بيا برو تو قلبم بيا برو تو قلبم .

بيا برو تو قلبم

خريد بهترين لوازم جانبي شيائومي

 
كمتر كسي است كه گوشي هاي شيائومي را نشناسد. اين برند در سال‌هاي اخير توانسته است با توليد گوشي ها و ساير محصولات ديجيتالي با كيفيت با قيمت مناسب، رضايت اكثر مصرف كنندگان را جلب كند. در اين مطلب قصد داريم با بررسي تاريخچه شيائومي ببينيم اين برند چگونه متولد شد،  سرمايه آن چگونه تأمين شد، رقباي آن چه برندهايي هستند و چه برنامه‌هايي براي آينده دارد.
 
بدون ترديد هر فردي از محصولات باكيفيت با قيمت مناسب استقبال مي‌كند. شيائومي هم براي توليد و عرضه محصولات خود همين اصل را سرلوحه كار خود قرار داده است و محصولاتي رده‌بالا با  فناوري‌هاي به‌روز و قيمت معقول را روانه بازار مي‌كند.
 
شيائومي يك برند چيني است كه در سال‌هاي اخير در حوزه الكترونيك به موفقيت‌هاي خوبي دست پيدا كرده است و دفتر مركزي آن در پكن واقع شده است. محصولات اين برند در حال حاضر در بيش از  ??? كشور و منطقه جهان عرضه مي‌شود و در سال ???? عنوان پرارزش‌ترين استارتاپ جهان را به دست آورد. اين برند در رده‌بندي «كانتار برند زد» (Kantar BrandZ) كه هر سال ??? مورد از باارزش‌ترين برندها را در ?? كشور جهان فهرست مي‌كند،  جايگاه هفتادم را از آن خود كرد.
 
در حال حاضر محصولات شيائومي تنها به گوشي‌هاي اندرويدي ختم نمي‌شود و اين شركت در زمينه توليد لوازم جانبي گوشي، تبلت، لپ‌تاپ، اپليكيشن‌هاي موبايل، گجت‌هاي پوشيدني،  لوازم خانگي و وسايل هوشمند منازل هوشمند، پهپاد، وسايل اينترنت اشيا و دستگاه‌هاي تهويه هوا و انبوهي از وسايل ديگر نيز فعاليت دارد.
 
در حال حاضر ?? درصد از درآمد شيائومي از طريق فروش وسايل اينترنت اشيا ازجمله تلويزيون‌هاي هوشمند، اسكوترهاي برقي،  جاروبرقي‌ها و حتي آينه هوشمند خودروها به دست مي‌آيد (در برخي از منابع گفته‌شده ?? درصد از كل درآمد شيائومي مربوط به حوزه اينترنت اشيا است).
 
براي مشاهده ادامه مطلب روي " خريد بهترين لوازم جانبي گوشي هاي شيائومي " كليك كنيد.
 

برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۴ مرداد ۱۴۰۲ساعت: ۰۷:۰۲:۴۴ توسط:sam موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :