بيا برو تو قلبم بيا برو تو قلبم .

بيا برو تو قلبم

عكس بيلي ايليش براي پروفايل

عكس بيلي ايليش براي پروفايل

x3_kks.jpg

عكس بيلي ايليش براي پروفايل

بيلي آيليش، فوق ستاره محبوب دنياي موسيقي متولد ?? دسامبر ???? (?? آذر ????) است و در منطقه‌اي به نام هاي‌لند پارك واقع در لس آنجلس كاليفرنيا به دنيا آمده است. خانواده او شامل پدر، مادر و برادر بزرگترش است كه همگي هنرمند بوده و هر كدام به نحوي در كشف استعداد موسيقي و موفقيت روز افزون بيلي تاثير به سزايي داشته‌اند. imo free video calls and chat  برنامه ايست كه به كاربران اندرويد امكان چت و برقراري تماس صوتي و تصويري رايگان را ميدهد.

برادر بيلي، فينياس نه تنها يكي از نزديكترين دوستان او است، بلكه در تمامي موسيقي‌هاي شگفت انگيزي كه از او مي‌شنويم نيز كمك بزرگي محسوب مي‌شود! او تمام ?? آهنگ موجود در آلبوم بيلي با عنوان «وقتي همه خواب هستيم، به كجا مي‌رويم؟» را نوشته و توليد كرده است. فينياس تمايل دارد آهنگ‌هايي بنويسد كه به احساسات بيلي بيشتر از هرچيز ديگري نزديك باشد!

در بازار موسيقي امروز جهان، پوشيدن لباس‌هاي بدن نما و حواشي دنياي مجازي در مورد اندام و سبك لباس خواننده‌ها حسابي داغ است و اين چيزي است كه بيلي قبل از ورود به صنعت موسيقي درباره‌اش مي‌دانست.

او علاوه بر داشتن صداي آواز بي نظيرش، بيشتر به دليل داشتن لباس‌هاي عجيب و غريب و گشادش شناخته مي‌شود، اما در حقيقت معلوم شد كه او براي دوري كردن از جلب توجه با لباس‌هاي بدن نما و صحبت مردم درباره بدنش اين لباس‌هاي خاص و عجيب را انتخاب مي‌كند و عاشق لباس‌ها و سبك و استايلش است و دوست دارد با سبك خاص خودش ديده و شناخته شود.

همه در يك مقطع زندگي خود طرفدار جاستين بيبر بوده‌اند، درست است؟ بيلي از كودكي طرفدار بزرگ جاستين بيبر بوده و در خيلي از مصاحبه‌هايش در اين مورد صحبت كرده و همچنان هم او را دنبال مي‌كند. در حال حاضر بيلي و جاستين دوستان بسيار نزديكي با هم هستند! جاستين حتي در مصاحبه راديويي با زين لاو اظهار داشت كه نسبت به بيلي احساس مسئوليت مي‌كند و براي حفظ امنيت و محافظت از او هر كاري انجام مي‌دهد

 

مجموعه عكس بيلي ايليش براي پروفايل در سايت يك سوال


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۷ مرداد ۱۴۰۰ساعت: ۰۲:۴۲:۲۴ توسط:sam موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :