بيا برو تو قلبم بيا برو تو قلبم .

بيا برو تو قلبم

با كيفيت ترين محصولات ساختماني در شهر بتن

بهترين و پركاربرد ترين مصالح ساختماني

 

با كيفيت ترين محصولات ساختماني در شهر بتن

امروزه صنعت ساخت و ساز روز به روز در حال پيشرفت بوده و مصالح ساختماني متفاوتي نيز براي ساخت بخش هاي سازه ها مورد استفاده قرار مي گيرند. اغلب مصالح مورد نياز براي ساخت يك بنا از جنس بتن هستند و كيفيت، حرف اول را در آنها خواهد زد. ديوار و كف واحد ها از اهميت ويژه اي برخوردارند و بلوك سبك و كفپوش از جمله مصالح پركاربرد براي اين بخش ها به شمار مي روند كه هريك از آنها را مي توانيد در انواع مختلف خريداري نماييد. مراكز متعددي اقدام به توليد مصالح ساختماني كرده اند اما هريك كيفيت و ويژگي هاي متفاوتي نسبت به يكديگر دارند و انتخاب بهترين مورد از ميان آنها باعث مي شود كه از محصول خريداري شده اطمينان كامل داشته باشيد. شهربتن كليه مراحل توليد مصالح بتني را طبق استاندارد هاي جهاني پشت سر گذاشته و محصولاتي با بالاترين درجه كيفي به شما تحويل خواهد داد. يكي از مهمترين مزيت هاي خريد از اين مركز را مي توان دريافت مشاوره از كارشناسان با تجربه دانست. همچنين وب سايت جامع شهر بتن اطلاعات كاملي در رابطه با انواع محصولات بتني در اختيار شما قرار خواهد داد و مي توانيد پس از بررسي هاي دقيق نسبت به خريد اقدام كنيد. در ادامه توضيحات كامل تري از اين قبيل ارائه نموده ايم. پيشنهاد ما به شما بررسي قيمت روان كننده و قيمت زودگير كننده و قيمت سيمان است.

 

b1_wc3w.jpg

 

مزاياي شهر بتن

خريد محصولات بتني از شهربتن مزيت هاي بسياري برايتان خواهد داشت و از جمله مهم ترين مزيت هاي آن مي توان به خريد از كليه نقاط كشور اشاره كرد. مسئولين اين شركت به منظور جلب رضايت مشتريان اقدام به ارائه بهترين و باكيفيت ترين محصولات با نازلترين قيمت ها كرده اند و مي توانيد محصولات مورد نياز خود را بدون هيچگونه نگراني از نظر كيفيت، خريداري كنيد. لازم به ذكر است كه امكان سفارش محصول به صورت اختصاصي نيز وجود دارد و خواهيد توانست درخواست خود را به صورت ?? ساعته و در تمامي روزهاي هفته با كارشناسان شركت در ميان بگذاريد.

 

 

بلوك clc چيست و چه ويژگي هايي دارد؟

بلوك هاي ساختماني رنگ‌و شكل هاي مختلفي به خود گرفته اند و امروزه براي بخش هاي مختلف ساختمان از بلوك هاي متفاوتي استفاده مي شود. در حالت كلي قيمت بلوك clc به دليل بالا بودن قيمت سيمان بالاتر از ساير انواع بلوك ها است. بلوك clc از جمله پركاربردترين انواع بلوك هاي ساختماني است كه به عنوان بلوك سبك نيز شناخته مي شود. اين نوع بلوك ها تشكيل شده از مواد اوليه متفاوتي هستند و وجود ذرات هوا در داخل آن باعث تبديل شدن آن به يك عايق صوتي حرارتي شده است. بلوك هاي clc در انواع اندازه هاي مختلف توليد شده است و معمولا ضخامت آنها ?? سانتي متر خواهد بود. بلوك هاي clc در شرايط خاص و پس از نگهداري در انبار توليد مي شوند و مي توان براي مصارف مختلفي از آن استفاده كرد. بلوك هاي clc به سبك بودن معروف هستند و به دليل اينكه عايق حرارتي هستند استفاده كردن از آنها باعث صرفه جويي در ميزان هزينه ها خواهد شد. اين نوع بلوك ها به دليل وزن كمي كه دارند ميزان خسارت هاي ناشي از زلزله را نيز كاهش خواهند داد. براي اطلاع از قيمت بلوك سيماني با ما تماس بگيريد.

 

 

 

قيمت بلوك Clc

بي شك يكي از مهمترين مواردي كه هر فردي در هنگام خريد بلوك به آن توجه مي كند ميزان قيمت آن است. در حالت كلي بلوك clc قيمت بالاتري نسبت به اغلب انواع بلوك ها دارد و اين گران بودن قيمت نيز بي حكمت نيست. يك بلوك clc با ضخامت ?? سانتي متر از نظر عايق بودن با بلوك هاي معمولي ?? سانتي برابر است پس استفاده كردن از آن باعث صرفه جويي در فضا نيز خواهد شد. توجه داشته باشيد كه ممكن است قيمت بلوك clc در شركت هاي توليد كننده، متفاوت باشد و اين تفاوت قيمت به دليل پايين بودن كيفيت محصول است و به هيچ وجه نبايد كيفيت را فداي قيمت كنيد. شهربتن با جديدترين مكانيزم ها اقدام به توليد انواع بلوك ها و مصالح ساختماني نموده است و به همين دليل كليه مصالح توليدي آن از بالاترين درجه كيفي برخوردار هستند. ميزان اندازه بلوك نيز مانند قيمت امروز سيمان در ميزان قيمت آن تاثير خواهد گذاشت و چنانچه ابعاد بزرگتر را براي خريد انتخاب كنيد قيمت بيشتري نيز از شما درخواست خواهد شد. همچنين مي توانيد در وب سايت ما نسبت به خريد سيمان رنگي اقدام نماييد.

 

كفپوش بتني چيست؟

كفپوش بتني همانطور كه از نام آن پيداست از بتن ساخته شده و مقاومت بالايي نيز دارد. كفپوش هاي بتني براي پوشش دادن سطح زمين مورد استفاده قرار مي گيرند و مي توان آنها را در انواع رنگ ها و ابعاد مختلف خريداري كرد. توجه داشته باشيد كه سطح كفپوش هاي بتني كاملا سمباده كاري شده و هيچگونه برآمدگي در آن مشاهده نخواهيد كرد. ارتفاع كفپوش ها نيز معمولا ?.? سانتي متر است. اين محصول در برابر سايش و تغييرات جوي بسيار مقاوم بوده و به همين دليل براي كفسازي پارك ها و معابر از آن استفاده مي شود. در معماري امروزي كفپوش هاي طرح دار بهترين انتخاب براي كف حياط ساختمان و يا اداره خواهند بود و مي توانيد آن را در انواع طرح هاي مختلف مشاهده و بهترين مورد را براي خريد انتخاب كنيد. فراموش نكنيد كه كفپوش هاي بتني را بدون استفاده از سيمان و بر روي ماسه قرار مي دهند و به همين دليل راه ساده اي ور پيش خواهيد داشت و مي توانيد به سرعت حياط يا هر محل ديگري را با كفپوش بتني پوشش دهيد. در رابطه با قيمت كفپوش بتني نمي توان رقم ثابتي در نظر گرفت چرا كه عوامل متعددي مانند قيمت بتن آماده بر ميزان قيمت آن تاثير خواهند گذاشت.

 

 

 

قيمت كفپوش بتني

از جمله مهمترين موارد تعيين كننده قيمت كفپوش بتني مي توان به كيفيت آن اشاره كرد. بي شك در صورتي كه ميزان ماسه بتن از سيمان آن بيشتر باشد هزينه توليد كفپوش نيز پايين تر خواهد بود و برخي از شركت هاي توليد مصالح ساختماني محصولات بي كيفيت را با قيمت ارزان به فروش مي رسانند و بايد از خريد آنها خودداري كنيد. طبيعتا محصولاتي كه از مواد اوليه به نسبت درست توليد شده باشند كيفيت و دوام بالاتري هم خواهند داشت. طرح و اندازه كفپوش نيز در ميزان قيمت آن تاثير خواهد گذاشت و در هنگام خريد حتما به ارتفاع كفپوش ها نيز دقت داشته باشيد چرا كه با افزايش ارتفاع، ميزان قيمت كفپوش نيز بيشتر خواهد شد. با مراجعه به وب سايت شهر بتن مي توانيد قيمت دقيق كفپوش هاي باكيفيت همچنين قيمت سيمان فله را مشاهده كنيد.

عايق حرارتي هبلكس

هبلكس به لحاظ ويژگي هاي كه دارد داراي عايق گرما، سرما و صدا مي باشد. قانون هاي جديد عايق بودن ساختمان باعث شده مهندسان و مالكان از هبلكس استفاده كنند تا احتياج به عايقي ديگري نباشد.

 

عايق آش سوزي هبلكس

هبلكس حرارت را به كندي هدايت و انتقال مي دهد. استفاده از سليس در بلوك هبلكس باعث مي شود هبلكس نسوزد. انتقال آتش به قسمت هاي ديگر ساختماني كه در آن از هبلكس استفاده شده به سختي انجام مي گيرد. جلوگيري از انتقال آتش از مزيت هاي مهم هبلكس است.

 

برگرفته از وب سايت فروشگاه اينترنتي شهر بتن به آدرس اينترنتي https://shahrebeton.com


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۳۰ مهر ۱۴۰۰ساعت: ۰۵:۵۸:۲۵ توسط:sam موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :