بيا برو تو قلبم بيا برو تو قلبم .

بيا برو تو قلبم

چرا ثبت آگهي در كانال هاي استخدامي تلگرام

چرا ثبت آگهي در كانال هاي استخدامي تلگرام

 

آيا تا به حال به ثبت آگهي هاي خود در كانال هاي استخدامي تلگرام فكر كرده ايد؟! راه هاي بسيار زيادي براي ثبت آگهي هاي استخدامي وجود دارد. از سايت هاي مختلف گرفته تا روزنامه ها و انواع مختلفي از شبكه هاي اجتماعي. اما هميشه كوتاه ترين و سريع ترين مسير بهترين روش براي استخدام و اشتغال است. كارفرمايان و كارجويان گرامي توجه داشته باشيد كه راه هاي ميانبر براي جذب نيرو هاي متخصص و اشتغال شما كاربردي ترين روش ها هستند! مثل ثبت آگهي هاي استخدامي در كانال هاي استخدامي تلگرام!! در اين مقاله در رابطه با مزيت هاي كانال هاي تلگرام نسبت به ساير روش هاي ثبت آگهي و بهترين كانال تلگرامي در زمينه ي استخدام و اشتغال پرداخته مي شود! با ما همراه باشيد تا با خصوصيات منحصر به فرد اين كانال ها بيشتر آشنا شويد!

 

 

چرا براي ثبت آگهي هاي استخدامي كانال هاي تلگرام انقدر پر كاربرد و پر طرفدار اند؟!

 

برنامه ي تلگرام يكي از محبوب ترين شبكه هاي اجتماعي در بين ساير برنامه ها است. تقريبا مي توان گفت اكثر مردم كشورمان با اين برنامه آشنا هستند و از آن استفاده مي كنند! امروزه خيلي بعيد است كه كسي بدون چِك كردن گوشي و مخصوصا سر زدن به تلگرام به رخت خواب برود!! همين مساله خود به تنهايي براي پر استفاده و پر كاربرد بودن تلگرام كافي است! حال وقتي صحبت از مساله ي مهمي مثل كاريابي به ميان مي آيد، اهميت استفاده از برنامه ي تلگرام دو چندان مي شود!

 

مهم ترين ويژگي هاي برنامه ي تلگرام براي ثبت آگهي هاي استخدامي

 

برنامه ي تلگرام برنامه اي بسيار منحصر به فرد و با كيفيت است و مزاياي فوق العاده زيادي دارد. همين كيفيت بالا و كاركرد دقيق و با سرعت تلگرام باعث شده كه كاربران زيادي حتي از ديگر برنامه هاي به تلگرام روي آورند، در اينجا تنها به چند مورد از مهم ترين ويژگي هاي تلگرام اشاره مي شود:

 

در دسترس بودن براي تلگرام براي تمامي افراد در هر شغل و رده ي سني

ارزان و مقرون به صرفه بودن استفاده از اين برنامه

سرعت مناسب تلگرام در انتشار فايل ها و اطلاعات نسبت به ساير برنامه ها

 

قابليت بسيار فوق العاده ي اين برنامه براي نصب در سيستم ويندوز، اندوريد و IOS

 

 

بهترين كانال تلگرام آگهي استخدام كدام است؟!

 

با توجه به محدوديت زمان و حساس بودن مساله در امر استخدام، كانالي بهترين است كه در كمترين زمان‌ ممكن و با سرعتي فوق العاده بالا شما را به شغل مورد نظرتان برساند. مجموعه ي دوري جاب مدت ها است كه با ايجاد كانال هاي مختلف در سطح تلگرام توانسته توجه بسياري از كاربران را به خود جلب كند! دوري جاب تقريبا براي تمامي شهر هاي كشور كانال آگهي استخدام دارد. دسترسي به كليه ي آگهي هاي استخدامي اين كانال ها رايگان است و براي هر رشته ي تحصيلي و حوزه ي شغلي كه فكرش را بكنيد آگهي استخدامي ثبت مي شود! مسلما با عضويت در كانال هاي استخدامي تلگرام دوري جاب به راحتي و در سريع ترين حالت ممكن مي توانيد به بهترين موقعيت هاي شغلي دسترسي داشته!

منبع: خبرنامه دانشجويان ايران


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۳۱ شهريور ۱۴۰۰ساعت: ۱۱:۵۰:۲۴ توسط:sam موضوع:

DVR هاي AcuSense و دوربين هاي مداربسته ColorVu

DVR هاي AcuSense و دوربين هاي مداربسته ColorVu

يكي از محصولات جديد شركت هايك ويژن با قابليت هوش مصنوعي DEEP LEARNING ،DVR هاي توربو HD AcuSense با قابليت ضبط تصاوير زنده 24 ساعته و دوربين هاي مداربسته توربو ColorVu است.
تكنولوژي AcuSense بر اساس الگوريتم هوش مصنوعي DEEP LEARNING هايك ويژن است كه اولين بار در سال گذشته در محصولات IP خود از آن استفاده كرد. الگوريتم هاي Deep Learning بسيار پيچيده تر از الگوريتم هاي دوربين هاي قديمي است كه داراي عملكرد سطحي هستند. در Deep Learning توانايي يادگيري وجود دارد كه به طرز شگفت آوري منجر به ارتقا عملكرد سيستم تجزيه و تحليل محتواي تصويري (VCA) مي شود.

DVR هاي AcuSense

DVR هاي AcuSense قادرند تا مشخصات ظاهري انسان و همچنين وسايل نقليه را از ميان حجم بزرگي از سوژه هاي مختلف ديگر تشخيص دهند. نه تنها قادر به تشخيص انسان و وسيله نقليه هستند بلكه حتي مي توانند آلارم هاي كاذب را كه توسط اشيا متحرك ديگر ايجاد مي شود تشخيص داده و فيلتر يا حذف كند. اين دستگاه هاي ضبط به طور كلي داراي 3 ويژگي مهم زير هستند:

  • قابليت تعقيب و رديابي سوژه
  • فيلتر و حذف آلارم هاي كاذب
  • قابليت جستجوي سريع سوژه در تصاوير


اين تكنولوژي همچنين داراي يك تابع قدرتمند و سريع براي جستجو در ميان تصاوير است كه قادر به تجزيه و تحليل تصاوير ضبط شده و استخراج تمامي سوژه هاي انساني و وسايل نقليه از بخش هاي مربوطه است.اين بدان معناست كه كاربران مي توانند به سرعت براي سوژه مورد نظر خود در ميان تصاوير جستجو كنند. اين ويژگي هاي هيجان انگيز دستگاه هاي ضبط DVR را قوي تر و قابل اعتماد تر از قبل مي سازد.

دوربين هاي ColorVu

در حالي كه DVR هاي AcuSense به عنوان مغز سيستم عمل مي كنند، دوربين هاي مداربسته ColorVu حكم چشم ها را دارند. با لنزهاي پيشرفته با ديافراگم هاي بزرگ نور بيشتري را جذب مي كنند.
با وجود پيشرفت هاي زياد در سيستم دوربين هاي مداربسته در سال هاي اخير، اما همچنان محدوديت هاي امنيتي بسيار زيادي وجود دارند كه تاكنون رفع نشده اند، مانند امكان ديد در شب با وضوح بالا و ضبط تصاوير رنگي. دوربين هاي ColorVu براي برنامه هاي نظارتي طراحي شده اند كه لزوم وجود تصاوير رنگي با وضوح بالا در آنها بويژه در محيط هاي كم نور از اهميت بالايي برخوردار است. با داشتن حساسيت بالا در محيط هاي بسيار كم نور، دوربين مي تواند تصاويري روشن و واضح را به صورت 234 ساعته ارائه نمايد. علاوه بر اين، اين دوربين ها داراي منبع نوري و لنزهاي ضدانعكاسي هستند كه منجر به ايجاد تصاويري واضح و با كيفيت مي گردد.    
اين تكنولوژي ها براي كارشناسان نصب دوربين مداربسته نيز مفيد خواهد بود زيرا مي توانند بسياري از ويژگي هاي هوشمند تصويري را به سيستم موجود اضافه كنند و آن را به سادگي جايگزين مدل هاي قديمي DVR نمايند. همچنين از جهت ديگر براي كاربران نيز بسيار كارا و مفيد بوده زيرا باعث صرفه جويي در منابع (نيروي) انساني و مالي مي گردد.

  1. https://www.pedicure.com/activity/p/439065/
  2. https://www.bloglovin.com/@seomypassion12/9134727
  3. https://telegra.ph/%D8%AE%D8%B1%DB%8C%D8%AF-%D8%AF%D9%88%D8%B1%D8%A8%DB%8C%D9%86-%D9%85%D8%AF%D8%A7%D8%B1%D8%A8%D8%B3%D8%AA%D9%87-07-27
  4. http://mcdonaldauto.ning.com/profiles/blogs/3053623:BlogPost:7951762

برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۹ شهريور ۱۴۰۰ساعت: ۰۹:۲۲:۳۶ توسط:sam موضوع:

درب ضد سرقت

 

درب ضد سرقت

 

اين روزها افراد زيادي هستند كه به دنبال خريد درب ضدسرقت هستند، اگر تا حالا از مزاياي داشتن آن بي‌خبريد و ويژگي‌هاي يك درب ضد سرقت خوب را نمي‌دانيد! مطالب زير شما را در انتخاب و خريد اين وسيله ضروري در ساختمان‌ها راهنمايي خواهد كرد.

درب ضد سرقت چيست؟

درب ضد سرقت براي حفاظت ساختمان‌ها از سرقت، زلزله، آتش‌سوزي، سيل و بسياري آسيب‌هاي ديگر ساخته شده است.

ويژگي‌هاي مهم يك درب ضد سرقت:

درهاي ضد سرقت بايد در برابر آب‌وهوا و زنگ‌زدگي مقاوم باشند. درب‌هايي با روكش پودري و فولاد ضدزنگ معمولاً بهترين هستند.

ويژگي‌هاي امنيتي ديگر مانند لولا مخفي، قفل‌هاي هوشمند و فلزات بدنه بادوام از ويژگي‌هاي مهم يك درب ضد سرقت مي‌باشد.

اگر به دنبال خريد درب ضد سرقت هستيد،  ما به شما در انتخاب درب مناسب كمك خواهيم كرد.

انواع مدل هاي درب ضد سرقت:

از انواع مدل هاي درب ضد سرقت به دربمي توان به درب  رويه فلزي،پي وي سي، ام دي اف و رويه رنگ اشاره كرد.

اجزاي مهم درب ضد سرقت:

اجزاي  مهم درب ضد سرقت شامل چهار چوب، رويه درب، قفل و لولا مي باشد.اجزاي ديگر درب، مانند چشمي و زنجير شب بند نيز از اجزاي فرعي يك درب ضد سرقت مي باشد.

 

نكات مهم براي خريد و نصب درب ضد سرقت:

جنس چارچوب بايد از فلز خوب و با كيفيت باشد. به جنس لولا و تعداد لولا ها در خريد درب ضد سرقت بايد توجه كرد.جنس لايه روي درب بايد متناسب با محل سكونت باشد.

 

e_2_123d.jpg

 

دُرسي تخصصي ترين مرجع مشاوره، خريد، حمل و نقل و نصب درب ضد سرقت در ايران است. دُرسي در راستاي كاهش دغدغه مشتريان براي خريد يك محصول با كيفيت از تصميم به خريد تا نصب كامل ايجاد شده است. ارائه خدمت به انبوه سازان، فروشندگان و نمايشگاه داران درب ضد سرقت به صورت كامل و با كيفيت بالا در دُرسي صورت ميگيرد.

https://doorc.ir/


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۸ شهريور ۱۴۰۰ساعت: ۰۹:۰۹:۳۶ توسط:sam موضوع: