بيا برو تو قلبم بيا برو تو قلبم .

بيا برو تو قلبم

اين مقالات قديمي چه مشكلاتي ايجاد مي كنند؟

اين مقالات قديمي چه مشكلاتي ايجاد مي كنند؟

توجه بيش از حد مديران وب به ميزان مقالات توليد شده ، فقط مزارع توليد محتوا را ايجاد مي كند و از كيفيت محتواي توليدي غفلت مي ورزد. اگر از نظر فني به اين موضوع نگاه كنيم ، از بين بردن مقالات قديمي و بي فايده مي تواند Google Crawl Budget عملكرد بهتري در صفحات وب شما داشته باشد.

ما در آكادمي seoedu به طور مرتب در حال به روز رساني مطالب قديمي وبسايت هستيم و متوجه رشد عجيب در موضوع ورودي هاي خود از گوگل در سرچ كنسول seoedu شده ايم.

برگرديم به مثال گلخانه. اگر هزاران گياه و علف هرز در گلخانه خود ايجاد كنيد ، در نتيجه انرژي كمتري براي رسيدن به گياهان اصلي و مهم ايجاد مي شود. در واقع علف هاي هرز از انرژي موجود در خاك تغذيه مي كنند و باعث مي شوند گياهان اصلي تغذيه خوبي نداشته باشند و اين به معناي اتلاف انرژي است.

 

مدت زماني كه رباتهاي خزنده در وب سايت شما مقالات توليد شده را بررسي مي كنند محدود است و اين زمان نبايد صرف مرور مقالات قديمي و بي فايده در وب سايت شما شود.

 

از طرف ديگر ، محتواي مقالات شما نشان دهنده برند شماست. بهبود كيفيت مقالات قابليت اطمينان و ارزش شما را در ذهن مخاطبان خود افزايش مي دهد. محتواي وب سايت شما بايد براي مخاطبان شما ارزش ايجاد كند و اين تنها با بهينه سازي و مراقبت مداوم از محتواي توليد شده قابل انجام است.

 

اگر مي دانيد كه يك وبلاگ چقدر مي تواند براي سئو سايت شما ارزشمند باشد ، در اينجا چند نكته براي كمك به شما در استفاده بيشتر از آن آورده شده است.

مقالات قديمي چه تاثيري در سئو سايت دارند؟

در آغاز قرن بيست و يكم ، برخي از شركتهاي قدرتمند و شناخته شده دريافتند كه ارائه مقالات تخصصي و ايجاد محتواي ارزشمند حلقه مفقوده در بازاريابي آنلاين است ، كه مي تواند تعداد زيادي از كاربران را به صفحه اصلي و صفحات اصلي هدايت كند و منجر به ايجاد اطلاعات بيشتر شود. فروش محصول و خدمت شما.

Seoedu برند برتر در حوزه آموزش سئو

برخي از مشاغل همچنين وبلاگ ها را فرصت خوبي براي كسب درآمد از تبليغات مي دانند.

 

متأسفانه ، اولين تلاش ها براي ايجاد يك وبلاگ بسيار مهيج نبود. هنگام ايجاد محتواي اين وبلاگ ها ، هيچ توجهي به كيفيت و جذابيت نمي شود. وبلاگهاي بسياري از شركتها فقط ليستي از متون بود و در مقالات آنها به اصول بازاريابي محتوا توجه نمي شد.

با مقالات قديمي كه هنوز هم ارزشمند هستند چه كنيم؟

با پاسخ دادن به 5 سوال بالا درباره سرنوشت مقالات قديمي تصميم بگيريد. مقالاتي كه بايد حذف شوند مي توانند با 301 تغيير مسير به مهمترين مقاله يا صفحه اصلي وب سايت شما هدايت شوند.

 

هنگامي كه مقالات قديمي با ارزش را از مقالات بي فايده جدا كرديد ، بايد براي استفاده از ارزش آن مقالات اقدام كنيد. به روزرساني ، افزايش اطلاعات در مقاله ها و بهبود نوشتن و ظاهر مواردي است كه بايد در دستور كار قرار گيرد.

1- بهبود كيفيت و ساختار مطالب

 

براي مبتديان بهتر است اين مقالات را از نظر نوشتاري تغيير دهيد. مقالات بايد بيان خوبي داشته باشند و به ساده ترين شكل ممكن با كاربر ارتباط برقرار كنند.

 

مرحله بعدي رعايت اصول سئو و توليد محتوا در مقاله است. بررسي و قرار دادن پيوندهاي داخلي مناسب ، تصاوير جايگزين متن و نمودارهاي برچسب گذاري از جمله موارد مهمي است كه بايد انجام دهيد.

 

مرحله سوم بهبود ظاهر است. افزودن تصاوير و فيلم هاي جذاب يا استفاده از نقاط پيچ و مهره براي بهبود شكل ظاهري مقالات يكي از مهمترين كارهايي است كه مي توان در مقالات قديمي انجام داد.

 

2- به روزرساني و افزودن اطلاعات

 

مقالاتي كه محتواي به روز و ارزشمندي ارائه نمي دهند براي مخاطبان شما خوب نيستند. اما برخي از مقاله ها پتانسيل بالايي براي به روزرساني و كسب موقعيت دارند. يكي از راه هاي برگرداندن مقالات قديمي به مقالات ارزشمند ، به روزرساني اطلاعات آنها است. طبق آمار منتشر شده ، وبلاگ هايي كه پست هاي قديمي را به روز مي كنند تا 74 فرصت براي افزايش تعداد بازديد كنندگان دارند.

 

افزودن اطلاعات روش ديگري براي غني سازي مقالات قديمي است. اطلاعات جديد دريافت شده ، قوانين تغيير يافته يا قوانين جديد اضافه شده ، رويدادهاي جديد و مواردي از اين دست موضوعاتي هستند كه مي توانند به شما كمك كنند اطلاعات ارزشمندي را به مقالات قديمي اضافه كنيد.

 

3- بازنشر مطالب در شبكه هاي اجتماعي

 

اگر وقت و هزينه خود را صرف بهبود و توليد محتوا مي كنيد ، بهتر است محصول نهايي را به روش بهتري به مخاطبان خود ارائه دهيد. براي اين كار پيشنهاد مي كنيم با تغيير تاريخ انتشار ، مطالب به روز شده را در شبكه هاي اجتماعي وارد كرده و در بالاي مقالات يا حتي در صفحه اصلي سايت به كاربران نشان دهيد.

آخرين مرحله پيگيري نتايج است

هر زمان كه مأموريت خود براي حذف يا به روزرساني مقالات قديمي به پايان رسيد ، بايد آخرين مرحله را انجام دهيد. در حقيقت ، آخرين مرحله پيگيري نتايج كار و تأثير تغييراتي است كه ايجاد كرده ايد.

 

كنسول جستجوي Google به شما كمك مي كند تا آمار را مقايسه كنيد


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۹ تير ۱۴۰۰ساعت: ۰۹:۳۳:۰۰ توسط:sam موضوع:

نخستين سامانه تجارت جهاني با رمز ارز به 42 زبان دنيا توسط هلدينگ رستاك

 

مديرعامل موسسه برگ زيتون از ارائه نخستين ارز ديجيتال ايراني با پشتوانه سه بيمه ايران، البرز و رازي خبر داد و گفت: عرضه خصوصي اين رمز ارز ايراني از فردا به مدت ده روز آغاز مي شود.

عباس جم مديرعامل موسسه برگ زيتون در نشست خبري با حضور اصحاب رسانه  از راه اندازي نخستين كيف رمز پايه ايراني با قابليت اتصال به فضاي بين الملل خبر داد و گفت: عدم قانون گذاري مناسب و بي تدبيري طي اين مدت فرصت بهره مندي ايرانيان از فضاي ارز رمز ها را گرفت لذا اگر قرار باشد كشور ايران تحولي را رقم بزند، بايد به بازار بين المللي در بازار ارز ديجيتال بپيوندد.

 

وي با بيان اينكه آماده ايم كه آينده اي خوبي در زمينه ارز رمز در كشور را رقم بزنيم، افزود: براي عبور از تحريم ها با استفاده از رمز ارز ها سه ضلع نياز است كه نخستين آن "فناوري بلاك چين بومي" و مهترين موضوعي كه اگر بخواهيم يك توكن در كشور داشته باشيم.

 

بنابه گفته مديرعامل شركت برگ زيتون، مجموعه هاي مختلف در كشور با هزينه هاي زياد روي شبكه هاي خارجي از جمله اتريوم توكن منتشر كردند و بعد روي شبكه هاي ديگر اما به دليل چند برابر شدن كارمزد شبكه موفق به ادامه كار نشدند و موجب هدر رفتن سرمايه هايشان شد.

 

وي تصريح كرد: اگر مي خواهيم به شبكه بلاكچين جهاني بپيونديم در ابتدا بايد يك بلاكچين بومي داشته باشيم لذا در كشور هاي همجوار شركت برگ زيتون توانست پلتفرم گرافين را بومي سازي كرده و سورس آن هم به رايگان در اختيار شركت هاي دانش بنيان قرار مي دهد.

 

جم كاركرد هاي كيف پول ايراني را مورد اشاره قرار داد و گفت: بسياري از كيف هاي پول در ايران اكنون بسته شده است و به همين خاطر بسياري از سرمايه ها از كشور رفت ، بنابراين بايد حتما كيف پول رمز پايه ايراني داشته باشيم، تا قابليت تعيين آدرس هاي بين المللي را داشته باشد.

 

مديرعامل شركت برگ زيتون با تاكيد بر اينكه نخستين كيف رمز پايه ايراني با قابليت اتصال به شبكه هاي بين الملل را با بسياري از مشكلات كه وجود داشت راه اندازي كرديم، بيان كرد: جمعيت قابل توجهي در زمينه رمز ارزها فعاليت دارند اما به دليل نبود صرافي موفق به انتقال وجه نشده بودند لذا برگشت پول امكان پذير نبود بنابراين "صرافي برخط رمز پايه" ديگر خدمتي بود كه توسط اين شركت راه اندازي شده است.

اين كارآفرين در حوزه ديجيتال ادامه داد: صرافي بين المللي را در كشور استوني راه اندازي كرده ايم لذا با افتخار در صرافي بين المللي سريكس ?? به چهار كشور آمريكا، كانادا، انگليس و رژيم صهيونيستي سرويس نمي دهيم.

 

جم از ارائه رمز ارز ايراني bzb «نخستين ارز ديجيتال ايراني» با پشتوانه سه بيمه ايران، البرز و رازي خبر داد و گفت: ابتداي سال ??  براي ارز bze توكن ارائه كرديم كه در ? صرافي بزرگ دنيا اين توكن پذيرفته شده است لذا از فردا همزمان با ميلاد امام رضا(ع) به مدت ?? روز با ?? هزار توكن bzb عرضه خصوصي در سايت https://zarnetwork.com آغاز مي شود و هركدام به قيمت ?? ميليون تومان است.

 

مديرعامل شركت برگ زيتون معتقد است كه در آينده صادرات و واردات از طريق bze انجام شود و بازگشت پول به راحتي صورت مي گيرد.

وي اضافه كرد:  در ?? بهمن سال گذشته توكن bze را به مبلغ ?? ريال عرصه كرديم و طي مدت ? ماه قيمت آن به ?? تومان رسيده است؛ مرام نامه شبكه زر در زر نتورك قابل دسترسي است.

 

دكتر عباس جم در پاسخ به پرسش خبرنگاران مبني براينكه چه اطميناني وجود دارد كه اين رمز ارز همانند ديگر ارز هاي ديجيتال ايراني با شكست مواجه نشود؟ گفت:  ارزهاي قبلي نقد شوندگي بسيار سختي داشتند اما bze را به تتر مي توانيد تبديل كنيد و اينكه اين رمز ارز با پشتوانه بيمه همراه است.

 

اين كارآفرين حوزه ديجيتال در پايان با اشاره به رشد بازار تجارت با ارز هاي ديجيتالي تاكيد كرد: براي ورود كشورمان به اين حوزه در جهت دور زدن تحريم ها يك همت مضاعف مي طلبد كه بايد همه با هم دست به دست دهيم و بدون هر نگاه منفعت طلبانه در اين حوزه فعاليت كنيم.

 

مهندسان ايراني پيشرو در زمينه كيف پول ديجيتال

 

حسين جرئتي، رئيس هيئت مديره هلدينگ رستاك نيز در ابتداي اين جلسه با اشاره به راه اندازي نخستين بلاك چين ايراني توسط موسسه برگ زيتون در ايران بيان كرد: با تلاش مهندسان ايراني امنيت رمز ارزها و كيف پول امن نرم افزاري و سخت افزاري ايراني ايجاد شده است، شايان ذكر استدر دنيا كيف پول هاي نرم افزاري رمز ارز كه پيام رسان داشته باشد تعداد كمي داريم اما شبكه زر اين كار را انجام داده است.

 

رئيس هيئت مديره هلدينگ رستاك افزود: كيف پول نرم افزاري يك محيط امن براي ذخيره و انتقال رمز ارز است كه با سيستم عامل هاي اندرويد و ios بر روي تلفن هاي همراه كار ميكند،ايشان همچنين اضافه كردند ممكن است ارزها در كيف هاي نرم افزاري رمز ارز دچار مشكل شود اما در كيف پول سخت افزاري امنيت بسيار بالائي وجود دارد.

 

اين كارآفرين نمونه عرصه ديجيتال با تشريح امكانات كيف پول هاي نرم افزاري و سخت افزاري ايراني ، تاكيد كرد: در كيف پول هاي ما مولتي ساين بودن جز امكانات مهم است كه امكان دسترسي ? نفر يا چند نفر در كيف پول وجود دارد و چند نفر با هم ميتوانند با خيالي آسوده يك سرمايه را در يك كيف پول ذخيره كنند و دسترسي به آن نيازمند داشتن همزمان تمام رمزهاي همه افراد است درست مانند حساب هاي بانكي دو يا چند امضا و هر كدام رمز خودشان را دارند ، وي افزود در كيف پول هاي سخت افزاري ايراني قابليت otp پياده سازي شده است ، بدين صورت كه پس از پيكربندي كيف پول آن را به يك شماره تلفن همراه متصل مينمائيد و كاربر پس از ورود رمز يك رمز يكبار مصرف از طريق پيامك بر روي گوشي تلفن همراه خود دريافت ميكند و با وارد كردن آن به كيف پول وارد و به ارزهاي ذخيره شده در آن دسترسي خواهد داشت كه اين موضوع فقط در كيف پول رمز پايه سخت افزاري ايراني جهت به حداكثر رساندن امنيت سرمايه ها پياده سازي شده است درست همانند رمز پوياي سيستم بانكي كشور.

 

به گفته حسين جرئتي مديرعامل هلدينگ رستاك ، نخستين سامانه تجارت جهاني با رمز ارز به ?? زبان دنيا توسط هلدينگ رستاك ايجاد شده كه در شرايط تحريم اقدام خوبي به شمار مي رود و برگشت هزينه كالا و محصولات در صادرات خارجي با اين سامانه حل مي شود.

 

وي در پايان تصريح كرد: از نخستين باشگاه رمزپايه كشور به زودي رونمايي مي شود و در اين باشگاه بدون نياز به سخت افزارهاي گران قيمت و برق زياد ارز ديجيتال را مردم مي توانند استخراج كنند.


برچسب: ارز ديجيتال ايراني ارز ديجيتال رمزپايه هلدينگ رستاك شبكه زر،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۷ تير ۱۴۰۰ساعت: ۰۲:۲۸:۲۳ توسط:sam موضوع:

تلويزيون‌هاي هوشمند (smart) چه ويژگي‌هايي دارد؟

تلويزيون‌هاي هوشمند (smart) چه ويژگي‌هايي دارد؟

 

تكنولوژي تلويزيون با اختراع تلويزيون‌هاي هوشمند مجدداً تعريف شدند. ما در اينجا به نكاتي جهت درك بيشتر شما از تلويزيون‌هاي هوشمند پرداخته‌ايم:

  • تلويزيون‌هاي هوشمند قابليت اتصال به اينترنت (wifi) را از طريق سيم يا بدون استفاده از سيم (wireless) را دارند.
  • به كمك تلويزيون‌هاي هوشمند مي‌توانيد بازي‌ها و فيلم‌هاي مورد علاقه‌ي خود را به صورت آنلاين ببينيد.
  • با استفاده از تلويزيون هوشمند مي‌توانيد تمامي برنامه‌هاي موجود در اينترنت را دنبال كنيد.
  • برخي از تلويزيون‌هاي هوشمند حتي داراي دوربين و ويژگي‌هاي تماس ويدئويي هستند. بنابراين، مي‌توانيد جلسات ويدئويي را روي يك صفحه بزرگتر تشكيل دهيد.
  • در مورد نصب نرم افزارها بر روي تلويزيون‌هاي هوشمند، امكان نصب اين نرم افزارها با توجه به پلتفرم تلويزيون هاست و بايد دانست كه همه تلويزيون‌ها اندرويد نيستند تا ما انتظار داشته باشيم كه هر برنامه اندرويدي روي آن‌ها نصب شود، بنابراين براي نصب نرم افزارهاي اندرويد بايد تلويزيون حتما اندرويدي باشد.

كيفيت صداي تلويزيون ال اي دي چطور است ؟

تحقيقات نشان مي دهد كه اكثر مردم براي خريد تلويزيون LED بيشتر از هر چيزي به مشخصاتي مانند نوع صفحه نمايش، سايز صفحه نمايش، برند سازنده و همچنين رزولوشن آن اهميت مي‌دهند. متاسفانه اين دسته از كاربران بدون توجه به كيفيت صداي تلويزيون اقدام به خريد مي‌كنند، كه بعدها مجبور به خريد سيستم هاي صوتي جداگانه از جمله سينماي خانگي و يا ساندبار مي‌شوند. بنابراين پيشنهاد ما اين است كه زمان خريد تلويزيون به تمامي مشخصات اصلي آن توجه كنيد. تكنولوژي‌هايي كه در حال حاضر در تلويزيون‌هاي جديد به‌كار مي روند عبارتند از:

Dolby Digital، DTS Premium كه بعضي اوقات به تنهايي جوابگوي نيازهاي شما نمي‌باشند.

ويژگي‌هاي تكميلي در راهنماي خريد تلويزيون

و در آخر توجه شما را به ويژگي‌هاي زير جلب مي‌كنيم. اگر در هنگام خريد به اين موارد توجه كنيد مي‌توانيد سال‌هاي بيشتري را با تلويزيون ال اي دي مورد علاقه‌تان سپري كنيد:

  • رابط كاربري يا سيستم عامل تلويزيون در تعيين سهولت استفاده از تلويزيون هوشمند شما كمك مي كند.
  • اگر به دنبال يك تلويزيون با سرعت پردازش تصاوير بالاتر و ميزان فضاي ذخيره سازي بيشتر هستيد، يك تلويزيون با حافظه (RAM) بزرگتري را انتخاب نماييد.
  • اگر مي خواهيد از تلويزيون هوشمند خود به عنوان يك صفحه نمايش پروژكتور براي گوشي خود استفاده كنيد حتما ويژگي به اتصال بي سيم موبايل دقت كنيد.

منبع :  تعمير تلويزيون ال جي در اصفهان


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۳ تير ۱۴۰۰ساعت: ۰۷:۳۴:۰۶ توسط:sam موضوع:

آيا واقعاً تجزيه و تحليل ويديويي مي تواند هوشمند باشد؟

آيا واقعاً تجزيه و تحليل ويديويي مي تواند هوشمند باشد؟

تجزيه و تحليل ويديويي موضوعي است كه اين روز ها در صدر تكنولوژي هاي رو به پيشرفت در حوزه امنيت قرار گرفته است. همه ما مي دانيم كه نظارت تصويري معمولاً با امنيت همراه است. اما در بيشتر موارد، اين تكنولوژي به جاي جلوگيري از وقايع نامطلوب، براي ثبت حوادث و كمك به تحقيقات پس از واقعيت استفاده مي شود.

تجزيه و تحليل ويديويي مجهز به هوش مصنوعي روند بسيار اميدوار كننده اي است كه اساساً نحوه كار را تغيير مي دهد. استخراج داده هاي قابل كنترل از يك جريان ويدئويي مي تواند در اوايل شناسايي موقعيت هاي خطرناك، به حداقل رساندن آسيب و در حالت ايده آل، به طور كامل از موارد اضطراري جلوگيري كند. همچنين، هوش مصنوعي به طور قابل توجهي زمينه هاي استفاده از نظارت تصويري را فراتر از سيستم هاي امنيتي سنتي گسترش مي دهد.

با اين حال، هياهوي پيرامون اين فناوري جديد و مد روز از انتخاب راه حل هاي با كيفيت در طيف گسترده اي از محصولات براي كاربران بالقوه جلوگيري مي كند. اين موضوع اغلب منجر به  وسواس ها  و ايجاد موانع براي استفاده از اين تكنولوژي و به دنبال آن يك محدوديت كامل مي شود. آيا واقعاً تجزيه و تحليل ويديويي مجهز به هوش مصنوعي مي تواند كليد موفقيت در نظارت تصويري باشد؟ در اين مقاله سعي مي كنيم از زواياي مختلف اين موضوع را بررسي كنيم تا بفهميم كه اين فناوري چه كاري مي تواند انجام دهد ، چه كاري نمي تواند و از كجا مي تواند به كجا برسد؟

 پيشرفت تكنولوژيكي يا فقط يك سراب ديگر؟

اغلب گفته مي شود كه بازار نرم افزار مديريت فيلم (VMS) به طور فزاينده اي در حال پيشرفت است و به طور گسترده در دسترس عموم قرار گرفته است. همچنين در اين بازار بسياري از محصولات با ويژگي هاي مشابه وجود دارند كه اين موضوع انتخاب را براي ما دشوار مي كند. در نتيجه در چنين شرايطي، نام و اعتبار فروشندگان و نحوه برندسازي آنها در حال تبديل شدن به يكي از اصلي ترين مزيت هاي فروش آنها در بازار جهاني است. به همين دليل توليدكنندگان در حال حاضر دو گزينه در دسترس دارند: اول اينكه مي توانند درگير جنگ قيمت شوند و به كاهش هزينه ها اعتماد كنند، يا محصولي را ارائه دهند كه واقعاً نوآورانه و انقلابي باشد و با برند سازي سود سرشاري نسيب شركتشان كنند.

توسعه دهندگان VMS كه مسير دوم را انتخاب مي كنند، در حال ايجاد محصولاتي هستند كه از هوش مصنوعي مبتني بر شبكه هاي عصبي و يادگيري عميق استفاده مي كنند. بازار تجزيه و تحليل ويديويي مبتني بر هوش مصنوعي كه دو يا سه سال پيش ظهور كرده است، رونق شديدي  را در حال حاضر تجربه مي كند. اين موج جديد فناوري باعث تغييرات شگرفت در دنياي VMS شده است و به توسعه دهندگان كوچك و بلندپرواز چيزي را مي دهد كه نسبت به آن خوشبين باشند. به نظر مي رسد كه توليد كنندگان خلاق اكنون فرصت دارند تا در چند سال آينده به عنوان رهبران بازار ظهور كنند.

با اين حال ، هياهوي پيرامون اين روند جذاب و تحول انقلابي نگراني هاي منطقي را در ميان متخصصان باتجربه صنعت امنيت ايجاد كرده است. اين نگراني ها ناشي از مشترياني است كه به دنبال راه حلي نوآورانه براي مشكلات خود هستند در حالي كه تأمين كنندگان استراتژي توسعه بلند مدت را در خلاف جهت چنين درخواستهايي گسترش مي دهند. تي وي تي   دوربين مداربسته

اين موضوع تا حد زيادي شبيه حباب فناوري است كه در سالهاي گذشته در بسياري از صنايع مشاهده شده است ، مانند حبابي كه در صنعت تجزيه و تحليل ويديوي قبل از هوش مصنوعي ايجاد شده بود و هنگامي كه مشخص شد وعده هاي پيرامون آن تبليغات بازاريابي محض است، منفجر شد. با اين حال، عواملي وجود دارد كه نشان مي دهد سيستم هاي نظارت تصويري مجهز به هوش مصنوعي حباب نيستند و بايد آنها را جدي گرفت.

سه عامل كه هوش مصنوعي را بايد جدي بگيريم

اولين و اصلي ترين دليل اين است كه اين تكنولوژي از سيستم هاي موجود در سايت هاي مشتريان ناشي مي شود. آنها همان ترفندهاي گذشته بازار را استفاده مي كنند تا به سرعت به كامپيوتر بياموزند كه با استفاده از رويكرد الگوريتمي كلاسيك وقايع را در زمان واقعي تجزيه و تحليل كند.

مورد دوم اين واقعيت است كه اين فناوري جديد نه تنها از طريق نرم افزار و استارت آپ هاي ابري ، بلكه توسط توسعه دهندگان VMS نيز به شدت پيگيري مي شود. حتي غول هايي مانند اينتل كه مجموعه كاملي از سخت افزار شتاب دهنده شبكه عصبي و مجموعه اي از ابزارهاي نرم افزاري را ارائه مي دهد نيز در حال حاضر كار در زمينه بينايي رايانه را شتاب داده است.

عامل سوم در توانايي هاي هوش مصنوعي نهفته است. هوش مصنوعي شطرنج بازي مي كند ، اتومبيل هاي نسل جديد را رانندگي مي كند و در بسياري از زمينه هاي ديگر معجزه مي كند. چرا نبايد از آن براي نظارت و تجزيه و تحليل ويدئوها استفاده شود؟

بيشتر بخوانيد:   هايك ويژن    نصب دوربين مدار بسته   

آنچه هوش مصنوعي مي تواند انجام دهد

سوال اصلي اين است كه در اين مرحله از پيشرفت ، هوش مصنوعي در سيستم هاي نظارت تصويري چه كاري مي تواند انجام دهد؟ در حال حاضر اين تكنولوژي نمي تواند توالي وقايع را كاملاً تجزيه و تحليل كند و “منطق” آنچه را كه در ميدان ديد دوربين ها رخ مي دهد را به درستي درك  نمي كند. اما اين احتمال وجود دارد كه هوش مصنوعي طي چند سال آينده اين كار را بياموزد. با اين وجود در همين لحظه نيز تجزيه و تحليل شبكه عصبي مي تواند اشيا را به خوبي تشخيص ، طبقه بندي و رديابي كند ، حتي در صحنه هاي شلوغ نيز اين تكنولوژي از دقت بالايي برخوردار است. بنابراين تجزيه و تحليل ويديويي اگر چه يك تكنولوژي نوظهور است و اميدواري هايي براي ما ايجاد كرده است اما هنوز تا طي شدن موفقيت در اين مسير راه بسياري باقي مانده است.

به هر حال از هوش مصنوعي مي توان در دنياي واقعي استفاده كرد تا:

  • دود و شعله هاي آتش را براي هشدار زود هنگام آتش در مناطق آزاد (جنگل ، انبار روباز ، پاركينگ و غيره) شناسايي كند
  • افراد / وسايل نقليه را از حيوانات و ساير اشيا متحرك متمايز كنيد.
  • براي محافظت از محيط پارك طبيعي در برابر شكارچيان غيرمجاز نيز مي توان از اين تكنولوژي استفاده كرد.
  • يك فرد با كلاه ايمني و لباس محافظ را از شخصي كه فاقد آن است متمايز كنيد تا از بروز حوادث در يك مركز خطرناك ت جلوگيري كند.

دوربين حرارتي        دوربين اچ دي

پس از آموزش هايي كه در مورد آن سخن گفتيم، يك شبكه عصبي ، مي تواند از عهده كارهاي ديگر مشابه نيز برآيد. به طور كلي ، يك شبكه عصبي آموزش ديده در شرايط خاص به شدت مي تواند مفيد واقع شود. از طرف ديگر ، توسعه دهندگان ياد گرفته اند كه چگونه هوش مصنوعي را سريع تر براي نيازهاي يك پروژه خاص آموزش دهند و البته براي چنين آموزش هايي مهمترين شرط داشتن فيلمهاي ويدئويي كافي است.

همچنين استفاده از هوش مصنوعي در تشخيص چهره و ANPR از مدت ها قبل شروع شده است.  نوع ديگري از تجزيه و تحليل هوش مصنوعي كه بررسي خواهيم كرد، تجزيه و تحليل رفتار است. اين عملكرد ، احتمالاً بيش از هر عملكرد ديگر، نزديك كردن سيستم هاي نظارت تصويري به درك آنچه در دوربين رخ مي دهد است و البته پتانسيل اين سيستم ها براي چنين كاري بسيار زياد است.

 تحليل رفتار چگونه كار مي كند

از نظر فني ، تجزيه و تحليل ويديويي و تجزيه و تحليل رفتار، هوش مصنوعي را با يك رويكرد الگوريتمي كلاسيك تركيب مي كند. يك شبكه عصبي آموزش ديده در مورد بسياري از سناريوها مي تواند موقعيت بدن ، سر و اندام انسان را در ميدان ديد دوربين مشخص كند. اين الگوريتم  اطلاعات بسياري از داده ها را كه حاوي توصيف وضعيت آنها هستند ، توليد مي كند.

براي داده ها مي توان شرايطي را تعيين كرد كه حالت خاصي را تشخيص دهد ، مانند دست هاي بلند ، سجده يا خميده. توسعه دهندگان مي توانند از اين ابزار براي ايجاد سريع ابزارهاي جديد شناسايي براي شناسايي رفتارهاي بالقوه خطرناك مشخص شده توسط مشتري يا مراجعه كنندگان به مكاني خاص استفاده كنند.

 نحوه تجزيه و تحليل رفتار

فردي كه در كنار خودپرداز خم شده است مي تواند يك تكنسين، نگهبان CIT يا سارق باشد. امنيت بانكي ايجاب مي كند كه در هر يك از موارد شرايط مورد نظر به دقت بررسي و اعلام شود. يا براي مثال فردي در موقعيت تيراندازي، همراه با يك كارمند بانك يا صندوقدار با دستان بالا مي تواند يك سرقت را نشان دهد. اين سيستم را مي توان به گونه اي پيكربندي كرد كه به صورت خودكار هشدارها را با يك عكس نظارت براي پليس ارسال كند تا آنها بتوانند تهديد را ارزيابي كرده و در صورت نياز اقدام كنند. بسيار مهم است كه پليس هشدار را دريافت كند، حتي اگر كارمند قادر به فعال كردن زنگ خطر نباشد. دوربين‌ مداربسته تحت شبكه     بهترين دوربين‌ مدار بسته    

در بسياري از موارد، توجه بايد به يك فرد دراز كشيده بر روي زمين معطوف مي شود. اين مي تواند كسي باشد كه به كمك فوري نياز دارد ، يا ممكن است كسي باشد كه در يك مكان عمومي نامناسب خوابيده است.

همچنين مي توان از تجزيه و تحليل ويديويي و در راس آن تجزيه و تحليل رفتاري براي اطمينان از ايمني محل كار استفاده كرد. به عنوان مثال، رديابي اينكه آيا كاركنان هنگام استفاده از پله ها در يك تاسيسات توليدي يا يك مكان ساختماني ، از امينيت كافي برخوردار هستند يا خير.

بنابراين تجزيه و تحليل رفتار را مي توان در هرجايي كه امكان تشخيص براي اين سيستم ها وجود دارد استفاده كنيد. با استفاده از اين ويژگي ، عملاً هر ژست كه نشان دهنده رفتار بالقوه خطرناك باشد ، قابل تشخيص است. پاسخ به موقع به زنگ هشدار كمك مي كند تا از خسارات مادي يا در شرايط ديگر ، از تلفات جاني جلوگيري شود.

  1. http://darb-rahband.avablog.ir/post/31/%D8%AA%D8%B9%D8%A7%D8%B1%DB%8C%D9%81+%D8%AF%D9%82%DB%8C%D9%82+%D8%A7%D8%B2+%DA%A9%D8%A7%D8%B1+%D8%A2%D9%81%D8%B1%DB%8C%D9%86%DB%8C
  2. http://darb-rahband.avablog.ir/post/29/%D8%AA%D9%88%D8%B5%DB%8C%D9%87+%D9%87%D8%A7%DB%8C+%DA%A9%D9%84%DB%8C%D8%AF%DB%8C+%D8%A7%D8%B2+%D8%A8%D8%B1%D8%AA%D8%B1%DB%8C%D9%86+%DA%A9%D8%A7%D8%B1+%D8%A2%D9%81%D8%B1%DB%8C%D9%86%D8%A7%D9%86+%D9%85%D9%88%D9%81%D9%82
  3. http://darb-shishe.avablog.ir/post/28/%DA%86%DA%AF%D9%88%D9%86%D9%87+%D8%A7%D8%B2+%D8%B7%D8%B1%D8%AD+%D8%AA%D8%AC%D8%A7%D8%B1%D8%AA+%D8%AF%D8%B1+%D8%AF%D8%B1%D8%A2%D9%85%D8%AF+%D8%B2%D8%A7%DB%8C%DB%8C+%D8%A7%DB%8C%D9%86%D8%AA%D8%B1%D9%86%D8%AA%DB%8C+%D8%A7%D8%B3%D8%AA%D9%81%D8%A7%D8%AF%D9%87+%DA%A9%D9%86%DB%8C%D9%85
  4. http://darb-shishe.avablog.ir/post/34/%DA%A9%D8%A7%D8%B1+%D8%A2%D9%81%D8%B1%DB%8C%D9%86+%D8%A8%D8%A7%D8%B4%DB%8C%D8%AF
  5. http://darb-shishe.avablog.ir/post/32/%D8%AA%D8%B9%D8%A7%D8%B1%DB%8C%D9%81+%DA%A9%D8%A7%D8%B1+%D8%A2%D9%81%D8%B1%DB%8C%D9%86%DB%8C
  6. http://darb-shishe.avablog.ir/post/30/%D8%A8%D8%B1%D8%AA%D8%B1%DB%8C%D9%86+%DA%A9%D8%A7%D8%B1+%D8%A2%D9%81%D8%B1%DB%8C%D9%86%D8%A7%D9%86+%D9%85%D9%88%D9%81%D9%82
  7. http://darb-shishe-ir.avablog.ir/post/28/%DA%86%DA%AF%D9%88%D9%86%D9%87+%D8%A7%D8%B2+%D8%B7%D8%B1%D8%AD+%D8%AA%D8%AC%D8%A7%D8%B1%D8%AA+%D8%AF%D8%B1+%D8%AF%D8%B1%D8%A2%D9%85%D8%AF+%D8%B2%D8%A7%DB%8C%DB%8C+%D8%A7%DB%8C%D9%86%D8%AA%D8%B1%D9%86%D8%AA%DB%8C+%D8%A7%D8%B3%D8%AA%D9%81%D8%A7%D8%AF%D9%87+%DA%A9%D9%86%DB%8C%D9%85
  8. http://darb-shishe-ir.avablog.ir/post/34/+4+%D8%B4%D8%A7%D8%AE%D8%B5+%DA%A9%D9%87+%D8%A8%D9%87+%D8%B4%D9%85%D8%A7+%DA%A9%D9%85%DA%A9+%D9%85%DB%8C+%DA%A9%D9%86%D8%AF+%DA%A9%D8%A7%D8%B1+%D8%A2%D9%81%D8%B1%DB%8C%D9%86+%D8%A8%D8%A7%D8%B4%DB%8C%D8%AF
  9. http://darb-shishe-ir.avablog.ir/post/32/%D8%AA%D8%B9%D8%A7%D8%B1%DB%8C%D9%81+%D8%AF%D9%82%DB%8C%D9%82+%D8%A7%D8%B2+%DA%A9%D8%A7%D8%B1+%D8%A2%D9%81%D8%B1%DB%8C%D9%86%DB%8C
  10. http://darb-shishe-ir.avablog.ir/post/30/%D8%AA%D9%88%D8%B5%DB%8C%D9%87+%D9%87%D8%A7%DB%8C+%DA%A9%D9%84%DB%8C%D8%AF%DB%8C+%D8%A7%D8%B2+%D8%A8%D8%B1%D8%AA%D8%B1%DB%8C%D9%86+%DA%A9%D8%A7%D8%B1+%D8%A2%D9%81%D8%B1%DB%8C%D9%86%D8%A7%D9%86+%D9%85%D9%88%D9%81%D9%82
  11. http://rahband77.avablog.ir/post/41/%DA%86%DA%AF%D9%88%D9%86%D9%87+%D8%A7%D8%B2+%D8%B7%D8%B1%D8%AD+%D8%AA%D8%AC%D8%A7%D8%B1%D8%AA+%D8%AF%D8%B1+%D8%AF%D8%B1%D8%A2%D9%85%D8%AF+%D8%B2%D8%A7%DB%8C%DB%8C+%D8%A7%DB%8C%D9%86%D8%AA%D8%B1%D9%86%D8%AA%DB%8C+%D8%A7%D8%B3%D8%AA%D9%81%D8%A7%D8%AF%D9%87+%DA%A9%D9%86%DB%8C%D9%85
  12. http://rahband77.avablog.ir/post/47/+4+%D8%B4%D8%A7%D8%AE%D8%B5+%DA%A9%D9%87+%D8%A8%D9%87+%D8%B4%D9%85%D8%A7+%DA%A9%D9%85%DA%A9+%D9%85%DB%8C+%DA%A9%D9%86%D8%AF+%DA%A9%D8%A7%D8%B1+%D8%A2%D9%81%D8%B1%DB%8C%D9%86+%D8%A8%D8%A7%D8%B4%DB%8C%D8%AF
  13. http://rahband77.avablog.ir/post/45/%D8%AA%D8%B9%D8%A7%D8%B1%DB%8C%D9%81+%D8%AF%D9%82%DB%8C%D9%82+%D8%A7%D8%B2+%DA%A9%D8%A7%D8%B1+%D8%A2%D9%81%D8%B1%DB%8C%D9%86%DB%8C
  14. http://rahband77.avablog.ir/post/43/%D8%AA%D9%88%D8%B5%DB%8C%D9%87+%D9%87%D8%A7%DB%8C+%DA%A9%D9%84%DB%8C%D8%AF%DB%8C+%D8%A7%D8%B2+%D8%A8%D8%B1%D8%AA%D8%B1%DB%8C%D9%86+%DA%A9%D8%A7%D8%B1+%D8%A2%D9%81%D8%B1%DB%8C%D9%86%D8%A7%D9%86+%D9%85%D9%88%D9%81%D9%82
  15. http://shishekar.blogtez.com/post25.php
  16. http://shishekar.blogtez.com/post23.php
  17. http://shishekar.blogtez.com/post21.php
  18. http://shishekar.blogtez.com/post19.php
  19. http://shishekaran.blogtez.com/post21.php
  20. http://shishekaran.blogtez.com/post29.php

برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۸ اسفند ۱۳۹۹ساعت: ۱۰:۰۴:۱۱ توسط:sam موضوع:

لنت ترمز پرايد را از بهترين ها بخريد

خريد لنت ترمز پرايد براي صاحبان اين خودرو همواره  چالش برانگيز بوده است. وجود مارك­ها و برند­هاي مختلف با قيمت­هايي متفاوت همواره پرايد سواران را با مشكلاتي در انتخاب لنت ترمز مناسب مواجه كرده است. ديگر لازم نيست تا نگران خريد لنت ترمز پرايد باشيد! تيگران مشكل شما را حل كرده است! لنت ترمز تيگران يك محصول ايراني با كيفيّت مي­باشد كه همواره توانسته است تا خريداران خود را راضي نگاه دارد. چنانچه قصد خريد لنت ترمز را داريد مي­توانيد به اين برند نام آشناي ايراني در اين زمينه اعتماد كنيد. در اين مقاله قصد داريم تا شما را بيشتر با اين لنت ترمز با كيفيّت آشنا كنيم. پس چنانچه قصد خريد لنت ترمز پرايد را داريد در اين مقاله با ما همراه باشيد.

لنت ترمز پرايد

چرا بايد به تيگران در زمينه­ ي خريد لنت ترمز پرايد اعتماد كنيم؟

گروه صنعتي و بازرگاني آريا فراز پارت با استفاده از بهترين تكنولوژي­هاي روز دنيا و با بهره بردن از تجربه­ي چندين ساله­ي خود در زمينه­ي توليد لنت ترمز پرايد اقدام به توليد لنت ترمز تيگران نموده است تا شما عزيزان با خيالي راحت اقدام به خريد اين انت ترمز پرايد با كيفيّت نماييد. تيگران يك محصول تماماً ايراني محسوب مي­شود و با استفاده از تكنولوژي­هاي روز دنيا و از بهترين موادّ ممكن ساخته شده است تا شما عزيزان ار كيفيّت بي نظير آن بهره­مند شويد.

لنت ترمز پرايد تيگران چه ويژگي­هاي مهمي‌دارد؟

لنت ترمز تيگران با استفاده از بهترين موادّ اوّليه ساخته شده است و اين لنت ترمز نتيجه­ ي سال­ها تجربه­ي صنعت گران ايراني در زمينه­ي توليد لنت ترمز پرايد مي­باشد و در ساخت آن از تكنولوژي­هاي روز دنيا استفاده شده است. با استفاده از اين لنت ترمز  شما قادر به ترمز گيري در سخت­ترين شرايط جغرافيايي خواهيد بود و هيچگونه مشكلي را در اين زمينه تجربه نخواهيد كرد. همچنين، با استفاده از اين لنت ترمز شما به حفظ سلامتي سيستم ترمز اتومبيل خود نيز كمك خواهيد كرد زيرا با استفاده از اين لنت ترمز پرايد ديگر ديسك­هاي ترمز شما دچار ساييدگي نخواهند شد و شما مي­توانيد با خيالي آسوده در شرايط مختلف از قدرت و دقّت اين لنت ترمز نهايت بهره را ببريد. لازم به ذكر است كه اين لنت ترمز از موادّي كاملاً سازگار با محيط زيست ساخته شده است و شما با استفاده از اين لنت ترمز مي­توانيد علاوه بر بهره بردن از ويژگي­هاي بسيار آن، به حفظ محيط زيست كمك نماييد. اين لنت ترمز به دليل طراحي منحصر به فرد خود و موادّي كه در ساخت آن استفاده شده است فاقد هرگونه­ي صداي نا هنجار و بوي آزار دهنده مي­باشد و شركت توليد كننده­ ي لنت ترمز تيگران اين تضمين را به شما مي­دهد كه در استفاده از اين لنت ترمز با كوچك­ترين مشكلي از اين نظر مواجه نخواهيد شد.

لنت ترمز تيگران

ويژگي­هاي ساختاري لنت­ ترمز پرايد تيگران چه مواردي هستند؟

لقمه­ ي اين لنت ترمز از بيش از ??? نوع مادده ­ي مختلف ساخته شده است تا شما عزيزان در استفاده از اين لنت ترمز از بيشترين ضريب اصطكاك بهره­مند شويد و بيش از پيش از يك ترمز نرم و دقيق لذّت ببريد. شناسايي موادّ دقيق به كار رفته در اين لنت ترمز حاصل زحمات شبانه روزي مهندسان و متخصّصين اين شركت مي­باشد تا اين لنت ترمز از اين طريق بتواند به راحتي با نمونه­هاي خارجي به رقابت بپردازد. همچنين، صفحه­ي پشتي اين لنت ترمز پرايد از بهترين آلياژ­هاي فلزّي ساخته شده است و استحكام آن در آزمايشات مختلف ثابت گرديده است تا شما عزيزان هيچ­گونه نگراني را در رابطه با امكان ترك خوردگي اين قسمت از لنت ترمز پرايد نداشته باشيد و با خيالي آسوده از آن استفاده كنيد. لازم به ذكر است كه چمفر اين لنت ترمز به گونه­اي طرّاحي شده است كه موجب مي­شود كه سطح مقطع لنت ترمز تيگران به مقدار چشم­گيري كاهش پيدا كند تا خريداران اين لنت ترمز از يك ترمز گيري نرم بهره­مند شوند.

ارائه­  گارانتي تعويض يك ماهه بر روي لنت ترمز پرايد

 سازندگان لنت ترمز تيگران به ساخته­ي خود ايمان دارند و بر اين باورند كه اين لنت ترمز حتي از لنت­هاي خارجي نيز به مراتب بهتر مي­باشد. به همين دليل است كه اين شركت بر روي تمامي‌محصولات خود يك ماه گارانتي تعويض را در نظر گرفته است تا شما عزيزان با خيالي راحت ­تر اين لنت ترمز  با كيفيّت را انتخاب كنيد و از بازده آن نهايت لذّت را ببريد. چنانچه تا مدّت يك ماه اين لنت ترمز دچار ايراداتي همچون توليد بو، دود و يا صداي ناهنجار شود، شركت سازنده­ اين محصول را با محصولي جديد و بدون ايراد جايگزين خواهد كرد. زيرا سازندگان اين لنت به كيفيّت آن ايمان دارند و در تلاش هستند تا رضايت شما مشتريان عزيز در تمامي‌زمينه­ها تأمين گردد. بد نيست بدانيد كه لنت ترمز پرايد تيگران اوّلين لنت ترمز در سطح ايران مي­باشد كه از گارانتي تعويض برخوردار است و اين امر نشان دهنده­ي عزم راسخ سازندگان اين لنت ترمز براي رقابت در سطوح بالا­تر مي­باشد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۰ اسفند ۱۳۹۹ساعت: ۰۲:۲۱:۰۶ توسط:sam موضوع:

ملزومات برگزاري وبينار چيست؟

موارد مهمي وجود دارد كه پيش از برگزاري وبينار و كلاس آنلاين بايد آن‌ها را مد نظر قرار بدهيد. در اين مطلب ملزومات برگزاري وبينار و يك از پلتفرم هاي عالي جهت برگزاري كلاس مجازي را معرفي مي كنيم.

1. مدت زمان برگزاري وبينار

زمان اغلب وبينارها بين 45 تا 60 دقيقه و ساختار اغلب آن‌ها به اين ترتيب است كه ميزبان يك موضوع مشخص را معرفي مي‌كند، دقايقي به پرسش و پاسخ مي‌گذرد و در نهايت به يك sales pitch (سخنراني كوتاه براي ترغيب مخاطب به خريد) ختم مي‌شود.

بنابراين ابتدا بايد يك موضوع مشخص براي وبينار خود پيدا كنيد. اين موضوع بايد مورد علاقه مخاطبانتان باشد، لذا بهتر است كه نگاهي به پرسش‌هاي رايج مشتريان و دنبال كنندگان كنوني خود داشته باشيد و ببينيد كه چه موضوعات و مسائلي بيشتر مطرح شده‌اند. اگر به دنبال استفاده از وبينار در راستاي بازاريابي و فروش هستيد موضوع آن بايد با كسب‌وكار شما مرتبط باشد.

پس از تعيين موضوع، بايد رئوس مطالب آن را مشخص كنيد و سپس با استفاده از برنامه‌هايي مانند پاورپوينت، يك مجموعه اسلايد براي آن بسازيد. دقت كنيد كه براي تبليغ وبينار نيز بايد يك برنامه بازاريابي داشته باشيد. به عنوان نمونه در اين راستا مي‌توانيد از ايميل، شبكه‌هاي اجتماعي، وب‌سايتتان و تبليغات پولي استفاده كنيد. پس از پرداختن به اين جزئيات مي‌توانيد به سراغ مسائل فني برويد.

2. ملزومات فني برگزاري وبينار

مسائل فني كه بايد براي برگزاري وبينار به آن‌ها توجه داشته باشيد عبارت‌اند از:

- پلتفرم وبينار

يكي از اولين اقدامات فني، انتخاب پلتفرم يا يك سرويس دهنده براي برگزاري وبينار است. خوشبختانه در اين زمينه كمبودي وجود ندارد و گزينه‌هاي متنوعي (از رايگان گرفته تا پلتفرم‌هايي با هزينه‌هاي بسيار بالا) در دسترس قرار دارد.

تقريباً تمامي پلتفرم‌هاي پولي، امكانات تعاملي مانند گفتگوي زنده، نظرسنجي و امكان به اشتراك گذاري صفحه نمايش و وبكم را در اختيار ميزبان قرار مي‌دهند. به علاوه، اين امكان را نيز به شما مي‌دهند تا وبينار را ضبط كنيد و براي آن برنامه بازپخش تعيين كنيد. قيمت هر سرويس عمدتاً بر اساس تعداد شركت كنندگان در وبينار تعيين مي‌شود.

البته چنانچه بودجه محدودي داريد مي‌توانيد از قابليت پخش زنده شبكه‌هاي اجتماعي مختلف و از جمله يوتيوب نيز استفاده كنيد. مشكلي كه در رابطه با اين پلتفرم‌ها وجود دارد اين است كه اساساً براي برگزاري وبينار ساخته نشده‌اند و لذا هر كدام شما را با محدوديت‌هاي خاصي روبرو مي‌كنند.

يكي از پلتفرم هاي كه شما مي توانيد كلاس خود را به رايگان در آن ايجاد كنيد پلتفرم برگزاري وبينار ايلرنو (elearno.ir) مي باشد.

در ايلرنو مي توانيد در 30 ثانيه كلاس آنلاين ايجاد كنيد.

- دوربين

مورد ديگري كه به آن نياز داريد يك دوربين است تا مخاطبانتان بتوانند شما را ببينند. از اين طريق، امكان ايجاد رابطه بهتر و نزديك‌تري با مخاطب فراهم مي‌شود و برند شما شخصيت پيدا مي‌كند.

چنانچه دوربين مناسبي در دسترستان نيست مي‌توانيد از وبكم لپ‌تاپتان استفاده كنيد، اما توجه داشته باشيد كه وبكم داخلي لپ‌تاپ كيفيت و امكانات زيادي ندارد. به علاوه، مي‌توانيد از يك دوربين يا وبكم USB بهتر استفاده كنيد تا كنترل بيشتري بر روي موقعيت دوربين داشته باشيد. دقت كنيد كه كيفيت تصوير در وبينار بسيار مهم است و وجود تنظيمات بيشتر در دوربين انتخابي شما مي‌تواند به عامل مهمي در جذابيت و بهبود هرچه بيشتر آن تبديل شود.

- ميكروفون

ميكروفون ابزار ديگري است كه در برگزاري وبينار به آن نياز خواهيد داشت. در اينجا نيز همانند دوربين، گزينه‌هاي متنوعي در دسترس شماست كه با توجه به بودجه و تمايل خودتان مي‌توانيد انتخاب كنيد؛ فقط دقت داشته باشيد كه ميكروفون‌هاي داخلي به دليل كيفيت پايين و نويز بالا به هيچ وجه گزينه مناسبي محسوب نمي‌شوند.

- ارتباط اينترنتي

سرعت اينترنت شما نقش مهمي در رواني و كيفيت وبينارتان خواهد داشت. حالت ايده آل، سرعت دانلود و آپلود بين 4Mbps و ترجيحاً 15Mbps است.

سرعت اينترنت خود را با ابزارهايي مانند سايت SpeedTest.net امتحان كنيد و در صورت لزوم با سرويس دهنده خود در مورد افزايش آن گفتگو كنيد.

منبع: پلتفرم برگزاري وبينار و كلاس مجازي ايلرنو (elearno.ir)


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۷ اسفند ۱۳۹۹ساعت: ۰۴:۱۷:۰۹ توسط:sam موضوع:

خدمات سئو چيست؟

خدمات سئو چيست؟ و چه كاربردي دارد؟ مي‌دانيد روزانه كاربران به چه ميزان از فروشگاه‌هاي آنلاين خريد مي‌كنند؟ فرقي ندارد كسب و كار شما در چه مرحله‌اي باشد، سئو و استفاده از خدمات سئو يكي از مهم‌ترين مواردي است كه بايد به آن توجه ويژه‌اي نشان داد. در دسترس بودن اينترنت باعث شده است كه كسب و كارهاي مختلف برنامه و پل مشخصي براي رسيدن به نتايج اول گوگل داشته باشند.

خدمات سئو شامل موارد مختلفي مي‌شود كه از مهم‌ترين اين موارد مي‌توان به مشاوره سئو، سئو تكنيكال، سئو داخلي، سئو خارجي و لينك سازي اشاره كرد.

منظور از سئو داخلي، بهينه سازي تمامي مواردي است كه در داخل سايت قرار دارد، مواردي مانند بهينه سازي عنوان‌ها، بهينه سازي محتوا و ... . در سئو خارجي تمركز اصلي سئوكار روي تمامي فرآيندهايي است كه در بيرون از وب سايت اتفاق مي‌افتد. در فرآيند سئو تكنيكال تمامي مواردي كه به بهبود و افزايش درك گوگل از ساختار وب سايت كمك مي‌كند، افزوده مي‌شود. به عنوان مثال استفاده از استراكچر ديتاها، استفاده از سايت مپ، ساختار مناسب صفحات، ساختار مناسب دسته‌ بندي‌هاي مقالات و ... همه در سئو فني جاي مي‌گيرند.

خدمات سئو سايت

منظور از خدمات سئو و بهينه سازي؛ تمامي فعاليت‌هايي است كه به وسيله‌ آن شما مي‌توانيد نتيجه و رتبه دلخواه خود را در صفحه نتايج گوگل كسب كنيد. استفاده كردن از خدمات سئو يك كاركرد اصلي براي شما دارد و آن هم رشد رتبه‌هاي وب سايت شما خواهد بود.

مي‌دانيد در هر ثانيه چند ميليون سرچ در موتور جستجوگر گوگل پردازش مي‌شود؟ پتانسيل موتور جستجوگر گوگل در حال حاضر آنچنان بالا است كه برخي از كسب و كارها تمام سرمايه گذاري خود را روي كسب جايگاه بالاتر مي‌گذارند. در حال حاضر كاربران محصولات مورد نظر خود را پس از جستجو در گوگل خريداري مي‌كنند. هر وب سايتي كه جايگاه مناسب‌تري داشته باشد شانس فروش محصولات بيشتري را خواهد داشت.

در حالت كلي خدمات سئو سايت را مي‌توان به صورت زير تعريف كرد.

مشاوره سئو

دريافت مشاوره سئو از اشخاصي كه به عنوان نفرات برتر در حوزه سئو هستند همواره مي‌تواند جايگاه كسب و كار شما را به نقطه‌هاي بالاتر ببرد. يك مشاور سئو به شما كمك خواهد كرد تا در كوتاه‌ترين زمان ممكن به جايگاه بالاتري در نتايج گوگل برسيد. بسته به آن كه ميزان تجربه و دانش كارشناس سئو به چه ميزان است، هزينه دريافت مشاوره مي‌تواند متفاوت باشد.

سئو داخلي سايت

يكي از خدماتي كه توسط سئوكاران ارائه مي‌شود خدمات سئو سايت است. در on page seo خدماتي مانند موارد نام برده شده در ادامه ارائه مي‌شود.

  • استراتژي لينك سازي داخلي سايت
  • توليد محتواي سايت
  • بهينه سازي صفحات سايت
  • بهينه سازي صفحات مقاله سايت
  • بهينه سازي عنوان صفحه
  • اپتيماز كردن عنوان صفحه
  • اپتيماز كردن متا تگ صفحه
  • اپتيماز كردن تصاوير سايت
  • اپتيماز كردن آدرس صفحات سايت
  • و ...

سئو خارجي سايت

از ديگر خدمات سئو سايت مي‌توان به سئو خارجي اشاره كرد. در سئو خارجي تمركز روي تمامي فعاليت‌هايي است كه بيرون از وب سايت انجام مي‌شود. يكي از مهم‌ترين معيارها براي كسب رتبه در حال حاضر استفاده از استراتژي‌هاي مناسب سئو خارجي است. سئو خارجي شامل موارد مختلفي مي‌شود كه از مهم‌ترين آن‌ها مي‌توان به موارد زير اشاره كرد.

  • لينك سازي خارجي
  • فعاليت در شبكه‌هاي اجتماعي
  • ثبت وب سايت در ابزارهاي گوگل، مانند سرچ كنسول
  • ثبت سايت در دايركتوري‌ها
  • و ...

سئو تكنيكال

مناسب بودن سئو فني سايت از جمله مواردي است كه بايد در قدم‌هاي اوليه شروع فرآيند سئو به آن توجه داشت. يك كارشناس تكنيكال سئو سعي مي‌كند با درك ساختارهاي سايت به بررسي دقيق اشكالات سايت بپردازد. در بخش سئو فني وب سايت موارد مختلفي وجود دارد كه فرد متخصص بايد به درستي اين موارد را مورد بررسي قرار دهد. در ادامه به مهم‌ترين خدمات سئو فني مي‌پردازيم.

  • افزايش سرعت لود سايت (Speed Site)
  • ساخت سايت مپ (Site Link)
  • استفاده از بردكرامب در تمامي صفحات (bread Crumb)
  • ساختار مناسب صفحات
  • كم كردن حجم صفحات
  • ساختار آدرس دهي درست صفحات
  • بهبود عملكرد تجربه كاربري سايت
  • و ...

لينك سازي

با اين كه لينك سازي را مي‌توان جزو خدمات سئو داخلي و همچنين خارجي به حساب آورد، اما به اين نوع خدمت مي‌توان به صورت مجزا نيز نگاه كرد. گوگل به وب سايت‌ها ارزش و اعتبار بالاتري اختصاص مي‌دهد كه وب سايت‌هاي ديگر آن را پيشنهاد كرده باشند؛ منظور از پيشنهاد كردن آن است كه وب سايت از ديگر وب سايت‌ها داراي بك لينك باشد، هر چه تعداد اين بك لينك‌ها بيشتر باشد سايت ارزش و اعتبار بيشتري در نظر گوگل خواهد داشت.

لينك سازي را مي‌توان به دو دسته لينك سازي داخلي و لينك سازي خارجي تقسيم بندي كرد.

چرا نياز به خدمات سئو سايت داريم؟

همان طور كه گفته شد، بازاريابي با استفاده از موتورهاي جستجو در حال حاضر بازار بسيار داغي دارد و مخاطبان تقريبا بيش از نيمي از نياز خود را از طريق اينترنت بر طرف مي‌كنند، همين موضوع باعث شده است كه كسب و كارهاي مختلف اقدام به سئو سايت خود كنند. در صورتي كه خدمت‌هاي سئو به درستي به كسب و كاري داده شود، آن كسب و كار خواهد توانست در مدت زمان كوتاهي فروش و رشد چندين برابري را تجربه كند.

فرآيند سئو يك وب سايت

وابسته به آن كه وب سايت در چه مرحله‌اي باشد، فرآيند سئو و بهينه سازي آن مي‌تواند متفاوت باشد. اما در حالت كلي فرآيند بهينه سازي يك وب سايت از مرحله اول را مي‌توان به صورت زير در نظر گرفت.

  1. تحليل وب سايت
  2. تحقيق كلمات كليدي
  3. سئو فني
  4. توليد محتوا
  5. لينك سازي
  6. اجرا و پياده سازي موارد مختلف سئو

معرفي چند برند نام آشناي دنياي سئو

شركت‌هاي مختلفي در حال حاضر در زمينه سئو و بهينه سازي وب سايت فعاليت دارند، در ادامه به بررسي چند شركت شناخته شده سئو در تهران و مشهد اشاره خواهيم كرد.

آژانس خلاقيت وب سيما

آژانس خلاقيت وب سيما يكي از بزرگ‌ترين و حرفه‌اي‌ترين مجموعه‌هاي سئو محور در ايران است. اين شركت در حال حاضر با برندهاي مختلفي همكاري مستقيم دارد.

آژانس خاتون

يكي از شركت‌هاي برند در زمينه طراحي سايت و سئو اين آژانس است. اين مجموعه با استفاده از نيروهاي خلاق توانسته است پروژه‌هاي خود را به درستي به پايان برساند.

شركت پرند

اين مجموعه بيش از 20 سال است كه در زمينه طراحي سايت و سئو وب سايت فعاليت دارد، محل اصلي اين شركت در مشهد واقع شده است. مجموعه پرند با شركت‌هاي مختلفي در زمينه سئو، سوشال ماركتينگ و ... همكاري دارد.

سئو سايت با جواد ياسمي

مجموعه جواد ياسمي در حال حاضر متشكل از 15 نفر نيروي متخصص در زمينه سئو، طراحي سايت و سوشال ماركتر است. اين مجموعه فعاليت رسمي خود را در مشهد و در سال 1395 آغاز كرده است. يكي از عالي‌ترين خدمات سئوي كه مي‌توانيد دريافت كنيد از مجموعه جواد ياسمي است. تمامي وب سايت‌هاي كه در اين مجموعه براي بهينه سازي ثبت شده‌اند در حال حاضر به عنوان ليدر بازار شناسايي مي‌شوند.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۷ اسفند ۱۳۹۹ساعت: ۱۲:۳۹:۱۱ توسط:sam موضوع:

تحريك جوانه‌زني در برنج توسط ميدان مغناطيسي استاتيك (آبياري مغناطيسي

تحريك جوانه‌زني در برنج توسط ميدان مغناطيسي استاتيك (آبياري مغناطيسي)

هدف از مطالعه حاضر تعيين و كميت تأثير محصول كشاورزي توليدشده توسط يك ميدان مغناطيسي ثابت در جوانه‌زني بذرهاي گياه است در طي دوره‌هاي زماني مختلف در معرض 250 ميلي‌ليتر قرار گرفتند: ( 1 دقيقه ، 20 دقيقه ، 1 ساعت ، 24 ساعت) زمان لازم براي جوانه‌زني 1 ، 10 ، 25 ، 50 و 75 درصد بهبود پيدا كرد

 

تأثير ميدان‌هاي مغناطيسي بر رفتار دستگاه‌هاي زنده براي مدت طولاني موردمطالعه قرارگرفته است ، اما تأثيرات آن بر گياهان فقط در دهه‌هاي اخير موردمطالعه قرارگرفته است ، مكانيسم عملكرد ميدان مغناطيسي بر روي گياهان هنوز به‌خوبي شناخته‌شده نيست.

 

فن‌هاي فيزيكي مبتني بر كاربرد ميدان‌هاي مغناطيسي در كشاورزي درحال‌توسعه است. براي كشف مكانيسم‌هاي عملكرد مغناطيسي در بافت‌هاي گياه و شناسايي كاربرد مفيد آن ، به تحقيقات منظم و گسترده‌اي نياز است. اثرات مطلوب ميدان‌هاي مغناطيسي بر محصولات و عملكردهاي مختلف گزارش‌شده است. افزايش در توليد محصولات مختلف تحت يك ميدان مغناطيسي پيداشده است. برخي از دانشمندان سعي كرده‌اند برخي از تأثيرات ميدان مغناطيسي برريشه‌ها مانند تغييرات در فعاليت بيوشيميايي ، انحنا و مغناطيس گرايي را تعيين كنند. محتواي بيشتر آلبومين ، گلوتن و نشاسته دردانه‌هاي گندم در معرض يك ميدان مغناطيسي توسط پتروفسكي(1996) به دست آمد. آلادژاديان (2002) دريافت كه قرار گرفتن در معرض يك ميدان مغناطيسي 150 ميلي ليتر ، رشد اندام هوايي را تحريك كرده و منجر به افزايش جوانه زني ، وزن تازه و طول اندام هوايي گياهان ذرت مي‌شود. يانو و همكاران (2002) القاي يك ميدان مغناطيسي استاتيك در انحناي اوليه ريشه تربچه  را مشاهده كرد. ريشه ها نسبت به ميدان مغناطيسي ساكن ، در مناطق گرمسيري واكنش نشان دادند .يينان و همكاران (2005) گزارش دادند كه آبياري مغناطيسي تأثير مثبتي روي نهال هاي خيار مانند تحريك رشد و نمو نهال ها دارد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۵ اسفند ۱۳۹۹ساعت: ۰۸:۰۴:۲۸ توسط:sam موضوع:

دانشگاه پاولوف

دانشگاه پاولوف اولين دانشگاه دولتي پزشكي سن پترزبورگ

امروز ميخواهيم نگاهي به يكي از بهترين دانشگاه هاي روسيه در زمينه تحصيلات عاليه داشته باشيم يعني دانشگاه پاولوف روسيه . اين دانشگاه كه در ماه سپتامبر سال 1897 تاسيس شده است، يك موسسه وقف شده براي تحصيلات عاليه عمومي ميباشد كه واقع شده در محيط شهري كلان شهر بزرگ سن پترزبورگ ( كه حدود پنج ميليون نفر جمعيت دارد) است.

اين دانشگاه يك سنت قديمي و پر افتخار در تربيت دانشجويان روسي و بين المللي دارد. بيش تر از 35000 فيزيك دان از اين  دانشگاه فارق التحصيل شده اند. از زمان آغاز برنامه قبول دانش جويان بين المللي در 1947 ، بيشتر از 3500 فارق التحصيل بين المللي از بيش از 50 كشور در سراسر جهان موجود است. در حال حاضر نيز پنج هزار دانشجو در اين دانشگاه مشغول به تحصيل ميباشند.

 در ابتدا اين دانشگاه به عنوان موسسه پزشكي براي زنان تاسيس شد كه در ابتدا فقط زنان را به عنوان دانشجو ميپذيرفت ولي امروزه مردان هم ميتوانند در اين دانشگاه تحصيل كنند . اين اولين موسسه در روسيه و اروپا بود كه براي زنان فرصتي فراهم ميكرد تا به تحصيلات عاليه بپردازند.

اين دانشگاه در 1936 نام اولين موسسه پزشكي را به افتخار برنده جايزه نوبل، ايوان پاولو را بر خود گذاشت. در سال 1994 اين موسسه به عنوان دانشگاه پزشكي شناخته شد و نام دانشگاه دولتي پزشكي پاولوف سن پتزبورگ را دريافت كرد. اين دانشگاه تنها دانشگاهي است كه درمانگاهي پلي كلينيك در محدوده خود دارد كه سالگرد 180 سالگي اين درمانگاه  را در سال 2015 جشن گرفت. اين دانشگاه به طور قابل توجهي به رشد علم پزشكي و خدمات بهداشتي در روسيه كمك كرده است.

دانشكده ها و كاركنان

اين دانشگاه داراي 112 گروه آموزشي تقسيم شده در يازده دانشكده ميباشد كه شامل دانشكده هاي پزشكي، دندانپزشكي، پزشكي ورزشي، فرهنگ تطبيقي تربيت بدني، اطفال، روانشناسي باليني، دانشجوهاي خارجي، مدرسه تحصيلات عاليه پرستاري، تحصيلات پس از فارق التحصيلي، تحصيلات پيش دانشگاهي ميباشد. اين دانشگاه نرخ خوبي از كارمندان دانشكده خوب آموزش ديده شده و بسيار تحصيل كرده مجهز به تكنولوژي مدرن فراهم ميكند. هم چنين به حد كافي اعضاي غير متخصص فراهم ميكند تا محيطي خود آموز براي دانشجويان فراهم آورد.

ny1s_x2.jpg

روش تدريس

در اين دانشگاه تدريس به زبان انگليسي انجام ميشود و اين دانشگاه معتقد به روش تدريس تطبيقي منحصر به فرد است كه مبتني بر تركيبي از بهترين سنت هاي آموزشي پزشكي روسيه با روش هاي سيستم آموزش غربي است. اين دانشگاه به عنوان محلي براي آموزش متخصصين در سراسر دنيا شناخته شده است. آموزش در اين دانشگاه مبتني بر مفهوم سيستم چند مرحله اي تربيت متخصصين در برنامه هاي داراي مرحله هاي متفاوت آموزش پزشكي است. موارد موجود شامل تربيت آموزش دانشگاهي، تربيت در برنامه هاي تحصيلات عاليه و هم چنين شامل تربيت پس از فارق التحصيلي دكتر ها ميباشد.

 

هزينه تحصيل در روسيه

 

شهريه دانشگاه دولتي پزشكي پاولوف سن پتزبورگ بسيار به صرفه و اقتصادي ميباشد كه در جدول زير ميتوانيد آنرا مشاهده كنيد.

دانشگاه پاولوف روسيه

شهريه سالانه

هزينه هتل دانشجويي سالانه

هزينه كل سالانه

كل هزينه شش سال

شهريه دانشگاه به دلار

4500 دلار

600 دلار

5100 دلار

30600 دلار

قيمت به تومان(حدودي)

116ميليون

15.5 ميليون

131.5 ميليون

790 ميليون براي 6 سال

دوره هاي مقدماتي ده ماهه

2500 دلار

600 دلار

3100 دلار

80 ميليون تومان

 

پرديس دانشگاه

پرديس دانشگاه دولتي پزشكي پاولوف سن پترزبورگ درقسمت مركزي شهر در يك فضاي سبز كه شامل رنگ هاي سبز بهاري و رنگ هاي زرد پاييزي ميباشد و مسافتي حدود 40 هزار متر مربع را در بر ميگيرد. در محدوده آن 50 ساختمان زيبا با معماري شگفت انگيز وجود دارد.

نحوه ثبت نام و قبولي در دانشگاه

اگر ميخواهيد در دانشگاه پاولوف اولين دانشگاه دولتي پزشكي سن پترزبورگ ثبت نام كنيد، پس بايد در امتحان ورودي ملي واجد شرايط بودن( ان اي اي تي) ثبت نام كنيد. ولي بايد اين را به خاطر بسپاريد كه فقط لازم است در امتحان قبول شويد. قبولي در دانشگاه پاولوف اولين دانشگاه دولتي پزشكي سن پترزبورگ بر اساس يك دوره مشاوره و رشد آموزشي است. به دانشجويان توصيه ميشود نكات گفته شده را بخوانند تا از رد شدن در امان باشند. به شما يك فرم درخواست داده ميشود تا دانشكده موردنظر خود را انتخاب كنيد. وقتي نامه پيشنهاد را دريافت كرديد، براي استفاده هاي بعدي آن را پيش خود نگه داريد. سپس بايد شهريه ورود به دانشگاه يا كالج را بپردازيد. پس از پرداخت هزينه دانشگاه براي ورود به دانشگاه پاولوف بايد براي ويزا اقدام كنيد. يك ويزا براي تحصيل در دانشگاه پزشكي پاولوف روسيه دريافت كنيد. و حالا يك پرواز با هواپيما به روسيه براي خود رزرو كنيد.

مدارك مورد نياز

قبل از درخواست براي ورود به دانشگاه پاولوف اولين دانشگاه پزشكي سن پترزبورگ فراموش نكنيد كه مدارك زير را با خود همراه داشته باشيد:

پاسپورت ( با حداقل 18 ماه اعتبار)

مدرك 10 ام و برگه مهر

مدرك 12 ام و برگه مهر

مدرك تولد

10 قطعه عكس به اندازه مناسب پاسپورت

نامه دعوت رسمي از دانشگاه پاولوف

تاييد تمام مدارك توسط وزارت امور خارجه كشورتان

قانوني شدن تمام مدارك توسط سفارت روسيه

هزينه هاي ويزا

رسيد بانكي پرداخت هزينه اولين سال تحصيلي

مدارك تست ايدز

مزاياي تحصيل در روسيه

عدم وجود آزمون ورودي براي ورود به دانشگاه ( فقط آزمون نيت

موسسات

موسسه تحقيقات نفرولوژي

موسسه تحقيقات پالمونولوژي

موسسه يادبود رايزا گورباچوا براي آنكولوژي و هماتولوژي و ترنسپلنت كودكان

موسسه جراحي صورت و تحقيقات دندانپزشكي ماكسيلو

موسسه فارماكولوژي والدمن

موسسه قلب وعروق

مراكز تحقيقي

مركز تحقيقي علمي

مركز پزشكي

مركز تحقيق منطقه اي ناركولوژي و سايكوفارماكولوژي

مركز علمي و روش شناسي پزشكي مولكولي فدراسيون روسيه

مركز فاز هاي اوليه آزمايشات كلينيكي


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۵ بهمن ۱۳۹۹ساعت: ۰۷:۱۳:۴۴ توسط:sam موضوع:

قيمت خريد آپارتمان و ويلا در ببك استانبول

قيمت خريد آپارتمان و ويلا در ببك استانبول

امروزه ميزان افرادي كه به خريد ملك در استانبول تمايل نشان مي دهند به طور قابل توجه اي نسبت به گذشته بيشتر شده است، اين افراد با مقاصد مختلف مانند اخذ اقامت و يا سرمايه گذاري به دنبال راهي براي خريد بهترين ملك موجود با توجه به عواملي مانند بودجه، هدف و... خود مي‌باشند به همين دليل ممكن است سوال‌هاي زيادي در مورد مزايا و موارد ديگري همچون شرايط اخذ پاسپورت و... براي آنها پيش آيد از اين رو ما در اين مقاله قصد داريم مطالب كارآمدي را در اختيار اين افراد جهت خريد ملك و همچنين اخذ اقامت در اين شهر قرار دهيم اگر شما نيز قصد داريد در استانبول ملكي خريداري كنيد تا انتهاي مطالب با ما همراه باشيد.

agca_z3.jpg

ويژگي‌هاي اقامت در تركيه

 

محله ي ببك در استانبول يكي از محله هاي تاريخي و قديمي در استانبول است كه چشم انداز بي نظيري را از تنگه بسفر به شما ارائه مي دهد، محله ببك يكي از بهترين جاهايي است كه مي‌توانيد براي گشت ‌وگذار و خوردن يك غذاي خوب در استانبول برويد. ببك (bebek) محله اي در محدوده  شهرداري منطقه اي بشيكتاش است كه در سواحل اروپايي بسفر قرار گرفت است و چندين محله ي ديگر آن را نيز احاطه كرده اند كه به ترتيب نام آن ها «آرناووتكوي»، «اتيلر» و «روملي هيساري» مي باشد. زماني كه استانبول توسط «فاتيح» فتح شد، ببك يك روستاي كوچك ماهيگيران يوناني بود و قدمت محله ي ببك در استانبول به قرن ها پيش باز مي گردد.

 

نكته اي كه جالب است درباره ي محله ي ببك در استانبول بدانيد اين است كه فلسفه ي دقيقي درباره اينكه نام اين روستا و محله از كجا آمده نيز وجود ندارد و تنها ترجمه اي از كلمه ببك كه به معناي كودك مي شود از آن در كتب تاريخي وجود دارد. اين نام به گفته ي برخي از كارشناسان به موقعيت جذاب محله در تنگه‌ي بسفر اشاره مي‌كند كه خليج عميق و آرام و چشم‌اندازي گسترده بر هر دو جهت بسفر دارد.

 

در دوران عثماني بود كه مورد توجه قرار گرفت و بيشتر اشراف زاده‌گان  خانه‌هاي ييلاقي و كاخ‌هاي تابستاني خود را در اين مكان ساختند. متاسفانه در طول اين مدت بيشتر اين عمارت‌ها تخريب شده‌اند و تنها خانه‌ي سفيد رنگ كنسول‌گري مصر از آن دوران به جا مانده كه به دستور آخرين خديو مصر ساخته شد.

 

ساكنان استانبول عاشق منطقه ببك هستند و اگر صبح‌ها به آنجا برويد مردمي را مي‌بينيد كه در خيابان‌هاي آن در حال قدم زدن هستد يا در كافه‌اي نشسته‌اند و در جوار تنگه بسفر صبحانه نوش جان مي‌كنند. همچنين اين محله شب‌هاي سرزنده‌اي دارد و يكي از معروف‌ترين مكان‌هاي استانبول براي گشت و گذار شبانه است.

 

خريد آپارتمان در محله ببك استانبول

ببك محله اي است كه بسياري براي خريد ملك در آن روز شماري ميكنند، خيلي از خريداران ملك در استانبول آرزوي خريد ملك در محله ببك استانبول را دارند و با توجه به موفقيت صنعت سريال سازي تركيه اين محله بين تمامي كشور داراي شهرت است و خريدارن خارجي زيادي را بخصوص از اقشار بسيار متمول جذب اين محله مي كند.

 

البته در اين محله عموم ملك هاي يا ويلايي هستند و يا ملك هاي آپارتماني هستند كه قدمت زيادي دارند و البته ملك هاي بسيار خوب ويلايي ساحلي نيز در اين محله بسيار لوكس مي توان پيدا نمود.

 

ساكنان محله ببك از قديم قشر مرفه استانبول بوده و هستند پس از زندگي در اين محله هيچ وقت ناراضي نخواهيد شد. مگر صداي بوق كشتي ها كه گهگاهي به گوش ميرسد كه البته آن نيز براي بسياري داراي جذابيت است.

قيمت آپارتمان هاي يك خوابه در ببك  استانبول نكته جالب اين است كه به سختي مي توانيد واحد يك خوابه در اين منطقه پيدا كنيد و محدود واحد هاي يك خوابه موجود حداقل عمر بناي آنها بالاي 20 سال است كه البته بازسازي شده مي باشند. قيمت آپارتمان يك خوابه در ببك از حدود 1 ميليون لير  شروع مي شود و تا مبلغ 3 ميليون 600 هزار لير در واحد هاي با ديد دريا متغيير مي باشد.

قيمت آپارتمان هاي دو خوابه در ببك  استانبول  همانند واحد هاي يك خوابه واحد هاي دو خوابه در محله ببك داراي حداقل عمر بناي 20 سال هستند كه از حدود 1 ميليون و 500 هزار لير در آپارتمان هاي معمولي شروع مي شود و تا 5 ميليون و 250 هزار لير در آپارتماني هاي لوكس بازسازي شده با ديد دريا متغيير مي باشد.

قيمت آپارتمان هاي سه خوابه در ببك  استانبول حداقل سن بنا در واحد هاي سه خوابه هم از 5 تا 10 سال شروع مي شود و قيمت واحد سه خوابه در ببك استانبول از حدود 2 ميليون لير در آپارتمان هاي معمولي شروع مي شود و تا 29 ميليون  لير در خانه هاي با چشم انداز دريا متغيير مي باشد.

قيمت ويلا در ببك استانبول از حداقل 5 ميليون لير در ويلاهاي داخل محل با حدود 5 اتاق خواب 250 متري شروع مي شود كه البته ديد محدودي از تنگه بوسفور را نيز دارند

 

با حدود 30 ميليون لير مي توانيد يك ويلاي 900 متري با 7 اتاق خواب و ديد خوبي از تنگه بوسفور خريداري نماييد كه البته سن بنا بالاي 20 سال خواهد بود

 

مزيت و فوايد خريد ملك در استانبول

جالب است بدانيد كه كشور تركيه به دليل عوامل مختلف مانند داشتن آب و هوايي دلپذير، موقعيت جغرافيايي مناسب، تاريخچه تاريخي، مشابهت فرهنگي و... همواره يكي از گزينه‌هاي بسيار مناسب جهت مهاجرت ايرانيان به حساب مي‌آيد علاوه بر آن اقامت و خريد ملك در اين كشور مزاياي بي شماري نيز به همراه خواهد داشت.

مزيت خريد ملك در تركيه به شرح زير مي‌باشد:

  • اخذ شهروندي كشور تركيه: يكي از راه‌هايي كه افراد مي‌توانند شهروند كشور تركيه به حساب آيند خريد ملك در اين كشور است و همانطور كه ميدانيد بهترين و راحت ترين راه براي اخذ حق شهروندي كشور تركيه خريد خانه است زيرا در قانون جديد اين كشور مصوب سال 2018 آمده كه هر شخص از اتباع كشورهاي خارجي حق خريد خانه در اين كشور را خواهند داشت و با خريد ملكي به ارزش 250 هزار دلار مي‌توانند به راحتي از حق شهروندي نيز بهره مند شوند كه اين موضوع باعث تشويق افراد به مهاجرت و خريد خانه در اين كشور شده است.
  • امكان تحصيل در بهترين دانشگاه‌ها: دانشگاه‌هاي شهر استانبول در رده بندي علمي جهان داراي ارزش و اعتبار قابل قبولي مي‌باشند به همين خاطر بعد از خريد ملك مورد نظر امكان ادامه تحصيل با بهترين شرايط و كمترين هزينه براي افراد ميسر خواهد شد، البته عده اي هدف و مقصودشان از اقامت تركيه تنها تحصيل در دانشگاه‌هاي استانبول مي‌باشد، آنها با خريد خانه زودتر مي‌توانند به هدف خود دست پيدا كنند.
  • افزايش سرمايه: جالب است بدانيد كه رشد اقتصادي در كشور تركيه همواره سير صعودي دارد كه اين موضوع براي افراد سرمايه گذار سودهاي كلان در پي خواهد داشت زيرا با گذشت مدت زمان كوتاه ارزش ملك خريداري شده توسط آنها بالا رفته و به تبع سرمايه آنها نيز رشد مثبتي خواهد داشت به همين خاطر اگر قصد سرمايه گزاري در اين كشور را داريد بهترين راه براي شما خريد خانه و آپارتمان مي باشد البته لازم است قبل از اقدام به اين كار حتما از افراد با تجربه در اين حوزه مشورت بگيريد زيرا خريد برخي از ملك‌ها ارزش سرمايه گذاري نخواهد داشت.
  • استفاده از موقعيت استراتژيك: موقعيت قرارگيري اين كشور در ميان سه قاره باعث ايجاد شرايط ويژه اي شده كه افراد در كشورهاي مجاور را ترغيب به مهاجرت مي‌نمايد.
  • اخذ پاسپورت تركيه: پاسپورت اين كشور يكي از با اعتبار ترين پاسپورت‌ها در ميان كشورهاي ديگر است زيرا كساني كه اين پاسپورت را دريافت نموده اند توانايي سفر به حدود 26 كشور واقع در حوزه شينگن را پيدا خواهند نمود.
  • علاوه بر موارد گفته شده مي شود به مزيت‌هاي ديگري مانند دارا بودن مكان‌هاي توريستي متعدد، آب و هواي مطلوب و... اشاره كرد.

حال با توجه به مزيت‌هاي بسيار زياد خريد خانه در استانبول اگر به دنبال يك كشور نزديك و با شرايط ايده آل براي مهاجرت و سرمايه گذاري هستيد پيشنهاد ما به شما كشور تركيه و به خصوص شهر استانبول است زيرا با اين اقدام در مدت زمان بسيار كوتاهي شاهد پيشرفت‌هاي زيادي در زندگي خود خواهيد بود.

 

 

شرايط خريد آپارتمان در كشور تركيه

 

 

قوانين مربوط به خريد خانه در استانبول و موارد محدود كننده آن

اگر قصد خريد آپارتمان در استانبول را داريد بهتر است قبل از انجام هر اقدام نسبت به قوانين خريد خانه و موارد محدود كننده آن آگاهي كامل داشته باشيد زيرا در برخي مواقع ممكن است بدون داشتن اطلاعات كامل دست به خريد بزنيد و متحمل ضررهاي بسياري بشويد براي همين در اين قسمت مي‌خواهيم شما را با قوانين كشور تركيه در خصوص خريد خانه و محدوديت هاي اين امر آشنا نماييم.

قانون شماره 35 تركيه در بخش املاك و اراضي مصوب سال 2012 مي‌گويد كه برخي از اتباع كشورهاي ديگر امكان خريد ملك در كشور تركيه را دارند با اين شرط كه املاك و اراضي خريداري شده مي‌بايست بيشتر از 30 هكتار نباشد و همچنين در مناطق نظامي نيز واقع نشده باشد، بنابراين بهتر است قبل از خريد هر ملك يا اراضي ابتدا از سازمان‌هاي مربوطه در كشور تركيه استعلامات مورد نياز خود را انجام دهيد تا با خيال راحت و اطمينان كامل آن را از فروشنده بخريد.

توجه داشته باشيد اگر قصد خريد اراضي را بجاي زمين داريد لزوما بعد از گذشت دو سال از تاريخ خريد آن بايد به ساخت و ساز اقدام نماييد در غير اينصورت مشمول جريمه هاي متعدد و بطلان معامله خواهيد شد.

علاوه بر اين موارد، بعد از خريد خانه در صورت رعايت نكردن يكسري موارد ممكن است خريد شما باطل گردد كه اين موارد عبارت اند از:

  • هر گاه ملك خريداري شده موجبي براي نقض قوانين كشور تركيه گردد.
  • تاييد نشدن از سوي سازمان هاي مربوط مانند سازمان هاي امنيتي اين كشور.
  • انقضاي مدت مشخص شده براي شروع پروژه مورد نظر.
  • عدم ارائه گواهي پايان كار به سازمان مربوطه.
  • دارا نبودن تابعيت مجاز.

در مورد گزينه آخر لازم به ذكر است كه ايران جز كشورهايي است كه تابعيت مورد قبول براي خريد ملك در استانبول را دارد زيرا تنها اتباع برخي از كشورها مي‌توانند اقدام به خريد خانه و اقامت در تركيه نمايند.

اضافه بر آن در هنگام خريد مي‌بايست از فرم‌هاي مخصوص جهت انجام امور نقل و انتقال استفاده كنيد و همچنين بعد از گذشت سه سال از تاريخ خريد اجازه فروش ملك خريداري شده را خواهيد داشت بنابراين اگر در اين زمينه آگاهي كامل و تخصص لازم را نداريد بهتر است به مجموعه‌هاي تخصصي در حوزه خريد ملك در كشور تركيه مراجعه و انجام كارهاي قانوني را به آنها بسپاريد تا با مشكلات مختلف مانند ابطال معامله مواجه نشويد و با خيال راحت از مزيت‌هاي اقامت تركيه استفاده كنيد.

  براي خريد ملك در استانبول چه مداركي نياز است

در صورت انتخاب ملك مورد نظر كه مي‌تواند خانه، آپارتمان، زمين و... باشد مي‌بايست مدارك مورد نياز را براي انجام معامله آماده نماييد كه اين مدارك كمي متفاوت تر از مداركي خواهد بود كه در معامله‌هاي داخلي به آن نياز است.

مدارك مورد نياز براي خريد ملك در استانبول به صورت زير است:

  • سند ملك مورد نظر به همراه اطلاعات تكميلي مانند آدرس دقيق، تاديه اخذ شده از سازمان ثبت اسناد و... .
  • مدارك شناسايي ترجمه شده خريدار و همچنين پاسپورت وي، در اينجا بايد دقت داشته باشيد كه مدارك شناسايي ترجمه شده حتما توسط نوتر تاييد شوند زيرا در غير اينصورت قابل قبول نخواهد بود.
  • پرداخت نمودن عوارض كامل مربوط به شهرداري و ارائه رسيد آن.
  • 2 قطعه عكس 4*6 با رعايت خصوصيات مورد قبول از خريدار و همچنين فروشنده.
  • داشتن وكيل و حضور وي در جلسه به همراه ارائه اصل وكالتنامه رسمي ترجمه شده كه مي‌بايست به تاييد دادگستري و وزارت خارجه رسيده باشد.
  • حضور دو نفر شاهد واجد شرايط.
  • حاضر بودن مترجم رسمي مورد وثوق در جلسه.

همانطور كه مشاهده فرموديد آماده سازي برخي از مدارك نياز به وقت زيادي دارد به همين خاطر توصيه مي‌شود از چند ماه قبل از تاريخ معامله اين مدارك را آماده كنيد تا كارهاي خريد ملك در استانبول براي شما به سرعت پيش رود.

 

سريع ترين راه اخذ پاسپورت تركيه

 

 

مراحل گرفتن پاسپورت تركيه

پيش تر گفتيم كه پاسپورت تركيه يكي از معتبر ترين پاسپورت‌ها مي‌باشد كه اجازه ورود به 26 كشور عضو شينگن را دارد براي همين برخي از افراد تنها به دنبال اخذ اين پاسپورت معتبر براي اخذ مجوز ورود به ديگر كشورها هستند.

هر اتباع ايراني با خريد ملكي به ارزش حداقل 250 هزار دلار به راحتي و بدون مشكل مي‌تواند پاسپورت اين كشور را به دست آورد اما در گذشته قبل از تصويب قانون جديد هر فرد بايد حداقل به ميزان يك ميليون دلار آمريكا سرمايه در اختيار مي‌داشت كه اين شرايط امروزه به 250 هزار دلار كاهش پيدا كرده و شانس افراد براي اخذ پاسپورت را بسيار بالا برده است.

يكي ديگر از ويژگي‌هاي اخذ اين پاسپورت عدم نياز به اقامت در تركيه مي‌باشد زيرا برخي كشورها تنها در صورت اقامت در آن كشور به افراد اجازه اخذ پاسپورت را مي‌دهند اما شما مي‌توانيد فقط با خريد يك ملك به اين هدف برسيد و سختي زيادي را متحمل نشويد.

سخن پاياني

به طور خلاصه اقامت تركيه و خريد ملك در شهر استانبول براي افراد با هدف‌هاي مختلف مانند تحصيل نمودن، سرمايه گذاري، راه اندازي كسب و كار، سفر به ديگر كشورها به كمك پاسپورت معتبر و... مي‌تواند مزيا و فوايد زيادي را به همراه داشته باشد اما براي جلوگيري از ضرر و زيان‌هاي احتمالي حتما قبل از انجام هر كار با افراد متخصص در اين حوزه مشورت كرده تا آنها با توجه به نياز شما بهترين ملك موجود در استانبول را پيشنهاد دهند و اقدامات لازم براي خريد آن را نيز راحت تر نمايند.

 

چنانچه كه ميخواهيد پاسپورت تركيه را دريافت نماييد و يا براي سرمايه گذاري، اقدام به خريد خانه در استانبول بنماييد مي توانيد از خدمات مشاوره و كارشناسي تركي بست هوم www.turkeybesthome.com  و يا از طريق واتس اپ 00905523082146  استفاده نماييد.

 

 

منبع: نكات كليدي خريد ملك در استانبول


برچسب: خريد ملك در تركيه،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۴ بهمن ۱۳۹۹ساعت: ۰۸:۴۷:۲۲ توسط:sam موضوع: