديجيتال در بين معاملات مردم كشورهاي مختلف، جاي ارز هاي فيزيكي را گرفته است. سهم معاملات ارزهاي ديجيتال در يكي دو سال گذشته نشان داده كه اقداماتي جدي توسط عموم مردم در زمينه مشاهده، اطلاع رساني و حتي تبادلات ارزي، صورت گرفته است.

طراحي سايت صرافي ارز ديجيتال، يكي از اقدامات مهم سايت هاي صرافي ها است، تا افراد را به سمت معاملات هرچه بيشتر ارز هاي ديجيتال بكشانند. براي سفارش طراحي سايت ارز ديجيتال مي توانيد به سايت پيام آوا پردازش مراجعه كنيد.

پيش از اينكه بخواهيم درخصوص طراحي سايت ارز ديجيتال صحبت كنيم؛ لازم است بدانيم كه ارز ديجتال يا رمز ارز چيست و چگونه مي توان به وسيله آن كسب درآمد كرد. شركت پيام آوا پردازش به شما در زمينه شناخت و طراحي سايت كمك مي كند. رمز ارز ها يا همان ارز هاي رمز نگاري شده، جهت جايگزيني ارز هاي سنتي و فيزيكي به وجود آمده اند. رمز ارز ها يا cryptocurrency به ارز هاي ديجيتالي گفته مي شود كه جهت تراكنش هاي مالي، رمز نگاري هاي پيچيده اي دارند. كنترل آن ها توسط مركز خاصي، صورت نمي گيرد، محدوديت جغرافيايي ندارد، مقرون به صرفه هستند و بر مبناي حفظ حريم خصوصي ايجاد شده اند. شرط اساسي اين كه بتوانيم ارزي را رمز ارز به حساب بياوريم، چنين خصوصياتي است:

  • به صورت غيرمتمركز ذخيره شوند.
  • هيچ گونه هويت فيزيكي نداشته و و تنها روي كامپيوتر تعريف شوند.
  • هر كاربر، كدي اختصاصي دارد تا از دسترسي افراد ديگر جلوگيري كند.
  • براي استفاده از آن ها به وارد كردن همه اطلاعات شخصي، نياز نيست .
  • ارز هاي ديجيتال را مي توان، به هر نقطه اي از جهان ارسال نمود.

لزوم طراحي سايت ارز ديجيتال و استفاده از آن

از آنجايي كه زندگي همه ما با دنياي الكترونيك و ديجيتال گره خورده است، براي اطلاع ازآخرين اخبار رمز ارزها، انجام كارهاي روزانه، خريد ارز ديجيتال و بسياري از امور مربوط به رمز ارز ها، نياز داريم كه به سايت هاي ارائه دهنده خدمات مراجعه كنيم. همين امر باعث مي شود تا ما و خدمات دهندگان، از مزاياي زيادي بهره مند شويم.

 

 

 

 

 

يكي از اين مزايا، صرفه جويي در وقت و هزينه هاي جاري است. كاربران امروزي براي اطلاع از آخرين قيمت ارز و سكه، در ابتدا به فضاي اينترنت مراجعه مي كنند. در بازار رمز ارز ها، وقت بسيار ارزشمند تر از طلا به حساب مي آيد. در كنار طراحي سايت صرافي آنلاين، شما نياز به بهينه سازي و سئو سايت خود، جهت ارتقا رتبه و نمايش مناسب در موتورهاي جستجو را خواهيد داشت. شركت پيام آوا پردازش با در نظر گرفتن نكات مهم طراحي سايت، طراحي سايت ارز ديجيتال شما را انجام مي دهد.

دلايل اصلي لزوم طراحي سايت ارز ديجيتال:

  • باز كردن بستر مناسبي براي نقد كردن درآمد فريلنسرها
  • پذيرش و تمايل بالا در خصوص ارز ديجيتال از سوي مردم در سالهاي اخير
  • تحريم ايران در پرداخت هاي بين المللي
  • راحتي كار صرافي ها
  • بالا رفتن ميزان درخواست خريد و فروش ارزهاي ديجيتال
  • كمبود سايت هاي معتبر صرافي آنلاين
  • راهي مناسب براي كسب درآمد از فضاي آنلاين
  • فضاي مناسب براي اطلاع رساني لحظه به لحظه در خصوص ارز ديجيتال

چرا طراحي سايت ارز ديجيتال؟

 

با توجه به اينكه خدمات صرافي ها محدود به خريد و فروش ارز هاي فيزيكي نيست؛ همچنين با انقلاب بلاكچين، ابداع بيتكوين، اتريوم و ديگر ارزهاي ديجيتال و استقبال بي نظير مردم سراسر جهان از چنين ارز هايي، طراحي سايت براي خريد و فروش ارزهاي ديجيتال فرصتي  مناسب به حساب مي آيد. درواقع در حال حاضر، بسياري از صرافي هاي سنتي براي تبادلات رمز ارز ها، اقدام به طراحي سايت ارز ديجيتال كرده اند تا در حجم معاملات اين ارز ها نيز، موثر باشند. بنابراين، افرادي كه به دنبال كسب درآمد از طريق راه اندازي، خريد و فروش ارزهاي ديجيتال (cryptocurrency) هستند، مي توانند با ساخت يك سايت صرافي آنلاين، به ارائه اين خدمات بپردازند. از آنجا كه اين سايت هاي خريد و فروش ارزهاي ديجيتال ملزم به رعايت امنيت بالا مي باشند، شركت پيام آوا پردازش كه توجه ويژه اي به بحث امنيت سايت ها دارد، مي تواند در اين زمينه به صرافان مشاوره و خدمات ارائه دهد.

در صرافي هاي آنلاين، قيمت ارز هاي ديجيتال و غيره دائما در حال تغيير است. با رويت و مشاهده اين سايت ها متوجه خواهيد شد كه قيمت ها لحظه اي در حال نوسان هستند.

اگر مجموعه اقتصادي وسيعي داريد و يا اين كه حوزه كاري شما بين المللي است، وجود يك سايت بسيار به شما كمك مي كند. داشتن يك صرافي آنلاين به شما كمك مي كند علاوه بر به نمايش گذاشتن اطلاعات به روز ارز ديجيتال، كه بسياري در حال دنبال كردن اخبار مربوط به آن هستند، به عنوان كسب و كار بزرگ تري، در داخل و خارج، شناخته شده شويد.

https://www.fardanews.com/%D8%A8%D8%AE%D8%B4-%D8%A7%D9%82%D8%AA%D8%B5%D8%A7%D8%AF-23/1076396-%D8%B7%D8%B1%D8%A7%D8%AD%DB%8C-%D8%B3%D8%A7%DB%8C%D8%AA-%D8%AD%D8%B1%D9%81%D9%87-%D8%A7%DB%8C-%D8%AF%D8%B1-%D8%B4%D8%B1%DA%A9%D8%AA%DB%8C-%D9%85%D8%B9%D8%AA%D8%A8%D8%B1-%D8%AF%D8%B1-%D8%AA%D9%87%D8%B1%D8%A7%D9%86

راه اندازي سايت صرافي ارز ديجيتال

درست است كه ارزهاي ديجيتال همچون بيت كوين و اتريوم، براي همه جذابيت بالايي دارد؛ اما بايد در نظر بگيريد كه طراحي سايت صرافي ارز ديجيتال، نيازمند رعايت يك سري پروتكل ها و قوانين است. توجه داشته باشيد كه ساخت سايت صرافي بايد به صورت اختصاصي و توسط طراحان حرفه اي سايت كه در مورد علوم بلاك چين ها و طراحي سايت اكسچنج اطلاعات داشته باشند، طراحي شود. اگر طراحي سايت شما به صورت حرفه اي و درست انجام شود، مي تواند تاثير قابل توجهي در كسب و كار و درآمد شما داشته باشد. طراحان شركت پيام آوا، با كمال افتخار مي توانند طراحي سايت صرافي ديجيتال شما را با بهترين كيفيت انجام دهند.

با توجه به امكانات مورد نياز ، تقاضاي صاحبان سايت و همچنين نياز ها و اولويت هاي آنان، هزينه ساخت و راه اندازي صرافي ارز ديجيتال و ديگر سايت هاي تخصصي متفاوت است.

همانگونه كه مي دانيد، طراحي سايت ارز ديجيتال، باتوجه به معاملات سنگيني كه در آن مي شود، به امكانات و امنيت بالايي نيازمند است. در طراحي و راه اندازي اين سايت ها، موارد مختلفي از جمله سرعت زياد سايت، امنيت پرداخت ها و بهره مندي از انواع كيف پول هاي ارزهاي ديجيتال، در نظر گرفته مي شود.

https://www.ilna.news/%D8%A8%D8%AE%D8%B4-%D8%A8%D9%86%DA%AF%D8%A7%D9%87-%D9%87%D8%A7-206/866488-%D8%B7%D8%B1%D8%A7%D8%AD%DB%8C-%D8%B3%D8%A7%DB%8C%D8%AA-%D8%A7%D8%AE%D8%AA%D8%B5%D8%A7%D8%B5%DB%8C-%D8%A8%D9%87%D8%AA%D8%B1%DB%8C%D9%86-%D8%B1%D8%A7%D9%87-%D8%A8%D8%B1%D8%A7%DB%8C-%D8%A7%D8%B1%D8%AA%D9%82%D8%A7-%DA%A9%D8%B3%D8%A8-%DA%A9%D8%A7%D8%B1%D9%87%D8%A7


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۶ تير ۱۴۰۰ساعت: ۰۶:۱۴:۲۸ توسط:sam موضوع:

كليدهاي ميانبر در فتوشاپ

در اين قسمت از آموزش فتوشاپ كليدهاي ميانبر در فتوشاپ را به شما معرفي خواهيم كرد. با استفاده از اين كليدهاي ميانبر به كارتان سرعت ببخشيد و در خلق آثاري زيبا و جذاب پيش گام باشيد.

ميانبرهاي فتوشاپ سرعت كار شما را سرعت مي بخشند زيرا به شما امكان مي دهد اقدامات چشمگيري را در يك چشم به هم زدن انجام دهيد. اين به آموزش سريع فتوشاپ بسيار كمك خواهد كرد. نرم افزار Adobe از ميانبرهاي بسياري برخوردار است كه مي تواند براي مبتدياني كه مي خواهند شروع به كار كنند كاملاً ترسناك باشد. در حالي كه برخي از ميانبرهاي اساسي را مي توان از برنامه هاي ديگر منتقل كرد ، برخي ديگر به قدري ظريف هستند كه ممكن است لازم باشد چند بار از آنها استفاده كنيد.

 

ما برخي از ميانبرها را انتخاب كرده ايم كه به شما در كنترل لايه ها ، تغيير سريع برس ، ويرايش متن و اعمال تنظيمات سريع كمك مي كند. همچنين ميانبرهايي براي بهبود مديريت فايل ، انتخاب و كمك به كارهاي سه بعدي وجود دارد. اگر آنها را به اندازه كافي تمرين كنيد ، آنها به زودي به يك حافظه عضلاني تبديل مي شوند - كه باعث تعجب شما مي شود كه چگونه بدون آنها كنار آمده ايد. اين مطلب شوق شما را براي ياديگيري فتوشاپ خواهد افزود.

01. پنجره لايه ها را نشان دهيد و پنهان كنيد

ويندوز: F7

مك: F7

در آموزش سريع فتوشاپ با فشار دادن F7 روي صفحه كليد ، به سرعت صفحه لايه ها را نشان دهيد و پنهان كنيد. اين همچنين پانل هاي كانال ها و مسيرها را نشان مي دهد و پنهان مي كند زيرا آنها با هم گروه شده اند.

 

02. بين لايه ها پيمايش كنيد

MAC: گزينه [ ]

ويندوز: Alt [ ]

براي آموزش سريع فتوشاپ ، براي پيمايش سريع در ميان لايه ها ، كليد Alt / Option را پايين نگه داشته و از پرانتز چپ و راست [] براي پيمايش استفاده كنيد: بالا سمت راست و پايين چپ.

 

03. يك لايه جديد ايجاد كنيد

MAC: Shift + Cmd + N

ويندوز: Shift + Ctrl + N

پس از آموزش سريع فتوشاپ  با اين ميانبر راحت كه فوراً يك لايه جديد و جعبه محاوره را شليك مي كند ، هيچ وقت با آخرين پروژه خود شروع نكنيد.

 

04. يك لايه جديد در پشت لايه انتخاب شده ايجاد كنيد

MAC: Ctrl + نماد لايه جديد

Windows: Cmd + نماد لايه جديد

كنترل ميانبر به لايه جديد يك امر ضروري است ، بنابراين به محض آماده شدن براي پرتاب لايه پشت آن ، حتماً از اين ميانبر استفاده كنيد.

05. يك لايه را پر كنيد

MAC: Alt + Backspace (جلو) يا Cmd + Backspace (پس زمينه)

Windows: Alt + Delete (جلو) يا Ctrl + Delete (پس زمينه)

اين دستور بعداً در پيش زمينه يا رنگ زمينه فعلي يك خالي پر مي كند.

06.  Flatten Layers

 MAC: Cmd + Alt Shift + E

WINDOWS: Ctrl + Alt + Shift + E

 Add a new blank layer on top of your stack, select it and use the command above to slice layers of image filter . This adds a paid version of the new fabric and also leaves the systems locked.

 07. Merge Visual Layers

 MAC:Cmd + Change + E

WINDOWS: Ctrl + Change + E

This command allows you to merge all your existing cloud layers into a new layer. Pay attention! Once assembled, they are difficult to separate.

 08. Selected Stamp

 in MAC layers: Cmd + Alt E

WINDOWS: Ctrl Alt E

OR Once you have selected your layers, use this command to merge them into one layer. To see them merged into a new layer, add the Shift adapter. This is useful if you want to make changes soon.

09. New layer from cut

MAC: Cmd + Shift + J

WINDOWS: Ctrl + Shift + J

Just like creating a new layer by copy, this rule will create a new layer in the selected image area The only difference from the cut is that it will remove the selected part of the image from the original image.

10 . Send a layer at the bottom of the box

MAC: Cmd + Change + [

WINDOWS: Ctrl + Change + [

Yes, that’s a good description. It does the same thing as the rule above, but in its translation.

11. Bring Layer Forward

MAC: Cmd +]

 WINDOWS: Ctrl +]

 This short Photoshop shortcut allows you to capture any selected image on the face.

 12. Return to Layer

MAC: Cmd + [

WINDOWS: Ctrl + [

If you change your mind, you can select this image all the time and send it to the back of the collection. 15. Copy multiple layers of MAC: Change + Cmd + CWINDOWS: Change + Ctrl + CD Copy the option, then use this command to make each layer on the desktop, not just the current collection option.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۵ تير ۱۴۰۰ساعت: ۱۲:۱۴:۲۲ توسط:sam موضوع:

درج آگهي رايگان براي توسعه كسب و كار

فروش بيشتر با درج آگهي رايگان بازاريابي حرف اول را در رشد يك كسب و كار و گسترش فروش كالا و عرضه خدمات ميزند به طوري كه شما هر چقدر هم كه خدماتي را با كيفيت عالي و بي نظير به مشتريان ارائه دهيد از نظر تبليغاتي در موضع ضعف باشيد با مشكلات بي شماري روبرو مي شويد كه يكي از آن ها ضرر هاي مالي و همين طور عقب افتادن از رقبا مي باشد.

آن ها سعي مي كنند با  به موفقيت هاي بزرگي برسند كه شما هنوز در مورد آن اطلاعات كافي را نداريد البته تبليغات هوشمند نيز بسيار بازدهي بالاتري خواهد داشت اينترنت بهترين بستر براي شروع اين كار است.

موضوع مهمي كه كم تر به آن پرداخته مي شود اين است كه با استفاده از درج آگهي رايگان آگهي-كالا و درج آگهي رايگان شما مي توانيد بدون هزينه كسب و كار خدمات و كالاي خود را در معرض ديد هزاران و حتي ميليون ها خريدار و نيازمند قرار دهيد.


قصد خريد كالا اجاره رهن و يا دريافت خدمات خاصي را داريد با توجه به گسترش ارتباطات ترجيح مي دهيد به دنبال آن در صفحات اينترنتي باشيد قطعا زود تر به نتيجه دلخواه ميرسيد.

وقتي كالا و يا خدماتي از قبل درج آگهي آگهي-كالا ثبت شده باشد ميتوانيد قيمت و تعرفه بهره برداري از آن را مشاهده كرده و در نهايت به خدمتي كه ميخواهيد با مقايسه و همين طور انتخاب بهترين اولويت دست يابيد.

آگهي-كالا اين نويد را به شما مي دهد كه ديگر نيازي نيست ساعت ها در پي يافتن كالا وب سايت هاي مختلف را زير و رو كنيد و باز هم به چيزي كه ميخواهيد نرسيد اگر ساكن شهرستان ها و يا استان تهران هستيد تفاوتي وجود ندارد مي توانيد از درج آگهي رايگان استفاده كنيد حتي نياز هاي خود را بر اساس تفكيك شهرستان و استان جستجو نمائيد.

كافي است يك حساب كاربري ايجاد كنيد و كالا خدمات مورد نظر خود را همراه با توضيحاتي جزئي مانند منطقه و حوزه فعاليت روش هاي برقراري ارتباط را درج كنيد البته مي توانيد براي يافتن سريع تر جامعه هدف و مشتري از سرويس هاي ويژه براي درج آگهي آگهي-كالا استفاده كنيد.

درج آگهي رايگان بازاريابي با گسترش استفاده عموم مردم از اينترنت به صورت ويژه تري پيگيري مي شوند به همين دليل است كه بيشتر كسب و كار هاي از وب و شبكه هاي اجتماعي استفاده مي كنند تا به مشتريان خود برسند و آن ها را خودشان انتخاب مي كنند.

اگر صاحب يك كسب و كار هستيد و نياز به آگهي رايگان آگهي-كالا داريد با يك ثبت نام ساده و حتي بدون ثبت نام مي توانيد تمامي خدمات و تعرفه هاي خود را به مشتريان و جامعه هدف ارائه داده و هر بار آن را ويرايش و تكميل كنيد.

اهميت استفاده از تصاوير و همين طور ارائه كامل توضيحات ميتواند سبب شود كه شما هدفمند تر براي رشد خود پيش برويد.

درج آگهي رايگان آگهي-كالا شما مي توانيد هر نوع كالايي را با رعايت قوانين و بهره گيري از فضاي رايگان با مشتريان و هزاران بازديد كننده سايت آگهي-كالا در ميان بگذاريد.

هيچ نگراني از بابت حريم خصوصي وجود ندارد آگهي-كالا داراي نماد اعتماد از مركز توسعه تجارت الكترونيكي مي باشد مي توانيد از خدمات مورد نياز خود استفاده كنيد و هيچ محدوديتي در رابطه با استفاده از خدمات سايت پيش و روي شما نخواهد بود.

درج آگهي رايگان آگهي-كالا كه بسيار آسان انجام مي شود شما مي توانيد با انتخاب موضوع و زمينه فعاليتي و يا فروش و خدمات خود مشتري را زود تر به هدفش برسانيد، در واقع اگر در زمينه املاك فعاليت مي كنيد، اين بخش به صورت مجزا در اختيار شما عزيزان قرار مي گيريد.

درج آگهي رايگان براي توسعه كسب و كار خود و همين طور رونق فروش و بهبود تعداد مشتري از اندك زماني تاثير ويژه بازاريابي محتوا را روي محصول خود مشاهده خواهيد كرد.

از همان ابتدا نيز مي توانيد آگهي خود را به صورت ويژه و براي مدت زمان مورد نيازتان بر روي آگهي-كالا درج كنيد.

بيشتر بررسي موضوع املاك ميتوانيد دسته بندي جزئي تر يعني مورد رهن اجاره خريد و فروش و را هر زمينه ديگري را نيز برگزيده و در كنار دسته بندي خدمات و يا كالاي خود قرار دهيد.

آگهي رايگان حتي در ابتدايي ترين مرحله شروع كار شما نيز مي تواند تاثيرگذار باشد همين موضوع كه شما در دنياي بزرگ اينترنت شناخته مي شويد.

حتي امكان جستجوي ويژه و پيشرفته اي نيز در اختيار كاربران خواهد بود كه ميتوانند كالا خدمات و يا مضمون مورد نياز خود را در اندك زماني جستجو كنند به فرض اين كه محصول شما در محلي خاص به فروش ميرسد مي توانيد آدرس و محل انجام معامله و يا ارائه خدمات نام محصول و توضيحات تكميلي تر شماره هاي تماس و پل هاي ارتباطي  را نيز وارد كنيد.

كاربران با ورودي گوگل و بر اساس كلمات مربوط به درج آگهي رايگان شما زود تر پاي ديگر معامله باشند.

امكان آپلود تصاوير متعدد براي محيط كار شما كالا و يا ديگري كه جنبه تبليغاتي دارد وجود خواهد داشت بهتر است سعي كنيد خودتان اين تصاوير را تهيه كنيد تا بازدهي بيشتري داشته باشد.

در نهايت پيش نمايشي به شما نشان داده خواهد شد و پس از چند دقيقه آگهي شما روي آگهي-كالا درج مي گردد اگر به دنبال خدمات خاصي هستيد نيز دستان باز است هم مي توانيد جستجو كنيد و هم تمام خدمات دسته بندي خاصي را مشاهده فرمائيد.

درج آگهي رايگان آگهي-كالا امروزه مورد بسياري از افراد است چراكه تعداد كاربران اينترنتي همواره رو به افزايش است.

درج آگهي رايگان آگهي-كالا بدليل اينكه افراد به دنبال نيازمندي هاي خود در موتورهاي جستجويي همچون گوگل جستجو مي كنند بسيار مورد طرفدار است.

در حقيقت شما ميتوانيد بدون هيچگونه هزينه اي آگهي خود را رايگان ثبت كنيد و بيشترين بازديد را داشته باشيد.

آگهي-كالا اين مزيت را دارد كه شما براحتي و بدون پرداخت هيچ هزينه اي ميتوانيد آگهي خود را به مخاطبان هدفي كه دقيقا به دنبال آگهي شما جستجو مي كنند نشان دهيد.

اين يعني ثبت آگهي آگهي-كالا و تبليغات هدفمند احتمال اينكه اين افراد دقيقا به دنبال جستجوي نيازمندي خود در آگهي شما باشند بسيار اندك است.

ثبت آگهي آگهي-كالا را مشخص كرده دسته بندي مربوطه را انتخاب ميكنيد براي آنكه آگهي ثبت شده بازخورد بهتري داشته باشد ميتوانيد تصاويري براي آن پيوست كنيد و در نهايت با نوشتن توضيحات، قيمت و آدرس ميتوانيد آگهي-كالا را ثبت كنيد.

بعد از ثبت آگهي آگهي-كالا لازم است مدير آن را تأييد كند كه اين بازه زماني معمولا در سايت ها سريع اتفاق مي افتد.

در سايت آني گاه نيز ثبت آگهي آگهي-كالا به صورت رايگان بوده و انتشار آگهي چند دقيقه زمان ميبرد.

آگهي رايگان آگهي-كالا در حال حاضر بسيار ديده مي شوند.

وب سايت هاي زيادي در اينترنت وجود دارند كه در حوزه آگهي اينترنتي آگهي-كالا فعاليت ميكنند آگهي رايگان آگهي-كالا طرفداران بخصوص خود را در سايت دارد.

درج آگهي رايگان آگهي-كالا گزينه مناسبي براي كساني است كه نمي خواهند هزينه هاي گزاف تبليغات را بپردازند اما اين انتظار را دارند كه تبليغات آنها توسط بيشترين مخاطبان هدف ديده شود آگهي-كالا از طريق سايت هاي درج آگهي گزينه مناسبي است

تبليغات رايگان آگهي-كالا امروزه مطرح شده است تبليغات رايگان آگهي-كالا يكي از راه هاي تبليغاتي جديد است كه به دليل ارتباطي كه توانسته با مخاطبان ارتباط برقرار كند از جمله تبليغات هدفمند مطرح مي شود.

آگهي رايگان آگهي-كالا در اينترنت سبب ميشود براحتي بتوانيد خدمات و محصولات خود را رايگان آگهي كنيد.

روش هاي ارسال آگهي-كالا بسيار زياد است اما شايد روشي كه در آن آگهي دهنده و آگهي گيرنده بتوانند رايگان آگهي آگهي-كالا را درج و مشاهده نمايند بيشتر مورد استقبال مردم قرا ميگيرد.

درج آگهي رايگان آگهي-كالا همانطور كه مطرح شد راهكار بسيار مناسبي براي تبليغات حقيقي و حقوقي است.

درج آگهي رايگان آگهي-كالا اولين راهكار براي انجام تبليغات و آگهي بدون هزينه است.

شما ميتوانيد بعد از مدتي استفاده از آگهي رايگان آگهي-كالا و ديدن بازخورد آن از برخي امكانات پيشرفته سايت هاي درج آگهي همانند ويژه كردن آگهي، نردبان كردن آگهي درج آگهي برجسته استفاده نماييد.

آگهي رايگان آگهي-كالا در سايت هايي كه از قبل بهينه شده اند بسيار كاربرد دارد از درج آگهي بستر مناسب براي ايندكس شدن آگهي ها در موتورهاي جستجو در آنها فراهم شده است. بنابراين سعي كنيد در اينترنت سايت هايي را براي درج آگهي رايگان آگهي-كالا انتخاب كنيد كه از لحاظ موتورهاي جستجو قوي باشند.

درج آگهي رايگان آگهي-كالا امكاني است در دهه اخير آگهي و تبليغات را براي همگان ميسر كرده است و راه را براي كسب و كارهاي هموار كرده است.

 
آگهي رايگان آگهي-كالا دغدغه بسياري از افرادي است كه به دنبال راهي براي تبليغات هستند. آگهي-كالا سايت درج آگهي رايگان با مخاطبين بالا است كه شما را در رسيدن به هدفتان ياري ميكند.

منبع :

http://agahi-kala.blog.ir


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۴ تير ۱۴۰۰ساعت: ۰۹:۰۷:۴۱ توسط:sam موضوع:

آژانس هاي اطلاعاتي ايالات متحده و انگليس: تلاش هاي هك روسيه ادامه دارد

جديد ترين اخبار امروز

آژانس هاي اطلاعاتي ايالات متحده و انگليس: تلاش هاي هك روسيه ادامه دارد

 

آژانس هاي اطلاعاتي آمريكا و انگليس گزارش دادند كه هكرهاي ارتش روسيه سه سال گذشته تلاش كرده اند تا به شبكه هاي رايانه اي “صدها هدف در بخشهاي خصوصي و دولتي در سراسر جهان” دسترسي پيدا كنند و هشدار داده اند كه “اين تلاشها تقريباً قطعاً ادامه دارد.

به نقل از Axius ، آژانس هاي امنيتي هشدار داده اند كه واحد سايبري ارتش ، معروف به هك شدن كميته ملي دموكراتيك ايالات متحده و ساير اهداف اين نام مجاز نمي باشد در انتخابات ???? ايالات متحده ، همچنان بر مشاوران اين نام مجاز نمي باشد ، احزاب تمركز دارد ، حتي اگر آنها اهداف را با نام مشخص نكنند.

اين يك گزارش توصيه مشترك است كه توسط آژانس امنيت ملي ايالات متحده ، آژانس زيرساخت و امنيت سايبري ايالات متحده ، اداره تحقيقات فدرال ايالات متحده (FBI) و مركز ملي امنيت سايبري انگليس براي مدافعان شبكه منتشر شده است.

اين آژانس ها گفتند كه هكرهاي آژانس اطلاعاتي ارتش روسيه به نام ?? امين رئيس ستاد مشترك ارتش (GTsSS) براي اولين بار در تلاش براي دستيابي به شبكه هاي عمومي و خصوصي با اجراي “تاكتيك هاي نيروي بي رحم بودند. به صورت گسترده ، جهاني و ناشناس” . و با استفاده از Kubernetes درآمد كسب كنيد.

سپس اين هكرها مي توانند از اطلاعات معتبري كه به دست مي آورند براي دسترسي به شبكه مورد نظر ، فرار از ابزارهاي شناسايي و دفاعي و احتمالاً دسترسي و استخراج اطلاعات محافظت شده ، از جمله اطلاعات ايميل استفاده كنند.

طبق آژانس امنيت ملي ايالات متحده ، در حالي كه تاكتيك حدس رمز عبور brute force جديد نيست ، GTsSS از محتواي نرم افزاري منحصر به فردي براي مديريت تلاش هاي خود براي استفاده از اين تاكتيك استفاده مي كند.

آژانس امنيت ملي گفت اين گزارش به مديران سيستم هشدار مي دهد كه بهره برداري تقريباً به طور قطع ادامه دارد. اهداف جهاني بوده است ، اما تمركز بر روي ايالات متحده و اروپا بوده است.

اين آژانس همچنان بخشهاي دولتي و نظامي ، پيمانكاران دفاعي ، شركتهاي انرژي ، آموزش عالي ، شركتهاي تداركات ، موسسات حقوقي ، شركتهاي رسانه اي ، مشاوران اين نام مجاز نمي باشد يا احزاب ، اين نام مجاز نمي باشد ها و اتاق هاي فكر را هدف قرار داد.

اين گزارش پس از ملاقات اخير رئيس جمهور ايالات متحده ، جو بايدن و رئيس جمهور روسيه ، ولاديمير پوتين ، كه در آن بايدن تهديد كرد “توانايي هاي مهم سايبري آمريكا براي واكنش در صورت استفاده هكرهاي روسي” از زيرساخت هاي حياتي براي هدف گيري ، واكنش نشان مي دهد.

اين گزارش همچنين به مديران سيستم در سازمان هاي دولتي و خصوصي توصيه مي كند كه در برابر تلاش هاي آينده براي سركوب سيستم احراز هويت چند عاملي ، مجبور كردن آنها به استفاده از رمزهاي عبور قوي و اجراي اقدامات محدود يا متوقف شده به موقع قفل كردن حساب ها پس از خرابي هاي متعدد ، توصيه كنند. رمز ورود هنگام ورود به سيستم

لزوم مبارزه جهاني با سلب حق راي توسط ايالات متحده / ????? سرباز آمريكايي از ترس محاكمه سعي در فرار از افغانستان دارند

 

نقل از پايگاه اطلاع رساني ستاد حقوق بشر ، سيد مجيد تفرشي ، معاون رئيس دفتر امور بين الملل حقوق بشر ايران ، سو the استفاده از قدرت ابزاري آمريكا در تروريسم و ??تحريم ها را محكوم كرد. تروريسم حقوق بشر آمريكايي محدود به مرزهاي ايران نيست ، مثال افغانستان يك مثال زنده است. جناياتي كه منجر به ورود دادگاه كيفري بين المللي براي تحقيقات مقدماتي شد.

تفرشي با اشاره به راي دادگاه لاهه در مورد جنايات جنگي در افغانستان خاطرنشان كرد: در مارس ???? دادگاه بين المللي كيفري لاهه حكمي صادر كرد كه دادگاه مي تواند ادعاهاي جنايات جنگي در افغانستان ، از جمله قتل هاي احتمالي را تحت پيگرد قانوني قرار دهد. نيروها

وي افزود كه اين اقدام با واكنش مايك پمپئو وزير خارجه وقت آمريكا روبرو شد ، وي اين اقدام را “غيرمسئولانه” و “غافلگيركننده” خواند و گفت كه ايالات متحده هيچ تعهدي در پذيرش احكام موسوم به “دادگاه” ندارند. اما قاضي پيوتر هافمنسكي ، رئيس دادگاه كيفري بين المللي ، گفت دادگاه تصميم گرفت كه به دادستان اجازه دهد تحقيقات را با تغيير در دادخواست تجديدنظر آغاز كند.

دستيار وزير خارجه ايالات متحده ادامه داد: “وزير خارجه ايالات متحده اين مسئله را غافلگيرانه خواند و گفت دادگاه هيچ مسئوليتي ندارد ، سپس سعي كرد با امضاي توافق نامه برجسته اي براي ايالات متحده وضعيت را عادي كند. گفت صلح در افغانستان و خود را تبرئه كرد. “تلاش براي فرار از مجازات و مصونيت از مجازات.” برعكس ، سليمان ساكو ، عفو بين الملل ، تصميم جديد دادگاه كيفري بين المللي و تصميم گرفته شده براي دفاع از قربانيان جنايات جنگي و جنايات عليه بشريت توسط همه طرف هاي درگير در جنگ را افغانستان يك لحظه بسيار مهم و تاريخي براي جامعه بشري و حمايت از آن است. حقوق بشر را بخوانيد.

????? سرباز آمريكايي از ترس محاكمه از افغانستان فرار مي كنند

تفرشي گفت: “امروز ????? سرباز آمريكايي از ترس دادگاه بين المللي جنايي از افغانستان فرار مي كنند ، اگرچه ايالات متحده عضو دادگاه كيفري بين المللي نيست و بيم آن دارد كه سربازانش به جرم جنايات جنگي در سراسر جهان محاكمه شوند”. به دادگاه ملحق نشد و اساسنامه رم را تصويب نكرد ، اما دادگاه حكم داد كه صلاحيت رسيدگي به جرايم نظامي آمريكا در افغانستان را دارد. روندي كه دليل اصلي خروج نيروهاي آمريكايي از افغانستان است.

وي با نقل از ارقام سازمان ملل گفت: “بيش از ????? غيرنظامي در درگيري هاي نظامي در افغانستان طي ?? سال گذشته كشته شده اند. آنها تظاهرات نيستند بلكه ستون هاي شكل گيري حقوق بشر آمريكايي هستند.

پيگرد جنايات رژيم صهيونيستي بدون حمايت ايالات متحده امكان پذير نبود

ترامپ با اشاره به شناسايي غيرقانوني بيت المقدس توسط ترامپ به عنوان پايتخت رژيم اشغالگر صهيونيستي گفت: اين اقدام برخلاف مصوبات ، مقررات و خواست جامعه جهاني منجر به شهادت بيش از ?? فلسطيني شده و بنابراين ، ما شاهد افتتاح خونين ترين سفارت تاريخ روابط اين نام مجاز نمي باشد و بين المللي جامعه جهاني هستيم.

وي خاطرنشان كرد كه آمريكا و اسرائيل عليرغم اطلاع اينكه سازمان همكاري اسلامي (OIC) در نشست فوق العاده خود در استانبول ، قدس شرقي را به عنوان پايتخت فلسطين در نظر گرفته و مطابق با ماده ?? منشور ???? مقر دائمي سازمان ملل. تا پايان اشغال به طور موقت در شهر جده ، عربستان سعودي واقع شده است (اما بيش از ?? كشور اسلامي به اين ملاحظه جدي توجه نكرده اند).

معاون رئيس ستاد آژانس بين المللي انرژي اتمي (آژانس انرژي هسته اي) افزود: ادامه جنايات صهيونيست ها ، اخيراً در منطقه شيخ جراح در بيت المقدس شرقي ، منجر به تصرف خانه ها و زمين ها شده است. زنان فلسطيني ، شهادت از بين بيش از ??? كودك و زن بي گناه ، تخريب ده ها خانه و تخريب رسانه هاي بزرگ. اين قطعاً بدون حمايت ايالات متحده و چشم انداز ضد بشري آن امكان پذير نبوده است.

جرم آمريكا منوط به گذشت زمان نيست و نبايد مجازات شود

تفرشي افزود: “كشتار بوميان آمريكايي ، بمباران اتمي هيروشيما و ناگازاكي ، چندين دهه جنايت در ويتنام ، عراق ، سوريه و يمن ، رفتار تحقيرآميز با مهاجران ، تلاش براي بازاريابي سلاح هاي مرگبار و ايجاد هرج و مرج در جهان ، اقدام ناجوانمردانه و تروريستي دولت عليه سردار سليماني ، انواع وتوها ، حفظ تحريم هاي كوبا (علي رغم مخالفت صريح ??? كشور از ??? كشور) ، برداشت يك جانبه از تعهدات مهم بين المللي ، از جمله كنوانسيون پاريس ، جنايي دادگاه ، شوراي امنيت سازمان ملل و غيره و اعمال مجازات هاي غيرقانوني بر عدالت. ساير كشورها ، به ويژه در حوزه غذا و دارو ، فقط بخشي از ماهيت و فلسفه حقوق بشر آمريكايي ها هستند.

وي تشخيص داد كه دامنه تحميل حقوق بشر آمريكايي به ايران محدود نمي شود و در بسياري از كشورها قابل مشاهده است. واقعيت تلخي كه در عصر مسئوليت پذيري قابل كتمان نيست.

معاون مدير كميته صليب سرخ بين المللي (ICRC) در زمينه نقض حقوق بشر ، مانند خليج گوانتانامو و ابوغريب ، كه با همكاري مشترك رامسفلد جلاد ، يك ويترين براي روتوش حقوق بشر آمريكايي است.

وي همچنين گفت: از يك سو ، جامعه جهاني موقعيت سردار سليماني را به عنوان نمادي از مبارزه با تروريسم و ??نمادي از حقوق بشر اسلامي مشاهده كرد و در نهايت وي با چنين مراسم باشكوهي در ايران و عراق اخراج و دريافت شد جايزه اي براي مبارزه با تروريسم و ??افراط گرايي. “از سوي ديگر ، ما شاهد خروج وحشتناك آمريكايي ها از افغانستان با تلفات سنگين هستيم.

وي نتيجه گيري كرد: “نمونه هاي نقض فاحش حقوق بشر ، از جمله جرايم عليه بشريت ، منع استفاده از قانون نيست و توصيه اصلي قوانين بين المللي در زمينه مبارزه با ناامني است. جوانان تحصيل كرده و فرهيخته ايران و جهان اسلام در ثبت و توصيف نمونه هاي بي شماري چه در ايران و چه در همه نقاط جهان دستاوردهاي برجسته اي خواهند داشت. زيرا دوران منطق قدرت و نافرماني به پايان رسيده و جاي خود را به قدرت منطق و مسئوليت داده است.

الكاظمي: ايران در صادرات برق و گاز به عراق كوتاهي نكرد

 

به نقل از المنار و بغداد اليوم ، نخست وزير عراق مصطفي الكاظمي با حضور اعضاي كميته حل بحران برق جلسه اضطراري با استانداران برگزار كرد.

وي بر تعهد عراق براي پرداخت بدهي هاي خود براي واردات برق و گاز از ايران تأكيد كرد و گفت: “تهران از صادرات برق و گاز به ايران غفلت نكرده است. عراق.

وي گفت: “در روزهاي اخير شاهد خاموشي هستيم.” چه كسي شبكه برق را هدف قرار داده است؟ چرا هدف گذاري كنيد؟ به محض اتمام تحقيقات ، ما به اين س answerالات پاسخ خواهيم داد: چرا خرابكاران شبكه انتقال برق را هدف قرار داده اند؟ آيا اين عمليات خرابكاري عليه شبكه انتقال انرژي داراي انگيزه اين نام مجاز نمي باشد است يا تروريستي؟

وي گفت: دولت هزينه اين نام مجاز نمي باشد هاي بد ، وصله و هدر رفت سرمايه هاي عمومي طي ?? سال گذشته را در همه زمينه ها ، به ويژه در حوزه انرژي پرداخت مي كند. اين مسئوليت تاريخي و اخلاقي ما است و ما بايد صريحاً با مردم صحبت كنيم ، خصوصاً پس از آنكه دولت هاي متوالي از ترس خشم عمومي نتوانستند با مردم صحبت كنند. نكته اين است كه همه ، از جمله دولت ها و اين نام مجاز نمي باشدمداران ، اين مسئوليت را دارند.

ايران شكست نخورد

وي ادامه داد ، “من اين س askال را مي پرسم كه چه دليلي وجود دارد كه طي ?? سال گذشته خطوط برق به كشورهاي همسايه و جهان متصل نشده است؟” ما فقط به شبكه برق جمهوري اسلامي ايران متصل هستيم كه با توجه به ظرفيت هاي خود در انتقال برق به عراق كوتاهي نمي كند و همچنين به ملت خود متعهد است. ما طي چند سال گذشته اين مسئله و پرداخت همه بدهي هاي عراق به ايران براي واردات گاز و برق را جدي گرفته ايم و در اين زمينه پيشرفت خواهيم كرد.

ايران به صادرات گاز به عراق ادامه مي دهد

در مورد گاز ، شبكه گاز عراق به ايران متصل است و با وجود مشكلات دريافت درخواست هاي آنها به دليل تحريم ها ، آنها متوقف نشده اند و به صادرات گاز به عراق ادامه مي دهند. ما براي يافتن منابع به زمان بيشتري نياز داريم.” او گفت. ما در حال جايگزيني گاز كشورهاي ديگر هستيم.

حل مسئله به زمان نياز دارد

الكاظمي افزود ، “چرا عراق به مردم اين كشور احتياج دارد؟ به مدت يك سال تا به امروز ، ما تصميم گرفته ايم كه سيستم برق عراق را به همه كشورهاي همسايه متصل كنيم. زمان و حوصله طول مي كشد تا بتوانيم چالش ها را برآورده كنيم. “در برابر انرژي ، وضعيت طبيعي در تمام نقاط جهان اين است كه شبكه برق به همسايگان متصل است ، اما ما اين س askال را مي پرسيم ، چه كسي تصميم گرفت عراق را منزوي كند و از اتصال خطوط برق با ساير كشورها؟

چرا روي انرژي خورشيدي يا هسته ها كار نمي كنيم؟

تصميم گيرندگان در هر كشور در حال تدوين استراتژي بر اساس توانايي ها و برنامه هاي آينده خود هستند ، بنابراين چرا در طول ?? سال گذشته ما ده ها نيروگاه گازسوز ساخته ايم تا ضمن توليد گاز يا طرحي براي توليد گاز يا ايجاد تنوع در واردات ، برق توليد كنند. ، “او گفت. در صورت نياز بنزين نداريد؟ چه كسي مسئول اين اشتباه بزرگ است؟ چرا روي انرژي خورشيدي يا هسته ها كار نمي كنيم.

ما به ? تا ? سال زمان نياز داريم

الكاظمي گفت . . .

وي افزود: “تمام اقدامات لازم براي حل مشكل برق در عراق چندين سال طول خواهد كشيد. اگر ما در انرژي خورشيدي يا توليد گاز يا نيروگاه هاي بدون گاز سرمايه گذاري مي كرديم ، اكنون با مشكل برق مواجه نبوديم و به جاي واردات ، گاز صادر مي كرديم. از شبكه برق به تمام كشورهاي همسايه ، اكنون مي توانستيم بحران هاي اضطراري را به ويژه در تابستان پشت سر بگذاريم .

وي گفت: “چند ماه پيش ، من در مورد پروژه نيروگاه هسته اي در عراق به فرانسوي ها گفتم.” كشورهاي جهان و فرانسه اين مسئله را درك مي كنند ، اما موانعي وجود دارد كه بايد براي غلبه بر آنها تلاش كنيم.

وي گفت: عمر دولت فعلي يك سال و چند ماه است و هر كاري را كه بايد انجام مي داده است.

بازگشايي مدارس از اول اكتبر تحت شرايط امنيت جمعي / شرايط واكسيناسيون معلمان

 

نيم محسن هژير ميرزايي ، با اشاره به اينكه همه تحقيقات در دنيا در رابطه با آموزش و پرورش در زمان تاجگذاري يك نكته مشترك داشتند و آن بازماندگان آموزش و پرورش بودند ، گفت: بازماندگان تحصيلات ما در دوران تاجگذاري تفاوتي نداشتند از گذشته. از هر ???? دانش آموز سه نفر به تحصيل خود ادامه ندادند كه ?? درصد آنها را نشان مي دهد و نگراني هاي گسترده در مورد ترك تحصيل را برطرف مي كند.

وي افزود: “سال گذشته از ?.? ميليون دانش آموز كلاس اول ، ??،??? نفر در سال اول دبستان ثبت نام نكردند و در گفتگو با ??،??? مدير از آنها خواستم كه از آموزش فاصله نگيرند و روشهاي دسترسي را تعيين كنند. براي آنها آموزش دهيد. “

حاجي ميرزايي درباره اقداماتي كه وزارت آموزش و پرورش براي جبران ميزان ترك تحصيل در مدارس انجام داده است ، گفت: طبق بررسي هاي آماري ما در سال هاي اخير حدود ??? هزار ترك تحصيل داشته ايم. ما چندين نظرسنجي براي آنها انجام داده ايم و به سمت شناسايي حركت كرده ايم. “مشخص شده است كه تقريباً دو درصد از كساني كه مدرسه را ترك مي كنند در مكاني زندگي مي كنند كه تحصيلات ارائه نمي شود ، اما بيشتر آنها به دليل بيماري تحصيلات خود را ادامه نمي دهند ، معلوليت ، مشكلات اقتصادي و غيره

ثبت نام الكترونيكي

وزير آموزش و پرورش درباره ثبت نام مدارس براي سال تحصيلي آينده خاطرنشان كرد: ثبت نام بين كلاس ها به صورت خودكار انجام مي شود ، مگر اينكه دانش آموز بخواهد مدارس را تغيير دهد. مسئله اصلي ثبت نام مربوط به سطح ثبت نام اول ، هفتم و دهم است كه به صورت الكترونيكي از طريق سايت انجام مي شود. سيستم هاي آموزشي يكپارچه هستند و ما يك سيستم ويژه براي دانش آموزان داريم كه به موجب آن كليه فعاليت هاي آموزشي از ابتداي تحصيل تا كلاس دوازدهم در اين سيستم ذخيره و استفاده مي شود.

بازگشايي مدارس با اين شرايط

وي در خصوص بازگشايي مدارس در آغاز سال تحصيلي اظهار داشت: به هر ترتيب ممكن اصل حضور در مدارس به صورت حضوري است و يكي از پيش نيازهاي اين امر واكسيناسيون معلمان است. اگر در اكتبر سال جاري با شرايطي روبرو شويم كه امنيت جمعي برقرار شده باشد ، حضور دانش آموزان در مدارس به خطر نيفتد و مسئولان بهداشت اين موضوع را تأييد كنند ، ما آموزش را به صورت حضوري سازمان خواهيم داد. بعلاوه ، اگر تمركز بر افزايش فاصله اجتماعي در كلاسها و اين نكته باشد كه تعداد دانش آموزان در مدرسه بايد محدود باشد ، ما توزيع دانش آموزان را بين روزهاي مختلف برنامه ريزي كرده ايم. سلامت دانش آموزان براي ما در اولويت است و تحت هيچ شرايطي اجازه نمي دهيم سلامتي آنها به خطر بيفتد.

شرايط تزريق واكسن كرونا به معلمان

وزير آموزش و پرورش در مورد مشمولان واكسن كرونا گفت: “معلمان ، كارمندان مدارس ، مشاوران ، مربيان و در مجموع حدود ???،??? نفر با مدرسه و دانش آموزان در تماس هستند كه بايد با هماهنگي وزارت در ماه آگوست واكسينه شوند. بهداشت. “اكنون در همان وضعيت ، وزارت بهداشت حداكثر ?????? دوز واكسن تزريق كرده است و اگر واكسني وجود داشته باشد ، مطمئناً وجود دارد ، آنها مي توانند به سرعت همه معلمان را واكسينه كنند. در ماه آگوست و دوز دوم تزريق مي كنند ماه بعد.

وي در نمايش “نگاه” ادامه داد: “كد ملي از همه معلمان خواسته است كه آماده شوند و ما آن را در اختيار وزارت بهداشت قرار خواهيم داد ، اگرچه واكسن در آن زمان محدود بود ، تا پيش بيني ها و اولويت هاي لازم و آموزشي را انجام دهد. ما همچنين براي دريافت واكسن مشخص كرده ايم كه اصول اوليه ، فني و حرفه اي در اولويت هستند.

وي در مورد واكسيناسيون رانندگان سرويس مدارس گفت: «سرويس مدارس هنوز آموزش نديده است. ثبت نام بايد كامل باشد و جهت گيري دانشجويان مشخص شود. ما بايد در ماه سپتامبر در مورد سرويس مدرسه تصميم بگيريم ، اما قول داده ايم و با اطمينان انجام خواهد شد. همچنين بايد قبل از شروع سال تحصيلي واكسينه شوند.

وزير آموزش و پرورش درباره مصوبات كنكور كه از سال ???? تاكنون اجرا شده است ، اظهار داشت: طبق مصوبات جديد ، كنكور محدود به امتحانات تخصصي است و امتحانات عمومي كنار گذاشته مي شوند. سهم كنكور ??? و سهم سوابق تحصيلي ??? است كه مربوط به امتحانات نهايي سال دوازدهم است. وزن امتحانات نهايي افزايش مي يابد و به دانشجويان كمك مي كند تا آرامش بيشتري داشته باشند. كنكور سالي دو بار برگزار مي شود و مي توان نتايج را تا دو سال استفاده كرد. معاملات موسسات كنكور ديگر دامنه اي ندارند.

وي در پاسخ به اين س ofال كه آيا معلمان غير دولتي از امتيازات درجه بندي بهره مند هستند؟ گفت طبقه بندي براي كارمندان دولت. سيستم پرداخت مدارس غير دولتي مشمول قانون ديگري است. در مورد بازنشستگان ، انتظار مي رود حقوق بازنشستگان برابر با حقوق بگيران باشد و درآمد آنها نيز نسبت دستمزد كارمندان باشد ، بنابراين رتبه بندي براي آنها مهم نيست.

منابع اين پست

https://afzoonehkhabar.ir

https://akhbar-best.ir

https://anzalkhabar.ir

https://arvandkhabar.ir

https://asoodehkhabar.ir

https://behhnews.ir

https://behimo.ir

https://behradkhabar24.ir

https://behseo7.ir

https://benikhabar.ir

https://bestnews20.ir

https://big24khabar.ir

https://bobkhabar.ir

https://fastestnews.ir

https://favseo.ir

https://ganjelearn.ir

https://goalkhabar.ir

https://hamoonkhabar.ir

https://hanikhabar.ir

https://healthbartar.ir

https://kavehkhabar.ir

https://magimo.ir

https://meloakhbar.ir

https://modernkhabar.ir

https://mosimag.ir

https://mozhekhabar.ir

https://nicekhabar.ir

https://niiaznews.ir

https://nilofilm.ir

https://nobkhabar.ir

https://onekhabar.ir

https://pedar100news.ir

https://rahenoandishe.ir

https://rashedkhabar.ir

https://realimo.ir

https://redkhabar.ir

https://rezkhabar.ir

https://sahelekhabar.ir

https://sepmag.ir

https://speedakhbar.ir

https://techbest100.ir

https://technologykhabar.ir

https://vipkhabar24.ir

https://webishotak24.ir


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۳ تير ۱۴۰۰ساعت: ۱۰:۰۹:۰۵ توسط:sam موضوع:

ديوان محاسبات از انتقال غيرقانوني ??? هكتار از اراضي ملي به بوشهر جلوگيري كرد

جديد ترين اخبار امروز

آژانس هاي اطلاعاتي ايالات متحده و انگليس: تلاش هاي هك روسيه ادامه دارد

 

آژانس هاي اطلاعاتي آمريكا و انگليس گزارش دادند كه هكرهاي ارتش روسيه سه سال گذشته تلاش كرده اند تا به شبكه هاي رايانه اي “صدها هدف در بخشهاي خصوصي و دولتي در سراسر جهان” دسترسي پيدا كنند و هشدار داده اند كه “اين تلاشها تقريباً قطعاً ادامه دارد.

به نقل از Axius ، آژانس هاي امنيتي هشدار داده اند كه واحد سايبري ارتش ، معروف به هك شدن كميته ملي دموكراتيك ايالات متحده و ساير اهداف اين نام مجاز نمي باشد در انتخابات ???? ايالات متحده ، همچنان بر مشاوران اين نام مجاز نمي باشد ، احزاب تمركز دارد ، حتي اگر آنها اهداف را با نام مشخص نكنند.

اين يك گزارش توصيه مشترك است كه توسط آژانس امنيت ملي ايالات متحده ، آژانس زيرساخت و امنيت سايبري ايالات متحده ، اداره تحقيقات فدرال ايالات متحده (FBI) و مركز ملي امنيت سايبري انگليس براي مدافعان شبكه منتشر شده است.

اين آژانس ها گفتند كه هكرهاي آژانس اطلاعاتي ارتش روسيه به نام ?? امين رئيس ستاد مشترك ارتش (GTsSS) براي اولين بار در تلاش براي دستيابي به شبكه هاي عمومي و خصوصي با اجراي “تاكتيك هاي نيروي بي رحم بودند. به صورت گسترده ، جهاني و ناشناس” . و با استفاده از Kubernetes درآمد كسب كنيد.

سپس اين هكرها مي توانند از اطلاعات معتبري كه به دست مي آورند براي دسترسي به شبكه مورد نظر ، فرار از ابزارهاي شناسايي و دفاعي و احتمالاً دسترسي و استخراج اطلاعات محافظت شده ، از جمله اطلاعات ايميل استفاده كنند.

طبق آژانس امنيت ملي ايالات متحده ، در حالي كه تاكتيك حدس رمز عبور brute force جديد نيست ، GTsSS از محتواي نرم افزاري منحصر به فردي براي مديريت تلاش هاي خود براي استفاده از اين تاكتيك استفاده مي كند.

آژانس امنيت ملي گفت اين گزارش به مديران سيستم هشدار مي دهد كه بهره برداري تقريباً به طور قطع ادامه دارد. اهداف جهاني بوده است ، اما تمركز بر روي ايالات متحده و اروپا بوده است.

اين آژانس همچنان بخشهاي دولتي و نظامي ، پيمانكاران دفاعي ، شركتهاي انرژي ، آموزش عالي ، شركتهاي تداركات ، موسسات حقوقي ، شركتهاي رسانه اي ، مشاوران اين نام مجاز نمي باشد يا احزاب ، اين نام مجاز نمي باشد ها و اتاق هاي فكر را هدف قرار داد.

اين گزارش پس از ملاقات اخير رئيس جمهور ايالات متحده ، جو بايدن و رئيس جمهور روسيه ، ولاديمير پوتين ، كه در آن بايدن تهديد كرد “توانايي هاي مهم سايبري آمريكا براي واكنش در صورت استفاده هكرهاي روسي” از زيرساخت هاي حياتي براي هدف گيري ، واكنش نشان مي دهد.

اين گزارش همچنين به مديران سيستم در سازمان هاي دولتي و خصوصي توصيه مي كند كه در برابر تلاش هاي آينده براي سركوب سيستم احراز هويت چند عاملي ، مجبور كردن آنها به استفاده از رمزهاي عبور قوي و اجراي اقدامات محدود يا متوقف شده به موقع قفل كردن حساب ها پس از خرابي هاي متعدد ، توصيه كنند. رمز ورود هنگام ورود به سيستم

لزوم مبارزه جهاني با سلب حق راي توسط ايالات متحده / ????? سرباز آمريكايي از ترس محاكمه سعي در فرار از افغانستان دارند

 

نقل از پايگاه اطلاع رساني ستاد حقوق بشر ، سيد مجيد تفرشي ، معاون رئيس دفتر امور بين الملل حقوق بشر ايران ، سو the استفاده از قدرت ابزاري آمريكا در تروريسم و ??تحريم ها را محكوم كرد. تروريسم حقوق بشر آمريكايي محدود به مرزهاي ايران نيست ، مثال افغانستان يك مثال زنده است. جناياتي كه منجر به ورود دادگاه كيفري بين المللي براي تحقيقات مقدماتي شد.

تفرشي با اشاره به راي دادگاه لاهه در مورد جنايات جنگي در افغانستان خاطرنشان كرد: در مارس ???? دادگاه بين المللي كيفري لاهه حكمي صادر كرد كه دادگاه مي تواند ادعاهاي جنايات جنگي در افغانستان ، از جمله قتل هاي احتمالي را تحت پيگرد قانوني قرار دهد. نيروها

وي افزود كه اين اقدام با واكنش مايك پمپئو وزير خارجه وقت آمريكا روبرو شد ، وي اين اقدام را “غيرمسئولانه” و “غافلگيركننده” خواند و گفت كه ايالات متحده هيچ تعهدي در پذيرش احكام موسوم به “دادگاه” ندارند. اما قاضي پيوتر هافمنسكي ، رئيس دادگاه كيفري بين المللي ، گفت دادگاه تصميم گرفت كه به دادستان اجازه دهد تحقيقات را با تغيير در دادخواست تجديدنظر آغاز كند.

دستيار وزير خارجه ايالات متحده ادامه داد: “وزير خارجه ايالات متحده اين مسئله را غافلگيرانه خواند و گفت دادگاه هيچ مسئوليتي ندارد ، سپس سعي كرد با امضاي توافق نامه برجسته اي براي ايالات متحده وضعيت را عادي كند. گفت صلح در افغانستان و خود را تبرئه كرد. “تلاش براي فرار از مجازات و مصونيت از مجازات.” برعكس ، سليمان ساكو ، عفو بين الملل ، تصميم جديد دادگاه كيفري بين المللي و تصميم گرفته شده براي دفاع از قربانيان جنايات جنگي و جنايات عليه بشريت توسط همه طرف هاي درگير در جنگ را افغانستان يك لحظه بسيار مهم و تاريخي براي جامعه بشري و حمايت از آن است. حقوق بشر را بخوانيد.

????? سرباز آمريكايي از ترس محاكمه از افغانستان فرار مي كنند

تفرشي گفت: “امروز ????? سرباز آمريكايي از ترس دادگاه بين المللي جنايي از افغانستان فرار مي كنند ، اگرچه ايالات متحده عضو دادگاه كيفري بين المللي نيست و بيم آن دارد كه سربازانش به جرم جنايات جنگي در سراسر جهان محاكمه شوند”. به دادگاه ملحق نشد و اساسنامه رم را تصويب نكرد ، اما دادگاه حكم داد كه صلاحيت رسيدگي به جرايم نظامي آمريكا در افغانستان را دارد. روندي كه دليل اصلي خروج نيروهاي آمريكايي از افغانستان است.

وي با نقل از ارقام سازمان ملل گفت: “بيش از ????? غيرنظامي در درگيري هاي نظامي در افغانستان طي ?? سال گذشته كشته شده اند. آنها تظاهرات نيستند بلكه ستون هاي شكل گيري حقوق بشر آمريكايي هستند.

پيگرد جنايات رژيم صهيونيستي بدون حمايت ايالات متحده امكان پذير نبود

ترامپ با اشاره به شناسايي غيرقانوني بيت المقدس توسط ترامپ به عنوان پايتخت رژيم اشغالگر صهيونيستي گفت: اين اقدام برخلاف مصوبات ، مقررات و خواست جامعه جهاني منجر به شهادت بيش از ?? فلسطيني شده و بنابراين ، ما شاهد افتتاح خونين ترين سفارت تاريخ روابط اين نام مجاز نمي باشد و بين المللي جامعه جهاني هستيم.

وي خاطرنشان كرد كه آمريكا و اسرائيل عليرغم اطلاع اينكه سازمان همكاري اسلامي (OIC) در نشست فوق العاده خود در استانبول ، قدس شرقي را به عنوان پايتخت فلسطين در نظر گرفته و مطابق با ماده ?? منشور ???? مقر دائمي سازمان ملل. تا پايان اشغال به طور موقت در شهر جده ، عربستان سعودي واقع شده است (اما بيش از ?? كشور اسلامي به اين ملاحظه جدي توجه نكرده اند).

معاون رئيس ستاد آژانس بين المللي انرژي اتمي (آژانس انرژي هسته اي) افزود: ادامه جنايات صهيونيست ها ، اخيراً در منطقه شيخ جراح در بيت المقدس شرقي ، منجر به تصرف خانه ها و زمين ها شده است. زنان فلسطيني ، شهادت از بين بيش از ??? كودك و زن بي گناه ، تخريب ده ها خانه و تخريب رسانه هاي بزرگ. اين قطعاً بدون حمايت ايالات متحده و چشم انداز ضد بشري آن امكان پذير نبوده است.

جرم آمريكا منوط به گذشت زمان نيست و نبايد مجازات شود

تفرشي افزود: “كشتار بوميان آمريكايي ، بمباران اتمي هيروشيما و ناگازاكي ، چندين دهه جنايت در ويتنام ، عراق ، سوريه و يمن ، رفتار تحقيرآميز با مهاجران ، تلاش براي بازاريابي سلاح هاي مرگبار و ايجاد هرج و مرج در جهان ، اقدام ناجوانمردانه و تروريستي دولت عليه سردار سليماني ، انواع وتوها ، حفظ تحريم هاي كوبا (علي رغم مخالفت صريح ??? كشور از ??? كشور) ، برداشت يك جانبه از تعهدات مهم بين المللي ، از جمله كنوانسيون پاريس ، جنايي دادگاه ، شوراي امنيت سازمان ملل و غيره و اعمال مجازات هاي غيرقانوني بر عدالت. ساير كشورها ، به ويژه در حوزه غذا و دارو ، فقط بخشي از ماهيت و فلسفه حقوق بشر آمريكايي ها هستند.

وي تشخيص داد كه دامنه تحميل حقوق بشر آمريكايي به ايران محدود نمي شود و در بسياري از كشورها قابل مشاهده است. واقعيت تلخي كه در عصر مسئوليت پذيري قابل كتمان نيست.

معاون مدير كميته صليب سرخ بين المللي (ICRC) در زمينه نقض حقوق بشر ، مانند خليج گوانتانامو و ابوغريب ، كه با همكاري مشترك رامسفلد جلاد ، يك ويترين براي روتوش حقوق بشر آمريكايي است.

وي همچنين گفت: از يك سو ، جامعه جهاني موقعيت سردار سليماني را به عنوان نمادي از مبارزه با تروريسم و ??نمادي از حقوق بشر اسلامي مشاهده كرد و در نهايت وي با چنين مراسم باشكوهي در ايران و عراق اخراج و دريافت شد جايزه اي براي مبارزه با تروريسم و ??افراط گرايي. “از سوي ديگر ، ما شاهد خروج وحشتناك آمريكايي ها از افغانستان با تلفات سنگين هستيم.

وي نتيجه گيري كرد: “نمونه هاي نقض فاحش حقوق بشر ، از جمله جرايم عليه بشريت ، منع استفاده از قانون نيست و توصيه اصلي قوانين بين المللي در زمينه مبارزه با ناامني است. جوانان تحصيل كرده و فرهيخته ايران و جهان اسلام در ثبت و توصيف نمونه هاي بي شماري چه در ايران و چه در همه نقاط جهان دستاوردهاي برجسته اي خواهند داشت. زيرا دوران منطق قدرت و نافرماني به پايان رسيده و جاي خود را به قدرت منطق و مسئوليت داده است.

الكاظمي: ايران در صادرات برق و گاز به عراق كوتاهي نكرد

 

به نقل از المنار و بغداد اليوم ، نخست وزير عراق مصطفي الكاظمي با حضور اعضاي كميته حل بحران برق جلسه اضطراري با استانداران برگزار كرد.

وي بر تعهد عراق براي پرداخت بدهي هاي خود براي واردات برق و گاز از ايران تأكيد كرد و گفت: “تهران از صادرات برق و گاز به ايران غفلت نكرده است. عراق.

وي گفت: “در روزهاي اخير شاهد خاموشي هستيم.” چه كسي شبكه برق را هدف قرار داده است؟ چرا هدف گذاري كنيد؟ به محض اتمام تحقيقات ، ما به اين س answerالات پاسخ خواهيم داد: چرا خرابكاران شبكه انتقال برق را هدف قرار داده اند؟ آيا اين عمليات خرابكاري عليه شبكه انتقال انرژي داراي انگيزه اين نام مجاز نمي باشد است يا تروريستي؟

وي گفت: دولت هزينه اين نام مجاز نمي باشد هاي بد ، وصله و هدر رفت سرمايه هاي عمومي طي ?? سال گذشته را در همه زمينه ها ، به ويژه در حوزه انرژي پرداخت مي كند. اين مسئوليت تاريخي و اخلاقي ما است و ما بايد صريحاً با مردم صحبت كنيم ، خصوصاً پس از آنكه دولت هاي متوالي از ترس خشم عمومي نتوانستند با مردم صحبت كنند. نكته اين است كه همه ، از جمله دولت ها و اين نام مجاز نمي باشدمداران ، اين مسئوليت را دارند.

ايران شكست نخورد

وي ادامه داد ، “من اين س askال را مي پرسم كه چه دليلي وجود دارد كه طي ?? سال گذشته خطوط برق به كشورهاي همسايه و جهان متصل نشده است؟” ما فقط به شبكه برق جمهوري اسلامي ايران متصل هستيم كه با توجه به ظرفيت هاي خود در انتقال برق به عراق كوتاهي نمي كند و همچنين به ملت خود متعهد است. ما طي چند سال گذشته اين مسئله و پرداخت همه بدهي هاي عراق به ايران براي واردات گاز و برق را جدي گرفته ايم و در اين زمينه پيشرفت خواهيم كرد.

ايران به صادرات گاز به عراق ادامه مي دهد

در مورد گاز ، شبكه گاز عراق به ايران متصل است و با وجود مشكلات دريافت درخواست هاي آنها به دليل تحريم ها ، آنها متوقف نشده اند و به صادرات گاز به عراق ادامه مي دهند. ما براي يافتن منابع به زمان بيشتري نياز داريم.” او گفت. ما در حال جايگزيني گاز كشورهاي ديگر هستيم.

حل مسئله به زمان نياز دارد

الكاظمي افزود ، “چرا عراق به مردم اين كشور احتياج دارد؟ به مدت يك سال تا به امروز ، ما تصميم گرفته ايم كه سيستم برق عراق را به همه كشورهاي همسايه متصل كنيم. زمان و حوصله طول مي كشد تا بتوانيم چالش ها را برآورده كنيم. “در برابر انرژي ، وضعيت طبيعي در تمام نقاط جهان اين است كه شبكه برق به همسايگان متصل است ، اما ما اين س askال را مي پرسيم ، چه كسي تصميم گرفت عراق را منزوي كند و از اتصال خطوط برق با ساير كشورها؟

چرا روي انرژي خورشيدي يا هسته ها كار نمي كنيم؟

تصميم گيرندگان در هر كشور در حال تدوين استراتژي بر اساس توانايي ها و برنامه هاي آينده خود هستند ، بنابراين چرا در طول ?? سال گذشته ما ده ها نيروگاه گازسوز ساخته ايم تا ضمن توليد گاز يا طرحي براي توليد گاز يا ايجاد تنوع در واردات ، برق توليد كنند. ، “او گفت. در صورت نياز بنزين نداريد؟ چه كسي مسئول اين اشتباه بزرگ است؟ چرا روي انرژي خورشيدي يا هسته ها كار نمي كنيم.

ما به ? تا ? سال زمان نياز داريم

الكاظمي گفت . . .

وي افزود: “تمام اقدامات لازم براي حل مشكل برق در عراق چندين سال طول خواهد كشيد. اگر ما در انرژي خورشيدي يا توليد گاز يا نيروگاه هاي بدون گاز سرمايه گذاري مي كرديم ، اكنون با مشكل برق مواجه نبوديم و به جاي واردات ، گاز صادر مي كرديم. از شبكه برق به تمام كشورهاي همسايه ، اكنون مي توانستيم بحران هاي اضطراري را به ويژه در تابستان پشت سر بگذاريم .

وي گفت: “چند ماه پيش ، من در مورد پروژه نيروگاه هسته اي در عراق به فرانسوي ها گفتم.” كشورهاي جهان و فرانسه اين مسئله را درك مي كنند ، اما موانعي وجود دارد كه بايد براي غلبه بر آنها تلاش كنيم.

وي گفت: عمر دولت فعلي يك سال و چند ماه است و هر كاري را كه بايد انجام مي داده است.

بازگشايي مدارس از اول اكتبر تحت شرايط امنيت جمعي / شرايط واكسيناسيون معلمان

 

نيم محسن هژير ميرزايي ، با اشاره به اينكه همه تحقيقات در دنيا در رابطه با آموزش و پرورش در زمان تاجگذاري يك نكته مشترك داشتند و آن بازماندگان آموزش و پرورش بودند ، گفت: بازماندگان تحصيلات ما در دوران تاجگذاري تفاوتي نداشتند از گذشته. از هر ???? دانش آموز سه نفر به تحصيل خود ادامه ندادند كه ?? درصد آنها را نشان مي دهد و نگراني هاي گسترده در مورد ترك تحصيل را برطرف مي كند.

وي افزود: “سال گذشته از ?.? ميليون دانش آموز كلاس اول ، ??،??? نفر در سال اول دبستان ثبت نام نكردند و در گفتگو با ??،??? مدير از آنها خواستم كه از آموزش فاصله نگيرند و روشهاي دسترسي را تعيين كنند. براي آنها آموزش دهيد. “

حاجي ميرزايي درباره اقداماتي كه وزارت آموزش و پرورش براي جبران ميزان ترك تحصيل در مدارس انجام داده است ، گفت: طبق بررسي هاي آماري ما در سال هاي اخير حدود ??? هزار ترك تحصيل داشته ايم. ما چندين نظرسنجي براي آنها انجام داده ايم و به سمت شناسايي حركت كرده ايم. “مشخص شده است كه تقريباً دو درصد از كساني كه مدرسه را ترك مي كنند در مكاني زندگي مي كنند كه تحصيلات ارائه نمي شود ، اما بيشتر آنها به دليل بيماري تحصيلات خود را ادامه نمي دهند ، معلوليت ، مشكلات اقتصادي و غيره

ثبت نام الكترونيكي

وزير آموزش و پرورش درباره ثبت نام مدارس براي سال تحصيلي آينده خاطرنشان كرد: ثبت نام بين كلاس ها به صورت خودكار انجام مي شود ، مگر اينكه دانش آموز بخواهد مدارس را تغيير دهد. مسئله اصلي ثبت نام مربوط به سطح ثبت نام اول ، هفتم و دهم است كه به صورت الكترونيكي از طريق سايت انجام مي شود. سيستم هاي آموزشي يكپارچه هستند و ما يك سيستم ويژه براي دانش آموزان داريم كه به موجب آن كليه فعاليت هاي آموزشي از ابتداي تحصيل تا كلاس دوازدهم در اين سيستم ذخيره و استفاده مي شود.

بازگشايي مدارس با اين شرايط

وي در خصوص بازگشايي مدارس در آغاز سال تحصيلي اظهار داشت: به هر ترتيب ممكن اصل حضور در مدارس به صورت حضوري است و يكي از پيش نيازهاي اين امر واكسيناسيون معلمان است. اگر در اكتبر سال جاري با شرايطي روبرو شويم كه امنيت جمعي برقرار شده باشد ، حضور دانش آموزان در مدارس به خطر نيفتد و مسئولان بهداشت اين موضوع را تأييد كنند ، ما آموزش را به صورت حضوري سازمان خواهيم داد. بعلاوه ، اگر تمركز بر افزايش فاصله اجتماعي در كلاسها و اين نكته باشد كه تعداد دانش آموزان در مدرسه بايد محدود باشد ، ما توزيع دانش آموزان را بين روزهاي مختلف برنامه ريزي كرده ايم. سلامت دانش آموزان براي ما در اولويت است و تحت هيچ شرايطي اجازه نمي دهيم سلامتي آنها به خطر بيفتد.

شرايط تزريق واكسن كرونا به معلمان

وزير آموزش و پرورش در مورد مشمولان واكسن كرونا گفت: “معلمان ، كارمندان مدارس ، مشاوران ، مربيان و در مجموع حدود ???،??? نفر با مدرسه و دانش آموزان در تماس هستند كه بايد با هماهنگي وزارت در ماه آگوست واكسينه شوند. بهداشت. “اكنون در همان وضعيت ، وزارت بهداشت حداكثر ?????? دوز واكسن تزريق كرده است و اگر واكسني وجود داشته باشد ، مطمئناً وجود دارد ، آنها مي توانند به سرعت همه معلمان را واكسينه كنند. در ماه آگوست و دوز دوم تزريق مي كنند ماه بعد.

وي در نمايش “نگاه” ادامه داد: “كد ملي از همه معلمان خواسته است كه آماده شوند و ما آن را در اختيار وزارت بهداشت قرار خواهيم داد ، اگرچه واكسن در آن زمان محدود بود ، تا پيش بيني ها و اولويت هاي لازم و آموزشي را انجام دهد. ما همچنين براي دريافت واكسن مشخص كرده ايم كه اصول اوليه ، فني و حرفه اي در اولويت هستند.

وي در مورد واكسيناسيون رانندگان سرويس مدارس گفت: «سرويس مدارس هنوز آموزش نديده است. ثبت نام بايد كامل باشد و جهت گيري دانشجويان مشخص شود. ما بايد در ماه سپتامبر در مورد سرويس مدرسه تصميم بگيريم ، اما قول داده ايم و با اطمينان انجام خواهد شد. همچنين بايد قبل از شروع سال تحصيلي واكسينه شوند.

وزير آموزش و پرورش درباره مصوبات كنكور كه از سال ???? تاكنون اجرا شده است ، اظهار داشت: طبق مصوبات جديد ، كنكور محدود به امتحانات تخصصي است و امتحانات عمومي كنار گذاشته مي شوند. سهم كنكور ??? و سهم سوابق تحصيلي ??? است كه مربوط به امتحانات نهايي سال دوازدهم است. وزن امتحانات نهايي افزايش مي يابد و به دانشجويان كمك مي كند تا آرامش بيشتري داشته باشند. كنكور سالي دو بار برگزار مي شود و مي توان نتايج را تا دو سال استفاده كرد. معاملات موسسات كنكور ديگر دامنه اي ندارند.

وي در پاسخ به اين س ofال كه آيا معلمان غير دولتي از امتيازات درجه بندي بهره مند هستند؟ گفت طبقه بندي براي كارمندان دولت. سيستم پرداخت مدارس غير دولتي مشمول قانون ديگري است. در مورد بازنشستگان ، انتظار مي رود حقوق بازنشستگان برابر با حقوق بگيران باشد و درآمد آنها نيز نسبت دستمزد كارمندان باشد ، بنابراين رتبه بندي براي آنها مهم نيست.

منابع اين پست

https://afzoonehkhabar.ir

https://akhbar-best.ir

https://anzalkhabar.ir

https://arvandkhabar.ir

https://asoodehkhabar.ir

https://behhnews.ir

https://behimo.ir

https://behradkhabar24.ir

https://behseo7.ir

https://benikhabar.ir

https://bestnews20.ir

https://big24khabar.ir

https://bobkhabar.ir

https://fastestnews.ir

https://favseo.ir

https://ganjelearn.ir

https://goalkhabar.ir

https://hamoonkhabar.ir

https://hanikhabar.ir

https://healthbartar.ir

https://kavehkhabar.ir

https://magimo.ir

https://meloakhbar.ir

https://modernkhabar.ir

https://mosimag.ir

https://mozhekhabar.ir

https://nicekhabar.ir

https://niiaznews.ir

https://nilofilm.ir

https://nobkhabar.ir

https://onekhabar.ir

https://pedar100news.ir

https://rahenoandishe.ir

https://rashedkhabar.ir

https://realimo.ir

https://redkhabar.ir

https://rezkhabar.ir

https://sahelekhabar.ir

https://sepmag.ir

https://speedakhbar.ir

https://techbest100.ir

https://technologykhabar.ir

https://vipkhabar24.ir

https://webishotak24.ir


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۱ تير ۱۴۰۰ساعت: ۰۵:۲۲:۰۲ توسط:sam موضوع:

مجموعه كانال هاي استخدامي دوري جاب

مجموعه كانال هاي استخدامي دوري جاب

دوري جاب كلكسيون زيبايي از كانال‌ها و آگهي‌هاي استخدامي – كاريابي و فريلنسري است كه كارشناسان آن سعي كردند با استفاده از بستر تلگرام، مسير استخدامي را كوتاهتر كنند.

كانال‌ها و آگهي‌هاي استخدامي دوري جاب مختص يك يا چند شهر نيست بلكه براي بيشتر شهرهاي كشورمان، اين امتياز در نظر گرفته شده است.

براي پاسخ به اين سؤال كه دوري جاب در تلگرام چه خدماتي به كاربران خود ارائه مي‌دهد؟ نخست بهتر است بدانيم كه:

كاربران دوري جاب چه كساني هستند؟

  1. تمام كارفرمايان از سراسر كشور
  2. تمام كارجويان از سراسر كشور
  3. فريلنسرها
  4. تمام ادارات، نهادها و مؤسساتي كه استخدامي دارند اعم از دولتي و غير دولتي
  5. متقاضيان گذاشتن تبليغ

كارجويان و متقاضيان استخدامي كه تمايل دارند از خدمات دوري جاب استفاده كنند مي‌توانند از قشرهاي مختلف جامعه اعم از:

كارگران، معلمان، دانشجويان

فارغ التحصيلان، زنان خانه دار

متقاضيان دوركاري، نويسندگان

تايپيست‌ها، برنامه‌ نويسان، مترجمان و غيره باشند.

w1_xpj9.jpg

در واقع مي‌خواهيم بگوييم خدمات استخدامي و پذيرش آگهي در دوري جاب محدود به قشر خاصي نيست بلكه همه اقشار مي‌توانند از مجموعه كانال‌ها و آگهي‌هاي استخدامي دوري جاب استفاده كنند.

دوري جاب در تلگرام چه خدماتي به كاربران خود ارائه مي‌دهد؟

  1. كانال كاريابي دوري جاب در تلگرام راه اندازي شده.
  2. كانال‌هاي استخدامي مختص بيشتر شهرها راه اندازي شده.
  3. با مراجعه به سايت دوري جاب مي‌توانيد از انواع كانال‌هاي استخدامي باخبر شويد.
  4. هر روز از آگهي‌هاي استخدامي شهر خود باخبر مي‌شويد.
  5. كارفرمايان شاهد تنوع و فراواني درخواست‌هاي كارجويان در كانال هستند.
  6. كارجويان نيز شاهد تنوع و فراواني آگهي‌هاي استخدامي هستند
  7. پذيرش آگهي و تبليغ در تمامي كانال‌هاي دوري جاب با قيمت مناسب پذيرش مي‌شود.

بهتر است بدانيم:

مشهد، تهران، گلستان، اصفهان، شيراز، ساري، مازنداران، فارس، تبريز و غيره

از جمله شهرهايي هستند كه تيم دوري جاب به صورت اختصاصي براي كارجويان و كارفرمايان آنها كانال استخدامي راه اندازي كرده است.

براي اينكه از نزديك شاهد كانال‌هاي استخدامي و كاريابي تيم دوري جاب باشيد در ادامه شما را با تعدادي از اسامي و آدرس اين كانال‌ها كه در تلگرام ايجاد شده آشنا مي‌كنيم.

كانال هاي استخدامي دوري جاب همراه با آدرس تلگرامي:

رديف

نام كانال استخدامي

آدرس تلگرامي كانال

1

كانال استخدام خراسان رضوي

@mashhad_karyabiii

2

كانال استخدام شهريار

@karyabi_tehran_***

3

كانال استخدام ساري

@shomal_karyabi

4

كانال استخدام همشهري تهران

@karyabi_tehran_***

5

كانال كاريابي آمل

@shomal_karyabi

6

كانال استخدامي فارس

@shiraz_karyabiii

7

كانال استخدام اصفهان

@esfahan_karyabii

 

 

آنچه كه در جدول مشاهده كرديد تنها تعداد معدودي از كانال‌هاي استخدامي تيم دوري جاب است كه با تلاش شبانه‌روزي سعي كردند خواسته‌هاي شما كارجويان و كارفرمايان عزيز را پاسخگو باشند.

براي مشاهده ديگر كانال‌ها مي‌توانيد به سايت دوري جاي به آدرس doorijob.com مراجعه كنيد.

بنابراين چنانچه نياز داريد هر روز از آگهي‌هاي استخدامي شهر خود باخبر شويد لازم است كه عضو كانال بزرگ كاريابي دوري جاب به آدرس @karyabi_doorijob شويد.

 يا عضو كانالي شويد كه مختص شهر شما ايجاد شده است.

w2_jm.png

مزاياي عضويت در كانال كاريابي دوري جاب در تلگرام:

  1. پاسخگويي سريع
  2. مشاهده آگهي‌هاي استخدامي از سراسر كشور
  3. قيمت مناسب پذيرش آگهي
  4. امكان نمايش رزومه متقاضيان كار در كمتر از دو دقيقه براي هزاران كارفرما

يكي از اقدامات ديگري كه تيم دوري جاب براي ارائه خدمات بهتر به كاربران خود انجام داده است راه اندازي كانال استخدام با توجه به در رشته‌ها و تخصص‌هاي مختلف كاري است.

كانال استخدام مهندسين صنايع:

تمام مهندسيني كه در حوزه صنايع تخصص دارند مي‌توانند با عضويت در اين كانال و ارسال رزومه براي كارفرمايان زمان استخدام خود را تسريع كنند.

كانال استخدام مربيان مهد كودك

كانال استخدام رانندگان

كانال استخدام بازيگران

كانال استخدام معلولين و...

در واقع تمام افرادي كه داراي يك توانمندي هستند و متقاضي استخدام نيز مي‌باشند مي‌توانند با عضويت دركانال @karyabi_doorijob و ارسال رزومه مسير استخدامي خود را كوتاهتر كنند.

امروز كاربران دوري جاب و بويژه متقاضيان كار نياز دارند بدون اتلاف وقت و يا با جستجوي كمي كار مورد علاقه‌شان را پيدا كنند و هر چه سريعتر استخدام شوند.

كارشناسان دوري جاب به اين مهم توجه ويژه نشان دادند و موفق شدند با ايجاد كانال‌هاي استخدامي در تلگرام رضايت وافر كاربران را از آن خود كنند.

 

فريلنسري‌ها در كدام كانال كاريابي دوري جاب عضو شوند؟

دوري جاب براي تمام فريلنسري‌ها كانالي ويژه راه اندازي كرده تا بتوانند پاسخگويي بهتري به دغدغه‌هاي استخدامي اين عزيزان داشته باشند.

@freelancer_projeh آدرس تلگرامي ويژه فريلنسري‌ها است تا زودتر به مقصد برسند.

شما نيز براي طي كردن مسير استخدامي در مسافتي بسيار كوتاه با توجه به نياز خود به مجموعه كانال هاي استخدامي دوري جاب بپيونديد.

ما در دوري جاب با شما و در كنار شما هستيم؛ پس شما نيز با ما همراه شويد.


برچسب: مجموعه كانال هاي استخدامي دوري جاب،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۱ تير ۱۴۰۰ساعت: ۱۲:۳۵:۵۲ توسط:sam موضوع:

آيا بايد از دوربين هاي 4K در پروژه هاي مدار بسته انتخاب كنيم؟

آيا بايد از دوربين هاي 4K در پروژه هاي مدار بسته انتخاب كنيم؟

يكي از سيستم هاي مورد توجه در حوزه نظارت تصويري دوربين هاي 4K است البته بديهي است كه اين راهكار نقاط قوت و ضعف خود را دارد . اين كه آيا كاربران مي توانند سيستم نظارتي خود را به سيستم هاي 4K ارتقا دهند بستگي به نوع نياز آنها دارد .

در پخش ويديويي كيفيت تصوير بالاي UHD در حال افزايش است و توليد كنندگان راهكار هاي 4K و حتي 8K را توليد و عرضه كرده اند . بر اساس گزارش Market Reports World بازار جهاني 4K در سال 2017 حدود 47 ميليارد دلار بوده و پيش بيني مي شود اين ميزان فروش سالانه تا سال 2023 با رشد 21 درصدي به حدود 150 ميليارد دلار برسد .

كيفيت تصوير در سيستم نظارت تصويري 4K ، معادل 3840*2160 پيكسل ( هشت مگا پيكسل ) است. اين كيفيت به حدي است كه جزئيات تصوير با كيفيت بالايي نمايش داده مي شود . به عنوان مثال مي توان تصوير يك شخص در يك خيابان شلوغ را كه توسط دوربين 4K ثبت شده را با جزئيات كامل مشاهده كرد . با اين حال اين تجهيزات ، مزايا و معايب متعددي دارند كه كاربر با توجه به آنها مي تواند تصميم به انتخاب يا عدم انتخاب سيستم نظارت تصويري 4K بگيرد .

آيا بايد از دوربين هاي 4K در پروژه هاي مدار بسته انتخاب كنيم ؟

همانطور كه گفته شد وضوح تصوير بالاي دوربين هاي 4K باعث مي شود تا كاربر قادر به شناسايي چهره افراد در هر فريم از تصوير باشد . اين قابليت باعث مي شود تا بتوان در كاربري هاي مختلفي از جمله اجراي قانون ، شهر هوشمند و امنيت خانه ( Home Security ) بتوان از اين دوربين ها استفاده كرد .

براي آگاهي از  قيمت دوربين مداربسته  با شركت مهر تجارت تماس بگيريد و از تخفيف هاي شگفت انگيز اين شركت بهره مند شويد.

در مقابل حجم تصاوير ضبط شده در كنار پهناي باند بالاي دوربين هاي 4K را مي توان به عنوان معايب مهم سيستم نظارت تصويري 4K معرفي نمود .

نكته ي مهم ديگر اينكه ، بسياري از دوربين هاي 4K ، نمي توانند با سرعت كامل ( 20 تا 25 فريم بر ثانيه ) تصوير برداري كنند و براي كنترل پهناي باند و فضاي ذخيره تصوير ، فريم تصوير را كاهش مي دهند كه اين موضوع در كاربري هايي مانند نظارت شهري به عنوان نقطه ضعف به شمار مي رود چرا كه در اين سيستم ها نياز به جزئيات و مشاهده همه فريم ها است .

بيشتر بخوانيد:  نمايندگي هايك ويژن

به  علاوه اين دوربين ها محدوديت هايي نيز دارند كه از جمله مي توان به عدم وجود زوم اپتيكال ، قيمت بالاتر نسبت به ساير مدل دوربين هاي مدار بسته ، نياز به دستگاه NVR و نمايش دهنده 4K و مواردي از اين دست اشاره نمود . از اين رو استفاده از اين دوربين ها در صنايعي مانند خرده فروشي ها و حوزه هايي شبيه به اين افزايش چشمگيري داشته است.

سيستم مدار بسته 4K ، شامل دوربين  4K ، دستگاه NVR 4K و نمايشگر هاي 4K قيمت بالايي دارند از اين رو چنانچه نياز حفاظتي و نظارتي براي كاربر در اولويت اول باشد استفاده از سيستم نظارت تصويري 4K مي تواند مناسب ترين انتخاب باشد . بديهي است كه در اين صورت قيمت بالاي اين تجهيزات توجيه خواهد داشت.

در سوي ديگر چنانچه نياز به پوشش يك منطقه وسيع با حداقل دوربين ها داشته باشيد مي توانيد بجاي چندين دوربين مدار بسته معمولي از يك يا چند دوربين 4K استفاده كنيد .

بيشتر بخوانيد:  نصاب دوربين مداربسته     دوربين مداربسته تي وي تي


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۷ تير ۱۴۰۰ساعت: ۰۴:۱۲:۰۴ توسط:sam موضوع: