بيا برو تو قلبم بيا برو تو قلبم .

بيا برو تو قلبم

بازيگران اصلي بازار فاركس

بازيگران اصلي بازار فاركس

بزرگترين بازار بورس بين المللي، بازار فاركس است. در اين بازار، روزانه بيش از 5 تريليون دلار درحال جابجايي است. اين عدد 50 برابر معاملات بزرگترين بازار بورس سهام دنيا، يعني بازار بورس آمريكا است. اما چه كساني عوامل اصلي هستند كه در اين بازار ايفاي نقش مي كنند؟

شركت هاي تجاري بزرگ

شركت هاي تجاري بين المللي و بزرگ در كشورهاي مختلف از جمله بازيگران اصلي بازار فاركس هستند. آنها با استفاده از بازار فاركس به خريد و فروش ارزهايي كه دارند، مي پردازند.

بعنوان مثال، شركت بنز زماني كه محصولات خود را در آمريكا مي فروشد، دلار دريافت مي كند. پس از آن، نيازمند اين هستند كه دلار با به يورو تبديل كنند. بنابراين، با ورود به بازار فاركس، در حساب خود يورو به دلار خريداري مي كنند.

بانك هاي مركزي بزرگ دنيا

بانك هاي مركزي بزرگ دنيا، بعنوان بزرگترين بازيگران در بازار فاركس شناخته شده اند. اين بانك ها با استفاده از بازار فاركس، نرخ ارز در كشورشان را كنترل مي كنند.

مثلا زماني كه ارز كشور صاحب بانك ضعيف شد، حج زيادي ارز در بازار فاركس خريداري مي كنند. آنها با اين كار به نرخ ارز خود كمك مي كنند.

بانك ها و موسسات مالي

در كنار بانك هاي مركزي، بان هاي تجاري، موسسات مالي و سرمايه گذاري نيز در بازار فاركس فعاليت كرده و سود بدست مي آورند.

درواقع، بزرگترين صاحبان هج فاند هاي بزرگ و مديران سرمايه گذاري دنيا در بازار فاركس فعاليت دارند. آنها داراي حجم زيادي در اين بازار هستند.

معامله گران خرد

اينها آخرين بازيگران در بازار فاركس هستند. اين افراد براي بدست آوردن سود و معامله وارد بازار مي شوند. ميليون ها انسان در سرتاسر دنيا، به اين شكل وارد بازار فاركس شده و نقش زيادي بر اين بازار دارند. بسياري از آنها مي توانند در اين بازار تاثيرگذار باشند. شما نيز اگر بخواهيد مي توانيد به اين بزرگترين بازار مالي دنيا وارد شده و به معامله ي هزاران دارايي بپردازيد. اميدواريم در كسب و كار و معاملاتتان موفق باشيد

https://setiathome.berkeley.edu/show_user.php?userid=11150262

https://independent.academia.edu/TamannaTuba11?from_navbar=true&trigger=account-menu

http://edu.fudanedu.uk/user/kendrasykes1/

https://bbs.pku.edu.cn/v2/jump-to.php?url=https://nikotahlil.com/

http://fudanedu.uk/user/kendrasykes1/

http://www.geati.ifc-camboriu.edu.br/wiki/index.php/Usu%C3%A1rio:KendraSykes1

http://www.astro.wisc.edu/?URL=https://nikotahlil.com/

http://ezغير مجاز مي باشد.cityu.edu.hk/login?url=https://nikotahlil.com/

http://jobs.ict-edu.uk/user/kendrasykes1/

http://ict-edu.uk/user/kendrasykes1/

 

http://gg.gg/xzj8m

 

   https://bit.ly/3KamWqY.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۶ فروردين ۱۴۰۱ساعت: ۰۳:۵۱:۳۷ توسط:sam موضوع:

تعمير ماكروفر بوش

تعمير ماكروفر بوش

 

خدمات تعميرات ماكروفر بوش توسط تكنسين هاي مجرب گروه خدمات پيشتاز به صورت 24 ساعته در تمامي مناطق تهران (شمال تهران، جنوب تهران، شرق تهران و غرب تهران) و كرج با استفاده از قطعات اصلي و 6 ماه گارانتي خدمات و تعرفه شركتي داراي تسهيل در ارائه خدمات به شهروندان عزيز.

آنچه در اين مقاله خواهيد خواند نمايش محتوا است

ارسال نظر

چرا از خود تكنسين نپرسيد؟!

 

تعمير ماكروفر بوش : كاربران گرامي با درج نظر و سوال خود در انتهاي اين مقاله مي توانيد به راحتي با تكنسين تماس گرفته و در مدت زمان كوتاهي پاسخ سوال خود را دريافت نماييد.

ارسال نظر

خدمات مركز تعميرات ونگارد

 

مجتمع خدماتي پيشتاز با بيش از سه دهه سابقه در زمينه تعميرات لوازم خانگي نامي آشنا در ذهن شهروندان تهراني است. مهمترين تفاوت مجموعه با ساير شركت هاي خدماتي، اصل صداقت در رفتار تكنسين ها و كيفيت قطعات تضمين شده توسط شركت مي باشد.

 

ما معتقديم كه مشتري مهمترين عضو مجموعه است و رسيدگي به درخواست مشتري بهترين راه براي هدايت خدمات است. بيش از دوازده هزار مشترك تلفن همراه از ابتداي مجموعه تاكنون، گواه اين است كه رعايت حقوق مشتري چه از نظر فناوري و چه از نظر هزينه، يكي از مهم ترين اصول خدمات رساني است و همين امر موجب شده است تا تعداد بيشتر مشتركين سالها. بوده است.

خدمات پس از فروش مايكروفر بوش

 

يكي از قديمي ترين و با كيفيت ترين شركت ها در زمينه توليد لوازم خانگي شركت بوش است كه به دليل كيفيت و سابقه درخشان مورد استقبال مصرف كنندگان در ايران قرار گرفته است و شركت پيشتاز سرويس سال هاست در ايران خدمات ارائه مي دهد. خدمات پس از فروش و تعمير لوازم خانگي بوش.

معرفي شركت بوش

 

شركت بوش حدود 150 سال پيش توسط رابرت بوش در آلمان تاسيس شد و هنوز هم در حال ساخت لوازم خانگي است. در حال حاضر برخي از محصولات اين شركت در چين، تركيه و مالزي مونتاژ مي شود كه مصرف كنندگان تصور نادرستي از اين محصولات دارند و ذهنيت مشتري هنگام خريد كالا تقلبي و اصل نبودن آن است، اما در واقع اينگونه نيست. مورد و به دليل هزينه كمتر نيروي كار در اين كشورها، بوش آژانس هاي توليدي در كشورهاي ثالث راه اندازي كرده است.

 

چرا سرويس پيشتاز؟ مزاياي استفاده از خدمات تعميرات و تكنسين هاي خدمات پيشرو چيست؟

چرا سرويس پيشتاز؟

تعميرات و سرويس تجهيزات

 

تمام محصولاتي كه در خانه استفاده مي كنيم پس از مدتي، براي مدتي نياز به تعمير و سرويس دارند و مايكروفر نيز از اين قاعده مستثني نيست.

 

همچنين ممكن است در انتخاب مكاني مطمئن براي سرويس و تعمير مايكروفر بوش خود مردد باشيد، بنابراين در اين مقاله سعي مي كنيم انتخاب تعميركار مناسب مايكروفر بوش را براي شما آسان كنيم.

تعمير مايكروويو بوش تعمير ماكروفر بوش

چرا سرويس پيشتاز؟

 

سرويس پيشتاز همواره سعي در جلب رضايت مشتريان خود داشته و تا كنون به لطف شما موفق بوده است. اما چه تفاوتي با ديگران داريم؟

 

    ما سعي مي كنيم تا حد امكان تعمير كنيم تا از تعويض غير ضروري قطعات شما جلوگيري كنيم.

    در صورت تعويض قطعات از قطعات پارچه اي منطبق با دستگاه شما استفاده مي شود.

    ضمانت خدمات به مدت 6 ماه از تاريخ فاكتور و ضمانت خدمات كتبي

    ضمانت اصل بودن محصول مورد استفاده توسط تكنسين شركت

    خدمات در محل و با حضور مشتري بدون نياز به جابجايي دستگاه انجام مي شود. (اين نه تنها احساس امنيت بيشتري را براي مشتركين ايجاد مي كند، بلكه از آسيب در هنگام ارسال محصول نيز جلوگيري مي كند.)

    تعميرات مايكروفر بوش با آزمايش تشعشع و اطمينان از تشعشع احتمالي انجام مي شود.

    سرويس پيشتاز داراي مجوز رسمي از سازمان انرژي اتمي بوده و تكنسين هاي كار با امواج زير نظر سازمان انرژي اتمي آموزش ديده اند.

    تعميرات مايكروفر بوش در تمامي مناطق تهران و كرج انجام مي شود و مشتركين شهرستاني عزيز مجموعه ما نيز مي توانند مايكروفر بوش خود را از طريق تيپاكس و پست ارسال نموده و پس از تعمير و تست دستگاه را دريافت نمايند.

    تضمين قيمت قطعات و خدمات

    پاسخگويي 24 ساعته حتي در روزهاي تعطيل

 

خرابي هاي احتمالي مايكروويو بوش را بررسي كنيد

 

اگر در حال خواندن اين مقاله هستيد، احتمالا نياز به تعمير مايكروفر بوش خود داريد. بهتر است قبل از هر اقدامي براي تعمير مايكروفر بوش خود با دانش بيشتر اين مطلب را مطالعه كنيد. در اين مقاله به بررسي موارد زير مي پردازيم:

 

    دستگاه روشن نمي شود!

    مايكروويو روشن است، همه چيز تمام است اما غذا گرم نيست!

    مايكروويو مانند گذشته فرآيند گرم شدن را انجام نمي دهد و زمان گرم شدن غذا طولاني است!

    الكتريسيته بدنه مايكروويو

    مايكروويو در حالت ماكرو شروع به جرقه زدن مي كند!

    بدنه مايكروفر خيلي داغ ميشه!

    لامپ مايكروويو روشن نمي شود

    مايكروويو بوش


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۱ فروردين ۱۴۰۱ساعت: ۰۷:۳۳:۲۶ توسط:sam موضوع:

مركز ميكروبليدينگ مهريماه

مركز ميكروبليدينگ مهريماه 

مركز ميكروبليدينگ مهريماه يكي از معتبرترين و مجهزترين مراكز ميكروبليدينگ ابرو و هاشور ابرو در تهران بوده كه مديريت آن برعهده سركار خانم مهريماه نجفي داراي مدرك تخصصي از سازمان فني و حرفه اي كشور و نيز مدرك بين المللي PMU و عضو آكادمي فيبرز مي باشد.

 

گواهي نامه ها و افتخارات

گواهينامه ها و افتخارات سركار خانم مهري ماه نجفي، مديريت عامل مركز مهري ماه بيوتي در حوزه هاي مختلف مهارت زيبايي را مشاهده مي كنيد كه هر يك از مراكز معتبر ارائه شده اند.

در صورت تمايل به مطالعه دقيق تر هر يك از گواهينامه ها، روي عكس مربوط به آن كليك كرده و به جزئيات مفاد آن را دنبال كنيد.

در مركز مهري ماه بيوتي، ارتقاي زيبايي در كنار حفظ سلامت و كيفيت كار و نتايج بهينه دنبال شده و حقوق مشتري سرلوحه اين نام مجاز نمي باشد هاي مديريت قرار دارد.

 

تماس با ما

آدرس

تهران ، سعادت آباد ، ميدان كاج

تلفن

09127129400

جهت دريافت وقت و يا هرگونه سوال و مشاوره رايگان با ما تماس بگيريد

 

منبع : https://mehrimahbeauty.com


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۴ فروردين ۱۴۰۱ساعت: ۰۳:۲۶:۲۱ توسط:sam موضوع:

بهترين سايت دانلود رايگان فيلم ايراني همتا مووي

a1_b5ra.jpg

اگر به دنبال بهترين سايت براي دانلود رايگان فيلم و سريال ايراني و خارجي هستيد، با ما در اين مطلب همراه باشيد.

ابتدا براي اين كه بتوانيم بهترين سايت دانلود فيلم و سريال را انتخاب كنيم، بايد بدانيم كه بهترين سايت چه ويژگي‌هايي دارد؟

ويژگي‌هاي بهترين سايت دانلود فيلم و سريال:

- داراي آرشيويي بروز و قدرتمند از فيلم‌ها و سريال‌هاي ايراني و خارجي

- داراي دسته‌بندي كاربردي جهت دسترسي سريع به ژانر مورد علاقه

- داراي توضيحات و اطلاعات كامل از فيلم و سريال

- داراي رده بندي سني

- دوبله فارسي و سانسور بودن فيلم‌ها و سريال‌ها

- فيلم‌ها و سريال‌ها بايد داراي بالاترين و بهترين كيفيت باشند

- داراري تصاوير، تريلر يا تيزر از فيلم و سريال

- رايگان بودن فيلم‌ها و سريال‌هاي ايراني و خارجي

- نيم بها بودن ترافيك دانلودي

- سريع، بروز و قدرتمند بود سايت

بهترين سايت:

حال كدام سايت دانلود فيلم و سريال وجود دارد كه تمامي ويژگي‌هاي ذكر شده در بالا را يكجا داشته باشد؛ بله، همتا مووي بهترين سايت دانلود رايگان فيلم و سريال ايراني و خارجي با لينك مستقيم و ترافيك نيم بها است كه داراي آرشيو بزرگ و قدرتمند از جديدترين فيلم‌ها و سريال‌هاي ايراني و خارجي همراه با دسته بندي كاربردي و طراحي ساده و كاربرپسند براي دسترسي سريع به محتواي مورد نظر مي‌باشد. به جرات مي‌توان گفت كه وبسايت همتا مووي نه تنها جزء بهترين سايت‌هاي دانلود فيلم و سريال ايران بلكه جزء برترين سايت‌هاي فارسي زبان ايران و جهان است.

بهترين سايت دانلود فيلم دوبله فارسي:

يكي از محبوب و پر طرف‌دار‌ترين خدمات وبسايت همتا مووي كه داراي آرشيويي بروز و قدرتمند، دسته‌بندي كاربردي، توضيحات و اطلاعات كامل، رده بندي سني و ديگر موارد ذكر شده، بهترين سايت دانلود فيلم دوبله فارسي در ايران و سايت‌هاي فارسي زبان جهان است كه جديدترين فيلم‌هاي سينمايي خارجي را با دوبله فارسي حرفه‌اي و امكان دانلود با لينك مستقيم و همچنين ترافيك نيم بها ارئه مي‌كند.

بهترين سايت دانلود سريال دوبله فارسي:

اگر علاقه‌مند سريال‌هاي خارجي هستيد و دوست داريد در كنار خانواده جديدترين سريال‌هاي روز دنيا را با دوبله فارسي حرفه‌اي مشاهده كنيد، قطعا وبسايت همتا مووي با دارا بودن آرشيويي بروز و قدرتمند مي‌تواند به تنهايي شما را از مراجعه و گشت گذار در اينترنت به جهت پيدا كردن سريال دوبله فارسي بي‌نياز كند؛ زيرا سايت همتا مووي بهترين سايت دانلود سريال دوبله فارسي در ايران و سايت‌هاي فارسي زبان دنيا است كه جديدترين سريال‌هاي خارجي را با دوبله فارسي حرفه‌اي و امكان دانلود با لينك مستقيم و همچنين ترافيك نيم بها ارئه مي‌كند.

بهترين سايت دانلود رايگان فيلم ايراني:

اولين، برترين، بزرگ‌ترين و بهترين سايت دانلود رايگان فيلم ايراني با آرشيويي از جديدترين فيلم‌هاي ايراني در همه ژانرها، رايگان سايت همتا مووي مي‌باشد. لازم به ذكر از كه شما مي‌توانيد فيلم‌هاي ايراني را در وبسايت همتا مووي با لينك مستقيم رايگان و ترافيك نيم بها دانلود نماييد.

به طور كلي وبسايت همتا مووي بهترين وبسايت ايراني دانلود رايگان فيلم و سريال ايراني و خارجي مي‌باشد كه داراي محتواي مناسب براي خانواده‌هاي ايراني و فارسي زبان مي‌باشد كه تمامي خدمات آن به صورت كاملا رايگان ارائه مي‌شود. براي دانلود رايگان فيلم و سريال ايراني و خارجي كافي است تا آدرس دامنه hamtamovie.asia را در مرورگر خود وارد كنيد يا نام همتا مووي را در موتور جستجوي گوگل تايپ كنيد تا وارد رايگان سايت همتا مووي شويد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۸ اسفند ۱۴۰۰ساعت: ۱۱:۱۲:۰۵ توسط:sam موضوع:

مشخصات ظاهري و فني خودروي ام وي ام 315 جديد

مشخصات ظاهري و فني خودروي ام وي ام 315 جديد

پژو 206 تيپ 5 فرانسوي با شتاب عالي، آپشن هاي كافي و كيفيت ساخت خوب مدت ها بر بازار سدان هاي محبوب كشورمان حكمراني كرده بود.

 

q3_g4o.jpg

 

شايد در آن زمان كمتر كسي تصور مي كرد كه پژو 206 به مرور زمان و جايگزيني قطعات آن با نمونه هاي ايراني و چيني دچار چنين افت كيفيت و شتاب شود و از طرفي ديگر خودروهاي چيني با ارتقاء به خودروهاي محبوب تبديل شوند. بايد اعتراف كرد كه پژو 206 و برادر اصلاح شده آن، 206 پلاس يا 207i همچنان در بازار ما حضور پررنگي دارند، اما چند سالي است كه رقيبي در اين بازه قيمتي، يعني 315 از فرانسوي ها متمايز شده است. البته نبايد از اين موضوع به سادگي بگذريم كه تامين لوازم يدكي ام وي ام نيز در بازار در گسترش استفاده  از اين برند چيني بي تاثير نبوده است.

گرچه خودرويي كه  در نسخه هاي اوليه به دليل مشكلات فني مختلف نمي توانست رقابت تنگاتنگي با محصولات ايران خودرو داشته باشد، اما در مدل ريستايل شده (بعد از سال 1394) با رفع نواقص خود توانست محبوبيت از دست رفته خود را بازيابد و بر طراحي زيباي كابين بنا شود. و بدنه، كابين و صندوق عقب كمي جادارتر از 206 هستند و براي پژو سواري نرم‌تري دارند. اما دلايلي مانند محدوديت دسترسي به قطعات يدكي و قيمت بالاتر آنها و همچنين بدنام بودن نسل قبل باعث شد تا قيمت 315 جديد در بازار دست دوم بيشتر از رقباي ايراني كاهش يابد.فرانسه در حالي كه 315 به شتاب و شليك ادامه مي دهد. در دسته خودروهاي معمولي يا حتي كند قرار مي گيرد. اما فروش قابل قبول اين مدل در بازار نشان از اعتماد نسبي مردم به 315 جديد دارد كه پس از عرضه ام وي ام 315 توسط مديران خودرو، نسخه اتوماتيك اين خودرو با نام ام وي ام 315 پلاس عرضه شد.

 

 

 

يكي ديگر از مدل هاي محبوب ام وي ام ايكس 22 مي باشد كه باتوجه به آپشن هايي كه دارد و در بازار با قيمتي مناسب و البته شرايط اقساطي ويژه خيلي ها را مجاب كرده است كه از اين مدل استفاده كنند. لوازم يدكي ايكس 22 نيز در بازار به سادگي قابل تهيه مي باشد كه اين نكته هم در گسترش استفاده از اين برند چيني بي تاثير نيست.

بررسي ام وي ام 315 جديد

ام وي ام 315 جديد بسته به استفاده و سليقه شخصي شما مي تواند هم خودروي خوب و هم بد باشد. اگر به دنبال خودرويي با كابين و صندوق عقب كمي جادارتر از پژو 206 هستيد و به سواري نرم و طراحي داخلي و خارجي اين خودرو اهميت زيادي مي دهيد، اين خودرو به خصوص از نظر ايمني ممكن است شما را راضي كند. و مصرف سوخت قابل قبول است و خدمات پس از فروش بهتري نسبت به برخي از رقباي چيني ارائه مي دهد. اما اگر شتاب، هندلينگ و كيفيت اسپرت خودرو براي شما اهميت بيشتري دارد و مي خواهيد خودروي شما در هنگام فروش سريعا به پول تبديل شود، اين محصول انتخاب بدي براي شما خواهد بود.

داخل ام وي ام 315 جديد

كابين UV 315 جديد نسبت به مدل قبلي دستخوش تغييرات اساسي شده و حالا با چيدماني كاملا متفاوت، فضايي شيك و اسپرت را پيش روي ما قرار داده است. مسلماً، خلاقيت در اتاق نسبت به نسخه قبلي وجود داشت، اما پيشرفت در نسخه بازسازي شده بسيار چشمگير است.

تم طراحي كلي كابين جديد 315 از خودروهاي اسپورت اروپايي الگوبرداري شده است و با خطوط شكسته بسياري حس هيجان را به سرنشينان منتقل مي كند. با اين حال، اين هيجان فقط تا اين حد باقي خواهد ماند، زيرا مشخصات فني و تحرك 315 به خوبي با ظاهر خودرو و فضاي داخلي اسپورت مطابقت ندارد. بياييد ادامه دهيم؛ در هر صورت، كابين جديد 315 را مي توان به عنوان يكي از زيباترين ها در اين بازه قيمتي نام برد. از نظر ارگونومي، وضعيت رضايت بخش است. البته طراحي صندلي ها مي توانست بهتر از اين باشد و در نماي عقب محدوديت هايي وجود دارد، اما به دليل كمتر بودن رقبا در اين قسمت از بازار، مي توان از اين مسائل جزئي نيز چشم پوشي كرد. به خصوص كه وجود سنسور و دوربين معكوس، ديد صندوق عقب را پوشش مي دهد.

 

 

 

مشخصات ام وي ام 315 جديد

با ديدن ظاهر اسپرت و كابين هيجان انگيز MVM 315 جديد، ممكن است انتظار كمي بالاتر و سواري هيجان انگيز را داشته باشيد، اما متاسفانه MVM 315 از نظر مشخصات فني و با 4 سيلندر 1.5 ليتري تنفس طبيعي ارائه نمي دهد. موتوري كه قادر به توليد حداكثر 107 اسب بخار قدرت و 140 نيوتن متر گشتاور است، ظرفيت هاي بسيار متوسطي دارد. در واقع شتاب اوليه اين خودرو براي استفاده شهري كافي است و در جاده مي تواند كاملا راضي كننده باشد اما در صعود و سبقت نبايد انتظار واكنش سريع پدال را داشت. البته قدرت و گشتاور 315 نسبت به ابعاد و وزن خودرو خيلي كم نيست، اما ضرايب سبكي گيربكس كه براي كاهش مصرف سوخت طراحي شده است، باعث كاهش شتاب و كشش خودرو شده است. در واقع اين نوع گيربكس براي شهرهاي كوهستاني مانند تهران و جاده هاي كوهستاني كشورمان ايده آل به نظر نمي رسد، زيرا به دليل فاصله زياد بين ضرايب بعد از هر تعويض، افت شديد دور موتور و در نتيجه در سربالايي ها ( و حتي در سراشيبي براي استفاده از ترمز موتور) راننده بايد دائماً از سرعت موتور بالاتر استفاده كند تا از شتاب و كشش جلوگيري كند. نكته اينجاست كه صداي بلند پيشرانه وارد كابين خواهد شد.

فروشگاه ديجي كار در زمينه تهيه و توزيع لوازم يدكي خودرو هاي چيني فعاليت دارد كه توانسته تمامي نياز هاي مصرف كنندگان را در اسرع وقت فراهم كرده و آن را به دست مشتريان خود در سراسر كشور ارسال كند. شماره هاي تماس فروشگاه 02136058442-09128389667

منبع: اطلاع نيوز


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۱ بهمن ۱۴۰۰ساعت: ۱۰:۰۳:۲۷ توسط:sam موضوع:

چگونه تلويزيون ال جي را با خاموش و روشن كردن تعمير كنيم؟

چگونه تلويزيون ال جي را با خاموش و روشن كردن تعمير كنيم؟

دليل خاموش كردن تلويزيون ال جي در اين مقاله بررسي و پاسخ داده خواهد شد. در طول سال ها شاهد برخي نقاط ضعف در طراحي و توليد تي وي هاي ال جي بوده ايم. خاموش كردن تلويزيون ال جي را مي توان ابتدا روشن كردن تلويزيون و خاموش كردن دوباره آن پس از نمايش لوگوي ال جي ديد. در اين حالت اصطلاح تعمير تلويزيون راه اندازي مجدد ناميده مي شود.

دليل خاموش كردن تلويزيون و راه حل آن

دليل خاموش كردن تلويزيون ال جي و راه حل آن در اين بخش مورد بحث قرار گرفته است. راه حل براي جلوگيري از اين مشكلات اين است كه بررسي كنيم كه تلويزيون ابتدا به هم متصل است. همچنين بايد توجه داشت كه نوسانات انرژي مي تواند اين مشكلات را ايجاد كند.

از آنجا كه اين شبكه ها در ولتاژهاي بسيار پايين عمل مي كنند، نوسانات انرژي مي تواند اثرات ويرانگر بر روي آن ها داشته باشد. در واقع ضعف تماشاي تلويزيون به دليل قطع برق شكست مي خورد. هيچ راه حل قطعي براي جلوگيري از اين مشكلات وجود ندارد. مگر اينكه بتونيم نوسانات انرژي را كنترل كنيم . البته همانطور كه مي دانيد كاملا غيرممكن است.

تعمير ال جي و دليل خاموش كردن تلويزيون ال جي

تعمير ال جي و دليل خاموش كردن تلويزيون ال جي، در اين بخش، براي مطالعه شما عزيزان مورد بررسي قرار گرفت. نمايندگي ال جي، از طريق پرسنل تخصصي خود، تعميري از طريق اين شركت انجام مي دهد. توجه به اين موضوع مهم است كه كارشناسان اين آژانس ابتدا دليل خاموش كردن تلويزيون ال جي را كشف مي كنند.

بنابراين، با استفاده از پيشرفته ترين تجهيزات، شما مي خواهيد مشكل تلويزيون خود را حل كنيد، عزيزان من. متخصصان اين نمايندگي تلويزيون ال جي را با بي درنگ كامل، در نمايندگي و در محل مورد نظر كاربران تعمير مي كنند. قابل توجه است كه با كمك گزينه سرويس در محل، علاوه بر حل مشكل تلويزيون، مي توانيد در وقت و پول خود نيز صرفه جويي كنيد.

ما متوجه شديم كه مردم اين گروه پس از تعمير تلويزيون گفته شده، ماسه داخلي را گرد و غبار مي كنند و برخي تنظيمات را انجام مي دهند، اين باعث مي شود كه كارايي افزايش تلويزيون را ببينيد. در واقع متخصصان اين آژانس با ارائه خدمات با كيفيت به دنبال كسب رضايت خود تا حد امكان هستند.

منبع :

 

http://edu.fudanedu.uk/user/10272/

https://clubs.london.edu/click?r=http://kardorosttamir.com/

http://fudanedu.uk/user/mollyconner3/

http://www.geati.ifc-camboriu.edu.br/wiki/index.php/Usu%C3%A1rio:MollyConner3

https://lib02.uwec.edu/ClarkWiki/index.php?title=User:MollyConner3

https://git.sicom.gov.co/MollyConner3

http://www.astro.wisc.edu/?URL=http://kardorosttamir.com/

http://jobs.ict-edu.uk/user/18005/

http://ict-edu.uk/user/7432/

https://my.carthage.edu/ICS/Academics/EXS/EXS_3070__UG16/RC_2017_UNDG-EXS_3070__UG16_-01/Announcements.jnz?portlet=Announcements&screen=View+Post&screenType=next&&Id=3f66396e-9345-4980-81e3-5145c3ed3b28

https://ezغير مجاز مي باشد.cityu.edu.hk/login?url=http://kardorosttamir.com/

 

برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۸ دى ۱۴۰۰ساعت: ۰۵:۱۰:۲۶ توسط:sam موضوع:

طراحي ويلا ايراني

مدل‌سازي و طرح‌ ريزي در طراحي معماري يا ايجاد تصوير ذهني خيالي يا واقع گرايانه در معماران بيشتر در طراحي ويلا نمود پيدا مي كند.هنر يا فرايند نقش زدن براي نشان دادن بهترين طرح و افزودن بهترين فرم زيباشناختي سنجيده شده، خلاقيت معماري را در آرشيتكت‌هاي رشته طراحي معماري مخصوصا ويلا به ارمغان آورده است.

به سبب وجود تراكم بالاي شهرها، طراحي و ساخت ويلا در نواحي غير شهري تبديل به گرايش محبوب و رايجي در حوزه ساخت و ساز فضاهاي مسكوني شده است.

ويلا به عنوان زير مجموعه اي از منازل مسكوني، فضاي سكونتي است كه علاوه بر ويژگي هاي عمومي سكونت پذيري، داراي ظرفيت ها و ويژگي هايي است كه مختص يك زندگي آرام وگذران اوقات مفرح است.
ويلا يك منزل مسكوني براي تعطيلات و تفنن مي باشد گرچه مي تواند بنابر شرايطي براي اقامت دائم نيز مورد استفاده قرار بگيرد.

طراحي ويلا  زمستان-روستيك

به دليل وجود فضاي باز در اطراف بناي ويلا طرح و عملكرد ويلا پيوسته و در ارتباطي تنگاتنگ با فضاهاي بيروني و طبيعي شكل مي گيرد.
وجود اين فضا، آزادي نسبي براي ايجاد طرح هاي متنوع در فضاهاي داخلي و خارجي ويلا فراهم مي آورد و به لطف تكنولوژي در حال پيشرفت خلق فرم هاي خلاقانه و متنوع امكان پذير است.
ارتباط با محيط پيراموني از طريق بازشوها و فضاهايي مانند ايوان ها، بالكن ها و تراس ها بدون محدويت ديد، مهمترين عامل جذابيت ويلاها مي باشد ولي اين ارتباط به گونه اي است كه مخل حريم خصوصي نمي شود.

وسعت فضايي ويلا مي تواند در خدمت ايجاد امكانات تفريحي و ورزشي و خانوادگي قرار گيرد، بدين رو يك فضاي مسكوني چندمنظوره با هدف ارتقاي كيفيت زندگي و برآوردن نيازهاي مادي و رواني خلق مي شود.

واژه شناسي ويلا

در زبان انگليسي و فرانسه ويلا به ساختمان هايي با چهار نما كه در مناطق ييلاقي ساخته مي شود گفته مي شود.
در ايران ويلا به خانه هاي مسكوني با فضاهاي باز و چهار نما آزاد ،كه اغلب در حومه شهرها و نواحي خوش آب و هوا ساخته مي شود،اطلاق مي شود كه براي تعطيلات و گذراندن اوقات فراغت و يا سكونت دائم مورد استفاده قرار مي گيرد.

چرا طراحي ويلا؟

 مدل‌سازي ويلا يا نقشه‌كشي ويلا يا نقشه‌ريزي ويلا عنوان‌هايي هستند كه در رشته معماري فقط مربوط به ظاهر ويلا نيستند؛ بلكه استفاده درست از كانسپت‌هاي فضايي، ترسيم تصوير ذهني و اصول طراحي ويلا را شامل مي‌شود.

نقشه ويلا، ترسيمي از فضاهاي موجود، فضاهاي بلااستفاده، فضاهاي بكر را براي معمار به وجود مي‌ آورد به طوري كه معمار با خلاقيت مي‌تواند با استفاده از هوش خود كه با ايده آل‌هاي كارفرما كه وجود دارند و با ابزارهايي كه در اختيار دارد پيش طرح ويلا يا اسكيس طراحي ويلا را به كارفرما ارائه دهد.

گروه معماري ويلا1000 با در اختيار داشتن بهترين آرشيتكت‌هاي طراح با تجربه، بيش از 15 سال اين اميد را به كارفرمايان خود مي‌دهد كه با داشتن 800 نمونه طراحي ويلا و 142 پروژه ساخت ويلا، نيازي را در هيچ يك از مراحل كار از طراحي تا مشاوره تا اجرا حس نكنند و با خيال مطمئن پروژه خود را به ثمر برسانند.

تماس با ما و مشاوره 

 نگاه گذرا به برخي از پروژه هاي طراحي ويلا

طراحي ويلا

 

طراحي ويلا

 

چگونه طراحي ويلا صورت مي‌پذيرد؟

طراحي ويلا تخصص ماست.اولين تيم تخصصي طراحي ويلا در ايران با 15 سال سابقه طراحي و ساخت ويلا همراه با مشاوره و برآورد هزينه رايگان جهت طراحي و اجراِي ويلا

در آتليه طراحي ويلاي رضا طاهري (villa1000)، پس از ورود كارفرما، نمونه طرح‌هاي ويلا كه بالغ بر 600 پروژه طراحي است در اختيار كارفرما قرار مي‌گيرد؛ اين مرحله كه پيش نياز صحبت است، اطمينان خاطر بيشتري به كارفرما مي‌دهد كه با چه شركتي قصد امضاي قرارداد را دارد، براي شركت ما بسيار حائظ اهميت است.

پس از اينكه ترسيم ذهني آينده طرح ويلا صورت پذيرفت، در صورت صلاح ديد كارفرما امضاي قرارداد طراحي پلان ويلا، طراحي نما ويلا، طراحي محوطه ويلا، طراحي داخلي ويلا و در نهايت در صورت خواست كارفرما ساخت ويلا صورت مييپذيرد.در طول كليه مراحل امكان مشاوره تخصصي از مشاوران مجرب ويلا1000 وجود خواهد داشت.

شروع اجراي طرح پلان و كانسپت اوليه ويلا

 پس از امضاي قرارداد؛ نحوه انجام كار،جلسات و زمان لازم براي طراحي ويلا و تفاهم اوليه، معماران ابتدا شروع به طراحي پلان اوليه ويلا مي‌كنند، اين پلان برگرفته از سلايق و اصول و صحبت‌هاي صورت گرفته انجام مي‌پذيرد.انتخاب سبك طراحي‌ ويلا كه شامل طراحي‌ ويلا مدرن،كلاسيك يا روستيك مي‌شود نيز شامل خواهد شد(پيشنهاد ويلا1000 اين است كه نمونه كارهاي ما را كه بر اساس سبك طراحي دسته بندي شده اند را ديدن بفرماييد).

پس از اين مراحل،اسكيس يا طرح اوليه ويلا صورت مي‌پذيرد، در ادامه هم براي اينكه ايرادهاي احتمالي و نقطه نظرات دريافت شود جلسه‌اي گذاشته ميشود و در نهايت ترسيم طرح اوليه، پلان و سبك ويلا تكميل مييشود.

چه وقت طراحي اصلي ويلا آغاز خواهد شد؟

پس از اينكه طراحي پلان و طرح اوليه (اسكيس) به پايان رسيد، معمار طراح با استفاده از ابزارهايي كه دارد (كه برنامه‌اي كه روي آن طراحي انجام مي‌شود برنامه طراحي 3dmax است) شروع به طراحي ويلا با استفاده از طرح اوليه و پلان مي‌كند (زمان لازم اين مرحله نيز توسط مدير آتليه به كارفرما گفته خواهد شد).در اين مرحله اوج خلاقيت معماري در ويلا نمايان خواهد شد؛ هوش و حس معمار و تصوير ذهني معماري كه در ذهن دارد كمك مي‌كند تا ترسيم و ديزايني كه در ذهن معمار وجود دارد با حس زيبايي شناختانه كه در ذهن خود پرورش داده است در هم آميخته شود و يك طراحي‌ ويلا رويائي طبق سليقه كارفرما ارائه كند.

پس از طراحي رندر، كارفرما اين حق را خواهد داشت تا بتواند طبق خروجي طرح ويرايش انجام دهد كه ضوابط آن در قرارداد قيد خواهد شد.

چه چيز را در ساخت ويلا بايد مورد توجه قرار دهيم؟

  • منابع مالي را  مورد نظر قرار دهيد.
  • شركت طراحي ويلا‌ انتخاب كنيد كه تخصصي كار مي‌كند.
  • همواره در روند طراحي قرار گيريد همچنين با مشاور يا طراح خود در تماس باشيد.
  • مجوزهاي ساخت ويلا را در منطقه خود را مورد بررسي قرار دهيد.
  • با برنامه پيش برويد و از كارشناسان كمك بگيريد.
  • از مشورت گرفتن نترسيد، از آن به بهترين نحو استفاده كنيد.
  • سبك طراحي ويلا، مزايا و معايب آن را مورد بررسي قرار دهيد.

چه طراحي ويلا، براي داشتن يك ويلاي زيبا، لازم و تاثيرگذار است؟

چرا طراحي ويلا، براي داشتن يك ويلاي زيبا لازم و تاثيرگذار است؟

امروزه ساخت ويلا در نقاط بسياري از كشور رايج است. اما هر خانه ويلايي با هر طرح و كيفيتي، زيبا، راحت و مورد پسند كارفرمايان نيست. در اينجاست كه اهميت طراحي در ويلا خود را نشان مي‌دهد.

طرح خوب، زير بناي يك ويلاي لوكس و شيك است.

 طراحي هنرمندانه ويلا با ديد به خصوصيات سايت ويلا، ابعاد زمين، تعداد طبقات، خواسته هاي كارفرمايان شكل ميگيرد. قبل از مرحله ساخت، در طرح ويلا، پلان ويلا مجسم ميشوند. نرم افزارهاي پيشرفته مدلسازي، افراد را قادر مي سازد طرح ويلاي شخصي خود را قبل از ساخته شدن ببينند و هر تغييري كه مي خواهند را در آن اعمال كنند.طراحي اصولي ويلا در واقع اصلي‌ترين قدم براي داشتن يك ويلاي زيبا است و اگر اين قدم اصولي و صحيح برداشته شود ساختمان ويلا زيبا، منحصر به فرد و پاسخگو به تمام نيازهاي ساكنان خواهد بود.

طراحي ويلا مدرن

طراحي ويلا به سبك مدرن گرايشي است در حوزه طراحي‌هاي ويلا كه بر مبناي معماري سبك مدرنيسم ميباشد.طراحي حجم، نقشه ويلا مدرن و همچنين نماي ويلا مدرن همگي در اين رويكرد معماري صورت ميپذيرد.

اين سبك، امروزه با عنوان سبك جهاني شناخته ميشود.ويلاهاي مدرن متعلق به مكان و زمان خاصي نيست بنابراين مورد توجه بسياري از فعلان حوزه ساخت ويلا قرار دارد.بدين رو در حوزه طراحي و اجراي ويلا و همچنين محوطه سازي ويلا داراي محبوبيت بسيار است.

ايده مدرن ويلا ميتواند در غالب ويلا آپارتمان، ويلا يك طبقه يا ويلا مدرن دوبلكس بروز يابد.

نماي ويلا مدرن داراي سطوح شيشه خور وسيع است كه از تركيب احجام ساده شكل مي گيرد.اين گشودگي فضايي همراه با بازشوهاي بزرگ، فضاي داخلي ويلا را روشن ساخته و آن را به محوطه ويلا پيوند مي‌دهد.اين سطوح ارتباط قوي با فضاي محوطه ويلا ايجاد ميكنند و حسي از سبكي به وجود مي آورند.

مصالح ساخت ويلا مدرن:

مصالح ساخت ويلا مدرن عموما بتني سيماني است كه رنگ هاي خنثي و سفيد در آن استفاده ميشود.

اگرچه بتن و فولاد  متريال اصلي براي بناهاي مدرن هستند اما با رويكردهاي معاصر و پست مدرن، از تنوعي از متريال مي توان براي ساخت ويلاي مدرن و اجراي نما ويلا بهره برد.

ويژگي‌هاي شاخص ويلا مدرن عبارتند از:

  • سادگي
  • كاركردگرايي
  • توجه به طبيعت و تنديس گرايي
  • حذف تزئينات و المان‌هاي زائد
  • شفافيت
  • پلان‌هاي باز
  • تركيب احجام مكعبي و خالص

طراحي مدرن ويلا، اصول مدرنيسم، ساده گرايي و ديد جهاني به فضاي مسكوني را در ساخت ويلا نمايان ميسازد.

نماي ساده خانه ويلايي، فضاهاي داخلي روشن پر نور و تداخل حجمي خلاقانه، ويژگي هاي اصلي اين مدل ويلا ميباشد.

مدل ويلاي مدرن با كرتين والهاي شيشه اي، متريال بتن و سيمان و كشيدگي فرم ها، همچنين نقشه پلان ويلايي باز و سيركولاسيون آزاد، داراي محبوبيت زيادي است.

اگرچه اصول اجراي ويلا مدرن مشخص است اما طرح‌هاي ابتكاري و اتخاذ رويكردهاي متنوع در به كارگيري آنها با در نظر گرفتن به نياز و سليقه ساكنان ويلا و كانسپت طرح، منجر به فرم و نماي ويلاهاي منحصر به فرد ميشود.

طراحي ويلا دوبلكس

تعريف طراحي ويلا دوبلكس؟

يكي از انواع طراحي بسيار محبوب ويلاسازي، طراحي ويلا دوبلكس است. در اين نوع، طبقات ويلا به واسطه راه پله اي آزاد غير محصور به هم مرتبط ميشوند.در واقع سقف اين راه پله، سقف نهايي طبقه آخر است و از همين رو يك ويد، حول آن شكل ميگيرد.

چرا طراحي ويلا دوبلكس را انتخاب ميكنيم؟

ويلايي دوبلكس پر طرفدارترين سبك ويلاسازي است.ويلاها در اغلب موارد براي اقامت يك خانواده هستند، بنابراين طرح ويلايي دوبلكس و نيمه دوبلكس نوع مطلوبي از طراحي به شمار مي رود.سقف بلند فضاي راه پله و ويد ايجاد شده، باعث دلبازي و روشني فضا ميشود.

چه چيز طراحي ويلا دوبلكس را خاص ميكند؟

يكي از مزيت هاي مهمي كه در طراحي و اجراي ويلايي دوبلكس وجود دارد اين است كه، از لحاظ فيزيكي بصري به توسعه فضايي مي انجامد و همچنين طبقات مي توانند به صورت پيوسته از طريق يك راه پله شاخص با فرمي جذاب به هم مرتبط شوند.

نقشه و پلان ويلا دوبلكس چگونه انجام مي شود؟

پلان ويلا دوبلكس بايد طوري سازماندهي شود كه فضاهاي عمومي و خصوصي در ترازهاي مختلف ارتفاعي قرار گيرند. سبك رايج بدين گونه است كه اتاق نشيمن و پذيرايي با تخصيص بيشترين مساحت به خود در طبقه پايين قرار مي گيرند. در جوار آنها آشپزخانه، اتاق ناهارخوري و البته يك سرويس نزديك ورودي اصلي جاي مي گيرند و در طبقه بالا اتاق خواب ها، هال خصوصي و سرويس ها و حمام ها، تراس ها و بالكن ها تعريف مي شوند.

شايان ذكر است كه در بعضي از ويلاهاي لوكس كه داراي شاه نشين هستند، در بالاترين طبقه ويلا اين فضاي نشيمن مجلل جاي مي گيرد كه داراي بهترين ديد به پيرامون مي باشد.

در موارد ديگري از جمله طرحهاي اقليمي منطبق بر شرايط سخت آب و هوايي يا وجود شيب هاي تند سايت مي توان فضاهاي خصوصي و خواب را در پناه زمين و سطح پاييني طراحي كرد و طبقه بالا را به فضاهاي نشيمن و عمومي اختصاص داد كه بهره مند از نور و گرماي خورشيد باشند.

طراحي ويلا دوبلكس

شناخت نمونه نما ويلايي دوبلكس از اهميت ويژه اي برخوردار است كه گروه معماري ويلا 1000 توانسته است بيش از 600 نمونه ويلا دوبلكس و غيره ارائه كند.به نحوي كه در ويلايي دوبلكس لاكچري، راه پله لوكس، نقطه كانوني فضاي داخلي ويلا تعريف مي شود.

ساخت ويلا دوبلكس در رويكردهاي سنتي تا مدرن امكان پذير است.

ويلا كلاسيك با تزئينات و دكوراسيون داخلي تجملي شكل ميگيرد، در حالي كه طراحي هاي ويلاهاي مدرن دوبلكس بر سادگي و ارتباطات فضايي تكيه دارد.

نماي ويلايي دوبلكس با توجه به كانسپت طراحي و پلان ويلايي دوبلكس شكل ميگيرد.

ارتفاع زياد سقف ها و شيشه بندي هاي گسترده كه در سراسر ويلا دو طبقه ادامه دارد، از ويژگي هاي اين نوع نما ويلايي ميباشد.

نمونه طراحي ويلا

هر نمونه طراحي ويلا با نگاه به مكان، مساحت، سبك و خواسته‌هاي كارفرما، ويژگي هاي متمايزي دارد.طرح خانه هاي ويلايي مي تواند بسيار متنوع باشد.نمونه طراحي‌هاي ويلا دامنه وسيعي از نمونه ويلاهاي كوچك تا طراحي و اجراي ويلا لوكس را در بر مي گيرد. ويلا با فضاي سبز و طبيعي قابل توجه، به صورت نمونه باغ ويلا نمود مييابد.

در اين راستا طراحي باغ ويلا در سبك‌هاي مختلف محوطه سازي ويلا صورت ميپذيرد.نمونه طراحي ويلا با ويژگيهاي سايت ساخت ويلا، منجر به ايجاد يك فضاي اقامتي ادغام در طبيعت ميشود.

آشنايي با نمونه ويلا در سبك هاي طراحي مختلف معماري، باعث تصميم گيري هاي منطقي در پروسه طراحي و ساخت ويلا ميشود.

مجموعه كارهاي ما شامل طراحي با انواع سبك‌ها و در مناطق مختلف با شرايط خاص و ابعاد متفاوت ميباشد.

در اين بين نمونه پلان و نقشه ويلايي نيز مختص هر پروژه و با درنظر گرفتن نيازهاي كارفرمايان محترم طراحي و ارائه ميشود.

طراحي ويلا تريبلكس

ويلا تريپلكس فضاهاي بيشتري را در ارتباطي عمودي با يكديگر تعريف مي كند.اين ويلا نيز مانند ويلاي دوبلكس داراي ارتباط آزاد بين طبقات است.

تفاوت با ويلا دوبلكس اين است كه از راه پله و ويدها، سه طبقه ويلا به هم مرتبط ميشوند.

در اين طراحي راه پله‌هاي ارتباطي مي توانند در يك راستا و با يك ويد مشترك اجرا شوند.

در اين ويلاها طبق چيدمان فضايي پلان، در مكان‌هاي متفاوتي تعريف شوند.

طراحي ويلا ايراني

طراحي ويلاي ايراني، سبك طراحي معماري محبوبي است كه در حوزه طراحي و اجراي ويلا مورد توجه قرار گرفته است.گرچه ساخت ويلا به سبب ماهيت لوكس و ييلاقي خود در نقاط مختلف، تقريبا با رويكردهاي مشابهي صورت مي گيرد، اما فرهنگ، مذهب و شيوه زندگي مردم، خواه ناخواه، فضاسازي ها را متاثر مي كنند.

طراحي ويلا سنتي با رويكردهاي مدرن مي تواند مبناي ويلا ايراني قرار گيرد.

در ويلا ايراني تلفيق ويژگي هاي اصلي ويلا مانند شفافيت، تركيب احجام و ارتباط وسيع با فضاي پيراموني با سنت هاي معماري ايراني تركيب شده و منجر به  ويلا ايراني مي شود.

طراحي ويلا لاكچري

طراحي ويلا لاكچري در اصطلاح به ويلاهاي لوكس و بزرگ اطلاق ميشود.ويلاهاي بزرگ پتانسيل فضاسازي و طراحي‌هاي خلاقانه اي را دارند.اگر به دنبال ساخت ويلا لاكچري هستيد كه تمام خواسته اي شما را برآورده سازد.

اين نمونه ويلا ها در نقاط مختلف كشور، با شرايط مختلف آب و هوايي و انتظارات متنوع كارفرمايان، شكل گرفته اند.

اما همگي در يك ويژگي مشترك هستند :تجربه اقامتي لذت بخش و لوكس را براي ساكنان فراهم مي‌آورند.

نقشه ويلا مدرن يا لاكچري بر مبناي پلان ويلايي ترسيم مي شود كه داراي چيدمان فضاهاي بزرگ و لوكس در كنار فضاهاي خدماتي است.

طراحي فضاهاي تفريحي و ورزشي سهم مهمي در اين پلان دارند.

طراحي داخلي ويلا لاكچري به صورت خاص و با ايده هاي بي نظير، همچنين استفاده از متريال لوكس صورت ميگيرد.

فضاهاي بزرگ و روشن با راه پله‌هاي شاخص و زيبا، كف ها و سقف‌هاي صيقلي و براق چشم هر بيننده‌اي را خيره ميسازد.

طراحي نما ويلا لاكچري نيز با فرم هاي خاص و تداخل احجام زيبا و سطوح شيشه خور بسيار شكل ميگيرد.

اجراي پنجره‌هاي بزرگ و كرتين والهاي شيشه‌اي به نماي ويلا حالت سيالي ميبخشد.

ايده طراحي در ويلا

ايده طراحي از اتودهاي اوليه حجم از مفاهيم جديدي از فضاسازي نشات مي‌گيرد.فرم‌هاي آزاد و محدوديت اندك در فضاسازي، اجراي ايده‌ طراحي ويلاي متنوع را ميسر مي‌سازد.با ديدن نمونه ويلا طراحي و ساخته شده مي توانيد ايده خود را با ما در ميان بگذاريد.اگر ايده خاصي نداريد، فقط كافيست تصور خود را از ويلاي رويايي خودتان بيان كنيد.طراحان خلاق ما، كانسپت اوليه را به بهترين شكل براي شما خلق ميكنند.

پلان ويلا دوبلكس مدرن

طراحي پلان ويلا دوبلكس مدرن جهت گيري، مساحت و ارتباطات فضاهاي داخلي ويلا را تعريف مي‌‌كند.ويلا بايد بر مبناي ايده طراحي و سايت پلاني صورت پذيرد كه حاوي توپوگرافي زمين است.بهتر است در ابتدا با ديدن نمونه پلان‌هاي ترسيم شده توسط گروه طراحي ما آشنا شويد.سپس يك ليست از فضاها و خواسته‌هاي خود را تهيه كنيد و در اختيار ما قرار دهيد.قرار است شما در اين ويلا زندگي كنيد پس علاوه بر مسائل تكنيكي، بايد راحتي و رفاه شما نيز در نظر گرفته شود.

مثلا ممكن است شما نياز به يك فضاي باز براي برگزاري ميهماني ها، يك اتاق بازي و يا امكانات ورزشي و  تفريحي مانند استخر باشيد.جايگذاري صحيح ورودي، راهروها، راه پله و فضاهاي عمومي مانند آشپزخانه و نشيمن و فضاهاي خصوصي مانند اتاق خواب ها و حمام ها بايد با روابط فضايي صحيح نسبت به يكديگر صورت گيرد.

طراحي نما ويلا

طراحي نما ويلا  به صورت اصولي، ارزش ساختمان ويلا را دو چندان مي‌كند.در هنگام ورود به محوطه ويلا، در ديد اول، نماي آن است كه نظرها را متوجه خود مي‌كند.طرح نما متاثر از پلان، ايده اوليه طراحي و سبكي است كه براي ويلا انتخاب كرده‌ايد.وجود بالكن‌ها، تراس ها، جايگذاري ابعاد باز شوها، تاثير زيادي بر نما دارند.تعداد طبقات نيز به نماي آن هويت منحصر به فردي مي‌بخشد.نماي ويلا دو طبقه حسي متفاوت از نماي ويلا دوبلكس و نماي ويلا يك طبقه مي‌دهد.طراحي سبك ويلا به صورت كلاسيك، مدرن و روستيك، بيشترين بروز خود را در نما دارد.

باغچه در ويلا

ناگفته پيدا است كه در شرايط امروزي كه به سبب تراكم جمعيتي به ويژه در نواحي شهري، بناهاي مسكوني بسيار نزديك هم ساخته مي‌شوند، ويلاها به همراه فضاي سبز و طبيعي، در غالب باغ ويلا يا طراحي باغچه ويلا يك موهبت به شمار مي‌آيد. فضاي باز پيرامون ويلا مي تواند در برگيرنده فضاي سبز و مبلماني ساده بوده و فضاي دنج و دلپذيري را ايجاد كند و در راستاي تكميل نيازهاي فضايي ويلا قرار گيرد.

سخن پاياني

  در پايان اين نكته را بايد بگوييم كه ما به عنوان يك گروه معماري كه تخصصا در زمينه ويلا فعاليت مي‌كند، نمونه كارهاي طراحي ويلاي زيادي در سبك‌هاي مختلف ويلا مدرن،كلاسيك، روستيك در كارنامه خود دارد به خود ايمان داريم كه با سابقه 15 ساله در اين امر توانسته ايم گامي موثر در اعتلاي جايگاه طراحي و معماري ويلا و همچينين شيوه‌هاي نوين ساخت در كشور برداريم كه اين محقق نبود جز با استفاده از بهترين نخبه‌هاي معماران حاضر در ايران كه اين نويدي باشد در پيشرفت و اعتلاي كشور در زمينه طراحي ويلا. 

منبع : طراحي ويلا

 چرا و چگونه طراحي اصولي ويلا هزينه هاي شما را كاهش مي دهد؟

هزينه طراحي ويلا هرگز نبايد اضافي به نظر آيد. بلكه برعكس، هزينه اي كه براي يك طرح خوب پرداخت مي شود، به طور قابل توجهي هزينه هاي ساخت ويلا را كاهش مي‌دهد. چرا كه طراحي معماري ويلا توسط طراح با تجربه و متخصص، داراي اشكالات اندكي است.

به همين دليل از تغيير طرح در حين اجرا، هدر رفت زمان، انرژي و منابع مالي جلوگيري به عمل مي‌آيد.

اجراي يك طرح خوب منجر به ارزش افزوده ملك ويلايي ميشود.

اگرچه سلايق متنوع، در سبكهاي طراحي به خصوص ويلا به وجود مي‌آيد، اما برنامه فيزيكي صحيح، جانمايي اصولي فضاها و طراحي نماي متعادل، هميشه طرفداران خود را دارد. پس حتي بعد از گذشت سالها جذابيت خود را حفظ ميكند و باعث افزايش قيمت ويلا خواهد شد.

چه زماني طراحي ويلا را آغاز كنيم؟

عوامل متعددي در پاسخ به اين سوال دخيل هستند. معمولا بعد از خريد و آماده سازي زمين ساخت ويلا، اقدام براي طراح ويلا آغاز ميشود.

فرآيند مرحله اي ويلا شامل چند مرحله از ايده پردازي كانسپت ويلا تا اجراي نقشه هاي اجرايي ويلا و فاز دو مي باشد.

برنامه زمان بندي را فراموش نكنيد.

با مشاوره با يك طراح حرفه اي ويلا مي توان زمان مورد نياز را براي هر مرحله حدودا برآورد كرد. بسته به وسعت طرح و بزرگي ويلا اين زمان متغير است.

فصل ساخت و ساز را در نظر بگيريد.

با كند شدن عمليات ساختماني در فصول سرد، بهتر است تهيه نقشه ويلا را به اين زمان‌ها موكول كرد و زمان مناسب ساخت را به فصول مناسب موكول كرد.

سبك‌هاي مختلف طراحي به همراه نمونه كار طراحي و ويژگي‌هاي آن‌ها؟

نمونه طراحي ويلا مي تواند دامنه اي از ويلاهاي لوكس و بزرگ را تا ويلاهاي كوچك ويلاهاي مينيمال را شامل شود.اگر شما طرفدار سادگي، تجدد گرايي و فضاي باز و روشن در ساخت ويلا  هستيد، ما طراحي سبك ويلا مدرن را به شما پيشنهاد ميكنيم.

نمونه طراحي هاي ويلا مدرن در زمره كارهاي شركت طراحي ، Villa1000، سهم شاخصي را به خود اختصاص داده است.اين نمونه ها در تمام نقاط كشور شامل پروژه هاي ويلايي يك طبقه، دوبلكس و تريبلكس است.هر نمونه ويلا مدرن داراي ويژگي هاي متمايزي بنا بر ويژگي هاي سايت و خواسته هاي كارفرما ميباشد.

با وجود تنوع ويلاها، نماهاي شيشه اي وسيع، ارتفاع بلند سقف ها و فضاهاي باز، روشن و دلباز را مي توان در تمام انواع مدل ويلا شاهد بود. طراحي چهار نماي ويلا نيز با طرحهاي منحصر به فرد و ابتكاري، تفاوت آن را با يك خانه معمولي به خوبي آشكار ميكند.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۷ دى ۱۴۰۰ساعت: ۰۱:۱۷:۴۱ توسط:sam موضوع:

عوارض بوتاكس ميگرن

عوارض بوتاكس ميگرن


معمولا عوارض جانبي ناشي از درمان ميگرن با بوتاكس زماني گزارش مي‌شوند كه اين تزريق توسط افراد بدون تجربه و آموزش نديده در مراكز نامعتبر يا بي سابقه انجام شده باشد. همچنين استفاده از برند‌هاي نامناسب براي تزريق به نقاط مورد نظر نيز يكي از موارد مهمي است كه مي‌تواند باعث بروز عوارض جانبي گردد. در حالي كه بوتاكس يك روش درماني براي پيشگيري و سركوب سردرد ميگرني است، عوارض جانبي نيز مي‌تواند در اثر دلايل ذكر شده رخ دهد. متداول‌ترين اين عوارض عبارت هستند از:

گردن درد و سفت شدن آن: كه اغلب با عنوان گردن لرزان شناخته مي‌شودتزريق بوتاكس ميگرن به عضلات گردن و قسمت فوقاني شانه‌ها ممكن است باعث ضعف نسبي موقتي در آن عضلات شود. اعتقاد بر اين است كه درد و سفتي كه بيماران تجربه مي‌كنند ناشي از عدم تزريق بوتاكس به عضلات مجاور است و اين عضلات براي كمك به نگه داشتن سر به حالت ايستاده، اضافه كاري مي‌كنند. صرف نظر از اين موضوع، ضعف مربوط به تزريق بوتاكس ميگرن و درد و سفتي ناشي از آن طي چند روز تا چند هفته برطرف مي‌شود. در اين ميان، درمان علامتي با مصرف داروهاي ضد التهاب ممكن است براي درد بسيار موثر واقع شود. در اين مدت از مصرف داروهاي شل كننده عضلات بايد خودداري شود زيرا ممكن است مشكل ضعف عضلاني را كه در وهله اول باعث درد مي‌شود را بدتر كند.
عوارض جانبي ديگر شامل افتادگي موقتي پلك و به ندرت، بروز علائم شبيه آنفولانزا مي‌باشد.
خشكي دهان، ناراحتي يا درد در محل تزريق
مشكلات چشمي: دوبيني، تاري ديد، كاهش بينايي، افتادگي و تورم پلك‌ها، خشكي چشم‌ها و افتادگي ابروها

هزينه درمان ميگرن با بوتاكس

قيمت تزريق بوتاكس براي درمان ميگرن بستگي به عواملي همچون منطقه جغرافيايي كلينيك سردرد، نوع و برند بوتاكس مورد استفاده، هزينه مواد مصرفي مانند داروي بي‌حسي، دستمزد پزشك و حجم بوتاكس مورد نياز براي تزريق در نقاط مختلف سر و گردن داردكلينيك تخصصي سردرد تهران  با استفاده از بروزترين و پيشرفته‌ترين تجهيزات پزشكي و بهترين برند بوتاكس‌هاي مورد تاييد و بهره گيري از بهترين متخصصين مغز و اعصاب ماهانه نتايج مطلوبي از بيماراني كه تزريق بوتاكس انجام داده اند گرفته اند.با توجه به موارد ذكر شده براي قيمت تزريق بوتاكس ميگرن نمي توان مبلغي را تعيين كرد و در هر فرد متفاوت خواهد بود. از برندهاي معروف و مورد تاييد بوتاكس براي تزريق بوتاكس ميگرن مي توان به ديسپورت و مصپورت اشاره كرد.

 

z2_2rv6.jpg

انتخاب كلينيك سردرد مناسب براي تزريق بوتاكس

بعد از آشنايي با مؤثرترين روش درمان ميگرن يعني تزريق بوتاكس بهتر است با تحقيق و بررسي بيشتر در سايتهاي مختلف به دنبال بهترين كلينيك سردرد در تهران باشيد تا به شكل تخصصي و با اطمينان و آرامش خيال مراحل درمان خود را به واسطه‌ي تجهيزات مدرن كلينيك و حضور پزشكاني حاذق و توانا آغاز كرده و از مشورت و كمك آن‌ها در اين امر براي بهبود علائم سردرد خود استفاده نماييد تا از بروز حملات ميگرني به دليل از كار افتاده شدن عصبها و عدم انتقال درد به نخاع جلوگيري كرده باشيد.

جهت استفاده از خدمات متنوع و تخصصي جهت بهبودعلائم ميگرن و سردرد مي‌توانيد به كلينيك تخصصي اين امر در تهران به آدرس Headacheclinic.ir مراجعه نماييد. و يا با شماره تلفن 02188876450 تماس حاصل فرماييد، در اين كلينيك بهترين متخصصين مغز و اعصاب تهران فعاليت داشته و پس از شرح حال و معاينه كامل نورولوژي و در صورت نياز اقداماتي نظير تصويربرداري مغز و... نوع سردرد تشخيص داده شده و  بر اساس آن درمان صحيح ارائه خواهد شد كه اين درمان ميگرن يا هر نوع سردرد ديگري مي‌تواند شامل ماساژهاي تخصصي سر و گردن و يا درمانهاي دارويي و يا تزريق بوتاكس باشد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۴ دى ۱۴۰۰ساعت: ۰۳:۲۴:۱۹ توسط:sam موضوع:

ان وي ار چيست؟ / عيب يابي و رفع مشكلات NVR

ان وي ار چيست؟ / عيب يابي و رفع مشكلات NVR

nvr ان وي ار چيست؟ مخفف Network Video Recorder بمعني دستگاه ضبط تصاوير دوربين مداربسته

 است اين دستگاه تا حد زيادي معادل دستگاه DVR در سيستم شبكه است. بايد

بدانيد كه براي دوربينهاي شبكه نخواهيد توانست از دستگاه DVR براي ضبط تصاوير

استفاده كنيد.NVR نيز مانند DVR در مرحله اول با توجه به تعداد كانالهاي ورودي طبقه

بندي ميشود. در مرحله دوم NVR ها بر اساس كيفيت ضبط تصاوير طبقه بندي ميشوند.

تعداد كانالهاي رايج براي دستگاه NVR عبارتند:

۴۸۱۶۳۲۶۴ و

نكاتي در انتخاب NVR:

۱- تطابق پروتكل دستگاه و دوربينها:

اولين نكته در زمان انتخاب دستگاه NVR تطابق دستگاه با پروتكل دوربينهاست، توجه داشته باشيد كه در سيستمهاي شبكه مانند دستگاه هاي آنالوگ نميتوان هر دوربيني را بدون توجه به مدل و توليد كننده به سيستم اضافه كرد. در صورتي كه ميخواهيد از مدلهاي متفاوتي از دوربين در يك محل استفاده كنيد بايد تمامي دوربيتهاي داراي پروتكل Onvif باشند. اين پروتكل يك پروتكل مشترك بين توليد كننده هاي مختلف است كه امكان نصب دوربين هاي مختلف را در يك سيستم بشما ميدهد.

۲-تعداد كانال هاي دستگاه:

تعداد كانال هاي دستگاه NVR بايد همواره برابر يا بيشتر از دوربينهاي نصب شده در محل باشند.

۳-بالاترين كيفيت ضبط دستگاه:

در كاتالوگ دستگاه معمولا بالاترين كيفيت قابل ضبط در دستگاه نوشته ميشود، توجه داشته باشيد كه اين كيفيت بايد حتما بيش از كيفيت تصوير دوربين هاي شما باشد.در غير اينصورت دستگاه قادر به ضبط تصوير دوربين ها با كيفيت واقعي دوربيت نخواهد بود.

۴-پهناي باند ورودي دوربين:

 دستگاه NVR داراي پهناي باندي محدود در ورودي است، بدين معناست كه اطلاعات ورودي دستگاه بايد در محدوده اي مشخص محدود شوند. در صورتي كه از تعداد زيادي دوربين هاي با كيفيت در محل استفاده ميكنيد حتما توجه داشته باشيد كه اطلاعات ارسالي به دستگاه از پهناي باند ماكزيمم آن بيشتر نباشد، اين پهناي باند را با واحد Mbps در مشخصات دستگاه نشان ميدهند.

۵-كيفيت تصوير خروجي دستگاه:

دستگاه NVR داراي دو خروجي ديجيتال براي نمايش تصاوير است،اين خروجي ها امكان مشاهده تصاوير تا كيفيت مشخصي را به شما ميدهد، براي مثال ممكن است شما از يك دوربين ۵ مگا پيكسل در محل استفاده كرده باشيد و حتي دستگاه قابليت ضبط با اين كيفيت را داشته باشد اما شما در مانيتور يا تلويزيون خود تصاوير را با كيفيت ۲يا ۳ مگا پيكسل ببينيد.

۶-تعداد هاردها و ظرفيت قابل پشتيباني:

تعداد و ظرفيت هاردهاي قابل اتصال به دستگاه اتصال به دستگاه NVR محدود است، توجه داشته باشيد كه در صورتي كه نياز به ضبط تصاوير براي مدت طولاني داريد بايد حتما اين موضوع را از قبل پيش بيني كرد.

اگر قصد خريد دوربين مداربسته يا ديگر تجهيزات حفاظتي را داريد ما به شما مارك  hikvision  هايك ويژن توصيه مي كنيم.

https://sites.google.com/view/classes-or-even/home

https://www.pedicure.com/activity/p/439065/

https://www.bloglovin.com/@seomypassion12/9134727

https://telegra.ph/%D8%AE%D8%B1%DB%8C%D8%AF-%D8%AF%D9%88%D8%B1%D8%A8%DB%8C%D9%86-%D9%85%D8%AF%D8%A7%D8%B1%D8%A8%D8%B3%D8%AA%D9%87-07-27


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۷ آذر ۱۴۰۰ساعت: ۰۷:۳۴:۰۲ توسط:sam موضوع:

هديه شب يلدا

هديه شب يلدا

هديه شب يلدا از دل شبي طولاني و باشكوه مي آيد و كلمه عشق را مي آورد. اين هدايا نمادي از دل ترش و شيريني زندگي است كه مانند هندوانه باشد و مانند انار باشد تا به رگ هاي قلب جان بدهد. هر سال طولاني ترين شب سال زيباتر مي شود اگر اين شب طولاني و پر نور را با هدايايي خاص تزئين كنيم و با آن دل ديگران را شاد كنيم و مانند اين شب طولاني برايشان آرزوي زندگي طولاني و با عزت كنيم. يلدا دختر زيبايي است كه با شكوه زمستان مي آيد و دل آسمان تاريك شب را با خود مي برد. خريد كادو يلدا از فروشگاه اينترنتي لوازم آرايشي و بهداشتي  چاپار آنلاين يكي از جذاب ترين هدايايي است كه به جرأت مي توانيم نام ببريم.

m1_awkn.jpg

 

هديه شب يلدا چيست؟

براي اينكه بتوانيم معني و ريشه حال شب يلدا را بفهميم، بهتر است اين مناسبت يعني شب يلدا را بشناسيم و به رازهاي حال اين شب بزرگ بپردازيم. يلدا، انقلاب زمستاني است و پس از انقلاب، تابستان پس از شش ماه مي آيد تا شب هاي طولاني سال را نشان دهد و از زمستان سرد صحبت كند. يلدا براي او صفا، وحدت و عشق به ارمغان مي آورد و به ياد مي آورد كه با هم بودن مي تواند هر شب سرد طولاني را به چشمه اي سرسبز و پر از نشاط تبديل كند.

 

در شب يلدا عزيزان و اقوام دور هم جمع مي شوند و فرصتي است تا همه به اهميت كنار هم بودن و حافظ خواني و ايجاد فضايي عرفاني پي ببرند. علاوه بر فال كه يكي از اعمالي است كه در اين شب انجام مي شود، يلدا نشانه هاي منحصر به فرد ديگري نيز دارد، مانند وجود يك سري غذاها در وسط سفره شب يلدا (انار، هندوانه و گردو) كه به ما مي دهد. يك ميز رنگارنگ هديه شب يلدا نيز نشانه اي از همان نمادهاي ذكر شده در دل خود دارد كه به اين هديه ها ويژگي هاي خاصي مي بخشد كه مي تواند خاطره اي خاص در ذهن اعضاي خانواده باقي بماند.

 

هداياي شب يلدا چه ويژگي هايي دارد؟

به طور كلي جشن‌هاي ايران باستان داراي نشانه‌ها، نمادها و ساختارهايي هستند كه در تزيين كادو شب يلدا از همين مجموعه نشانه‌ها استفاده مي‌شود و آن هديه با لباسي خاص پوشانده مي‌شود. هداياي يلدا اغلب نشانه عشق و با هم بودن است و با اشكال زمستاني مانند دانه هاي برف تزيين مي شود. همچنين نماد هندوانه و دانه انار در هنر هنرمنداني كه از آن در كادو شب يلدا استفاده مي كنند به چشم مي خورد تا با ديدن آن ياد يلدا و وجود عظيم آن بيفتيم. هداياي شب (يلدا) بايد به گونه اي ساخته شود كه ما را به ياد گرما در سرما بياندازد، به همين دليل از رنگي مانند قرمز براي تزيين اين هدايا استفاده مي شود.

 

چرا بايد كادوي شب يلدا را تهيه كنيم؟

بهتر است بگوييم كه هديه دادن در شب سرد، ياد و خاطره ما را در دل عزيزانمان زنده نگه مي دارد و شادي آنها انرژي مضاعفي را براي ما مي افزايد. هديه شب يلدا مهم است زيرا مي تواند مستقيماً با روح ارتباط برقرار كند و مسير جذابيت را نيز طي كند. اين هديه در تمام زمستان جلوي چشمان ما و عموم مردم است و وجود ما را در كنار هم در شب هاي سرد و تاريك يادآوري مي كند.

 

مراسم شب يلدا براي عروس و داماد چگونه است؟

مرسوم است كه بعد از عروسي اولين تاريخ سال را به شكلي خاص ذخيره مي كنند زيرا خاطره خوبي از خود به جا مي گذارد. اين رسم مجموعه اي از آيين ها را به همراه دارد. مثلاً در برخي از شهرهاي ايران رسم بر اين است كه شب اول شب چله يا يلدا خانواده داماد با سيني هاي پر از انار و هندوانه و هداياي يلدا از خانواده عروس استقبال مي كنند. آنها با هم جشن مي گيرند. اما معمولا در شب اول يلدا، خانواده عروس در خانه سفره مي چينند و مادر عروس به عروس كمك مي كند تا اولين و زيباترين سفره يلدا را به دلخواه بچيند. هدايايي كه به اين مهماني آورده مي شود، هداياي شب يلدا و تنقلات شخصي مانند انار، هندوانه و گردو به همراه شكر، شمع و ديوان حافظ براي افزودن به بركت سفره مي باشد.

 پيشنهاد ما براي هديه براي عروس در شب يلدا محصولات آرايشي اصل نظير لوازم آرايش صورت، لب، چشم و ابرو مي باشد،همچنين پك هاي مراقبتي مو مثل انواع ماسك مو و حالت دهنده مو و وسايل برقي مثل سشوآر و اتو مو مي باشد.همچنين انواع عطر هاي اصل و با كيفيت در تمام محدوده هاي قيمت مي تواند شب يلدايي خاطره انگيز بسازد.

خريد آنلاين جديدترين و بهترين لوازم آرايشي و بهداشتي و عطريات از برندهاي معتبر خارجي و ايراني با بهترين قيمت و تضمين اصالت كالا، امكان بازگشت كالا تا ۷ روز، داراي نماد اعتماد الكترونيكي و نشان ملي ثبت رسانه هاي ديجيتال، خريد امن و ارسال رايگان در تخفيفات واقعي در فروشگاه اينترنتي چاپار آنلاين را در اين يلداي شگفت انگيز تجربه كنيد.

خريد لوازم برقي اصل

https://www.mixcloud.com/AkashFras5/
https://www.sbnation.com/users/AkashFras5
https://www.reverbnation.com/female283?profile_view_source=header_icon_nav
https://unsplash.com/@akashfras5
https://www.evernote.com/shard/s356/sh/04d12ae4-734e-fa0d-c544-5d868b4996c7/b1599069364f99cd3cac697b33ab1557
https://www.liveinternet.ru/stat/chaparonline.com/
https://coub.com/akashfras5

برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۷ آذر ۱۴۰۰ساعت: ۱۲:۱۵:۱۶ توسط:sam موضوع: