بيا برو تو قلبم بيا برو تو قلبم .

بيا برو تو قلبم

چگونه آكنه روزاسه را مخفي كنيم؟

اگر جز افرادي هستيد كه از آكنه روزاسه رنج مي‌بريد، متخصص گريم شارلوت تيلبري ابزار خاصي را به شما معرفي خواهد كرد كه زندگي شما را تحت تاثير قرار مي‌دهد.  آكنه روزاسه يك بيماري پوستي مزمن است كه خود را در غالب قرمزي پوست و حساسيت روي صورت نمايش مي‌دهد. بر اساس آمار جهاني به نظر مي‌رسد كه به صورت متوسط از هر ده نفر حداقل يك مفر از اين عارضه رنج مي‌برد.

اين بيماري شيوع بيشتري در ميان بانوان دارد و گروه سني بالاي 40 سال بيشتر به آن مبتلا خواهند شد. اين عارضه زندگي را براي بسياري از افراد دشوار كرده و روي اعتماد به نفس آنها تاثير گذار است. اين عارضه باعث مي‌شود كه پوست بسيار خشك و زمخت شود. قرمزي ممكن است روي گونه، پيشاني، بيني و چانه مشاهده شود. البته اين آكنه صرفا شامل قرمزي نيست بلكه ممكن است روي صورت شاهد برجستگي نيز باشيد. در كل اين عارضه مي‌تواند باعث ناراحتي افراد شده و روي زندگي آنها تاثيرگذار باشد.

در حالي كه واكنش نشان دادن پوست نسبت به يك دارو يا لوازم آرايشي بهداشتي مي‌تواند به راحتي توسط كرم مرطوب كننده تحت درمان قرار گيرد، آكنه روزاسه امكان درمان ندارد. آنتي بيوتيك‌ها مي‌توانند تا حدي كمك حال بيماران باشد اما قرمزي همچنان باقي خواهد ماند. در واقع كساني كه با اين بيماري دست و پنجه نرم مي‌كنند بايد مديريتي را در پيش بگيرند تا با استفاده از يك روتين خاص پوست خود را در بهترين حالت حفظ كنند. اين روتين بايد شامل استفاده از كرم‌هاي ضد آفتاب مرغوب و عدم استفاده از عطر باشد. سوال اصلي اين است كه آيا مي‌توان از لوازم آرايشي استفاده كرد؟

متخصص گريم و آرايش شارلوت تيلبري اين چالش را قبول كرده تا در يك ويديو پوشش آكنه روزاسه را آموزش دهد. شارلوت تيلبري از آن دست متخصص گريم و آرايش است كه با افرادي مثل كيت ماس، پنلوپه كروز و جنيفر لوپز همكاري مي‌كند. او به خاطر قدرت بسيار زياد در ايجاد تغيير با استفاده از گريم و آرايش معروف است. او مي‌تواند به خوبي تخصص خود را در آرايش‌هاي روزانه و حتي رويداد‌هاي بسيار مجلل به نمايش بگذارد. اولين آرايش و شيوه نگه داري از پوست او براي مقابله با روزاسه بسيار مورد توجه قرار گرفت. مدلي كه زير نظر او مشغول به كار است از آكنه روزاسه رنج مي‌برد و اين بهترين فرصت براي آزمايش راهكار‌هاي مختلف بود. نام اين مدل آنا است. آنا در اين مورد گفت كه تركيب مورد استفاده توانسته تا زندگي او را تغيير دهد. اين راهكار توانسته تا شادابي پوست او قبل از آكنه روزاسه را به او برگرداند.

منبع : https://alexdiode.ir/%da%86%da%af%d9%88%d9%86%d9%87-%d8%a2%da%a9%d9%86%d9%87-%d8%b1%d9%88%d8%b2%d8%a7%d8%b3%d9%87-%d8%b1%d8%a7-%d9%85%d8%ae%d9%81%db%8c-%da%a9%d9%86%db%8c%d9%85%d8%9f/


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۳ دى ۱۴۰۱ساعت: ۰۹:۴۰:۲۶ توسط:sam موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :