بيا برو تو قلبم بيا برو تو قلبم .

بيا برو تو قلبم

بررسي كامل مشخصات خودروي بوگاتي شيرون هرمس

مشخصات فني بوگاتي شيرون هرمس + بررسي آن

 

بوگاتي يكي از معروف ترين و گران ترين برندهاي خودرو در سراسر جهان است. اين شركت پس از واگذاري مالكيت به فولكس واگن، محصولات خود را با نام هاي ويرون و شيرون عرضه كرد. البته اين دو مدل در طرح هاي مختلف و شكل هاي متفاوت ارائه مي شوند.

 

تا قبل از رونمايي از Lavitor Noire و Divo در نمايشگاه خودروي ژنو 2019، بوگاتي Lavator به عنوان گران ترين خودروي صفر كيلومتر جهان شناخته مي شد. البته هنوز كامل نشده و گفته مي شود بوگاتي در سال 2021 آن را به مالك مجلل خود مي دهد.

 

معروف ترين ماشين سوپر اسپرت دنيا

 

شيرون سريع ترين و قدرتمندترين خودروي سوپر اسپرت تاريخ بوگاتي است. طراحي پيشرفته، فناوري نوآورانه، ظاهر و عملكرد عالي آن را به شاهكاري منحصر به فرد از فرم و فناوري تبديل كرده است. از سوي ديگر، هرمس، توليدكننده جهاني محصولات لوكس، چند سالي است كه پا به عرصه وجود گذاشته است.

اين مبحث در مجله تكنولوژي و خودروي نيوان تك به خوبي توضيح داده شده است.

 

هرمس يك توليد كننده كالاهاي لوكس مستقر در فرانسه است. اين برند بارها در مطالعات مختلف به عنوان با ارزش ترين برند جهان مورد ارزيابي قرار گرفته و رتبه بندي شده است. در حال حاضر، طيف گسترده محصولات تجاري هرمس شامل كالاهاي چرمي، عطرها و پوشاك است. دسته كالاهاي چرمي و جواهرات بزرگترين منبع درآمد اين شركت است. و لباس، ابريشم و پارچه وجود دارد.

 

امروزه اين برند با 307 فروشگاه در سراسر جهان، در سراسر آمريكا، روسيه و آسيا فعاليت مي كند. همچنين بيش از 13000 كارمند دارد. يكي از بزرگترين توليدكنندگان كالاهاي لوكس در جهان است. اين درآمد از 6.6 ميليارد دلار و سود از 2.3 ميليارد دلار در سال 2017 فراتر رفت.

 

همچنين با توجه به اظهارات مدير كل، كالاها به صورت دستي و حاصل تلاش صنعتگران و هنرمندان اين شركت توليد مي شود كه نشان از كيفيت ساخت و منحصر به فرد بودن محصولات آن دارد. به عنوان مثال، روسري ابريشم از ابريشم خالص ساخته مي شود كه توسط مزارع هرمس در برزيل توليد مي شود.

 

بوگاتي شيرون هرمس نتيجه يك همكاري عالي است

 

يك همكاري قوي بين هرمس پاريس و بوگاتي مولشيم ايجاد شد. اين بهترين تركيب هنر و قدرت است. تركيب بوگاتي شيرون معروف و هرمس زيبا بهترين انتخاب است. در نهايت اين همكاري منجر به توليد بوگاتي شيرون هرمس شد.

مطمئنا حاصل همكاري فوق العاده دو تا از بزرگترين برندهاي لوكس دنيا محصولي بي نظير خواهد بود. بهترين گزينه براي طراحي يك خودروي فوق لوكس، بوگاتي و هرمس هستند.

 

همكاري هرمس و بوگاتي به سال‌ها قبل برمي‌گردد

 

اين اولين بار نيست كه دو شركت فرانسوي با هم ملاقات مي كنند. قبل از جنگ جهاني اول، اتوره بوگاتي (موسس شركت) كارگاه هاي دكوراسيون را براي اميل هرمس، پسر بنيانگذار هرمس، سفارش داد. با اين حال، اين دستور تا سال 1920 اجرا نشد. او حتي با اميل هرمس براي ايجاد چندين مورد لوكس مانند چمدان سفارشي اولين بوگاتي رويال همكاري كرد. اين اولين همكاري دو شركت لوكس فرانسوي بود.

 

سال ها بعد، در سال 2008، اولين بوگاتي هرمس توليد شد. و آن بوگاتي ويرون Fbg بود. نه تنها چمدان، بلكه فضاي داخلي اين خودرو نيز توسط هرمس ساخته شده است. اين همكاري در سال 1395 صورت گرفت و همكاري اين دو شركت در زمينه هاي زير انجام شد:

 

1- توليد كيف هاي چرمي در سال 1920م

 

2- بوگاتي ويرون هرمس 2008

 

3- بوگاتي شيرون هرمس 2016

 

داستان بوگاتي شيرون هرمس

 

داستان با مانه خوشبين، ميلياردر جهاني آغاز مي شود كه به دليل علاقه اش به برندهاي فرانسوي هرمس و بوگاتي، سفارش ماشين مي دهد. Khosbein براي گرد هم آوردن اين دو شركت متحد شد و يك نسخه ويژه بوگاتي Chiron Hermes را براي خود انتخاب كرد. اين طرح براي سال 2016 برنامه ريزي شده است.

 

به گفته Optimist، ساخت بوگاتي شيرون هرمس 4 سال طول كشيد. باورش سخت است كه اين مدت طول كشيد تا بوگاتي شيرون تنها نشانه اي از سفارشي سازي داشته باشد. البته، هرمس نمي تواند عجله در اين پروژه داشته باشد.

دليل اصلي تاخير در ساخت خودرو اميدوار بودن ماني است. زيرا هيچ چيز معمولي و ساده اي براي حل اين كل خوشمزه وجود ندارد. قبل از اينكه بوگاتي شيرون هرمس را بسازند، رنگ‌هاي كرم، نقره‌اي و حتي قهوه‌اي را براي ماني خوش‌حال ارائه كردند. تا زماني كه به تصوير سفيد و شاداب مورد نظر برسند.

 

خودروهاي منحصر به فرد سانگوئن بايد مطابق با سليقه و ميل او باشند. او مي گويد كه يك Chiron زيبا، ساده و در عين حال مجلل مي خواست و اين چيزي بود كه به دست آورد. او براي نشان دادن وسواس خودش در انتخاب ماشين هايش مي گويد: اخيراً يك Chiron Super Sport 300+ به او پيشنهاد شده است. اما به نظر او به اندازه كافي منحصر به فرد نبود.

پروژه سفارشي سازي بوگاتي شيرون هرمس

 

تنها يك نسخه از Chiron در جهان وجود دارد. Chiron كه كاملا انحصاري است و فقط براي تي طراحي شده است.

تنها يك نسخه از Chiron در جهان وجود دارد. Chiron، كاملا انحصاري و فقط براي سانگوئين Manny طراحي شده است، سفيد با بوم برجسته Hermès است. مي توانيد طرح اسب را روي پارچه درجه يك در سراسر كابين ببينيد.

 

بوگاتي شيرون هرمس اديشن، ساخته اي منحصر به فرد، متعلق به يك ايراني است. ماشيني كه خوشبين آن را Journey مي نامد. سفر در سال 2016 آغاز شد.

 

نشان هرمس روي بدنه و كابين بوگاتي شيرون

 

در نگاه اول، بوگاتي خوش بينانه مانند يك بوگاتي شيرون سفيد معمولي به نظر مي رسد. طراحي نعل اسبي در نقاط خودرو آن را منحصر به فرد كرده است. اين دستگاه با مردم صحبت مي كند و مي گويد من يك كپي از هرمس هستم.

قسمت هاي پارچه داخلي با طرح اسب هرمس طراحي شده است. علامت يكي بودن اين خودرو و همچنين نام هرمس به خط فرانسوي به زيباترين شكل در قسمت هاي مختلف خودرو از جمله درب ها ديده مي شود.

 

بر خلاف ساير نسخه هاي Chiron، اسپويلر عقب نيز با طرح اسب هرمس چاپ شده است. اسپويلر عقب كاملاً در فضاي داخلي Chiron Hermes قرار مي گيرد.

بوگاتي شيرون هرمس همچنين با مجموعه اي از چمدان ها و كيف هاي سفارشي هرمس عرضه مي شود. يكي از تاثيرات هنري اين دستگاه توري، جلوپنجره كفي شكل است. ويژگي مشابه تمام محصولات بوگاتي. توري نعل اسبي در طرح بسيار ظريف مينياتوري H ساخته شده است.

 

https://trello.com/u/mertieburt1

https://www.diigo.com/user/mertieburt1

https://www.blogtalkradio.com/mertieburt1

https://visual.ly/users/mertieburt1/portfolio

https://infogram.com/untitled-chart-1hxj48pdzj05q2v?live

https://slides.com/mertieburt1

https://500px.com/p/mertieburt1?view=photos

https://www.mapleprimes.com/users/MertieBurt1

 

برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۸ ارديبهشت ۱۴۰۲ساعت: ۱۰:۳۴:۵۴ توسط:sam موضوع:

چگونه پوستي بدون چي ن و چروك داشته باشيم

با گذر زمان و در صورت عدم رسيدگي به پوست‌، چين و چروك ظاهر مي‌شود. اما در واقع راز داشتن پوست صاف و بدون چين و چروك چيست؟

 

راز داشتن پوستي شفاف و مبارزه با چين و چروك، دوري كردن از هرچه بيشتر از اشعه‌هاي UV و سيگار كشيدن است. اين ? عامل دلايل اصلي چين و چروك صورت هستند. كم شدن قابليت كشساني پوست و از دست دادن نرمي و رطوبت آن با مرور زمان، اجتناب‌ناپذير است اما با مداومت و دوري كردن از عادت‌هاي مضر، مي‌توانيد مطمئن شويد كه روند پيري پوست شما تا حد ممكن آهسته شده‌ است. در اين مطلب  به موضوع داشتن پوستي بدون چين و چروك و به طور كلي به زيبايي پوست  مي‌پردازيم.

 

داشتن پوستي بدون چين و چروك

 

از پوست‌تان در برابر آفتاب محافظت كنيد

تابش نور خورشيد دليل شماره يك چين و چروك پوست است. پس براي جلوگيري از چين و چروك، بايد هر طور شده از پوست در برابر اشعه‌هاي مضر خورشيد محافظت كرد. به هيچ‌وجه نبايد براي مدت طولاني در برابر تابش مستقيم نور خورشيد قرار بگيريم. مخصوصا هنگام ظهر كه آفتاب در وسط آسمان قرار گرفته است. اگر رعايت اين مورد هميشه براي شما ممكن نيست و گاهي مجبوريد زماني را زير تابش شديد خورشيد قرار بگيريد، حتما يك لايه مناسب از كرم ضد آفتاب روي پوست‌تان بزنيد. در كمترين ميزان تابش، از SPF 15 استفاده كنيد. اما اگر پوست روشني داريد، كرم ضد آفتاب با حداقل SPF 30 يا بالاتر استفاده كنيد. اگر زمان زيادي را زير آفتاب مستقيم مي‌مانيد، حتما هر ?? دقيقه يك‌ بار ضد آفتاب خود را تجديد كنيد.

در غذا خوردن دقت كنيد

رژيم غذايي فاكتور مهمي در مراقبت از پوست است پس بايد مراقب باشيد كه چه چيزي مي‌خوريد يا چه‌ چيزهايي را نمي‌خوريد. غذاهاي سرشار از آنتي‌اكسيدان كه از شما در برابر خطر راديكال‌هاي آزاد و باكتري‌هاي تخريب‌كننده سلول‌هاي پوست، محافظت مي‌كند، يكي از بهترين راه‌هاي مبارزه با پيري زودرس پوست هستند. رژيم غذايي كه داراي گياهان و سبزيجات سرشار از آنتي‌اكسيدان است، از ايجاد خطوط و چين و چروك روي پوست جلوگيري مي‌كند و پيري را عقب مي‌اندازد؛ گذشته از خواص ضد سرطاني آنتي اكسيدان‌ها. خوردن قند و چربي را تا جاي ممكن كاهش دهيد و تلاش كنيد سبزيجات با برگ‌هاي سبز، ميوه‌هاي قرمز مثل انواع توت، ميوه‌هاي استوايي مثل انبه و آناناس و البته ماهي كه بهترين منبع Omega-3 است را در طول هفته بخوريد.

آبرساني را اولويت هر روز خود قرار دهيد

شايد در طول روز هر بار كه تشنه شويد آب بنوشيد اما به روزهاي پر مشغله فكر كنيد؛ روزهايي كه كمتر تشنه مي‌شويد، اگر به اندازه كافي آب ننوشيد، سلول‌هاي پوست هم مانند تمام سلول‌هاي بدن، عملكرد درستي نخواهند داشت. بدون مرطوب‌كننده پوست شما خشك و شكننده مي‌شود. شما بايد روزانه چيزي حدود ? ليوان آب بنوشيد تا پوست‌تان رطوبت كافي داشته باشد و بتواند با چروكيدگي و خشكي مبارزه كند. همچنين از كرم‌هاي آبرسان روزانه و شبانه به طور مرتب استفاده كنيد. در اين باره توضيحات بيشتر را در مجله سلامت و زيبايي ماوراي سلامت دنبال كنيد.

 

ورزش چين و چروك را دور مي‌كند

همه مي‌‌دانند كه ورزش براي سلامتي بدن مفيد است، اما تحقيقات نشان داده است كه ورزش براي سلامتي پوست عالي است. فقط مطمئن شويد كه بعد از ورزش و عرق كردن صورت‌تان را خوب تميز مي‌كنيد تا از جوش و دانه‌هاي سر سياه پيشگيري كنيد.

هميشه روي خواب شبانه حساب كنيد

با اينكه شما وقتي خواب هستيد فعاليت زيادي نداريد اما پوست شما شديدا در حال فعاليت است. سعي كنيد حتما ? الي ? ساعت در طول شب بخوابيد تا فعاليت بازسازي پوست‌تان بهينه شود و پوست فرصت كافي براي بازسازي داشته باشد. با اين كار وقتي صبح از خواب بيدار مي‌شويد پوستي شفاف و درخشان خواهيد داشت.

رتينول را به عادت‌هاي مراقبت از پوست خود اضافه كنيد

به زبان ساده‌تر رتينول از مشتقات ويتامين A و از خانواده مواد شيميايي است. رتينول و مواد مشابه آن در محصولات تخصصي مراقبت از پوست وجود دارد. دليل محبوبيت محصولات داراي رتينول، مراقبت و پيشگيري از پيري پوست است. با بالا رفتن سن حجم سلول‌هاي پوست كاهش پيدا مي‌كند كه باعث كدر شدن و افزايش خطوط و چروك روي صورت مي‌شود. خاصيت اسيدي اين ماده به مرور زمان و مداومت در استفاده باعث كاهش و پيشگري از چين و چروك مي‌شود. پس روي برچسب محصول به دنبال «رتينول» باشيد.

با دنبال كردن اين راهكارها شما مي‌توانيد با پيري پوست مبارزه كنيد و حتي در سن بالا نيز پوست شاداب و جواني داشته باشيد.

 

https://seekingalpha.com/user/57271970/comments

https://lionofviennasuite.sbnation.com/users/TobiMetz3

https://8tracks.com/tobimetz3

https://weheartit.com/TobiMetz3

https://www.liveinternet.ru/stat/mavarayesalamat.ir/

https://www.viki.com/users/tobimetz3_374/about

https://visual.ly/users/tobimetz3/portfolio

https://justpaste.it/8wy0t

 

برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۷ ارديبهشت ۱۴۰۲ساعت: ۱۰:۵۴:۲۰ توسط:sam موضوع: