بيا برو تو قلبم بيا برو تو قلبم .

بيا برو تو قلبم

نحوه وصول و برگشت زدن چك‌هاي جديد

نحوه وصول و برگشت زدن چك‌هاي جديد

به گزارش كانال خبري ايران : قانون جديد چك اين امكان را فراهم كرده كه كسري چك از ديگر حساب‌هاي صادركننده وصول شود و چنانچه چك سوء اثر نشود، نه تنها امكان صدور چك براي افراد نيست، بلكه امكان افتتاح حساب و دريافت كارت بانكي نيز وجود ندارد.

عكس چك جديد

🔹در قانون جديد چك، نحوه برگشت زدن چك با گذشته متفاوت است. در چك‌هاي جديد اگر صادركننده چك موجودي كافي در حساب جاري خود براي وصول چك نداشته باشد، بانك مي‌تواند كسري مبلغ را از ديگر حساب‌هاي موجود فرد در همان بانك برداشت كند.

🔹چنانچه در حساب‌هاي فرد صادركننده چك مبلغ كسري چك وجود نداشت، طلبكار مي‌تواند از بانك گواهي عدم پرداخت دريافت و با مراجعه به دفاتر الكترونيك قوه قضائيه و ثبت شكايت، اجرائيه دريافت كند.

🔹در قانون جديد چنانچه چك وصول نشود، بانك مركزي ظرف ۲۴ ساعت حساب‌هاي صادركننده چك در تمام بانك‌ها و موسسات را به ميزان مبلغ كسري مسدود مي‌كند.

منبع :

https://unsplash.com/@sararowe5
https://www.evernote.com/shard/s476/sh/5ff78f99-cdff-747b-e76a-2d72eebd53e7/07e3c99727f35b9e81116b98d8f05bdd
https://www.liveinternet.ru/stat/harikakhabar.ir/
https://coub.com/sararowe5
https://3dwarehouse.sketchup.com/user/8db7e272-ea18-4446-b892-3efe5dc11a36/Sara-R
https://seekingalpha.com/user/55191654/comments
https://lionofviennasuite.sbnation.com/users/SaraRowe5
https://www.spreaker.com/user/15535294
https://justpaste.it/53hb6
https://www.atlasobscura.com/users/sararowe5
https://trello.com/sararowe11

برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۰ آذر ۱۴۰۰ساعت: ۱۲:۲۳:۴۶ توسط:sam موضوع:

راهنماي خريد ماشين لباسشويي بوش

 

 

راهنماي خريد ماشين لباسشويي بوش

اگر به دنبال خريد يك از بهترين ماشين لباسشويي‌هاي موجود در بازار هستيد حتما تا به حال نام برند بوش را شنيده‌ايد. اين برند آلماني به كيفيت بالاي دستگاه‌هاي خود مشهور است و محصولات خود را در سرتاسر دنيا به فروش مي‌رساند. اگر در انتخاب بهترين مدل بر اساس شرايط و معيارهاي خود مردد هستيد، اين راهنماي خريد ماشين لباسشويي بوش را تا انتها مطالعه كنيد.

z5_nea0.jpg

راهنماي خريد لباسشويي بوش

لباسشويي دستگاهي است كه با چرخاندن ديگ خود، تمامي پارچه و لباس‌ها را از هرگونه چرك و لكه تميز مي‌كند. در بررسي كيفيت لباسشويي بوش مشخص شده كه اين برند با استفاده از جديدترين و به روزترين تكنولوژي روز دنيا قادر است سخت‌‎ترين لكه‌هاي روي لباس را بدون آسيب رساندن به بافت پارچه از بين ببرد و آن را مثل روز اول نو و تميز كند. عمر بالاي قطعات داخلي لباسشويي و عملكرد عالي دستگاه در شستشوي لباس‌ها برند بوش را به يكي از بهترين توليدكنندگان لوازم خانگي برقي مبدل ساخته است.

در هنگام خريد ماشين لباسشويي بوش بهتر است ابتدا معيارهاي خود درباره بهترين ماشين لباسشويي بر اساس خواسته‌ها و شرايطتان را مشخص كنيد:

  1. ظرفيت ديگ

در راهنماي خريد ماشين لباسشويي بوش، مهم‌ترين معيار انتخاب ماشين لباسشويي، تعداد اعضاي خانواده و ميزان لباس‌هاي كثيف در هر روز است چرا كه بر اساس آن ظرفيت ديگ را انتخاب مي‌كنند. با توجه به اينكه ظرفيت ديگ ماشين لباسشويي بوش بين 6 تا 9 كيلوگرم است، اگر خانواده 1 تا 2 نفر ه داريد، خانواده‌اي كم جمعيت محسوب مي‌شويد و نياز به لباسشويي با ظرفيت ديگ 6 يا 7 كيلوگرم داريد. خانواده‌اي 3 تا 4 نفره خانواده‌هاي متوسط و خانواده 5 نفر به بالا جزو خانواده‌ها پر جمعيت قرار مي‌گيرند و بسته به ميزان لباس‌هاي كثيف در هر روز بايد دستگاهي با ظرفيت بالاتر بخرند.

  1. سري لباسشويي

بر اساس راهنماي خريد ماشين لباسشويي بوش، تمامي ماشين لباسشويي‌هاي اين برند در 3 سري اصلي قرار مي‌گيرد:

  • سري home professtional: اين سري جديدترين و پيشرفته‌ترين مدل‌هاي لباسشويي بوش در بازار را دارد و به دليل داشتن برنامه‌هاي شستشو بيشتر و برنامه‌ها مخصوص لكه بري جزو يكي از محبوب‌ترين‌ها در ميان خريداران است و مانيتور رنگي بسيار زيبايي دارد. بررسي كيفيت لباسشويي بوش نشان مي‌دهد كه اين سري قادر به تميز كردن انواع لكه‌ها با كمتري انرژي و زمان است و هيچگونه آسيبي به بافت پارچه نخواهد رساند.
  • سري 8 : اين سري از ماشين لباسشويي‌هاي بوش تفاوت چنداني با سري home professtional ندارد و تنها تفاوتش در تعداد برنامه‌هاي لكه بري و داشتن مانيتور ساده LCD است. درب اين سري تك جداره است اما كيفيت قابل قبولي دارد. اين سري مانند سري home professtional داراي قابليت Home Connect  است و به شما امكان روشن كردن دستگاه از راه دور را مي‌دهد.
  •  سري 4 و 6

اين دو سري قطعات آلماني بوش را دارند اما در كشورهاي تركيه و اسپانيا مونتاژ مي‌شوند. به همين دليل قيمت تمام شده آنها كمتر است و افراد زيادي تمايل به خريد اين سري از ماشين لباسشويي‌هاي بوش نشان مي‌دهند.

 

  1. نوع موتور

نكته ديگري كه در راهنماي خريد ماشين لباسشويي بوش به اشاره شده، نوع موتور دستگاه است. چرا كه تاثير زيادي در عمر مفيد دستگاه، سرعت شستشو و سر و صداي آن در هنگام روشن بودن دارد. در حال حاضر تمامي موتورهاي لباسشويي بوش از نوع BLDC هستند كه قدرت بالايي در شستشو و خشك كردن دارند و سيستم Eco Silence Drive بر روي آن باعث شده كه صداي دستگاه در حين كار كردن به كمترين حالت خود برسد.

 

  1. قدرت موتور

در بررسي كيفيت لباسشويي بوش مشخص شده كه قدرت موتور در مدل‌هاي اين برند شامل 1000، 1200، 1400 و 1600 دور در دقيقه مي‌رسد و تمام آنها براي يك شستشو با كيفيت كافي هستند. هرچه قدرت موتور بالاتر باشد، خشك كن دستگاه سريع‌تر عمل مي‌كند و زمان شستشو كمتر خواهد شد.

  1. سيستم‌هاي مكمل شستشو

در هر مدل، سيستم‌هاي خاصي لحاظ شده تا علاوه بر اينكه كيفيت شستشو بالاتر مي‌رود، عمر دستگاه نيز بيشتر گردد. از جمله سيستم‌هاي مكمل موجود كه در راهنماي خريد لباسشويي بوش به آن اشاره شده مي‌توان موارد زير را نام برد:

  • Vario Drum: برنامه‌اي جهت محافظت از پارگي و خرابي لباس‌هاي نازك و حساس
  • Anti tangle: اين سيستم از پيچ خوردن لباس‌ها در داخل يكديگر جلوگيري مي‌كند و باعث بهتر تميز شدن پارچه و سالم ماندن بافت لباس مي‌شود. در اين حالت آب در سيكل آبكشي توسطسوراخ‌هايي بر روي ديگ خارج مي‌شود و همين موضوع از پيچيده شدن لباس‌ها به يكديگر و چروك شدنشان جلوگيري خواهد كرد.
  • Allergy Plus: اين قابليت تا 99.9 درصد منابع آلرژي زا را از روي لباس‌ها برطرف مي‌كند و بهترين گزينه براي شستشوي لباس‌هاي كودكان محسوب مي‌شود.
  1. سيستم‌هاي ايمني لباسشويي

راهنماي خريد ماشين لباسشويي بوش ادعا دارد اين سيستم‌ها از خراب شدن زود هنگام قطعات جلوگيري مي‌كند و باعث بالاتر رفتن عمر قطعات داخلي و بهبود كيفيت عملكرد آنها مي‌شود. از مهم‌ترين و موثرترين سيستم‌هاي ايمني كه در راهنماي خريد ماشين لباسشويي بوش به آن اشاره شده، مي‌توان موارد زير را نام برد:

  • SelfCleaning Condenser: اين سيستم در هر بار شستشو، 3 بار كندانسور دستگاه را تميز مي‌كند و همين مساله در عملكرد دستگاه و عمر قطعات تاثير مثبتي دارد.
  • Anti Vibration  : با اضافه شدن اين قابليت به لباسشويي بوش اگرچه وزن دستگاه تا حد زيادي افزايش پيدا مي‌كند، اما عمر موتور بيشتر مي‌شود و تكان خوردن‌هاي زياد دستگاه در هنگام خشك كردن لباس‌ها به حداقل خواهد رسيد.
  • Active Water Plus: بر اساس راهنماي خريد ماشين لباسشويي بوش، اين سيستم از 3 سنسور كنترل، انتقال آب و حسگر بار ديگ تشكيل شده كه مي‌تواند ميزان مصرف آب را كنترل كند تا آب بيشتر از نياز وارد ديگ نگردد و مصرف آب توسط دستگاه به حداقل برسد.
  • سيستم نشتي آب يا Aqua Stop: يكي از مشكلاتي كه ممكن است براي هر ماشين لباسشويي پيش آيد، نشت ناخواسته آب از دستگاه به بيرون است.در راهنماي خريد ماشين لباسشويي بوش نوشته شده كه اين برند، جهت جلوگيري از بروز اين مشكل سيستم نشتي آب خاصي را طراحي كرده كه در صورت هرگونه نشتي، جريان آب به سرعت قطع مي‌شود تا از خسارات ناشي از اين مشكل جلوگيري گردد.
  • سنسور اندازه گيري وزن: در گذشته اگر وزن لباس‌هاي داخل دستگاه به حداقل ظرفيت ديگ نمي‌رسيد، باعث چرخش بيش از حد ديگ مي‌شد كه تاثيرات منفي زيادي بر روي آن به همراه داشت. اما سيستم اندازه‌گيري وزن ديگ در ماشين لباسشويي‌هاي بوش باعث شده كه با هر تعداد لباسي بتوانيد دستگاه خود را روشن كنيد و نگران خرابي دستگاه نباشيد.

 

نكته: ريختن لباس بيشتر از حد ظرفيت ديگ، خشك نكردن لاستيك دور درب دستگاه، نوسانات شديد برق ساختمان و انتخاب برنامه شستشوي اشتباه مي‌تواند باعث خرابي دستگاه شما شود. در صورتي كه موارد مهم در زمينه نگهداري ماشين لباسشويي را رعايت كنيد، در زمان كمتري با خراب شدن قطعات داخلي دستگاه خود مواجه خواهيد شد. لذا سعي كنيد با استفاده صحيح و نگهداري اصولي از دستگاه خود، براي چندين سال از تعمير لباسشويي بوش خود بي نياز شويد.

  1. جنس ديگ

در راهنماي خريد ماشين لباسشويي بوش قيد شده كه ديگ استفاده شده در تمامي مدل‌هاي ماشين لباسشويي بوش از نوع Vario drum است كه يكي از بهترين‌ها در دنياست. اين ديگ از نخ كش كردن و خراب شدن بافت لباس‌هاي حساس جلوگيري مي‌كند و با حركات آهسته و ملايم خود، كمترين ميزان آسيب را به تار و پود لباس دارد. بررسي كيفيت لباسشويي بوش نشان مي‌دهد كه ديگ Vario drum تا حد زيادي از گره خوردگي لباس‌ها جلوگيري مي‌كند و چروك شدن آنها را به حداقل مي‌رساند لذا اتوكشي لباس‌ها نيز بسيار راحت‌تر مي‌شود.

 

  1. برنامه‌هاي شستشوي ماشين لباسشويي بوش

بر اساس راهنماي خريد ماشين لباسشويي بوش براي هر مدل برنامه‌هاي شستشوي متنوعي لحاظ شده تا كاربر بر اساس جنس پارچه، ميزان كثيفي و راهنماي شستشو لباس خود، بهترين برنامه شستشو را انتخاب كند. لازم به ذكر است كه در كنار تمامي برنامه‌هاي از پيش تعيين شده توسط طراحان ماشين لباسشويي بوش، كاربر مي‌تواند دماي آب و تعداد دور خشك كن در دقيقه را تنظيم نمايد و برنامه شستشو را بر اساس سليقه و نياز خود، اندكي تغيير دهد.

به طور كلي برنامه‌هاي شستشو براي انواع لباس‌هاي حساس، نازك، سنگين وزن، پشمي، لباس‌هاي نخي، لباس‌هاي پلاستيكي و.. تعبيه شده‌اند. برند بوش يكي از كامل‌ترين برنامه‌هاي شستشو را دارد كه ويژگي و مشخصات هريك از آنها در راهنماي خريد ماشين لباسشويي بوش به تفصيل گفته شده تا كاربر بر اساس لباس‌هاي داخل ديگ مناسب‌ترين برنامه را انتخاب نمايد.

بهترين برنامه براي هر لباس بر اساس نوع حركت ديگ، سرعت دور خشك كن در هر دقيقه، دماي آب و مدت زمان شستشو تعيين مي‌شود و رايج‌ترين برنامه‌هاي شستشو در لباسشويي بوش عبارتند از:

  • برنامه Automatic: اين برنامه به صورت خودكار بهترين برنامه شستشو را براي لباس‌هاي داخل ديگ انتخاب مي‌كند.
  • برنامه Sport Swear: برنامه مخصوص شستشوي لباس‌هاي ورزشي
  • برنامه Allergy Plus: برنامه شستشو براي از بردن اكثر منابع آلرژي زا
  • برنامه Super 15/30: شستشوي لباس‌ها در كمترين زمان ممكن
  • برنامه Cottons: مخصوص شستشوي الياف كتان، پنبه‌اي و نخي
  • برنامه Quick/Mix: برنامه‌اي كوتاه مدت براي لباس‌هاي با جنس مختلف
  • برنامه Delicate/Silk: برنامه شستشوي مخصوص لباس‌هاي ابريشمي و ظريف
  • برنامه Easy Care: برنامه شستشو مختص لباس‌هايي با بافت حساس
  • برنامه Duvet Program: شستشوي پارچه‌هاي بزرگ مانند ملحفه
  • برنامه Drum Clean: برنامه شستشوي ديگ و قطعات داخلي ( بدون لباس)
  • برنامه Night wash: شستشو در بهينه‌ترين حالت مصرف انرژي با دور موتور پايين و صداي كمتر
  • برنامه Dark Wash: مخصوص شستشوي لباس‌هاي تيره رنگ
  • برنامه Wool: مخصوص شستشوي لباس‌هاي پشمي

 

  1. برنامه‌هاي كمك شستشو

برنامه‌هاي كمك شستشو برنمامه‌هايي هستند كه در كنار برنامه‌هاي شستشو اصلي مي‌توان آنها را اضافه كرد تا كاركرد دستگاه بهينه شود و عملكرد بهترين در شستشو از خود نشان دهد.

  • برنامه‌هاي كاهش دهنده مصرف انرژي

با توجه به اينكه شركت بوش اهميت زيادي به حفظ منايع انرژي و محيط زيست دنيا مي‌دهد، تمامي مدل‌هاي ساخته شده توسط اين برند به گونه‌اي هستند كه با كمترين ميزان انرژي بهترين عملكرد ممكن را داشته باشند. بدين ترتيب در كنار كسب رضايت مشتري، كمك كوچكي به حفظ هرچه بيشتر انرژي برق و منايع آب در دنيا خواهد شد.  در راهنماي خريد ماشين لباسشويي بوش قيد شده كه برنامه Eco perfect و Speed perfect دو برنامه مختص كاهش مصرف انرژي هستند كه مي‌توانند ميزان مصرفي برق و آب را به حداقل ممكن در برنامه شستشوي انتخابي شما برسانند.

  • برنامه Easy Ironing يا اتوكشي آسان

اين برنامه داراي جديدترين تكنولوژي ضد چروك در دنياست كه با حركات اصولي ديگ و نحوه ورود خروج آب، از گره خوردگي و چروك شدن لباس‌ها تا حد زيادي جلوگيري مي‌كند. بدين ترتيب اتوكشي لباس‌ها بسيار ساده‌تر خواهد شد و در مدت زمان كمتري مي‌توانيد آن را انجام دهيد.

  • برنامه I-DOS يا استفاده بهينه از مواد شوينده

در بسيار از موارد كاربران بيشتر از حد نيا لباس‌هاريال ار شوينده استفاده مي‌كنند كه باعث توليد بيش از حد كف در داخل ديگ و تمام شدن زودهنگام شونده خود خواهند شد. با استفاده از برنامه I-DOS ،شما مي‌توانيد مخزن شوينده و نرم كننده دستگاه خود را پر كنيد و براي 20 سيكل شستشو از همان ميزان شوينده استفاده نماييد. در اين برنامه شما مي‌توانيد ميزان استفاده دستگاه از شوينده را بر اساس درجه كثيفي لباس‌ها تنظيم نماييد تا بهترين شستشو با كمترين موادشوينده را داشته باشيد.

  • برنامه Active Oxygen

در اين برنامه مولكول‌ها اوزون توسط ماشين لباسشويي توليد مي‌شوند و به لباس‌هاي داخل ديگ اضافه مي‌گردند. به اين ترتيب لباس‌ها بدون نياز به مواد شوينده كاملا تميز خواهند شد. در بررسي كيفيت لباسشويي بوش مشخص شده كه با توجه به اينكه اين مولكول‌هابه تار و پود لباس نفوذ مي‌كند، تمامي باكتري‌ها و بوي عرق از بين خواهد رفت و هيچ جرم و ميكروبي بر روي الياف باقي نخواهد ماند. اين برنامه براي افرادي كه به شوينده‌هاي شيميايي حساس هستند بسيار مناسب است و بهترين گزينه براي شستشوي لباس كودكان به شمار مي‌رود.

  1. شركت گارانتي كننده ماشين لباسشويي بوش

اگرچه لباسشويي بوش از كيفيت بسيار بالايي برخوردار است اما بهتر است جهت تعمير راحت و بي دردسر دستگاه خود براي مشكلات احتمالي، دستگاه خود را از مراكزي خريد كنيد كه گارانتي معتبري براي محصولات خود دارند. راهنماي خريد ماشين لباسشويي بوش توصيه مي‌كند كه گارانتي لباسشويي بوش شما يكي از 3 شركن كارا سرويس، بوش سرويس و يا سيهاوي باشد.

منبع: خوندني

 

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۷ آذر ۱۴۰۰ساعت: ۰۴:۴۲:۰۶ توسط:sam موضوع:

بهترين نوع پرده پذيرايي

بهترين نوع پرده پذيرايي

انتخاب وسايل منزل جز اصلي ترين موارد براي يك ديزاين عالي در دكوراسيون ميباشد .

تركيب رنگها و جنس وسايل باعث ميشود منزل شما زيبا تر ديده شود .

تغيير در دكوراسيون منزل يا به دليل تغيير محل زندگي و يا به خاطر يك نواختي ميباشد .

اماگاهي اوقات  تغيير دكوراسيون هزينه هاي بالا و دردسر هاي خود را دارد

اگر به دنبال خريد وسيله اصلي منزل و يا تغيير هستيد تا انتهاي اين مقاله با ما باشيد چون قرار است بهترين وسيله ها با كمترين قيمت را به شما معرفي كنيم

چيدمان پذيرايي چه طور بايد باشد ؟

اگر پذيرايي شما داراي پنجره بسياري است و باعث اين ميشود كه از نور طبيعي خورشيد در پذيرايي  استفاده و لذت ببريد

پيشنهاد ما اين است كه به هيچ وج از پرده هاي جنس ضخيم استفاده نكنيد ،

برخي از خانمها در كنار پرده از يك زير پرده خيلي ضخيم هم استفاده ميكنند كه به طور كلي از تابش نور در منزل جلوگيري ميكند

تابش نور در اتاق علاوه بر روشنايي مزاياي چون از بين بردن ميكروب ها رو هم دارد پس حتما از اين نور طبيعي استفاده كنيد

سبك پرده ها بهتر است كه به صورت پرده حرير ساده و با توجه به سبك رنگ دكوراسيون سفيد و يا رنگ هاي ملايم تر باشد

اگر از پرده ساده خسته شده ايد و ميخواهيد دركنارش از طرح هاي مدل دار نيز استفاده كنيد

پيشنهاد ما اين است كه از پرده هاي جنس هازان استفاده كنيد ، اين نوع پرده ها هم كمي ضخيم ميباشند و هم به ديلي اينكه قابل چاپ هستند هر طرح را ميتوانيد روي پرده چاپ كنيد .

خريد پرده هازان يك انتخاب براي شيك پسندان ميباشد .

ميتوانيد از يك پنل پرده هازان در كنار پنجره خود استفاده كنيد و مابقي را از پرده حرير استفاده شود .

f3_sjb8.jpg

در كنار خريد پرده حتما اين مورد را در نظر داشته باشيد  كه پرده ها به دليل اينكه كنار پنجره هستند نياز هست كه زود به زود شسته شود . پس از جنسي استفاده كنيد كه به راحتي بتوانيد بشوريد بدون اينكه نگران از رفتن رنگ پرده ها باشيد

پرده هاي جنس هازان فروشگاه آريل يك انتخاب هوشمندانه ميباشد . به طوري كه شما ميتوانيد ساليان سال بدون نگراني از رنگ رفتگي پرده ها را استفاده كنيد .

بعد از پرده ها در دكوراسيون منزل مهمترين وسيله خريد فرش ميباشد .

فرشي كه بتواند با پرده ست شود بسيار مشكل است

فرش ها معمولا به دليل سبك سنتي كه دارند اكثرا به صورت طرح گل و يا به صورت طرح وينتيج هستند كه اين مدل فرش ها ديگر در بين جوانان جذابيت انچناني ندارد

هرچند فرش با توجه به سنگيني كه دارد و هميچنين مشكلاتي از قبيل شستشو و موارد ديگر كلي معايب را در بر دارد .

سبك هاي جديد از فرش به نام فرشينه به تازگي خيلي مورد استفاده قرار ميگيرد به دليل اينكه فرشينه ها

تنوع بسياري درر نگ و جنس دارند بسيار مناسب هستند

فرشينه ها در تمامي سايزها قابل توليد هستند

خريد فرشينه براي پذيرايي را ميتوانيد از فروشگاه آريل انتخاب كنيد

سبك رنگ ها در فرشينه ها بسيار زياد هست

اگر از دكوراسيون رنگ زرد استفاده ميكنيد ميتوانيد از فرشينه اي با طرح زرد استفاده كنيد.

انتخاب اينكه شما كدام مدل فرشينه را براي پذيرايي و يا براي فرشينه آشپزخانه انتخاب ميكنيد تماما بستگي به نوع دكوراسيون منزل شما دارد


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۹ آذر ۱۴۰۰ساعت: ۰۹:۵۲:۱۰ توسط:sam موضوع:

با خريد لوازم خانگي جديد خود چه انتظاري داريد؟

با خريد لوازم خانگي جديد خود چه انتظاري داريد؟

آيا فقط از فروشگاه لوازم خانگي   كالا پايا  مورد علاقه خود خريد محلي انجام داده ايد؟ آيا نمي‌دانيد از دستگاه جديد خود چه انتظاري داريد، خواه يخچال، ظرفشويي، ماشين ظرفشويي يا خشك‌كن جديد؟ ما به رفع معماي آنچه كه بايد انتظار داشته باشيم، از جمله آماده شدن براي تحويل و بكر نگه داشتن آخرين سرمايه گذاري لوازم خانگي شما كمك خواهيم كرد.

براي تحويل آماده شويد

 

دستگاه كاملاً جديد شما بالاخره در راه است! مطمئن شويد كه با پاك كردن تمام راهروها و درهايي كه به آشپزخانه يا اتاق لباس‌شويي منتهي مي‌شوند (بسته به دستگاهتان) براي تحويل خود آماده شده و هرگونه خطر اصابت را جابه‌جا كنيد. سپس بعد از اينكه فضاي شما خالي شد، تمام راهروها و درها را با اندازه هاي دستگاه خود اندازه بگيريد تا مطمئن شويد كه فضاي لازم براي مانور دادن در گوشه هاي تنگ را داريد.

 

هنگامي كه اندازه‌گيري‌ها را انجام داديد، فهرستي از همه چيزهايي كه براي نصب نياز داريد تهيه كنيد، خواه يك پريز 3 شاخه، يك خط آب براي يخچال يا يك خط گاز براي يك دستگاه پخت و پز.

 

 

آيا به آماده شدن براي نصب دستگاه خود فكر مي كنيد يا در مورد ويژگي هاي كاملاً جديدي كه قبلاً هرگز امتحان نكرده ايد فكر مي كنيد؟ هنگام نصب يك دستگاه توكار بايد به چه نكاتي توجه كنيد؟ اگر در حال نصب لوازم خانگي  كالا پايا https://kalapaya.com/  جديد خود هستيد، چگونه مي دانيد كه كدام قطعات به چه چيزي متصل مي شوند؟ و پس از نصب، دقيقاً چگونه مي‌توانيد محدوده يا اجاق خود را به چيزي سرخ كنيد؟

 

اينجاست كه دفترچه راهنماي كاربر وارد مي‌شود. هر دفترچه راهنما بايد نحوه فعال كردن ايمن هر ويژگي را در دستگاه جديدتان توضيح دهد و كار روزمره شما را كمي آسان‌تر كند. اما اگر به دلايلي كتابچه راهنماي شما گم شده است، يا آن را گم كرده ايد (مي دانيم كه فقط يك ثانيه آن را كنار گذاشته ايد!)، حتماً صفحه محصول ما را براي نسخه قابل دانلود بررسي كنيد.

خريد يك دستگاه كاملاً جديد يك سرمايه گذاري است—بنابراين در اينجا چند نكته در مورد آنچه كه براي بكر نگه داشتن يخچال، فر يا جفت لباسشويي خود نياز داريد آورده شده است!

نكات فر

 

چه اجاق ديواري توكار داشته باشيد و چه اجاق گاز كشويي، تعمير و نگهداري اجاق گاز مي تواند زمان بر باشد. اما با استفاده از آستر فر، مي توانيد ميزان رسوب را مستقيماً روي ديواره هاي فر كاهش دهيد. وقتي زمان تميز كردن فر فرا رسيد، مي توانيد آستر را برداريد، سپس اجاق را با پاك كننده انتخابي خود به پايين بماليد. ويولا! فر شما دوباره شيك و براق است!

 

نكته ديگر براي منطقه پخت و پز شما يك محافظ شكاف است: اگر محدوده شما كاملاً با ميزهاي كانتر شما همسطح نيست، يك گارد شكاف از ريزش غذا از ميان شكاف ها جلوگيري مي كند.

نكات يخچال

 

آيا مي دانستيد كه مي توانيد از آستر در قفسه هاي يخچال خود نيز استفاده كنيد؟ با يك قفسه قابل جابجايي تميز كردن چكه ها و ريختن مواد غذايي خود را آسان تر كنيد و ظاهر كاملاً جديد قفسه هاي خود را گسترش دهيد.

 

يكي ديگر از نكات تنظيم يخچال، به خصوص اگر از اينكه همه نوشيدني هاي خود را از جايي كه قرار داده ايد جابجا مي كنند خسته شده ايد، اين است كه يخچال خود را با يك جا نوشيدني مرتب كنيد تا همه نوشابه هاي شما در يك مكان خنك بمانند.

نكات شستشوي لباس

 

با وسايل خشكشويي، به راحتي مي توان فكر كرد كه نيازي به تعمير و نگهداري نداريد. اما چند كار وجود دارد كه مي توانيد انجام دهيد تا ماشين لباسشويي و خشك كن جديد خود را در حالت نوك نگه داريد.

 

براي ماشين لباسشويي خود، مي توانيد با باز گذاشتن درب بعد از هر شستشو از بوي كپك جلوگيري كنيد. مطمئن شويد كه گربه كنجكاو يا كودك نوپا در حال كوهنوردي شما نمي تواند به بالاي ماشين لباسشويي برسد!

 

تعمير و نگهداري خشك كن بسيار ساده است: فقط به خاطر داشته باشيد كه پرزگير خود را به طور مرتب تميز كنيد تا از هرگونه خطر آتش سوزي جلوگيري كنيد و اطمينان حاصل كنيد كه لباس هاي شما در اولين بار خشك مي شوند. فراموش نكنيد كه پرزهايي را كه روي سطح ماشين لباسشويي يا خشك كن شما مي افتد پاك كنيد تا آلرژي زاهاي خانه شما كاهش يابد.

فروشگاه كالاپايا بزرگ‌ترين فروشگاه اينترنتي كشور در حوزه لوازم خانگي و آشپزخانه ميباشد.، با گستره‌اي از كالا هاي متنوع براي تمام اقشار جامعه و هر رده‌ي سني، براي كاربران خود «تجربه‌ي لذت‌بخش يك خريد اينترنتي» را تداعي مي‌كند. «ارسال به موقع »، «تضمين بهترين قيمت» و «ضمانت اصل بودن كالا» سه اصل اوليه است كه كالاپايا تلاش دارد تا به آن پايبند باشد و با رعايت اين سه اصل، هرسال، حوزه‌هاي تازه‌اي را در فروش كالا و خدمات، به دايره‌ي فعاليت خود افزوده است


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۷ آذر ۱۴۰۰ساعت: ۱۱:۴۰:۲۹ توسط:sam موضوع:

وكيل جرايم پزشكي

وكيل جرايم پزشكي

قبل از پرداختن به موضوع اصلي با عنوانوكيل جرايم پزشكي " بيان مقدمات به شرح زير لازم به نظر مي رسد. مطابق ماده ي 2 قانون مجازات اسلامي مصوب 1392 هر رفتاري كه اعم از فعل يا ترك فعل كه در قانون براي آن مجازات تعيين شده است ، جرم محسوب مي شود و بنابراين جرم پزشكي عبارت است از هر رفتاري اعم از فعل يا ترك فعل كه توسط يك پزشك در چارچوب وظايف شغل اش ارتكاب مي يابد و در اين راستا بايد توجه داشت كه قانونگذار در ماده 158 قانون فوق مواد را از شمول ماده 3 خارج نموده است . صدر ماده ي 58 بيان مي دارد: " ارتكاب رفتاري كه طبق قانون جرم محسوب مي شد در موارد زير قابل مجازات نيست"  و در ادامه دربند ج آن عنوان مي دارد: " هر نوع عمل جراحي يا طبي  شروع كه با رضايت شخص يا اوليا يا بستگان يا نمايندگان قانوني وي  با رعايت موازين طبي و علمي و نظامات دولتي انجام مي شود . در موارد فوري اخذ رضايت ضروري نيست."

z3_1l3g.png

طبق اين ماده اعمال جراحي يا طبي ( فعل ) در صورت حصول شرايط زير غير قابل مجازات هستند. اين شرايط عبارتند از :

1- عمل جراحي يا طبي شروع باشد و شروع يعني قانوني و مورد حمايت قانونگذار باشد به عنوان مثال عمل جراحي نامشروع عمل جراحي است كه براي قاچاق اعضاي بدن انسان انجام مي شود.

2- با رضايت شخص يا اوليا يا سرپرستان يا نمايندگان قانوني وي انجام شود.

3- با رعايت موازين فني

4- با رعايت نظامات دولتي انجام شده باشد.

از مجموع موارد بيان شده اين تصور براي افراد ايجاد مي شود  كه معيار ايجاد حق براي شكايت از پزشك معالج رضايتنامه يا محاسن برائت است كه از شخص يا خانواده وي اخذ مي شود در صورتي كه معيار مورد نظر براي طرح شكايت عليه پزشك قصد يا تقصير وي است

 

بدين شرح كه :

1- پزشكي كه تقصيري در جراحي نداشته ولي بيمار صدمه ديده يا تلف شده حتي اگر رضايت نامه يا برائت گزيده باشد، ضامن پرداخت ديه نيست.

2- پزشكي كه مرتكب تقصير گرديده است حتي اگر رضايت نامه هم داشته باشد باز هم ضامن پرداخت ديه است وبه طريق اولي در موارد فوري طبق قانون گرفتن رضايت نامه ضروري نيست.

مورد بعدي كه به ذهن خطور مي كند اين است كه براي اثبات تقصير پزشك معالج چه بايد كرد و به كجا مراجعه نمود؟

پس از تنظيم شكوائيه و ثبت آن به شكوائيه ي مزبور به دادسراي جرايم پزشكي ارجاع و دادسرا آن را در كميسيون پزشكي مطرح مي نمايد. چنانچه با بررسي كميسيون پزشكي تقصير احراز شد پس از تاديد ارتكاب كيفر پزشك توسط كميسيون پرونده به دادگاه كيفري صالح و دادگاه كيفري مبادرت به صدور حكم مبني بر پرداخت تاديه مي نمايد.

 

وكيل جرايم پزشكي كه وكيل پايه يك دادگستري است كه پس از اخذ پروانه ي وكالت از كانون وكلاي دادگستري يا مركز وكلاي قوه قضائيه از طريق آزمون وكالت و طي دوره ي كارآموزي به كسب تجربه و علم اندوزي به صورت تخصصي در زمينه جرايم ارتكابي توسط پزشكان در چارچوب وظايف شغلي با مطالبه قوانين و مقررات و نظامات دولتي مرتبط مي پردازد و به واسطه ي تسلط بر قوانين مذكور و تجربيات علمي كه در پرونده مشابه  كسب نموده است مي تواند بهترين و سريع ترين مسير موجود براي رسيدن به نتيجه با بيشترين احتمال موفقيت را جهت دفاع از حقوق موكل پيدا نمايد.

منبع:

https://www.tehran-atorney.com/%D9%88%DA%A9%DB%8C%D9%84-%D8%AC%D8%B1%D8%A7%DB%8C%D9%85-%D9%BE%D8%B2%D8%B4%DA%A9%DB%8C


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲ آذر ۱۴۰۰ساعت: ۱۲:۱۱:۰۱ توسط:sam موضوع:

از تليسان براي ماشين باتري اسدي بخريم يا از اتمي ؟

 

 

از تليسان براي ماشين باتري اسدي بخريم يا از اتمي ؟

 

 

 

3_ckji.jpg

 

 

تفاوت باتري خشك يا اسيدي از نظر تليسان ؟

 

به تحليل كارشناسان برقي شركت تليسان شدت جريان خروجي يك باتري نو و كاملا سالم حدود ?? تا ?? آمپر است.

 زماني كه اين مقدار آمپر به استارتر موتور خودرو وارد مي‌شود، پيشرانه به سرعت و راحتي روشن مي‌شود؛ اما زماني كه عمر مفيد باطري به پايان برسد، ميل لنگ ديگر نخواهد چرخيد و اين نشان دهنده پايان عمر باتري خودروي شما است.

 

يك باتري معمولي بين ? تا ? سال عمر مي‌كند، اما براي احتياط توصيه مي‌شود كه پس از گذشت ? سال، حتي در صورت استارت خوردن طبيعي، آن را تعويض كنيد تا از آسيب‌هاي احتمالي جلوگيري شود.

 

باتري‌هاي خودرو از نظر ساختمان دو نوع هستند:

 

باتري‌هاي اسيدي

 

در قديم به اين باتري ها , باتري تر ميگفتند و امروزه با باتري اسيدي ياد ميشود نوع قديمي باتري بوده و نشانه آن وجود ? درب روي باتري است كه با باز كردن ? درب بايد سطح الكتروليت را ببينيد و در صورت كسر الكتروليت بايستي آب مقطر اضافه كنيد پس نياز به نگهداري و بازديد دارد.

 

يك باتري سربي اسيدي معمولي از تعداد صفحه‌ سربي كه به صورت لايه لايه در كنار يكديگر قرار گرفته اند، تشكيل شده كه مجموعه آن‌ها در محلول آب و اسيد سولفوريك قرار دارند.

 

باتري اسيدي

 

از ويژگي‌هاي باتري‌ اسيدي مي‌توان به موارد زير اشاره كرد:

 

ارزان‌تر هستند.

 

نگهداري بيشتري نيازمندند.

 

به تدريج ضعيف مي‌شوند، از روي ضعيف شدن استارت خودرو، مي‌توان پايان يافتن عمر باتري را پيش‌بيني كرد.

 

باتري‌هاي خشك (اتمي)

 

اين نوع باتري در ايران به نام باتري اتمي شهرت يافته و همه فكر مي‌كنند اين نوع باتري الكتروليت (اسيد) ندارد! در صورتي كه الكتروليت دارد، اما با توجه به جنس خاص صفحات درون آن، نيازي به نگهداري و افزودن آب مقطر ندارد.

 

رنگ نشانگر نصب شده روي باتري مي‌تواند وضعيت باتري را با دقت نسبتا خوبي نشان دهد، اما مشكل اين باتري‌ها اين است كه متاسفانه به شكل ناگهاني از كار مي‌افتند و ممكن است شما را در وضعيت نامناسبي قرار دهند.

 

از اين رو، اگر اهل گذر به مناطق دور افتاده يا خارج شهر هستيد، بهتر است يا نسبت به تعويض زود هنگام باتري خشك اقدام كنيد يا از باتري‌هاي اسيدي استفاده كنيد. در نتيجه از ويژگي‌هاي باتري‌هاي خشك يا اتمي مي‌توان به موارد زير اشاره كرد:

 

گران‌تر هستند.

 

نگهداري كمتري نيازمندند.

 

امكان دارد به شكل ناگهاني از كار بيفتند و شما را غافلگير كنند!

 

خريد باتري خودرو ار تليسان

 

باتري‌هاي خودرو در مشخصات مختلفي عرضه شدند كه بر قيمت آن‌ها تاثير مي‌گذارد؛ مقدار آمپر باتري، نوع باتري، برند باتري، كشور سازنده و غيره.

شما ميتوانيد باتري ماشين خود را از فروشگاه هاي در سطح شهر خريداري كنيد و يا اينكه بصورت اينترنتي خريد خود را ارتجام بدهيد

البته يكي از معروف ترين اين شركت ها كه فروش اينترنتي باتري ماشين را انجام ميدهد وب سايت تليسان ميباشد و شما ميتوانيد براي تخفيف خريد باتري ماشين از اين وب سايت خريد كنيد


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱ آذر ۱۴۰۰ساعت: ۰۴:۳۳:۳۰ توسط:sam موضوع:

آيا تمام مشكلات پكيج ديواري نيازمند مراجعه تعميركار است؟

آيا تمام مشكلات پكيج ديواري نيازمند مراجعه تعميركار است؟ يا برخي از ايرادات با راهنمايي قابل رفع مي‌باشد؟

 

پكيج ديواري چيست؟

 

اگر شما با نام پكيج ديواري آشنا نيستيد بهتره بدونيد اين دستگاه تقريبا يك موتورخانه فشرده شده است كه مسئوليت گرمايش آپارتمان و آب مصرفي را براي هر واحد مسكوني به عهده دارد.

 

مشكلات عمومي پكيج ديواري

 

پكيج شوفاژ نيز همانند هر وسيله مكانيكي ممكن است در مواقعي دچار مشكل شود كه در حالت معمول در صورت بروز هر گونه خرابي مردم سريعاً با تعميركار پكيج تماس گرفته و با پرداخت مبلغي (بسته به انصاف تعميركار و ايراد بوجود آمده) مشكل را برطرف مي‌نمايند تا اينجاي كار كه مشكلي نيست ولي لازمه بدونيد بيش از 70 درصد مشكلات پكيج ديواري به راحتي توسط خودتان قابل حل مي‌باشد و نياز به حضور تعميركار نداردبراي اينكه بدانيد آيا مشكل دستگاه شما جزو اين 70 درصد مي‌باشد و خودتان توانايي حل آن را داريد يا نه بايد اقدام به تعمير پكيج ديواري توسط تعميركار نماييد ابتدا بايد عيب بوجود آمده را شناسايي كنيدبه فرآيند شناسايي ايراد دستگاه اصطلاحاً عيب يابي پكيج ديواري مي‌گويند. براي عيب يابي پكيج شما بايد با كدهاي خطاي پكيج ديواري خود آشنايي داشته باشيد.

 

كدهاي خطاي پكيج چيست؟

 

در پكيج هايي كه از ده سال پيش تا به امروز توليد شده اند توليد كنندگان جهت سهولت كار تعميركاران سيستمي را به كار برده اند كه عيب يابي به سرعت انجام مي‌شودبدين منظور در صورت بروز هر گونه مشكل در هر قسمت پكيج يك علامت اختصاصي روي پكيج ظاهر مي شودبه عنوان مثال در پكيج هاي آنالوگ در صورت كمبود فشار بار پكيج ممكن است يك يا چند چراغ روي پكيج چشمك بزند و شما را آگاه كند كه خاموش شدن پكيج به خاطر كمبود فشار بار ميباشد و شما با باز كردن شير پركن اقدام به تنظيم فشار بار ميكنيد و مشكل برطرف مي‌شود. به همين راحتي عيب يابي را انجام مي‌دهيد.

 

در برخي از پكيج هاي ديواري به جاي چشمك زدن چراغ نمايشگري وجود دارد كه روي آن اعداد و حروف لاتين نشان دهنده وجود اشكال در هر قسمت مي‌باشد. به عنوان مثال و يا در پكيج هاي آنالوگ مثل پكيج ديواري آنالوگ ايران رادياتور كه در صورت بروز هر گونه مشكل چراغ هاي سبز رنگ چشمك مي‌زنند. مثلا ارور 40 60 80 ايران رادياتور   نيز به همين صورت اتفاق مي افتد

 

براي عيب يابي هر گونه مشكل شما نياز به كدهاي خطاي پكيج مورد نظر داريد كه براي اين منظور ميتونيد به صفحه  عيب يابي پكيج (كدهاي خطا) مراجعه كنيد


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۸ آبان ۱۴۰۰ساعت: ۰۸:۳۰:۱۳ توسط:sam موضوع:

با كيفيت ترين محصولات ساختماني در شهر بتن

بهترين و پركاربرد ترين مصالح ساختماني

 

با كيفيت ترين محصولات ساختماني در شهر بتن

امروزه صنعت ساخت و ساز روز به روز در حال پيشرفت بوده و مصالح ساختماني متفاوتي نيز براي ساخت بخش هاي سازه ها مورد استفاده قرار مي گيرند. اغلب مصالح مورد نياز براي ساخت يك بنا از جنس بتن هستند و كيفيت، حرف اول را در آنها خواهد زد. ديوار و كف واحد ها از اهميت ويژه اي برخوردارند و بلوك سبك و كفپوش از جمله مصالح پركاربرد براي اين بخش ها به شمار مي روند كه هريك از آنها را مي توانيد در انواع مختلف خريداري نماييد. مراكز متعددي اقدام به توليد مصالح ساختماني كرده اند اما هريك كيفيت و ويژگي هاي متفاوتي نسبت به يكديگر دارند و انتخاب بهترين مورد از ميان آنها باعث مي شود كه از محصول خريداري شده اطمينان كامل داشته باشيد. شهربتن كليه مراحل توليد مصالح بتني را طبق استاندارد هاي جهاني پشت سر گذاشته و محصولاتي با بالاترين درجه كيفي به شما تحويل خواهد داد. يكي از مهمترين مزيت هاي خريد از اين مركز را مي توان دريافت مشاوره از كارشناسان با تجربه دانست. همچنين وب سايت جامع شهر بتن اطلاعات كاملي در رابطه با انواع محصولات بتني در اختيار شما قرار خواهد داد و مي توانيد پس از بررسي هاي دقيق نسبت به خريد اقدام كنيد. در ادامه توضيحات كامل تري از اين قبيل ارائه نموده ايم. پيشنهاد ما به شما بررسي قيمت روان كننده و قيمت زودگير كننده و قيمت سيمان است.

 

b1_wc3w.jpg

 

مزاياي شهر بتن

خريد محصولات بتني از شهربتن مزيت هاي بسياري برايتان خواهد داشت و از جمله مهم ترين مزيت هاي آن مي توان به خريد از كليه نقاط كشور اشاره كرد. مسئولين اين شركت به منظور جلب رضايت مشتريان اقدام به ارائه بهترين و باكيفيت ترين محصولات با نازلترين قيمت ها كرده اند و مي توانيد محصولات مورد نياز خود را بدون هيچگونه نگراني از نظر كيفيت، خريداري كنيد. لازم به ذكر است كه امكان سفارش محصول به صورت اختصاصي نيز وجود دارد و خواهيد توانست درخواست خود را به صورت ?? ساعته و در تمامي روزهاي هفته با كارشناسان شركت در ميان بگذاريد.

 

 

بلوك clc چيست و چه ويژگي هايي دارد؟

بلوك هاي ساختماني رنگ‌و شكل هاي مختلفي به خود گرفته اند و امروزه براي بخش هاي مختلف ساختمان از بلوك هاي متفاوتي استفاده مي شود. در حالت كلي قيمت بلوك clc به دليل بالا بودن قيمت سيمان بالاتر از ساير انواع بلوك ها است. بلوك clc از جمله پركاربردترين انواع بلوك هاي ساختماني است كه به عنوان بلوك سبك نيز شناخته مي شود. اين نوع بلوك ها تشكيل شده از مواد اوليه متفاوتي هستند و وجود ذرات هوا در داخل آن باعث تبديل شدن آن به يك عايق صوتي حرارتي شده است. بلوك هاي clc در انواع اندازه هاي مختلف توليد شده است و معمولا ضخامت آنها ?? سانتي متر خواهد بود. بلوك هاي clc در شرايط خاص و پس از نگهداري در انبار توليد مي شوند و مي توان براي مصارف مختلفي از آن استفاده كرد. بلوك هاي clc به سبك بودن معروف هستند و به دليل اينكه عايق حرارتي هستند استفاده كردن از آنها باعث صرفه جويي در ميزان هزينه ها خواهد شد. اين نوع بلوك ها به دليل وزن كمي كه دارند ميزان خسارت هاي ناشي از زلزله را نيز كاهش خواهند داد. براي اطلاع از قيمت بلوك سيماني با ما تماس بگيريد.

 

 

 

قيمت بلوك Clc

بي شك يكي از مهمترين مواردي كه هر فردي در هنگام خريد بلوك به آن توجه مي كند ميزان قيمت آن است. در حالت كلي بلوك clc قيمت بالاتري نسبت به اغلب انواع بلوك ها دارد و اين گران بودن قيمت نيز بي حكمت نيست. يك بلوك clc با ضخامت ?? سانتي متر از نظر عايق بودن با بلوك هاي معمولي ?? سانتي برابر است پس استفاده كردن از آن باعث صرفه جويي در فضا نيز خواهد شد. توجه داشته باشيد كه ممكن است قيمت بلوك clc در شركت هاي توليد كننده، متفاوت باشد و اين تفاوت قيمت به دليل پايين بودن كيفيت محصول است و به هيچ وجه نبايد كيفيت را فداي قيمت كنيد. شهربتن با جديدترين مكانيزم ها اقدام به توليد انواع بلوك ها و مصالح ساختماني نموده است و به همين دليل كليه مصالح توليدي آن از بالاترين درجه كيفي برخوردار هستند. ميزان اندازه بلوك نيز مانند قيمت امروز سيمان در ميزان قيمت آن تاثير خواهد گذاشت و چنانچه ابعاد بزرگتر را براي خريد انتخاب كنيد قيمت بيشتري نيز از شما درخواست خواهد شد. همچنين مي توانيد در وب سايت ما نسبت به خريد سيمان رنگي اقدام نماييد.

 

كفپوش بتني چيست؟

كفپوش بتني همانطور كه از نام آن پيداست از بتن ساخته شده و مقاومت بالايي نيز دارد. كفپوش هاي بتني براي پوشش دادن سطح زمين مورد استفاده قرار مي گيرند و مي توان آنها را در انواع رنگ ها و ابعاد مختلف خريداري كرد. توجه داشته باشيد كه سطح كفپوش هاي بتني كاملا سمباده كاري شده و هيچگونه برآمدگي در آن مشاهده نخواهيد كرد. ارتفاع كفپوش ها نيز معمولا ?.? سانتي متر است. اين محصول در برابر سايش و تغييرات جوي بسيار مقاوم بوده و به همين دليل براي كفسازي پارك ها و معابر از آن استفاده مي شود. در معماري امروزي كفپوش هاي طرح دار بهترين انتخاب براي كف حياط ساختمان و يا اداره خواهند بود و مي توانيد آن را در انواع طرح هاي مختلف مشاهده و بهترين مورد را براي خريد انتخاب كنيد. فراموش نكنيد كه كفپوش هاي بتني را بدون استفاده از سيمان و بر روي ماسه قرار مي دهند و به همين دليل راه ساده اي ور پيش خواهيد داشت و مي توانيد به سرعت حياط يا هر محل ديگري را با كفپوش بتني پوشش دهيد. در رابطه با قيمت كفپوش بتني نمي توان رقم ثابتي در نظر گرفت چرا كه عوامل متعددي مانند قيمت بتن آماده بر ميزان قيمت آن تاثير خواهند گذاشت.

 

 

 

قيمت كفپوش بتني

از جمله مهمترين موارد تعيين كننده قيمت كفپوش بتني مي توان به كيفيت آن اشاره كرد. بي شك در صورتي كه ميزان ماسه بتن از سيمان آن بيشتر باشد هزينه توليد كفپوش نيز پايين تر خواهد بود و برخي از شركت هاي توليد مصالح ساختماني محصولات بي كيفيت را با قيمت ارزان به فروش مي رسانند و بايد از خريد آنها خودداري كنيد. طبيعتا محصولاتي كه از مواد اوليه به نسبت درست توليد شده باشند كيفيت و دوام بالاتري هم خواهند داشت. طرح و اندازه كفپوش نيز در ميزان قيمت آن تاثير خواهد گذاشت و در هنگام خريد حتما به ارتفاع كفپوش ها نيز دقت داشته باشيد چرا كه با افزايش ارتفاع، ميزان قيمت كفپوش نيز بيشتر خواهد شد. با مراجعه به وب سايت شهر بتن مي توانيد قيمت دقيق كفپوش هاي باكيفيت همچنين قيمت سيمان فله را مشاهده كنيد.

عايق حرارتي هبلكس

هبلكس به لحاظ ويژگي هاي كه دارد داراي عايق گرما، سرما و صدا مي باشد. قانون هاي جديد عايق بودن ساختمان باعث شده مهندسان و مالكان از هبلكس استفاده كنند تا احتياج به عايقي ديگري نباشد.

 

عايق آش سوزي هبلكس

هبلكس حرارت را به كندي هدايت و انتقال مي دهد. استفاده از سليس در بلوك هبلكس باعث مي شود هبلكس نسوزد. انتقال آتش به قسمت هاي ديگر ساختماني كه در آن از هبلكس استفاده شده به سختي انجام مي گيرد. جلوگيري از انتقال آتش از مزيت هاي مهم هبلكس است.

 

برگرفته از وب سايت فروشگاه اينترنتي شهر بتن به آدرس اينترنتي https://shahrebeton.com


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۳۰ مهر ۱۴۰۰ساعت: ۰۵:۵۸:۲۵ توسط:sam موضوع:

درب ضد سرقت

درب ضد سرقت

 

امروزه‌، استفاده از درب هاي ضد سرقت بسيار معمول و رايج شده. واقعا دليل اين همه عرضه و تقاضا براي خريد و فروش درب هاي ضد سرقت چيست؟! چه نوع درب هاي ضد سرقتي وجود دارد و اصلا آيا مي توان بدون صرف وقت و هزينه هاي كلان درب ضد سرقت مورد نظر را سفارش داد؟! با ما تا انتهاي مطلب همراه باشيد تا جواب تمامي پرسش هاي خود درباره ي درب ضد سرقت را دريافت كنيد!

 

 

 

تفاوت درب ضد سرقت و درب معمولي

 

فرق اصلي و اساسي درب هاي ضد سرقت نسبت به درب هاي معمولي، استحكام، دوام، ماندگاري و مقاومت آن ها است‌. سرقت و دزدي از خانه هايي كه درب آن ها معمولي است،‌ كاري بسيار راحت و آسان مي باشد. چرا كه به راحتي درب هاي معمولي را شكست و وارد خانه شد! اين در حالي است كه شكستن درب هاي ضد سرقت تقريبا غير ممكن است! براي مثال براي باز كردن قفل درب ضد سرقت فلزي فقط بايد كليد همان درب را داشته باشيد. حتي اگر بخواهيد اين نوع درب را بشكنيد به ساعت ها زمان نياز داريد، البته اگر بتوانيد!! براي افزايش طول عمر درب هاي ضد سرقت كافي است هر چند وقت يكبار با پارچه ي تميز آغشته به پارافين آن را تميز كنيد تا سال ها برايتان عمر كنند.

 

 

 

انواع درب هاي ضد سرقت

 

درب هاي ضد سرقت انواع مختلفي دارند و بر اساس جنس مواد سازنده ي آن ها، ساختار و لايه فلزي شان،‌ تقسيم بندي مي شوند. مهم ترين درب هاي ضد سرقت عبارتند از: درب هاي ضد سرقت چوبي (گردو، راش و...) ، رويه فلزي، كامپوزيتي، روكش HDF،روكش pvc، روكش راش، روكش ضد خش

 

 

خريد درب ضد سرقت در سايت درب دُرسي

 

با توجه به همه گيري ويروس كرونا، مسلما رفت و آمد به بيرون از منزل حتي براي خريد هاي مهمي مثل درب ضد سرقت هم خطرناك است و توصيه نمي شود! اما نگران نباشيد! چرا كه مجموعه ي دُرسي با ايجاد اين سايت توانسته كمك‌ بسيار بزرگي به شما در جهت خريد درب ضد سرقت مورد نظرتان كرده است. به راحتي مي توانيد درب ضد سرقت مورد نظر خود را سفارش داده و در كمترين زمان ممكن دريافت كنيد!

البته، در حال حاضر، دُرسي هيچ گونه فعاليت توليدي ندارد اما با تكيه بر سابقه طولاني در پخش درب ضد سرقت، همكاري با انواع شركت هاي توليدي و همچنين توان خريد بالا و عقد قرار داد هاي توليد طولاني مدت درنهايت محصولي با كيفيت بالا و قيمت ارزان و بصرفه را به مشتريان خود در سراسر كشور ارائه مي كند.

جهت خريد درب ضدسرقت ارزان به سايت دُرسي مراجعه كنيد


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۶ مهر ۱۴۰۰ساعت: ۱۲:۳۵:۴۴ توسط:sam موضوع:

گرانول بازيافتي چيست و چه ويژگي‌هايي دارد؟

گرانول بازيافتي چيست و چه ويژگي‌هايي دارد؟

g1_ze6r.jpg

گرانول‌ها يكي از مهم‌ترين مواد اوليه در صنايع پلاستيك هستند كه كاربرد بسيار زيادي در دستگاه‌هاي تزريق پلاستيك دارند(گرانول چيست؟). با استفاده از اين گرانول‌ها مي‌توان انواع لوازم پلاستيكي را با كيفيت بالا توليد نمود. جنس گرانول‌ها نيز معمولاً از نوع پلي پروپيلن است كه از استحكام بالايي برخوردار بوده و در برابر محيط‌هاي اسيدي مقاومت خوبي از خود نشان مي‌دهد.

گرانول‌ها از نظر ساخت به دو دسته گرانول بازيافتي پ پ و گرانول دست اول پ پ تقسيم مي‌شوند. گرانول‌ بازيافتي به دليل قيمت كمتر مي‌تواند بهترين گزينه براي ساخت محصولات پلاستيكي باشد. حال اگر مي‌خواهيد با فرايند توليد گرانول بازيافتي و تفاوت آن با گرانول دست اول بيشتر آشنا شويد، در ادامه مقاله همراه ما باشيد...

 

 

گرانول بازيافتي پ پ چگونه توليد مي‌شود؟

گرانول‌هاي بازيافتي پلي پروپيلن را از پليمرهاي بازيافت شده توليد مي‌كنند. اما فرايند توليد آن نيازمند تكنولوژي‌هاي خاص است. زيرا اگر استانداردهاي مربوطه رعايت نشود، گرانول‌هاي توليدي چندان باكيفيت نبوده و از نظر ظاهري نيز مشتريان را راضي نخواهد كرد. در اينجا مي‌خواهيم با روش توليد اين گرانول‌ها بيشتر آشنا شويم.

در مرحله اول، پلاستيك‌هاي پلي پروپيلن را از ساير پلاستيك‌ها جدا كرده و آن‌ها را به خوبي شستشو مي‌دهند تا تمام آلودگي‌هاي آن خارج شود. سپس پلاستيك‌ها را وارد كوره كرده و در دماي مناسب ذوب مي‌كنند تا به حالت خميري در آيد. اين مواد را وارد دستگاه اكسترود كرده و نوارهاي باريك از پلاستيك را توليد مي‌كنند. پس از آن، نوارها را به قطعات كوچك برش مي‌دهند و به سرعت سرد مي‌كنند تا گرانول‌هاي ريز دانه توليد شود.

البته لازم به ذكر است كه شركت‌هاي معتبر و باتجربه پس از توليد، گرانول‌ها را مورد بررسي و آزمايش قرار مي‌دهند تا اگر از نظر استاندارد مشكلي وجود نداشت، وارد چرخه مصرف شوند.

g2_2az5.jpg

گرانول بازيافتي چه تفاوتي با گرانول دست اول دارد؟

حال شايد از خود بپرسيد كه چرا بايد از گرانول بازيافتي پ پ استفاده كنيم؟ اصلاً اين گرانول‌ها چه تفاوتي با گرانول‌هاي دست اول دارند؟ در جواب بايد بگوييم كه تفاوت خاصي بين اين دو نوع گرانول وجود ندارد و استحكام، درخشندگي، مقاومت به ضربه و ساير مشخصات فيزيكي گرانول بازيافتي تقريباً مشابه با گرانول دست اول است. اما نكته مهم اينجاست كه خريد گرانول بازيافتي از نظر اقتصادي به صرفه تر است.

بنابراين، اگر مي‌خواهيد محصولاتي توليد كنيد كه دست اول بودن مواد اوليه آن چندان اهميتي ندارد، بهتر است به فكر گرانول بازيافتي باشيد. اما دقت كنيد كه خريد خود را از شركت‌هاي معتبر انجام دهيد تا خيالتان از كيفيت محصول راحت باشد. يكي از همين شركت‌ها، پارس صنعت است كه در بخش بعدي آن را معرفي مي‌كنيم...

پارس صنعت؛ بهترين توليد كننده گرانول بازيافتي و تامين كننده گرانول نو

شركت پارس صنعت به عنوان يكي از قديمي‌ترين و باتجربه‌ترين شركت‌هاي توليد گرانول در ايران شناخته مي‌شود كه كيفيت محصولاتش تضمين شده است. استفاده از دانش متخصصان حرفه‌اي در كنار تجهيزات مدرن و توجه به مشتري‌مداري سبب شده است كه گرانول‌هاي پارس صنعت از نظر استانداردهاي جهاني در سطح مطلوبي باشند.

شما نيز مي‌توانيد براي آشنايي بيشتر با محصولات پارس صنعت و ثبت سفارش با كارشناسان مربوطه تماس بگيريد؛ منتظرتان هستيم...


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۷ مهر ۱۴۰۰ساعت: ۰۸:۱۵:۱۸ توسط:sam موضوع: